Spořilovské noviny
Úvod | Stáhněte si | Spořilovské odkazy| FACEBOOK | International  

Spořilovský kalendář
<<  Únor  >>
PoÚtStČtSoNe
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28   

Komentáře

ke článku: Trojmezí z hlediska ochrany přírody
ze dne 20.01.2006, autor článku: Redakce

Komentář ze dne: 20.01.2006 22:37:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - HonzaV (@)
Titulek: technická
to, čemu se říká "Višňovka", je ve skutečnosti tzv. "Švesťák".

(jestli se tedy nepletu a je řeč o "Sadech spořilovské mládeže"... :-))

Komentář ze dne: 20.01.2006 22:49:17     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Marek (@)
Titulek: Re: technická
Ano. Jsou tím myšleny ty sady pod Košíkem (SZM).


Komentář ze dne: 05.06.2015 11:38:38     Reagovat
Autor: [chenmeinv] - chenmeinv (chenmeinv@outlook.com)
Titulek: chenmeinv


Komentář ze dne: 21.01.2006 20:57:06     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Novotný Jos. (novotny@soukroma.cz)
Titulek: K bodu 20
Každému, kdo bydlí v ulicích Blažimská, Čenětická a Klapálkova musí být jasné, že řešit dopravu prodloužením ulice Klapálkova může navrhnout jen někdo, kdo v té oblasti v životě nebyl a problémy řeší jen od mapy! Cituji z diskuse na servru Toulcova dvoru:
"Ulice Klapálkova v úseku mezi Čenětickou a Blažimskou je zcela nezpůsobilá pro větší dopravní zátěž. Je založena jako úzká, místní komunikace, nepříliš kvalitně, ve svahu. Již dnes jsou opěrné zdi nahnuté směrem k domům bezprostředně stojícím pod silnicí. Kvůli nevyhovujícímu technickému stavu je do ulice zakázán vjezd nákladních automobilů a autobusů.... "
Jako obyvatel ulice Klapálkova mohu s citovaným jedině souhlasit a své by k tomu jistě mohli říci i obyvatelé Čenětické a všichni ze sídliště Kulatý Chodovec.

Komentář ze dne: 26.01.2006 14:07:49     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lucie Pokorna (luciepokorna@hotmail.com)
Titulek: "Anglicky park" v meandru Botice
Nejvice se mi zamlouva projekt Anglickeho parku v meandru Botice. Co ale mohu jako řadový obyvatel Spořilova udelat pro to, aby ze zatim neudržované plochy tzv. Trojmezi vznikl udrzovany park s ekologicky vhodnym zaclenenim sportovist a "vikendovych kavarnicek" pro již dost zatíženou oblast sídlišť jak ze strany Sporilova, tak Zahradniho Mesta i Košíku, kde vznika jiz dalsi sídlištní projekt "Slunecny vrsek".....
Věřím, že nejsem sama, ktera by chtela mit moznost o vikendu
vyrazit s rodinou do prirody a nemuset pritom cestovat hodinu autem....
Je to vubec mozne, aby se tento nejsympatictejsi a nejlogictejsi projekt prosadil? Kdo by zaplatil vypracování studie a následně i zkulturneni teto plochy na kvalitni park?
Zvítězí rozum a respekt k přírodě nad realitními magnáty???
Udělala bych maximum, aby se tak stalo a věřím, že nejsem sama.
Jen bohužel nevím, co...

Komentář ze dne: 26.01.2006 14:12:15     Reagovat
Autor: neregistrovaný - OndraH (@)
Titulek: Re: "Anglicky park" v meandru Botice
jsem taky pro anglický park se zahradními restauracemi!!! zahradní restaurace na spořilově chybí, jak jsme zjistili přednedávnem v anketě o nejlepší zahradní restauraci...

Komentář ze dne: 26.01.2006 14:16:31     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Pivoň (@)
Titulek: Trojmezí
souhlasím ...tedy hlavně s těmi restauracemi.

Komentář ze dne: 26.01.2006 16:03:11     Reagovat
Autor: neregistrovaný - OndraH (@)
Titulek: Re: Trojmezí
dá se taky napsat nějaká petice starostovi?...:-)

Komentář ze dne: 29.01.2006 13:20:04     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor Krajíček (libor_krajicek@volny.cz)
Titulek: Vyhrají zase křiklouni ?
Vážení,
prohlédl jsem si sérii vašich článků týkající se budoucího využití lokality Trojmezí. Jako obyvatel Záběhlic se o tento záměr též zajímám. Je fajn, že tuto problematiku sledujete. Rozbor dotčeného území z hlediska ochrany přírody považuji za rozumný a objektivní. Čemu nerozumím,jsou vaše výhrady proti navrženému dopravnímu napojení z ulic Klapálkova Doupovská.
Profesně již 20 let působím v oblasti územního plánování a posuzování vlivů na ŽP (EIA/SEA), takže je mi jasné že nejvíce vlivů na okolní prostředí je vždy spojeno s řešením dopravního napojení dané lokality. Ve většině případů však neexistuje ideální řešení, které se nikoho nedotkne, k dispozici jsou obvykle jen řešení více či méně špatná. A z tohoto pohledu řadím uvedené řešení k těm "méně špatným". Napojení od severu je dost problematické (nevyhovující směrové a šířkové parametry ul. Záběhlická + Práčská, procházejí zástavbou) a může sloužit snad jen jako doplněk (ul. Záběhlická + U záběhlického zámku). Napojení od východu (ul. Švehlova) je prakticky znemožněno existující zásavbou (Interspar, + dokončované sídliště Práčská). Napojení od západu (ul. Hlavní) bych "Spořilovským" nepřál ani ve snu. Takže mi z tohoto rozboru opravdu výše uvažované řešení vychází jaké "nejméně špatné".
Vážení, jsme v tom všichni stejně. To území bude dříve nebo později zastavěno a "odněkud" musí být přístupné. Řešení, která jsou zdánlivě ideální z hlediska ochrany ŽP, leč dopravně zcela nefunkční, jsou na nic. V rámci své praxe jsem absolvoval již řadu veřejných projednání jak územních plánů tak dokumentací EIA nebo SEA. Nerad bych se dočkal toho,aby v konečném řešení bylo opět dáno za pravdu tomu, kdo dokáže nejvíce křičet a skandalizovat nositele jiných názorů,což obvykle bývá hlavní zbraň tzv. "ekologických iniciativ", zvláště pak některých.........
Přeji vám úspěch a těším se na případnou diskusi.
Libor Krajíček
Praha 10. Záběhlice

Komentář ze dne: 30.01.2006 11:59:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - křikloun (@)
Titulek: Re: Vyhrají zase křiklouni ?
pane Krajíčku,
proč vám z vašeho mailu dojem, že zkoušíte co "nejvíce křičet a skandalizovat nositele jiných názorů", jak vám vadí na ostatních?

Komentář ze dne: 31.01.2006 19:52:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Novotný Jos. (novotny@soukroma.cz)
Titulek: Re: Vyhrají zase křiklouni ?
Pane Krajíčku,
nevím, o jakých křiklounech mluvíte, zatím zde nikdo nekřičí! Já jsem si jen dovolil přednést suchá, převážně technická fakta z pohledu obyvatelů ulic Blažimská, Čenětická a Klapálkova. Já věřím, že v Záběhlicích vás to netrápí. I mně je jasné, že výstavbu nezastavíme (i když bychom měli!!!) a doprava musí být někudy vedena. Zajímalo by mě však, jak si to představujete v reálu. Jak jsem již předeslal, "ulice Klapálkova v úseku mezi Čenětickou a Blažimskou je zcela nezpůsobilá pro větší dopravní zátěž...." a dále viz můj předchozí příspěvek. Takže navrhujete co? Obytné domy v úzké Klapálkově zbourat, aby bylo místo na kapacitní komunikaci, nebo máte ještě nějaké "dobré řešení"?
I já se těším na další diskusi.
Jos. Novotný





Komentář ze dne: 02.02.2006 10:23:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Aleš (banjoales@seznam.cz)
Titulek: beton
Tak přispěji s troškou do mlýna. Už jsem na životní prostředí Prahy rezignoval. Zkrátka, zelené plochy nenesou žádné peníze, jen je žerou, takže pojďte všechno zastavět! A co bychom si lámali hlavu s procházkama s rodinami, vždyť máme přece zábavní odpočinková centra jako je Chodov, Eden atd. Tam máme jakoby zahradní restaurace, lavičky, příjemné klíma... Takže na co příroda! Tu dáme napospas těm, kteří jako jednají v našem zájmu, ale nějak se nás na to, co chceme, neptají asi v zájmu rozvoje té či oné městské části! Taky nějaké hloupé meandry dáme do rukou některých šílených architektů vyžívajících se v "neotřelých" tvarech a skleněných plochách. A příroda přece nemá žádnou fantazii. A že se zvýší dopravní zatíženost? Žijeme přece v Praze, ne? Tady nesmí být nikde klid, teda u obyčejných lidí, tady to muší přece všade hučet! Na reklamu o "Bydlení v klidné přírodě" klidně zapomeňme, protože klidná příroda se změní v neklidnou čtvrť v okamžiku zahájení výstavby. A nejhorší je, že nic z toho co se dnes zastaví v zájmu kohosi, už nikdy nepůjde vrátit! :-(((




Spořilovské aktuality
06.02.2025: Doprodej publikací
V redakci nám zbylo ještě několik publikací. Nabízíme vám knihy Po stopách spořilovských legionářů (100 Kč), Vzpomínky na spořilovské sokolské divadlo (100 Kč), reprinty spořilovských adresářů (150 Kč). Knihy vám můžeme zaslat poštou nebo si je můžete vyzvednout osobně. Zakoupením publikací podporujete provoz Spořilovských novin. Více informací na noviny@sporilov.info.

Starší aktuality


Čtenáři od 31.5.2004

Spořilovská kliknutí
Celkem10359071
Únor259991
Dnes3120

Spořilováci na webu

Nyní si čte web : 374 uživ.


you porn vidéos gratuites sur Bestporn2021.com

(c) Spořilovské noviny 2004 - 2019  
Vydavatel: Mgr. Tomáš Hromádka - REGIONPLUS. Adresa redakce: Mgr. Tomáš Hromádka, Rakovského 3162/8, 143 00 Praha 4. IČO: 03582205. Tel. 777 944 684.
Vytvořeno pomocí redakčního systému phpRS. Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Spořilovských novin publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
Kontaktní e-mail redakce: noviny@sporilov.info
CENÍK INZERCE