Spořilovské noviny
Úvod | Stáhněte si | Spořilovské odkazy| FACEBOOK | International  

Spořilováci sobě
Napište nám!
Těšíme se na vaše příspěvky, fotografie, komentáře a další informace, které rádi zveřejníme. Kontaktovat redakci můžete prostřednictvím e-mailu noviny@sporilov.info.


Poslední komentáře
  • srpen 68 na sídlišti Spořilov pokr:
    "pokračování Za silnicí už byl nový Spořilov, lemoval ji činžák končící něčím jako kotelnou šedomodr . . . " (Srpen 1968 na Spořilově)
  • srpen 68 na sídlišti Spořilov:
    "Mí rodiče bydleli v bé dvojce od roku 1964. Když přijeli Rusové, bylo mi tři a půl. Jako jedináček z . . . " (Srpen 1968 na Spořilově)
  • Farmářské trhy - aktuální informace:
    "Milí naši zákazníci a podporovatelé! 🍀 Po dnešní schůzce s firmou Mercatus jsme se dobrali . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Farmářské trhy:
    "Dobrý den, ráda bych se zeptala jak dopadl výběr provozovatele farmářských trhů na Roztylském náměst . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Karel Koželka na sídlišti Spořilov II:
    "Dobrý den, nevíte náhodou někdo z vás, kde konkrétně architekt Karel Koželka na sídlišti Spořilov . . . " (Život na spořilovském sídlišti v roce 1970)
  • Neni to zadna 1. trida.:
    "Mila Michaelo, jsme vrstevnici. Ja chodil do C a ty bud do a nebo B. Moje sestra Lida s tvoji sestr . . . " (Zapomenutá školní fotografie ze ZŠ Jižní)
  • Tusim,:
    "ze s Renatou jsem chodil do prvni tridy. Ale ta pak nejak zmizela stejne jako Olina Tvrda. mnohem po . . . " (Spitznerovi vzpomínají na Spořilov - díl 1.)
  • Re: no nevim...:
    "Tento názor je kvalitní." (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • no nevim...:
    "pokud někdo netrefí do volební místnosti bez aplikace, je otázka, jestli by měl mít volební právo.. . . . " (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • Souvislost s článkem:
    "A jak to souvisí s článkem?" (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)


  • Spořilovský kalendář
    <<  Listopad  >>
    PoÚtStČtSoNe
        1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30  

    100 let Spořilova
    Blíží se významné výročí naší čtvrti. Vlastníte zajímavé dokumenty, fotografie, výstřižky z historie Spořilova? Napište nám na noviny@sporilov.info. Rádi si materiály okopírujeme, naskenujeme a vrátíme zpět. Budeme rádi i za jakékoliv písemné, zvukové či obrazové vzpomínky k událostem z let 1925 - 2025, které hýbaly Spořilovem, uvítáme i zmínky o významných osobnostech, které na Spořilově žily či působily.
    Nabízí se celá řada možností, jak si výročí naší čtvrti připomenout... a doplnit tak informace, které v minulých letech byly publikovány v knihách Převleky mého města, Spořilov - Největší zahradní město Velké Prahy, Spořilov - komunita a její osobnosti, Po stopách spořilovských legionářů, Vzpomínky na spořilovské sokolské divadlo a Toulky minulostí starého Spořilova.

    Komentáře

    ke článku: K projektové dokumentaci rekonstrukce ulice Hlavní ke dni 17.1.2007
    ze dne 20.01.2007, autor článku: Čtenář Spořilovských novin

    Komentář ze dne: 20.01.2007 20:54:04     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Rosenbühl Freund (@)
    Titulek: Zajímavý příspěvek
    Díky za zajímavý příspěvek, který se dívá na PETICI z trochu jiného úhlu. Každopádně je dobré, že tady zazněl i "opačný názor". Ne vlastní realizaci rekonstrukce jsem už nyní velmi zvědavý.

    Komentář ze dne: 20.01.2007 21:54:36     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - čtenář SN (@)
    Titulek:
    Co přinese rekonstrukce Hlavní, se ukáže. Z pohledu chodců podle mých zkušeností znamená projektovaný stav sice zvýšení jejich bezpečnosti, ale jen teoreticky, vždyť známe chování řidičů na přechodech, a navíc za cenu dost razantních zásahů do zeleně včetně stromů, ikdyž se to naštěstí týká jen několika jedinců . Nejsem sice zahradník, ale přesazení topolů se vůbec nemusí povést. Myslím si, že na většině míst, kam mají být nové přechody situovány,je minimální pohyb pěšáků, takže takový zásah do trávníků není adekvátní, obzvlášť v obou Bočních ulicích,kde terén prudce utíká. Zábradlí také na kráse ulici nepřidá, nikdo ho neudržuje, brzy zrezne. Mám dojem, že budoucí realitu si nedokáže nikdo z nás představit, potom už ale bude pozdě litovat.

    Komentář ze dne: 20.01.2007 22:52:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    Na přechodech se už stalo moc tragédií., protože lidi co přecházej se spoléhaj na přednost.Když ale jdou mimo přechod dávaj si bacha. Chce to, aby řidiči byli nucený ubrat na rychlosti třeba kvůli zpomalováku nebo semaforu jinak takovej přechod je houby platnej.

    Komentář ze dne: 20.01.2007 23:13:00     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    Být autorem článku, spojímse s někým z petičního výboru a vyjasním o co jde. Určitě ne jen o Hlavní na starém spořilově.

    Komentář ze dne: 21.01.2007 17:03:11     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Zamlžené oči
    Titulek: Re:
    Nevím co tím máte na mysli. Po prvním kontaktu s peticí mi nebyly některé informace jasné. Vzhledem k tomu, že jsem na ně nedostal obhajující odpověď , zbývalo mi zjistit si je sám, a to jsem také udělal.

    Komentář ze dne: 25.01.2007 17:58:37     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Tomáš Ledvina (hlavni@sporilov.info)
    Titulek: Re: Re:
    Chci jen zopakovat, co jsem nabídl Zamlženému oku a co samozřejmě platí pro všechny - Jana a já jsme připraveni se sejít jak s podporovateli, tak i s kritiky myšlenky dopravního zklidnění celého Spořilova. Takové schůzky ostatně u nás probíhají téměř denně. Odpovídáme na otázky, vysvětlujeme, přijímáme doporučení. Jednáme na osobních schůzkách, s kolegy po telefonu a s veřejností písemně prostřednictvím SN.

    Při vší úctě, kterou ke SN chovám, problém se nedá vyřešit na tomto diskusním fóru. Zamlžené oko to určitě ví také. Respektuji jeho postoj zůstat v anonymitě, ale takto se jeho energie a zájem o Spořilov ke všeobecné škodě rozmělňuje do osobních animozit.

    Komentář ze dne: 25.01.2007 23:07:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Zamlžené oči
    Titulek: Re: Re: Re:
    Mám jeden návrh, který jsem už myslím prezentoval.
    Já osobně bych opustil petici o Hlavní. Náš problém je Trojmezí, které spadá pod Prahu 10. Dle informací má o tamních stavebních záměrech radnice Prahy 10 rozhodovat v nejbližší době. Praha 11 má stejný problém jako Spořilov. Co zkusit společně s odborem životního prostředí případně Prahou 11 zjistit, kudy plánují napojení dopravy na centrum atd. A podle toho jednat. Toť můj návrh.

    K realizaci se bohužel nemám, protože je to časově náročné. A vím, že to po nikom chtít nemůžu. Zbývá to pouze na odvážlivce, kteří mají chuť a pevnou vůli k zjišťování informací, je to totiž poměrně zdlouhavé.
    S přátelským pozdravem, Zamlžené oči.

    Komentář ze dne: 25.01.2007 23:10:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Zamlžené oči (zamlzeneoci@centrum.cz)
    Titulek: Re: Re: Re: Re:
    Pokud máte zájem se se mnou spojit přez mail. Prosím.
    zamlzeneoci@centrum.cz

    Komentář ze dne: 21.01.2007 09:18:20     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - miumum (@)
    Titulek: Výkresy
    Rád bych, aby se autor pokusil zveřejnit výkresy jak slíbil. Nějaké jsou již zveřejněny na http://ww w.sporilov.info/view.php?nazevclanku=pri pominky-k-projektu-quotoprava-komunikace -hlavni-na-st-sporilovequot&cislocla nku=2006071701.
    ale na posouzení jsou myslím nedostačující. Děkuji

    Komentář ze dne: 21.01.2007 16:41:21     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Zamlžené oči
    Titulek: Re: Výkresy
    Napsal jsem, že se v případě zájmu o to pokusím. Zájem je, takže pokus bude následovat.

    Komentář ze dne: 21.01.2007 16:43:00     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Zamlžené oči
    Titulek: Re: Re: Výkresy
    PS: Děkuji redakci.

    Komentář ze dne: 21.01.2007 10:17:48     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek:
    Výkresy by chtělo posoudit nezávislými odborníky, aby zjistili jestli projekt vyjadřuje to nejlepší řešení jaké mohlo být v rámci přidělené hromádky peněz nebo jde jen tou nejsnazší cestou

    Komentář ze dne: 21.01.2007 10:25:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek:
    Chtělo by to, aby výkresy posoudilo několik nezávislých odborníků, aby zjistili jestli projekt v rámci přidělené hromádky peněz našel to nejlepší řešení nebo jde jen tou nejsnazší cestou.

    Komentář ze dne: 22.01.2007 14:58:11     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Aleš (banjoales@seznam.cz)
    Titulek: přechody
    No skvělé! Chodím dolů po Boční I a přecházím Hlavní po stávajících logických přechodech a pokračuji na zastávku Severozápadní dole na Roztylském náměstí. Jestli si nějakej Jouda myslí, že budu chodit po přechodu, který vede odnikud nikam, tak to se mýlí. To je podpora chodců, když je nutí zacházet si.

    Komentář ze dne: 24.01.2007 18:50:41     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Zamlžené oči
    Titulek: Re: přechody
    Podpora bezpečnosti chodců to je.
    Nikoho nezajímá kudy budete chodit. Jestli je pro vás pár kroků navíc obtížné, zkuste sportovat, určitě se vaše tělesná zdatnost časem zlepší a budete si těch pár kroků moct dovolit.

    Komentář ze dne: 06.02.2007 11:01:20     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Aleš (@)
    Titulek: Re: Re: přechody
    Tak pohyb je jistě důležitý. Já tam chodím pravidelně, v ruce banjo(nic lehkého), na zádech kytaru a jsem rád, když ten autobus, ktarý staví až dole, stíhám. Ale nechápu, proč je problém udělat přechod tak, aby vedl logicky. Já si myslím, že po takovém přechodě, jaký je plánovaný, nebude chodit nikdo vyjma majitele přilehlé nemovitosti. Stejně debilní přechod je i ten stávající pod kostelem. Odnikud nikam. Je to škoda barvy a světel.

    Komentář ze dne: 06.02.2007 20:39:48     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Zamlžené oči
    Titulek: Re: Re: Re: přechody
    Představte si situaci:

    Je zima, brzy ráno, všude sníh, všude tma. Chodec s benjem a kytarou na zádech spěchá na dolní zastávku, protože jako každý den není schopen vstát o dvě minuty dřív, aby nemusel dobíhat autobus. Už se blíží ke stávajícímu přechodu s pocitem, že musí přidat, aby mu neujel autobus. Ve stejný okamžik přijíždí na křižovatku Boční ulicí automobil. Řidič vidí jiný blížící se automobil jedoucí po Hlavní, šlápne na ply s doměním, že to přece stihne. Auto akceleruje a díky přechodu, který neleží v bezpečné vzdálenosti od křižovatky, má řidič na kapotě BenjoAleše i s kytarou. V lepším případě se BenjoAleš oklepe naladí kytaru a možná stihne i ten autobus. Ale v autobuse začne BenjoAleš přemýšlet, co se vlastně mohlo stát. Pak si uvědomí, že kdyby byl přechod v bezpečné vzdálenosti od křižovatky, řidič by stihl zaměřit pozornost na přechod a dokázal by zastavit.

    Zajímavý příběh ne? :-)

    Komentář ze dne: 07.02.2007 11:42:18     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: přechody
    a nebylo by levnější koupit Banjoalešovi budík než vyhazovat peníze za přechody vedoucí městskou zelení?
    a jak k tomu přijde chudák řidič nevinně akcelerující, aby dohnal ztrátu, protože i on nebyl schopen vstát o dvě minuty dřív a teď to musí hnát na plný plyn?

    Komentář ze dne: 08.02.2007 11:18:47     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Aleš (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: přechody
    Dobře, dobře, ukecali jste mě:-) Ale hrát jezdívám v podvečer :-))) Ono teda je fakt, že pokud jdu po levé straně po Boční dolu a přecházel bych Hlavní po přechodu, tak podle nového nákresu křižovatky mě akcelerující řidič stejně přejede. Skoro bude skutečně bezpečnější, přejdu-li křižovatku tak, jak jsem zvyklý a sám dám přednost všem vozidlům. Já jenom, že se pro pěší cesta spíš stále více komolikuje a prodlužuje. Mimo to chodecký provoz v tomto místě je tak malý, že by postačil přechod v šíři jednoho kočárku.
    Ale to jsou už žabomyší války. Nejraději bych se přikláněl k názoru zrušit průjezd Spořilovem mimo bus 118 a nemuselo by se to řešit, solit, speciálně osvětlovat, zpomalovat, mohlo by se parkovat, dýchat, pouťovat......

    Komentář ze dne: 22.01.2007 16:00:28     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě, že?

    Komentář ze dne: 23.01.2007 13:07:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Jandourek (jan.jandourek@email.cz)
    Titulek: Rekonstrukce
    Zajímavý příspěvek. Zdá se mi, že rekonstrukce ulice Hlavní nic moc neřeší, doprava po ní nás bude <b>.stále obtěžovat:-(</b>. Řešení by bylo přece tak jednoduché. Ulice Hlavní není z dopravního hlediska tak důležitá. Spořilo je obklopen dálničními přivaděči a ulicemi(Severní XI, Severozápadní I, Severní I), které splňují svoji šířkou normy pro autobusy a dopravu vůbec. Osobně si myslím, že volat po zmírnění průjezdu Starým Spořilovem (ulici Hlavní) je dobré řešení. Zužit komunikaci na průjezd autobusu (3m), vystavět cyklostezku, rozšířit zeleň, omezit rychlost na 30km/h.

    Komentář ze dne: 24.01.2007 19:06:06     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Zamlžené oči
    Titulek: Re: Rekonstrukce
    Dopravní situaci nezlepší, ale ani nezhorší. To máte pravdu.
    Zůžením nic nevyřešíte. Snížení rychlosti na 30, možná. A smog? Toho bude víc. Protože ten kdo tudy bude mít ztížený průjezd, může zvolit vámi vyjmenované ulice a akorát mu zdvojnásobíte délku cesty.

    Komentář ze dne: 30.01.2007 08:36:42     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - 7035 (@)
    Titulek: Re: Rekonstrukce
    Tenhle komentář je typickou ukázkou sobeckosti některých lidí. Jasně, ať si to tam lidi dole (v blízkosti ulic Severozápadní I, Severovýchodní I, Severní I) užijou, hlavně když já na Hlavní budu mít klid! Odklonit dopravu přes uvedené ulice, to je opravdu "komplexní" řešení dopravy na Spořilově. Anebo snad myslíte, že nás dole doprava neobtěžuje?

    Komentář ze dne: 23.01.2007 15:41:18     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    Zajímalo by mě, jak si autor článku představuje, že bude v budoucnu probíhat postupná rekonstrukce dalších ulic - Jihovýchodních, jihozápadních atd. - když pokaždé bude poraženo jenom několik stromů, tak po několika letech nezbyde žádný a většinu zeleně nahradí dlažba. Při tom smogu z autoprovozu likvidovat přírodní čističe vzduchu, to může napadnout jen ... nechci být sprostý

    Komentář ze dne: 24.01.2007 18:38:45     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Zamlžené oči
    Titulek: Re:
    Pokud se nemýlím, tak v Jihovýchodních jsou stromy jen v Jihovýchodní V a v Jihozápadních také jen v Jihozápadní V. To jen pro upřesnění. Zadalší, tyto komunikace jsou používány pouze obyvateli Spořilova. Není na nich frekventovaný provoz, tudíž se domnívám, že zde se přechody stavět nebudou. Takže proč by se tam měly kácet stromy nevím. Na to bych se rád zeptal já vás.
    Ještě k tomu kácení. Jen vám do budoucna poradím. Radši si vždy přečtěte celý článek než na něj budete reagovat, pak se vyvarujete situací, jako je tato, že ze sebe děláte ......!
    Pokud máte nějaký inteligentní dotaz, rád vám na něj odpovím.

    Komentář ze dne: 06.02.2007 09:19:07     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - jana (janaledvinova@volny.cz)
    Titulek: anonymum se nema verit!
    Mile zamlzene oko,
    myslim, ze je vsem uplne jasne, ze vam osud Sporilova neni lhostejny. Mame jen ruzny nazor na to, jak ma Sporilov vypadat v budoucnosti. Polopravdy, ktere uvadite v clanku, maji zrejme jediny cil - nahlodat vznikajici jednotu obyvatel Sporilova v tom, ze chceme mluvit do toho, co se deje v nasem okoli. Ja vsak stale verim, ze vetsina z nas, treba i poucena minulosti, se nenecha manipulovat a nebude verit anonymum a bude si svuj nazor tvorit sama.
    S pozdravem (soudruzskym?)
    Jana Ledvinova

    Komentář ze dne: 06.02.2007 20:14:43     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Zamlzene oko
    Titulek: Re: anonymum se nema verit!
    Dobrý den, jsem rád, že se také konečně zajímáte o diskuzi. Když jsme u té manipulace:::::::
    V jednom komentáři jste mi tvrdila, že nehody na křižovatce pod školou, se objevují velice často a především, pokud jsou světla vypnutá. Nebyl jsem líný jako Vy a poslal pár mailů. Od dopravní policie jsem se dozvěděl opravdu velice znepokojující informace. Že toto Vaše tvrzení je zcela nepravdivé. Jste opravdu tak neschopná zjistit si dané informace a místo toho jen napsat Váš vlastní zcela zamlžený a zaujatý dojem??????
    (vysvětlení najdete v komentáři k článku: Jaké jsou výhody okružních křižovatek?)


    V jednom z nových článků píšete o mnoha stromech určených k vykácení. Já si za svým názorem stojím, protože vycházím z výkresové dokumentace.

    Ostatně polopravdy, které jste uveřejnili, jsem již v jednom článku uvedl na pravou míru.

    Nejvíce mě však zaráží, že každý, se kterým se o problému bavím, o problému vůbec nic neví. Slyšel jsem, že travnatý pás se má zrušit, že z Hlavní se má stát dálniční přivaděč pro tranzitní dopravu, rozdělování Spořilova na dvě části. Tyto nesmysli mě velice znepokojují.

    Mnoho lidí nadává na birokracii v tomto státu. A když najednou dostanou občané šanci k zkultivování jejich okolí, vylezou na povrch nějací červíci, kteří se rozhodnou nedat lidem informace a zmanipulovat je. To se vám ukázkově povedlo. Pokud nechcete zrekonstruovat na Hlavní inženýrské sítě a chodníky, pošlete stavbaře do naší ulice. Já budu rád, když mi v zimě bude téct voda a nový chodník mi zjednoduší uklízení sněhu. Ten náš chodník, je jako většina na Spořilově. opravdu škaredý.

    A s tím soudruhem jste mne opravdu velice pobavila. Mam nápad jak dosáhnout svého cíle: zeptejte se ekoteroristů. Velice rád se přijdu podívat, jak ležíte svázaná řetězem u bagru. :-)

    Komentář ze dne: 08.02.2007 10:04:48     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Tomáš Ledvina (hlavni@sporilov.info)
    Titulek: marníme čas
    Já osobně jsem několikrát "Oko" oslovil zde na konferenci i přes anonymní email, který poskytl. Odpověděl mi méně konfliktně, než vystupuje zde.

    S plány rekonstrukce Hlavní je spokojen, takže spolupracovat s peticí nechce.
    Obává se vývoje na Trojmezí a vyzývá nás, abychom v tom byli aktivní, ale své spolupráce se zříká. Jen doporučuje co bychom měli dělat lépe.
    Závěrem děkuje za naši snahu pomoci Spořilovu (ve svém volném čase) a váží si jí. On sám ve svém volném čase raději zařizuje své věci, sportuje, a nebo odpočívá, než aby chodil po úřadech. Trápí ho nedostatek času.

    Na moji opakovanou výzvu ke schůzce nereagoval, chce zřejmě zůstat anonymní.

    Jeho postoj je legitimní, i my často zde publikujeme bezejmenně. Na druhou stranu se tím zřejmě vyčerpaly všechny možnosti a já za sebe považuji další komunikaci na této úrovni za strátu času.

    Komentář ze dne: 08.02.2007 22:50:44     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Člen ZOH z Hlavní (@)
    Titulek: Re: marníme čas
    Souhlas.

    Komentář ze dne: 09.02.2007 20:23:49     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Zamlžené oči
    Titulek: Re: marníme čas
    No jo...
    Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde :-)
    Krásně jste si znění mailu poupravil. To si takhle přizpůsobujete všechna fakta?

    UPOZORŇUJI: v mailu jsem nikoho nevyzýval. Určitě jste ho nesmazal, tak si ho pořádně přečtěte a žádám vás, aby jste to uvedl na správnou míru.


    Komentář ze dne: 12.02.2007 14:34:58     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Tomáš Ledvina (hlavni@sporilov.info)
    Titulek: Re: Re: marníme čas
    Přikládám doslovnou kopii emailu Zamlžence. čtenáři nechť sami posoudí, zda jsem se při zmínce o něm dopustil významového zkreslení. Howgh.
    ------------
    Dobrý den,
    předem se chci omluvit, ale mail jsem si přečetl až dnes.
    V nynější době mám velký nedostatek času.
    Jak vyplývá z mých příspěvků, s plány rekonstrukce jsem celkem spokojen. Takže v tomto ohledu se do žádné spolupráce zapojovat nechci.
    Jediné čeho se obávám je Trojmezí. Pokud budete vyvíjet nějaké aktivity, budu velice rád, ale žádnou spolupráci ode mne nečekejte. Spíš bych rád doporučil, při dalších aktivitách napište o jaký problém se jedná, co je na něm zásadní problém, jaký je současný stav problému, jaké je plánované řešení a jaké je vámi navrhované řešení, aby si každý mohl udělat střízlivý názor na problém.
    Závěrem vám děkuji za snahu pomoci Spořilovu, kterou zřejmě děláte ve svém volném čase a velice si jí vážím. Protože většina lidí včetně mě, si ve volném čase zařizuje své věci, sportuje, a nebo odpočívá, natož aby chodily po úřadech.

    S pozdravem Zamlžené oči
    ---------------
    tolik jeho email z 30.1.

    Komentář ze dne: 09.02.2007 20:31:50     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Zamlžené oči
    Titulek: Re: marníme čas
    PS: Ale i přesto, jsem si snad jako jediný našel čas a cestu na radnici a zjistil jak to ve skutečnosti s rekonstrukcí vypadá.

    Komentář ze dne: 07.02.2007 21:24:08     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    Myslím ,že zamlžené oko se moc po terénu nepohybuje, jinak by muselo zjistit, že na podpisových místech byly k dispozici i výkresy projektu, v trafice u paní Typlové byly ještě včera vyvěšeny, takže lidé měli situační plán k dispozici a věděli, co podepisují a co se chystá. Nikdo lidi nemanipuloval. Vždyť i článek oka v SN na podepisování nic nezměnil, což vypovídá o tom, že lidé vskutku věděli oč jde, proto nebyly tímto článkem nijak překvapeni, jinak by na něj bouřlivě reagovali a zcela určitě by napsali, že byli organizátory petice podvedeni. To se ale nestalo, taže podle mého mínění,jediným,kdo se snaží lidi manipulovat,je zamlžené oko.
    Za další-policie a další instituce evidují pouze nehody se škodou nad 50 000,- Kč, takže skutečný počet je mnohem vyšší než je oficiálně uváděno. Sám jsem nedávno u policie pracoval a moc dobře vím, jak je to s evidencí nehod podle míst. Pořádně to nikdo neví, ale to se přece nemůže veřejně říkat, takže se prostě hodí nějaké číslo.

    Komentář ze dne: 09.02.2007 20:07:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Zamlžené oči
    Titulek: Re:
    Píši to již po několikáté a naposledy.
    Z důvodů nesrovnalostí v petici jsem navštívil radnici a chtěl jsem vyjádřit svůj názor. Nikoho jsem npřemlouval, aby petici nepodepisoval. Každý je svého osudu strůjcem, tak ať si dělá co chce.

    Jestli jste u policie pracoval tek jak píšete, je jedině dobře, že jste ji opustil :-). S touto, pro mě, novou informací je možné, že nehod mohlo být víc, ale také nemuselo. Padesát tisíc je dost nízká cena, to odpovídá akorát tak škrábanci na dveřích a promáčklim blatníku.
    Pokud nechci podepsat petici je zcela logické, že nebudu vyhledávat daná místa určená k podpisu, to by vás také mohlo napadnout. Jinak vás ubezpečuji, že se po Spořilově pohybuji velice často, jelikož zde žiju.

    Ještě by mne zajímalo, zda to byly výkresy, nebo jakýsi situační plán o kterém píšete, nebo snad ty kresby, co jsou dostupné na SN a jak byly přibližně staré?

    PS: Nezapomeňte, že SN čte jen hrstka spořilováků.

    Komentář ze dne: 07.02.2007 21:38:13     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    Projekt Hlavní nemá dosud konečnou podobu, byl několkrát měněn a původní záměr měl opravdu drastickou podobu - zlikvidovat stromořadí uprostřed Hlavní, ale jen díky odporu odboru ochrany prostředí a později i odboru dopravy byl ke stavebnímu řízení předložen projekt v současné, oproti původní variantě lidštější, podobě.

    Spořilovské aktuality
    21.10.2024: 100 let Spořilova - aneb za 100 Kč a poslední možnost nákupu
    V redakci nám zbývá několik desítek kusů knih Po stopách spořilovských legionářů a Vzpomínky na spořilovské sokolské divadlo. Prodej bude proto v nejbližší době ukončen. Zbylé knihy prodáváme od dnešního dne do vyprodání za 100 Kč. Knihy lze osobně vyzvednout nebo vám je můžeme zaslat poštou. Bližší informace na e-mailu noviny@sporilov.info.

    Starší aktuality


    Čtenáři od 31.5.2004

    Spořilovská kliknutí
    Celkem9167022
    Listopad62195
    Dnes5143

    Spořilováci na webu

    Nyní si čte web : 142 uživ.


    you porn vidéos gratuites sur Bestporn2021.com

    (c) Spořilovské noviny 2004 - 2019  
    Vydavatel: Mgr. Tomáš Hromádka - REGIONPLUS. Adresa redakce: Mgr. Tomáš Hromádka, Rakovského 3162/8, 143 00 Praha 4. IČO: 03582205. Tel. 777 944 684.
    Vytvořeno pomocí redakčního systému phpRS. Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Spořilovských novin publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
    Kontaktní e-mail redakce: noviny@sporilov.info
    CENÍK INZERCE