Spořilovské noviny
Úvod | Stáhněte si | Spořilovské odkazy| FACEBOOK | International  

Spořilováci sobě
Napište nám!
Těšíme se na vaše příspěvky, fotografie, komentáře a další informace, které rádi zveřejníme. Kontaktovat redakci můžete prostřednictvím e-mailu noviny@sporilov.info.


Poslední komentáře
  • Farmářské trhy - aktuální informace:
    "Milí naši zákazníci a podporovatelé! 🍀 Po dnešní schůzce s firmou Mercatus jsme se dobrali . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Farmářské trhy:
    "Dobrý den, ráda bych se zeptala jak dopadl výběr provozovatele farmářských trhů na Roztylském náměst . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Karel Koželka na sídlišti Spořilov II:
    "Dobrý den, nevíte náhodou někdo z vás, kde konkrétně architekt Karel Koželka na sídlišti Spořilov . . . " (Život na spořilovském sídlišti v roce 1970)
  • Neni to zadna 1. trida.:
    "Mila Michaelo, jsme vrstevnici. Ja chodil do C a ty bud do a nebo B. Moje sestra Lida s tvoji sestr . . . " (Zapomenutá školní fotografie ze ZŠ Jižní)
  • Tusim,:
    "ze s Renatou jsem chodil do prvni tridy. Ale ta pak nejak zmizela stejne jako Olina Tvrda. mnohem po . . . " (Spitznerovi vzpomínají na Spořilov - díl 1.)
  • Re: no nevim...:
    "Tento názor je kvalitní." (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • no nevim...:
    "pokud někdo netrefí do volební místnosti bez aplikace, je otázka, jestli by měl mít volební právo.. . . . " (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • Souvislost s článkem:
    "A jak to souvisí s článkem?" (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Nenakupovat u pilulky.cz!:
    "Proti územnímu rozhodnutí přišly dvě žaloby, po změně vedení ji stáhli na radnici Horní Počernice. Ž . . . " (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Šabatová:
    "„Zima bude těžká. Nevíme, s čím přijde vláda, ale lidem budou muset pomoci i města. Například balíčk . . . " (Do zastupitelstva městské části Praha 4 kandiduje devět volebních subjektů!)


  • Spořilovský kalendář
    <<  Duben  >>
    PoÚtStČtSoNe
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30      

    Mohlo by vás zajímat...

    Komentáře

    ke článku: Informace o schůzce senátora Töpfera a primátora Svobody se zástupci občanského sdružení SOS Spořilov
    ze dne 05.10.2012, autor článku: RNDr. Jana Růžičková, CSc.

    Komentář ze dne: 05.10.2012 19:53:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - - (@)
    Titulek: S křížkem po funuse
    Ani se nenamáhal odpovědět na anketu SN a na poslední chvíli to hasí. Pane Töpfere, co jste celé ty roky dělal - ne v divadle ale v politice? Co si tak pamatuju, tak jste jenom podpořil radar v Brdech, nás na Spořilově vůbec ne. Běžte radši dělat divadlo, to umíte líp.

    Komentář ze dne: 05.10.2012 20:20:43     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: S křížkem po funuse
    Nechal se ještě ukecat na záštitu Zborováka a na začátku sporu o rekonstrukci Hlavní se ukázal.

    Komentář ze dne: 07.10.2012 21:55:37     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - neregistrovaný (nina@volny.cz)
    Titulek: Re: Re: S křížkem po funuse
    Člověče, já Vás obdivuji. Kritizujete někoho, o němž nic nevíte. Zjistil jste si kolik T.Töpfer udělal pro handicapované děti, vážně nemocné a staré lidi ? Kolik rozdal peněz ze svého, aby Fidlovačka fungovala pro Vás? Zjistil jste si kolik hodin věnuje mladým, nadějným lidem aby se z nich stali úspěšní ve svém oboru? Zamyslel jste se někdy nad tím, že pracuje od rána do večera? Spočítal jste si jaká je jeho účast během těch šesti let v Senátu - téměř 90%, nesčítejte jablka s hruškama. Nesčítejte účast a hlasování jednoho nebo dvou roků jak se Vám to hodí. Zjistěte si jak se v Senátu pracuje. Ve výborech, komisích, klubech a v plénu. To není nic navíc, to je v rámci Senátu. Zjistěte si kolik senátních tisků a zákonů pročetl a jaký měl názor. Na rozdíl od jiných se svojí prací nechlubí a nedělá si kariéru na pomluvě druhých. Tyhle podpásovky dělají jen slaboši. T.Töpfer je JEN ředitel divadla, herec a dobrý senátor pro lidi ve svém obvodu, který jim pomohl, když za ním přišli. Škoda, že jste ho pořádně nepoznal. A pokud má víc práce, než možná Vy, tak on se jí nevyhybá, tak má víc příležitostí a tak i víc peněz, ale to byste mu mohl ospustit, nedostal nikdy zadarmo.

    Komentář ze dne: 08.10.2012 11:29:06     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: S křížkem po funuse
    Souhlas - kariera založená na pomluvách jiných vyplývá z absence vlastních schopností.

    Komentář ze dne: 08.10.2012 23:38:35     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: S křížkem po funuse
    Však uvádím zásluhy o kterých z voleje vím...

    Komentář ze dne: 08.10.2012 23:55:15     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: S křížkem po funuse
    Ve svém obvodě? Aha, to asi myslíte asi na Praze 2. No, ať tam tedy kandiduje! Pro Spořilov nehnul ani prstem!

    Komentář ze dne: 09.10.2012 09:37:03     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (nina@volny.cz)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: S křížkem po funuse
    Hněte pstem Vy, alespoň se označte Vy pane odvážný - anonyme. Také charakter....

    Komentář ze dne: 09.10.2012 09:37:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (nina@volny.cz)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: S křížkem po funuse
    Hněte pstem Vy, alespoň se označte Vy pane odvážný - anonyme. Také charakter....

    Komentář ze dne: 05.10.2012 22:09:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Bartošová (jarobartos@gmail.com)
    Titulek: Schůzka senátora a primátora
    Díky za tuto novou nadějnou zprávu. Držme palce! Bartošová

    Komentář ze dne: 06.10.2012 17:09:46     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Schůzka senátora a primátora
    Děkujeme Vám milá paní Bartošová za podporu.

    Komentář ze dne: 05.10.2012 22:26:43     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Jitka Zykánová (j.zykanova@seznam.cz)
    Titulek: nechápu
    Vážená paní doktorko, Vaší práce si velmi vážím, ale nechápu tento promiňte patolízalský článek ve prospěch někoho, kdo ze svého senátorského postu, nikdy neprosadil nic, co by vyhnalo kamiony ze Spořilova. Jak by také mohl, když se senátorství věnuje jen ve svém volném čase, zato velmi dbá o zachování imunity poslanců a senátorů. Byl to modrý magistrát, který nás do této smradlavé stoky uvrhl, a pak se za drahé peníze začalo zjišťovat, co to s námi udělalo, Měření, projekty, analýzy, analýzy analýz, posudky, expertizy... a peníze tečou a tečou (kolik to všechno stálo?) a mezitím se na Spořilově nepohnul ani lísteček A teď pořádá pan primátor líbivé předvolební tanečky ve prospěch pana Töpfera a my budeme oběma tleskat ve stoje. Řekli Vám, co KONKRÉTNE pánové udělali doteď, ZA DVA ROKY, takového, že se OKAMŽITĚ zlepšila situace? Kde je tichý asfalt, kde jsou protihlukové mobilní bariéry, kde jsou stromy, kde jsou snížené rychlosti? Kde je kompenzace ztracených investic, kde jsou kompenzace za ztracené zdraví? Nenechme se oklamat. S pozdravem Zykánová

    Komentář ze dne: 05.10.2012 22:30:37     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (jana.karlovska@atlas.cz)
    Titulek: souhlasím a děkuji,
    napsala jste mi to z duše:-))

    Komentář ze dne: 06.10.2012 16:34:39     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: nechápu
    Zdravím Vás,
    článek se čistě věnuje popisu schůzky se zástupci magistrátu a čelními představiteli TSK. Důležité je, že jsme se na místě přesvědčili, že práce na opatření Kačerov pokračují, protože nás velmi podrobně informovali přímo oba nejvyšší zástupci TSK. Není to tedy zprostředkovaná informace od politiků. Toto jednání zařídil pan senátor a není žádný důvod aby naše sdružení tuto možnost odmítlo.

    Zároveň jsme mohli navrhnout další možná řešení a také byly navrženy některé další zajímavé možnosti ze strany vedení Prahy a TSK.
    V rámci jednání byla potvrzena výsadba vegetace v říjnu, tichý asfalt je v plánu atd.

    Uvědomte si, že cíl je společný, tedy osvobodit Spořilov a pokud se to podaří i Prahu od kamionů. Každý způsob je pro nás dobrý a může vést k cíli.

    A prosím zaměřte pozornost i do vlastních řad - nejednotnost Spořilova (zejména petice proti odvedení kamionů ze Spořilovské) a nejednotnost pražských sdružení je také důvodem proč již dnes nemá problém lepší řešení. Další velmi silný argument je zájem obyvatel o veškeré pořádané akce. Např. proč bylo na blokádě asi 350 lidí, když je situace tak vážná a ne např. 8 tisíc? Proč bylo na happeningu okolo 150 lidí? Vždyť tu jde všem o život! Podívejte se na finanční podporu našeho sdružení, většina akcí je zajišťována z našich osobních financí.
    Měli bychom být schopni blokovat Spořilovskou trvale, kolik ale takových hrdinů máme?

    Máme za sebou 2 roky komunikace (a stovky dopisů) s nejvýše postavenými vládními činiteli, zastupiteli Prahy i naší radnice, různými institucemi atd.
    O nutnosti okamžitého řešení kamionů na Spořilovské jsme přesvědčovali asi stovku politiků napříč politickým spektrem.
    V rámci řešení protihlukových opatření na Praze 4 jsme jednali mnohokrát s panem Kunertem, který zprostředkoval i návštěvu v poslanecké sněmovně. Jednali jsme se zastupiteli zelených na naší radnici, prof. Syková navštívila Spořilov s MUDr. Šrámem atd.

    Je škoda cejchovat lidi jen podle toho jakých stran jsou členy. Nejsou většinou jen černí a bílí, ale barevní a u každého lze získat podporu pro Spořilov.
    Podívejte se na náš WEB a FB jakou má boj s kamiony na Spořilovské mediální podporu! Dočtete se tam, že situaci nepřetržitě sledujeme, účastníme se všech zastupitelstev, interpelujeme. Je to neplacený úvazek na více než 100%!

    Komentář ze dne: 06.10.2012 20:44:49     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Libor (@)
    Titulek: Re: Re: nechápu
    Nikdo nezpochybňuje, že SOS dělá co může.
    Jde o to, aby si lidé uvědomili, že primátor (ODS) organizuje setkání SOS Spořilov s Töpferem (čistě náhodou také ODS), který s prominutím na Spořilov po celou dobu svého senátorování kašlal - a teď se to tito dva pánové snaží na poslední chvíli zachránit. Myslíte, že se to změní, když ho zvolíme? Ani náhodou. Nežerme tyto předvolební sliby. Vymést ze senátu, ať si jde dělat divadlo.

    Komentář ze dne: 07.10.2012 00:21:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - p5 (pavel.vach@volny.cz)
    Titulek: Re: Re: Re: nechápu
    Nikdo Vam z SOS Sporilov nerika koho mate volit. Ale jak pise pani Ruzickova je treba vyuzit kazde moznosti k reseni naseho problemu. Je pravdou, ze politici jsou pred volbami vzdy ponekud vstricnejsi pri komunikaci s lidmi. Proste to tak je. To je politika a delaji to vsichni. Realita je ze nyni vladne v CR ODS, na magistrate take a na radnici take. Takze ten problem resime s temi, kteri jsou k tomu nyni kompetentni.
    Zkusme spis misto nadavani tu energii venovat tomu jak zajistit aby na pripadnou blokadu prislo alespon 1000. Kde jsou vsichni kdyz oneco jde? Proc na magistrat chodime v poctu 4 nebo 5 lidi? Proc kdyz se vylepi informativni letaky je nekdo strhava? Proc je jen minimum lidi ochotno prispet na cinnost sdruzeni a lide to pak delaji nejen ve svem volnem case ale i za svoje penize?

    Komentář ze dne: 08.10.2012 06:19:52     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - veselka (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: nechápu
    Svatá pravda. A ty otázky jsou (až na interpunkci) zcela přesné!!!! V takovém Německu nebo Rakousku by si nikdo nedovolil takový problém jako je Spořilov ani způsobit, ani přehlížet - občané by se ztopořili jako jeden a demonstrovali tak dlouho, až by muselo být po jejich. Holt je v nás strach a lhostejnost k věcem veřejným z let minulých. Ale tady jde skutečně o život, je třeba se brát za svá lidská práva!

    Komentář ze dne: 08.10.2012 11:35:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: nechápu
    V civilizovaných evropských zemích by se nic podobného nestalo. Vlády si své občany hýčkají a neposílají je do plynových komor tak jako v naší zemi, která se tímto zařadila níže než k zemím rozvojového světa.

    Komentář ze dne: 08.10.2012 12:10:55     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: nechápu
    Výstižné a ještě dodám, že tam budou několik let, takže bude se muset s nimi jednat i nadále.
    Protože o všem co se na Spořilově s kamiony děje rozhoduje vláda a hlavně Magistrát!

    Komentář ze dne: 08.10.2012 22:07:58     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Kolář (k.kolar@centrum.cz)
    Titulek: Re: Re: nechápu
    Taky nechápu. Co ? Proč se autor(ka) pod svoji vysvětlující informaci, jako zřejmě přímý účastní jednání u primátora Svobobody s "iniciátorem" senátoprem p.Töpfferem, nedokáže podepsat. Anonymních příspěvků je zde ve SN až až.
    O důvodech schůzky a "iniciátorovi" bylo již řečeno. Souhlasím, že načasování i složení účastníků schůzky působí těsně před volbami poněkud zvláštně. Je to věc vkusu obou hlavních aktérů schůzky.

    K cejchování lidí podle stran : myslím, že je tomu podle hesla "vrána k vráně sedá". Slušní jsou zpravidla ve slušných, spíše menších stranách a jinak je tomu, v těch ostatních, větších zavedených stranách, soudě dle "blbé" nálady a kritických názoru občanů.

    K poslednímu odstavci : odkaz na WEB a "...nepřetržitě sledujeme, účastníme se všech zastupitelstev, interpelujeme".
    Neuvádíte kterých zastupitelstev se to týká. Těch na MČ Prahy 4 asi těžko, jistě bych Vás tam viděl a interpelace slyšel.

    K WEBU, zřejmě SOS Spořilov :
    Z něho k obsahu letáku pdf.
    Opatření pod body č.1 a 2 mají konkrétní termíny plnění.
    1) Víte z jakých zdrojů budou financovány :
    a) bod č.1) Termín "Jaro 2013" je za pár měsíců.
    b) bod č.2) Termín "podzim 2012"
    2) Kdy lze očekávat, za kolik let, že vysázená zeleň začne plnit očekávanou funkci ?
    Kolář

    Komentář ze dne: 09.10.2012 16:31:05     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: nechápu
    Zdravím Vás,
    reakce je pod oslovením paní doktorko, takže odpovídá Jana Růžičková.
    Nejde o věc vkusu, ale o možnost, která se naskytla. Schůzka byla dohadována už od jara. Díky zahraničním cestám, dovoleným aj. se odkládala.

    Lidé v našem sdružení jsou voliči různých politických stran a snaží se v tom hejnu vran jednat s každým kdo může věci prospět, bez ohledu na politickou příslušnost. Neselektujeme!

    Mimochodem s předsedou Občané za svá práva v Praze jsme společně dokonce demonstrovali před magistrátem. Byl jste na naší demonstraci? Bohužel 1,2 miliardy jsme od magistrátu nedostali. O Spořilově se rozhoduje na magistrátě. Tam máme zastoupení na každém jednání zastupitelstva. Váš předseda ing. Berka Vám to jistě potvrdí. A pak také zápisy z jednání zastupitelstva.

    Nevím co přesně myslíte těmi slušnými stranami, spíše bych hovořila o slušných lidech, a ti jsou jistě v každé straně. Možná je jich tam málo, ale to je možná i odraz dnešní doby. Nějak se nám vytratila morálka že? A také základní atributy lidskosti - pomoc bližnímu, empatie, soucit.

    Komentář ze dne: 09.10.2012 16:35:35     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: nechápu
    oprava - Pražané za svá práva........

    Komentář ze dne: 09.10.2012 18:37:14     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Kolář (k.kolar@centrum)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: nechápu
    Též Vás zdravím pí Růžičková. Myslel jsem si v duchu správně, o koho může jít.
    Doplňující otázka aby bylo i ostatním jasno :
    Lze se tedy domnívat- "z dohadování schůzky už od jara", že "inicátorem" předmětné schůzky byl už na jaře 2012 senáror p.Töpffer ? Nebo kdo vlastně ?

    Vysvětlení o dohadování schůzky s magistrátem o tak vážném problému, více jak 1/2 roku, působí zvláštně.

    Na demonstraci jsem nebyl. Nemohu být všude. Kolik % dotčených občanů Spořilova se jí účastnilo ? Byl jsem o ní předsedou "Pražané za svá práva", ing.Berkou informován. Moje iniciativa je zaměřena zejména na konání Rady a Zastupitelstva MČ Prahy 4. Dělba práce. Společně ale oba kandidujeme do senátu pod "Pražané za svá práva", já na Praze 4.

    Souhlasím s Vámi, že se "nám" v Česku, obecně, vytratila morálka i uvedené základní atributy lidskosti, bohužel i obyčejné slušnosti, např. připojit k názoru své jméno, nebýt anonymní. U Vás mě to překvapuje, protože se nemáte snad za co stydět ?

    Když už byla ve SN podána informace o předmětné "schůzce na magistrátu", jistě by občany Spořilova zajímalo více informací o jejím průběhu a závěrech, daných byť formou příslibů. Když za jejich nesplnění nikomu nehrozí žádné sankce, kromě "poilitické odpovědnosti" ?
    Bylo by zajímavé vědět, jaké zásluhy měli konkrétně na jednotlivých dojednaných příslibech (jde o ty 4 přísliby v pdf. ? na WEBu ?) a na konkrétních zdrojích financování, jednotliví účastníci, včetně p.primátora a "iniciátora" senátora p.Töpffera ?

    Uvedené doplňující informace by nebylo od věci znát.
    Kolář

    Komentář ze dne: 10.10.2012 09:45:42     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: nechápu
    Odpověď je reakcí na titulek "nechápu", který napsala paní Zykánová a oslovila mě paní Růžičková. Je tedy jasné, že odpovídám paní Zykánové. Není třeba nad tím bádat.

    Demonstrace se natáčela a psala o ní média. Video máte na vašich webových stránkách, samozřejmě je i na našich.

    Jednání se týkala kontroly příslibů v letáku, zejména stavu opatření Kačerov. Ředitel TSK i náměstek TSK podali celkem vyčerpávající informaci a potvrdili tak tvrzení politiků, resp. pana ing. Noska na minulém jednání zastupitelstva.
    Jednalo se o dostavbě okruhu, omezení kamionů v Praze atd. Též jsou informace na našem FB.

    Iniciátorem setkání byl pan senátor, který reagoval na naši Petici v senátu v prosinci 2011.

    Osobně mě nezajímají jednotlivosti, ale výsledek. Např. zákaz kamionů v Praze odhlasovaly na magistrátě všechny strany (ODS, ČSSD, TOP09, KSČM), ale výsledek je velká nula, že?

    Komentář ze dne: 09.10.2012 16:39:24     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: nechápu
    A pak ještě dotaz na financování - MD - SFDI

    Komentář ze dne: 05.10.2012 22:26:51     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: dobrá předvolební kampaň
    ale za ty roky je to málo pane senátore. Je to jen typická předvolební agitka.

    Komentář ze dne: 07.10.2012 22:47:47     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - jonáš (jonáš@gmal.com)
    Titulek: Re: dobrá předvolební kampaň
    Agitka? Určitě lepší než ty bezcharakterní urážky ZELENÉHO ŠTĚPÁNKA?
    TEN SI STAVÍ SVOJI KANDIDATURU NA TÖPFEROVI, KDYBY TÖPFERA NEBYLO, ŠTĚPÁNEK BY NEMĚL O SOBĚ CO PSÁT. V ŽIVOTĚ JEŠTĚ NIC NEDOKÁZAL, KAM VLEZ, JEN KRITIZOVAL , SLIBOVAL, URÁŽEL, BLNUL LIDI - NĚKTEŘÍ MU NALETÍ A ON CHYTÍ ADRENALIN A BLBNE DALŠÍ. BOŽE LIDI, KAM SE PODĚLA LIDSKÁ KULTURA. ZAMYSLETE SE. CHCETE MÍT SEBOU INTELIGENTN9HO ČLOVĚKA NE? CO JSTE TO ZA LIDI, JE MI 18 ALE ČTU A KOUKÁM KOLEM SEBE. POMLUVÁM VĚŘIT, TO JE UBOHÉ. VOLTE TÖPFERA, ABYSTE SE NEMUSELI STYDET.

    Komentář ze dne: 08.10.2012 07:14:31     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: dobrá předvolební kampaň
    Přemluv dědka a bábu ;-))))))

    Komentář ze dne: 08.10.2012 07:47:13     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - V (@)
    Titulek: Re: Re: dobrá předvolební kampaň
    Já i moje rodina se za to, že někteří z mé rodiny minule volili Töpfera teď hluboce stydím a všem svým spoluobčanům se omlouvám. Tehdy nás naladil starostmi o Fidlovačku, dnes díky nečinnosti a schvalování negativních zákonů v senátu, přestupu na výhodnější post (ředitele Vinohradského divadla), opuštění Fidlovačky v dluzích, s námi nemá pozitivního společného již vůbec nic.
    V.

    Komentář ze dne: 08.10.2012 11:48:55     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: dobrá předvolební kampaň
    Možná má nyní jako Spořilovák s námi více společného? :-))

    Komentář ze dne: 08.10.2012 11:55:26     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: dobrá předvolební kampaň
    Společného má, že skupuje baráky na Spořilově... :-) / :-(

    Komentář ze dne: 08.10.2012 12:01:45     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: dobrá předvolební kampaň
    Někteří mají rodinné domy, kt. neobývají. Podle čeho soudíte že skupuje?

    Komentář ze dne: 08.10.2012 12:42:40     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: dobrá předvolební kampaň
    Resp. on a bratr. Minimálně jsou to:
    Severní V. 626
    Jižní VI. 1584
    Hlavní 511
    Hlavní 666

    Komentář ze dne: 09.10.2012 10:01:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: dobrá předvolební kampaň
    Nestyďte se, to Vám škodí. Topfer Fidlovačku TAKÉ DOTOVAL, aby jsme Vám mohli večer hrát divadlo. Jako senátor má za 6 let 90% účasti a pokud jde o hlasování, tak hlasoval jak požadoval za správné. Prosím, povězte mi, jak budou hlasovat socani nebo komunisté až budou mít v většinu a jak dopadneme za pár let. Tak jako v Řecku. Tak dopadneme. Co budete potom psát do SN? Nezáviďte, že je schopný víc než Vy, prostě ty Vinohrady zase budou dělat pořádné divadlo, dokáže to jako s tou Fidlovačkou a zase pro Vás. Dluhy na Fidlovačce nezanechal, Vy to dobře víte, jen čtete Blesk, AHA a jiný bulvár. Paní Balzerová , nyní majitelka DNF to potvrdila. Pokud zastáváte názor, že s Vámi Töpfer nemá nic pozitivního společného, tak on asi konkrétně s Vámi také ne. Nremá rád bulvár, nezávidí, nepomlouvá a hlavně maká. A práci on nepotřebuje shánět na základě lživých slibů. Pokud věříte jiným, kteří slibují co nemohou splnit, budete se muset za čas ZASE OMLOUVAT. A TO VÁS TEDY LITUJI.

    Komentář ze dne: 09.10.2012 12:33:11     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: dobrá předvolební kampaň
    urážky máte vy na pana Štěpánka.
    Jestli jste si chtěl vaše domněnky ověřit, mohl jste si s ním popovídat např. na Spořilovských trzích v sobotu.
    Probírali jsme spolu otevřeně a upřímně i tu jeho kandidaturu postavenou na kritice současného senátora. Shrnu to ve zkratce: Když kandiduji na senátora, kandiduji na místo, kde pracuje pan Topfer. Je zcela logické, že ukazuji na to, v cem bych byl lepším senatorem než on. Veřejnost bude volit, zda jí současný senátor vyhovuje nebo chce změnu. Je tedy logické že se vymezuji proti němu - jsem jeho konkurent.

    A já za sebe dodávám, že Spořilov už by neměl podporovat ODS, která nedokázala nic víc než tunel v tunelu Blanka, kamiony přes Spořilov, developerské projekty na Pankráci a Trojmezí apod. Je už tak profláknutá, že na kandidátky musí dávat herce, doktory, zpěváky a hokejisty. Protože lovit hlasy už může jen na kukuč strážmistra Arazíma...

    Komentář ze dne: 11.10.2012 10:35:31     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - radan Kolař (@)
    Titulek: Re: Re: Re: dobrá předvolební kampaň
    Zezelenal jste . Jsem zvědavý co budete říkat za 6 let o práci p. Štěpánka. Upřímně a s radostí se Vám budu chechtat. Zelení kecalové tak max. museli opustit vládu, "biomasa" nevěděla co je biomasa, na školství když byl zelený tak jen bral plat ministra, odkud jsou podporovaní? Zeptejte se ! Od těch Vašich imperialistů!
    A náhodou nepovolili Vám nervy s tím Arazímem? Kdo tady uráží?
    Podívejte se co udělal Topfer pro lidi a co Štěpánek. Oblbnul Vás. Tak dělejte ovce dál.

    Komentář ze dne: 11.10.2012 10:51:23     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: dobrá předvolební kampaň
    chováte se jako primitiv, ale na to máte právo.
    Já mám zase právo volit koho chci
    a o ODS si myslet co chci.
    Jste slepý, když vyzdvihujete nějaký blábol v TV a mlčíte o Bémovi, tunelu Blanka, Hrdličkovi, Paroulkovi ... rozkrádačkách velkého stylu a privatizaci politiky.
    Vám vážnou obavu, že ten oblbnutý jste vy :-)

    Komentář ze dne: 05.10.2012 22:45:49     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: podívejte se na neúčast Töpfera v senátu
    najdete na tomto odkazu :
    http://www.senat.cz/xqw/xervlet/pssen at/hlasa?O=8&S=&K=&H=&N= &ID=194
    budete překvapeni, jak málo stačí k získání platu senátora

    Komentář ze dne: 09.10.2012 09:43:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (eda@volny)
    Titulek: Re: podívejte se na neúčast Töpfera v senátu
    Jo, podívejte se na ÚČAST ZA 6 LET - porovnejte s ostatními např. socany hejtmany v Senátu- ono je to skutečně skoro 90%. Ono je něco jiného hlasovat a účastnit se - chytrolíne. A neagituj, vezmi si růži do klopy a jdi pojídat zelené!!!

    Komentář ze dne: 08.10.2012 10:03:01     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Kolony kamionů!
    Každý den jsou na Spořilově kolony tisíců kamionů, nedá se tu dýchat a nedá se tu žít! Všichni jsou nemocní, ti co měli smůlu už dokonce zemřeli. Ti živí ale když mají udělat pár kroků na blokádu tak se strachy po...
    Blokáda tisíců lidí je jediný tlak, který to může změnit!
    Buď dlouhodobá a nebo pravidelně v nějakém intervalu. Na to jsou ale potřeba stateční lidé!

    Komentář ze dne: 08.10.2012 11:23:56     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Koho volit?
    Podívejte se na věc logicky - jaká strana je odpovědná za kamiony na našem sídlišti?
    Je to ODS a tak by měla vše napravit tato strana ne?

    Komentář ze dne: 08.10.2012 13:26:00     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Koho volit?
    A které strany jsou odpovědné za to, že za 2 roky nedošlo k posunu??? Vypadá to, že všechny!

    Komentář ze dne: 08.10.2012 21:19:26     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Kolář (k.kolar@centrum.cz)
    Titulek: Re: Re: Koho volit?
    Jsem celý život bezpartijní a jako takový kandiduji so senátu. Jako takový jsem, nemohl v jakémkoliv rozhodování politiků přímo či nepřímo nic ovlivnit v posunu. Občan může jen vyjádřit svůj názor nebo vznést dotaz.
    Jako bezpartijní a jako občan jsem pravidelným účastníkem zasedání zastupitelstva a proto už vím jak je třeba rozumět sdělením např. že "Rada rozhodla" nebo "zastupitelstvo rozhodlo" a jak je číst.
    Je třeba vědět KDO má VĚTŠINU v Radě a KDO v Zastupitelstvu a podle toho pak chápat ona veřejná "anonymní sdělení", že "Rada nebo Zastupitelstvo", rozhodly o tom či onom.
    Na Praze 4 má pro připomenutí většinu v Radě ODS a v zastupitelstvu ji má díky koalici s ČSSD a ve vztahu k ČSSD má většinu nad kaličním partnerem ČSSD. Tolik pro ujasnění "anonymity" kdo ve skutečnosti rozhoduje. Opoziční strany, nedělám jim obhájce, v menšině mohou jen nesouhlasit ale to na výsledku hlasování nic nemění. Kdo tomuto stavu napomohl ? Voliči. Ptejte se i jich co s tím do budoucna udělají ?
    K.Kolář

    Komentář ze dne: 09.10.2012 08:42:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - alf (@)
    Titulek: Nechme těch stížností a napadání a domluvme se konečně na blokádě na některé pon
    Nejlepší by to bylo v den voleb!!!!!! Zablokovat pochopitelně i únikovou cestu před Centrumem! Pak se ukáže, kdo to se spořilováky myslí dobře!!!

    Komentář ze dne: 10.10.2012 01:19:28     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - veselka (@)
    Titulek: Re: Nechme těch stížností a napadání a domluvme se konečně na blokádě na některé
    BLOKÁDU! BLOKÁDU!

    Komentář ze dne: 10.10.2012 22:16:23     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - alf (@)
    Titulek: Jak je vidět, tak ty kamiony spořilovákům zas tak nevadí!
    Kdyby se to dělo jinde, tak už dávno řeší neprůjezdnost kvůli blokádám a situace by se řešila na magistrátě. Současná letargie občanů všem úředníkům magistrátu,starostovi a hlavně politikům i kandidátům vyhovuje a mohou slibovat a slibovat........

    Komentář ze dne: 11.10.2012 10:26:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Jak je vidět, tak ty kamiony spořilovákům zas tak nevadí!
    Máte pravdu, je to hodně o lidech! Správné slovo - letargie. Jak je z ní probudit? Když v sobě nemají hrdost a bojovnost tak už jí nezískají. Jsou tak nějak zadupaní do země že?


    Čtenáři od 31.5.2004

    Spořilovská kliknutí
    Celkem8087821
    Duben90851
    Dnes3396

    Spořilováci na webu

    Nyní si čte web : 111 uživ.


    you porn vidéos gratuites sur Bestporn2021.com

    (c) Spořilovské noviny 2004 - 2019  
    Vydavatel: Mgr. Tomáš Hromádka - REGIONPLUS. Adresa redakce: Mgr. Tomáš Hromádka, Rakovského 3162/8, 143 00 Praha 4. IČO: 03582205. Tel. 777 944 684.
    Vytvořeno pomocí redakčního systému phpRS. Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Spořilovských novin publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
    Kontaktní e-mail redakce: noviny@sporilov.info
    CENÍK INZERCE