Spořilovské noviny
Úvod | Stáhněte si | Spořilovské odkazy| FACEBOOK | International  

Spořilováci sobě
Napište nám!
Těšíme se na vaše příspěvky, fotografie, komentáře a další informace, které rádi zveřejníme. Kontaktovat redakci můžete prostřednictvím e-mailu noviny@sporilov.info.


Poslední komentáře
  • srpen 68 na sídlišti Spořilov pokr:
    "pokračování Za silnicí už byl nový Spořilov, lemoval ji činžák končící něčím jako kotelnou šedomodr . . . " (Srpen 1968 na Spořilově)
  • srpen 68 na sídlišti Spořilov:
    "Mí rodiče bydleli v bé dvojce od roku 1964. Když přijeli Rusové, bylo mi tři a půl. Jako jedináček z . . . " (Srpen 1968 na Spořilově)
  • Farmářské trhy - aktuální informace:
    "Milí naši zákazníci a podporovatelé! 🍀 Po dnešní schůzce s firmou Mercatus jsme se dobrali . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Farmářské trhy:
    "Dobrý den, ráda bych se zeptala jak dopadl výběr provozovatele farmářských trhů na Roztylském náměst . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Karel Koželka na sídlišti Spořilov II:
    "Dobrý den, nevíte náhodou někdo z vás, kde konkrétně architekt Karel Koželka na sídlišti Spořilov . . . " (Život na spořilovském sídlišti v roce 1970)
  • Neni to zadna 1. trida.:
    "Mila Michaelo, jsme vrstevnici. Ja chodil do C a ty bud do a nebo B. Moje sestra Lida s tvoji sestr . . . " (Zapomenutá školní fotografie ze ZŠ Jižní)
  • Tusim,:
    "ze s Renatou jsem chodil do prvni tridy. Ale ta pak nejak zmizela stejne jako Olina Tvrda. mnohem po . . . " (Spitznerovi vzpomínají na Spořilov - díl 1.)
  • Re: no nevim...:
    "Tento názor je kvalitní." (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • no nevim...:
    "pokud někdo netrefí do volební místnosti bez aplikace, je otázka, jestli by měl mít volební právo.. . . . " (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • Souvislost s článkem:
    "A jak to souvisí s článkem?" (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)


  • Spořilovský kalendář
    <<  Prosinec  >>
    PoÚtStČtSoNe
           1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31      

    100 let Spořilova
    Blíží se významné výročí naší čtvrti. Vlastníte zajímavé dokumenty, fotografie, výstřižky z historie Spořilova? Napište nám na noviny@sporilov.info. Rádi si materiály okopírujeme, naskenujeme a vrátíme zpět. Budeme rádi i za jakékoliv písemné, zvukové či obrazové vzpomínky k událostem z let 1925 - 2025, které hýbaly Spořilovem, uvítáme i zmínky o významných osobnostech, které na Spořilově žily či působily.
    Nabízí se celá řada možností, jak si výročí naší čtvrti připomenout... a doplnit tak informace, které v minulých letech byly publikovány v knihách Převleky mého města, Spořilov - Největší zahradní město Velké Prahy, Spořilov - komunita a její osobnosti, Po stopách spořilovských legionářů, Vzpomínky na spořilovské sokolské divadlo a Toulky minulostí starého Spořilova.

    Komentáře

    ke článku: Další oficiální stanovisko ROPID k problematice MHD v oblasti Spořilova
    ze dne 13.12.2005, autor článku: Marek Mahdal

    Komentář ze dne: 13.12.2005 11:18:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Jana Bondyová (jafabo@seznam.cz)
    Titulek:
    Provoz linek a jejich vytíženost sleduji pravidelně každý den při cestách do a ze zaměstnání, takže mohu z osobní zkušenosti přispět do průzkumu Dopravního podniku zjištěním, že za celou dobu změny trasy l. 136 v ranních hodinách mezi 6 - 8 a večer mezi 16 - 19 ani jednou nejela podle jízdního řádu (zpoždění 5 - 20 min.).
    Opravdu nechápu, proč bylo nutné k už tak dlouhé trase přidávat dalších 8 zastávek, které v podstatě kopírují trasu metra (a zároveň ukončit trasu kratší l. 118 na Roztylech). Pokud by trasa 136-ky zůstala stejná, nejenže by nebylo potřeba 1,5 mil. za rok na opětovné zajíždění do zastávky Sídliště Spořilov, ale ušetřilo by se za oněch 8 zastávek spousta času, nervů i peněz (velice by mě zajímalo, kolik stojí provoz současné prodloužené trasy).
    Výsledkem této změny je jednoznačně zhoršení podmínek dopravy obyvatel velké části Spořilova do centra města.

    Komentář ze dne: 13.12.2005 13:37:36     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Hanyz (@)
    Titulek: nocni spoje
    Ja chodim z Bohdalce/Chodovske na Slavii v noci pesky. Posledni bus jede 0.25 h a pak az rano. Nocni tramwaji bych musel na Metodejovo nam. (nam. Bri Synku) a pak 10 min cekat na smer Slavia, coz je hlavne v zime velmi prijemne.

    Komentář ze dne: 13.12.2005 14:16:54     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - dragonek (@)
    Titulek: re: ROPID
    tak celemu stanovisku ROPIdu se musim opet zasmat,stale stejna pisnicka a reseni nikde ten provoz je opravdu znacne horsi po prodlouzeni pres chodov az na koleje JM ;-(((

    Komentář ze dne: 13.12.2005 19:43:06     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Mapl (Matej.Pluhar@seznam.cz)
    Titulek: ROPID plný blbců
    Sakra, co si o těch lidech myslej, když takto okecávají.
    Vůbec se tam nevyjádřili k tomu, že má 136 problémy se zpožděním, jenom se vymlouvaj, hanba!!

    Komentář ze dne: 13.12.2005 21:57:37     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Odborník
    Titulek: 136,118,121,213,260
    To linkové vedení je skutečně herozné, jen co je pravda.
    Kdyby vedli 136 jen na Sídliště Ďáblice a né každých 7 minut ve špičce na Koleje Jižní město, tak by ROPID a DP ušetřili miliony. Myslíte si, že někdo ze Spořilova jezdí doprostřed polí?? Správně, nejezdí.
    Když už, tak bych 136 ukončil na Chodově, místa je tam hodně moc, ale i tak by to bylo moc zbytečné. Prostě bych jí ukončil na Sídlišti Spořilov a basta fidli!!!
    118 bych nechal jezdit na ty Koleje, jezdí málo a občas se někdo najde, budiž, ale ukončení na Roztylech??! To musel vymyslet opravdový hlupák.
    121 sice končí na Sídlišti Spořilov, ale je to stejně pěkná blbost. Mohla by končit na Roztylech. Bujně se tam staví, a tak by to nikomu neuškodilo. Akorát to mate lidi a ty zmateně koukají na orientace vozů, zejména potom důchodci. Škoda mluvit.
    260 - budiž
    213 - nebudu moc komentovat - prostě hrůza. Přes Slavii s ní nikdo nejezdí. seděj tam samý blbouni..... Kdyby tak jezdila přes tennově otevřený most...
    A co se týče kolon na Chodovské, asi bych zavedl dobou omezené (od 6 h. do 10 h. a od 15 h. do 19 h.) jako na Plzeňské do centra a bylo by alespoň zčásti po kolonách. Tohle přece není přípustné.

    Komentář ze dne: 14.12.2005 06:25:18     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Záběhličan (@)
    Titulek: Re: 136,118,121,213,260
    Vy jste Odborník na co? Na svoz odpadu?
    213 přes Slavii - vynikající nápad!
    118+121 konečně nejezdí těsně za sebou směr Budějovická !!!
    136 - konenčně smyluplnější konečná než uprostřed sídliště, dá se s ní konečně někam dojet i ve směru od Slavie.

    Souhlasím s Váma ohledně Chodovské, tam už dávno měl být vyhražený pruh pro autobusy a zakázán vjezd vozidel nad 3t, samozřejmě kromě BUS.

    Nesmíme zapomenout ale na Prosek, protože megalomanská a naprosto zbytečná a prychyvyhazující stavba metra do stanice Korupční (Letňany) blokuje provoz na Proseku, takže 136 bude mít zpoždění ať už končí kdekoli, platí samozřejmě pro provoz z centra.

    Pokud jde o Koleje JM, nic nebraná aby po celé délce až na Spořilov byl pruh pro autobusy. ALe tady se musí tlačit na zastupitelstvo, policii !!!

    Komentář ze dne: 15.12.2005 16:20:36     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - 7035 (@)
    Titulek: Re: Re: 136,118,121,213,260
    Záběhličan:
    Vy také asi nebudete velký odborník anebo jste teoretik, který nemusí danou oblastí projíždět denně:

    213 přes Slavii - nesmysl, Koh-i-noor byl významný přstupní bod, navíc odpadlo přímé spojení Kodaňské (ul. 28. pluku) se Spořilovem

    118+121 jezdí těsně za sebou vesele dál. 118 nabírá zpoždění a od Depa Kačerov už zase jezdí téměř za sebou. Takže žádná změna.

    136 - smysluplnější by to bylo, pokud by to nemělo tak výrazný vliv na další zpožďování linky. Současný stav je neúnosný a je to úplně k ničemu.

    Zkrátka a dobře když se sečtou všechny pro a proti výše uváděných změn, tak výsledek je úplě k ničemu.

    A vyjádření Ropidu? Skutečně pro smích. Tuhle jejich univerzální odpověď už znám nazpaměť.

    Komentář ze dne: 15.12.2005 18:19:50     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Mapl (Matej.Pluhar@seznam.cz)
    Titulek: Re: Re: Re: 136,118,121,213,260
    Přesně tak. Je to pěkná blbost, zejména ta linka 213 přes Slavii, celkem na pěst.

    Komentář ze dne: 15.12.2005 20:48:39     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Záběhličan (@)
    Titulek: Re: Re: Re: 136,118,121,213,260
    Jistě spojení 28.pluku a Spořilova je jedno z nejdůležitějších a zrušením tohoto spojení trpí tisíce cestujících... Omlouvám se a od teď prosazuji stavbu metra Spořilov - Koh-i-noor - Kodaňská... :-))

    118+121 používám dost často a zatím se mi teda rozhodně nestalo aby od Depa Kačerov jeli spolu, asi mám štěstí. Nemluvím o tom, že to společné ježdění před změnou měla 118+121 posvěconé i jízdním řádem.

    Na Slavii můžu přestoupit na vše co na Kohinooru a navíc je tam Kérfůr, na Kohinorce je prd...

    Já bych hledal viníka jinde, kdyby naši zastuprdelé si nevozili pozadí v autě a začali dělat něco pro preferenci MHD, tak už máme pruh na Chodovské, mezo Chodovem a Spořilovem atd...

    Komentář ze dne: 15.12.2005 22:12:21     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Tony (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: 136,118,121,213,260
    Naprosto s Vámi souhlasím. Když byla výluka tramvají na Spořilově v září a říjnu, pás pro bus byl vyhrazen

    Komentář ze dne: 16.12.2005 08:14:33     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: 136,118,121,213,260
    Záběhličan napsal:
    "Jistě spojení 28.pluku a Spořilova je jedno z nejdůležitějších a zrušením tohoto spojení trpí tisíce cestujících..."

    Netvrdím, že je nejdůležitější, ale za nesmysl považuji, že prostě dvě linky (136, 213) teď jezdí v úseku Bělocerkevská - Bohdalec po úplně stejné trase. To je hloupost. Ropid se neustále ohání tím, jak se snaží zlepšovat obslužnost, ale tohle je krok spíš opačným směrem. Ale jak jste napsal: "na Slavii Carreffour." No jistě. Vedení linek už se nepřizpůsobuje potřebám cestujících, ale obchodních řetězců. Když chtějí lákat zákazníky, mají si zaplatit vlastní nákupní linku.

    Na významu Kon-i-nooru nadále trvám a to i proto, že od Slavie na Bohdalec jsou mnohem delší kolony, takže úspora jízdní doby na lince 213 (kterou se řada lidí oháněla) je ta tam.

    S tou 118+121 máte asi opravdu štěstí. Zrovna včera jsem nastoupil do zpožděné 118 a 121 nás cestou na Budějovickou dokonce předjela.

    Jinak s potřebou preference MHD a zřízení vyhrazeného pruhu plně souhlasím.

    Komentář ze dne: 16.12.2005 08:15:27     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - 7035 (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: 136,118,121,213,260
    viz výše

    Komentář ze dne: 16.12.2005 08:37:46     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Záběhličan (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: 136,118,121,213,260
    Přizpůsobování potřebám řetězců - hm... já bych řekl, že by se mělo linkové vedení přizpůsobovat poptávce - a poptávku přitahují řetězce. Proč tedy na SLavii vystupují davy lidí z Jižního Města?
    Stojím si za tím, že na Koh-i-noorce je kulový. Na Slavii je přestup na tramvaj, v docházkové vzdálenosti ObÚ, Sportovní komplex Eden (plavečák, haly, atl.stadion) A nakonec nesmíme zapomenout na ekonomickou stránku věci, totiž uspořily se nějaké ty vozokm (můj osobní názor na tuto jednotku je velmi negativní, neboť v důsledku znamená, že každý cestující jen snižuje objem dotací, čili je pro dopravce přítěží...)
    Ul 28.pluku je dostupná ze zastávky Bělocerkevská.
    U tý 118 zase jsme u preference VHD! Co třeba zakázat parkovat na ul.Hlavní kolem Centra?

    Komentář ze dne: 17.12.2005 22:25:51     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Me (@)
    Titulek: Re: Re: 136,118,121,213,260
    Pruh pro autobusy na Chodovské si nedovedu představit, kdyby měla 3 pruhy na každé straně tak ano, ale za současného stavu by se kolona táhla ještě dál než se táhne teď

    Komentář ze dne: 18.12.2005 14:11:01     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Záběhličan (jery@email.cc)
    Titulek: Re: Re: Re: 136,118,121,213,260
    Pruh pro autobusy na magistrále při povodních si nikdo také nedovedl představit a že by tam kolony nějakým výrazným způsobem narostly...

    Komentář ze dne: 14.12.2005 21:20:21     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - HonzaV (@)
    Titulek: off topic
    :-))) "Přes Slavii s ní nikdo nejezdí. seděj tam samý blbouni..... " - řek bys jim to na zastávce palubním rozhlasem pěkně do ksichtu?

    Komentář ze dne: 14.12.2005 07:03:36     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Mapl (Matej.Pluhar@seznam.cz)
    Titulek: Re: odborník
    No, odborníkasi nejste, ale ta 213 přes Slavii mi skutečně přijde zbytečná, to je fakt.
    A ukončení 136 na Chodově by úplně stačilo.

    Komentář ze dne: 16.12.2005 18:11:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Eman (@)
    Titulek: Socky!
    Jezděte autem a budete na tom lépe. V autobuse je to samá choroba a smrad. Velice se Vám divím, že takto riskujete své zdraví.

    Komentář ze dne: 16.12.2005 20:21:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Mapl (Matej.Pluhar@seznam.cz)
    Titulek: Re: Socky!
    Riskujeme své zdraví na úkor těch, kteří si válejí zadek v autě!!!! Protože to je strašné množství výfukových plynů.

    Komentář ze dne: 16.12.2005 22:14:54     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovská osvobozenecká armáda (@)
    Titulek: Re: Socky!
    Vemte kamenem pár parchatů, kteří si vozí zadek v autě a kvůli nim jezdí 136 pozdě!

    Spořilovské aktuality
    17.11.2024: Před 35 lety...
    Jak jsme prožívali sametovou revoluci na Spořilově? Připomeňte si ve starším článku.

    Starší aktuality


    Čtenáři od 31.5.2004

    Spořilovská kliknutí
    Celkem9399725
    Prosinec152896
    Dnes7950

    Spořilováci na webu

    Nyní si čte web : 414 uživ.


    you porn vidéos gratuites sur Bestporn2021.com

    (c) Spořilovské noviny 2004 - 2019  
    Vydavatel: Mgr. Tomáš Hromádka - REGIONPLUS. Adresa redakce: Mgr. Tomáš Hromádka, Rakovského 3162/8, 143 00 Praha 4. IČO: 03582205. Tel. 777 944 684.
    Vytvořeno pomocí redakčního systému phpRS. Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Spořilovských novin publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
    Kontaktní e-mail redakce: noviny@sporilov.info
    CENÍK INZERCE