Spořilovské noviny
Úvod | Stáhněte si | Spořilovské odkazy| FACEBOOK | International  

Spořilováci sobě
Napište nám!
Těšíme se na vaše příspěvky, fotografie, komentáře a další informace, které rádi zveřejníme. Kontaktovat redakci můžete prostřednictvím e-mailu noviny@sporilov.info.


Poslední komentáře
  • srpen 68 na sídlišti Spořilov pokr:
    "pokračování Za silnicí už byl nový Spořilov, lemoval ji činžák končící něčím jako kotelnou šedomodr . . . " (Srpen 1968 na Spořilově)
  • srpen 68 na sídlišti Spořilov:
    "Mí rodiče bydleli v bé dvojce od roku 1964. Když přijeli Rusové, bylo mi tři a půl. Jako jedináček z . . . " (Srpen 1968 na Spořilově)
  • Farmářské trhy - aktuální informace:
    "Milí naši zákazníci a podporovatelé! 🍀 Po dnešní schůzce s firmou Mercatus jsme se dobrali . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Farmářské trhy:
    "Dobrý den, ráda bych se zeptala jak dopadl výběr provozovatele farmářských trhů na Roztylském náměst . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Karel Koželka na sídlišti Spořilov II:
    "Dobrý den, nevíte náhodou někdo z vás, kde konkrétně architekt Karel Koželka na sídlišti Spořilov . . . " (Život na spořilovském sídlišti v roce 1970)
  • Neni to zadna 1. trida.:
    "Mila Michaelo, jsme vrstevnici. Ja chodil do C a ty bud do a nebo B. Moje sestra Lida s tvoji sestr . . . " (Zapomenutá školní fotografie ze ZŠ Jižní)
  • Tusim,:
    "ze s Renatou jsem chodil do prvni tridy. Ale ta pak nejak zmizela stejne jako Olina Tvrda. mnohem po . . . " (Spitznerovi vzpomínají na Spořilov - díl 1.)
  • Re: no nevim...:
    "Tento názor je kvalitní." (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • no nevim...:
    "pokud někdo netrefí do volební místnosti bez aplikace, je otázka, jestli by měl mít volební právo.. . . . " (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • Souvislost s článkem:
    "A jak to souvisí s článkem?" (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)


  • Spořilovský kalendář
    <<  Prosinec  >>
    PoÚtStČtSoNe
           1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31      

    100 let Spořilova
    Blíží se významné výročí naší čtvrti. Vlastníte zajímavé dokumenty, fotografie, výstřižky z historie Spořilova? Napište nám na noviny@sporilov.info. Rádi si materiály okopírujeme, naskenujeme a vrátíme zpět. Budeme rádi i za jakékoliv písemné, zvukové či obrazové vzpomínky k událostem z let 1925 - 2025, které hýbaly Spořilovem, uvítáme i zmínky o významných osobnostech, které na Spořilově žily či působily.
    Nabízí se celá řada možností, jak si výročí naší čtvrti připomenout... a doplnit tak informace, které v minulých letech byly publikovány v knihách Převleky mého města, Spořilov - Největší zahradní město Velké Prahy, Spořilov - komunita a její osobnosti, Po stopách spořilovských legionářů, Vzpomínky na spořilovské sokolské divadlo a Toulky minulostí starého Spořilova.

    Komentáře

    ke článku: Volby 2012 - Potenciální senátoři volení i za oblast Spořilova ve čtyřech otázkách a odpovědích
    ze dne 25.09.2012, autor článku: Redakce

    Komentář ze dne: 25.09.2012 08:37:00     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Konečně kandidát - profesionál!
    Všimněte si v jakém pořadí odpovědi došly, celkem dost to vypovídá.

    Prof. Syková :
    ...Znečištěné ovzduší a hluk může za to, že obyvatelé obvodu mají horší zdraví a jejich děti mohou mít následky na celý život. Jelikož léta studujeme vliv znečištění životního prostředí na imunitu, respirační onemocnění a výskyt nádorů nenechává mne tato situace klidnou...

    ....Prokázali jsme, že některé prachové částice mají dlouhodobý vliv na zdraví, např. oslabují imunitu a vedou k většímu výskytu nádorů, a to již u našich dětí....

    ...V Senátu mají rozhodovat především profesionálové, kteří v životě uspěli v těch oborech, které přímo ovlivňují náš život. Voličům mohu nabídnout dlouholeté zkušenosti z oblasti vzdělávání, výzkumu, zdravotnictví, ochrany život Nabízím odbornost místo amatérství...


    Komentář ze dne: 25.09.2012 08:51:46     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Konečně kandidát - profesionál!
    Ve středu 26.9. bude ve škole Na Chodovci od 18 hod. přednáška, kde prof. Syková a MUDr. Šrám budou hovořit konkrétně jaká zdravotní rizika lidem v Praze 4 a na Spořilově hrozí díky nadměrné dopravě.

    SOS Spořilov také krátce vystoupí s konkrétními výsledky dotazníkového šetření zdravotního stavu našich obyvatel v roce 2012. Situace je velice vážná a vyžaduje okamžité řešení!

    JR

    Komentář ze dne: 25.09.2012 08:43:26     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Proč už není záležitost s kamiony vyřešena?
    Zajímavé je, že kandidát za ODS žádné odpovědi nedodal. Kandidát za zelené je zastupitel na naší radnici. Kritizuje silně
    jediného kandidáta.

    Ptejme se ale co doposud oba pro Spořilov udělali - 1. v senátu a 2. na radnici??

    Kamiony jsou 2 roky v centru Spořilova! Jen samá slova a řešení nulová!

    Komentář ze dne: 25.09.2012 10:54:24     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    Kandidat za ODS a nyni 6 let senator pro Sporilov zatim NULA.

    Kandidat za zelene a nyni zastupitel P4 bojuje za Branik a proti navraceni kamionu na JS.

    Kandidat za TOP09 je take nyni zastupitel P4 a stara se na radnici o protihluky. Kolik nam tu jich zatim na SPorilove za posledni 4 roky vyrostlo?

    Komentář ze dne: 04.10.2012 22:04:18     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Libor (@)
    Titulek: Re:
    Souhlasim s tim, ze kamiony nepatri ani Sporilov, ani do Branika. To je zabomysi valka, ktera nic neresi:
    http://praha4.zeleni.cz/18576/c lanek/kamiony-na-koleje-ne-do-branika-an i-na-sporilov/
    Budu hlasovat pro Petra Stepanka.

    Komentář ze dne: 05.10.2012 13:24:47     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re:
    Prosím Vás všechny kamiony jsou na Spořilově 2 roky tak proč mluvíte o Bráníku? Zcela jistě tam patří polovina té původní kamionové dopravy pokud se na to podíváte spravedlivě.
    Také by ale mohly být odvedeny ze Spořilova všechny na další 2 roky do jiné oblasti že?
    Také nevyléváte svoji špínu na sousedův dvorek ne?
    A co jste vlastně udělal(a) pro to aby nebyly ty smrdící kolosy na Spořilově?

    Komentář ze dne: 07.10.2012 22:18:44     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Libor (@)
    Titulek: Re: Re: Re:
    Co jsem udělal? Poslal jsem pár stížností na HSHMP, MZ a MD, vyžádal si na HSHMP a MHMP informace o hlukové výjimce a podmínkách jejího vydání, včetně předchozí komunikace s TSK - získané info jsem poskytl též SOS Spořilov. Nyní sháním stavební povolení a kolaudační rozhodnutí. Kromě toho jsem sehnal pár podpisů petice u nás v baráku a když mám čas, účastním se blokád a jiných akcí SOS Spořilov.

    Komentář ze dne: 05.10.2012 13:33:02     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re:
    K čemu takové řeči, když sem nepatří tak tu nemají být, stejně jako v Braníku. Ale jsou jen tady!

    Komentář ze dne: 26.09.2012 08:37:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Zase kolony Spořilov!
    Příšerná cesta do centra. :-((
    Na Spořilově smrad a hluk. Ucpaná Spořilovská, Hlavní, Senohrabská! Troubení a všichni už jsou pořádně naštvaní. Skončí ten marast tady vůbec někdy?
    Přitom zítra může být půlka kamionů na Jižní spojce, aby se tu dalo aspoň dýchat.

    Komentář ze dne: 26.09.2012 15:46:00     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Zase kolony Spořilov!
    Co myslíte bordel ráno, bordel odpoledne! Jedu z Prahy a zase uvíznu v kolonách na Hlavní (resp. Jižní spojce jak se dá směle nazvat), všichni troubí jak šílenci, Senohrabskou se to valí v koloně. Stojí zase Spořilovská.
    Hnus, smrad! Bydlet na Spořilově je za trest!

    Komentář ze dne: 26.09.2012 16:15:26     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Zase kolony Spořilov!
    Dobře víme, kdo nám to sem poslal. Tak na to myslete u voleb!!!!!!!!

    Komentář ze dne: 26.09.2012 17:14:48     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: No to je běs!
    Ze msty jsem chtěl volit toho komanče a on to je manager z ŘSD. Tak to taky nepůjde ;-(((((((

    Komentář ze dne: 27.09.2012 08:19:41     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Přednáška prof. Sykové a MUDr. Šráma
    Je naprosto překvapující jak lidé, kteří v životě velice mnoho dokázali vytupují skromně a lidsky. Přitom jsou uznávaní všude ve světě.
    Kmenové buňky jsou poslední nadějí nevyléčitelně nemocných lidí.
    Prof. Šrám je známý bojovník za Ostravu, který upozorňuje na devastující následky průmyslového znečištění pro lidské zdraví.

    Z takových lidí si berme všichni příklad!

    Komentář ze dne: 27.09.2012 17:09:30     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Přednáška prof. Sykové a MUDr. Šráma
    Na přednášce padla na závěr otázka - co mohou vědci udělat pro Spořilov? Snažím se na tom pracovat, jistou představu už mám, ale více hlav více ví! Takže se prosím ozvěte na náš mail pokud budete mít nějaký realizovatelný nápad. Budeme vše dále diskutovat s přednášejícími. Přednáška byla jen vstupem do problematiky znečištění ovzduší a jeho vlivu na zdraví.
    JR

    Komentář ze dne: 27.09.2012 13:24:56     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Nutnost zachování zeleně v Praze
    „Žádáme, aby magistrát zachoval zeleň v novém územním plánu a zpracoval její inventarizaci, která se provedla naposledy v roce 1995 (5). Díky tomu jasně uvidíme, co se s pražskou zelení za poslední roky stalo. Ke kácení stromů by měli mít vždy možnost se vyjádřit obyvatelé postižené lokality. Kácet by se měly pouze nemocné stromy. Nezbytné je přitom vždy nařídit odpovídající náhradní výsadbu,“ vysvětlil požadavky petice Ing. Jakub Esterka z Centra pro podporu občanů sdružení Arnika. „Parky a stromořadí jsou plícemi města. Mají zásadní význam pro kvalitu života i zdraví obyvatel,“ dodal Esterka.

    Lékaři dávají Arnice zapravdu. „Můžeme hovořit o časované bombě. V důsledku znečištění ovzduší budeme za pár desítek let svědky zdravotních problémů velké části populace. Dnešní novorozenci mohou mít ve středním věku například zvýšený výskyt nemocí kardiovaskulárního systému, znečištění ovzduší se bude projevovat zvýšenou nemocností dýchacích cest a narušením imunity u dětí,“ říká MUDr. Radim Šrám z Ústavu experimentální medicíny AV ČR.

    Doktor Šrám sledoval vliv znečištěného ovzduší na zdraví policistů a řidičů autobusů v Praze. „Mimo jiné jsme prokázali genetická poškození. Neřešení současných problémů může do budoucna znamenat významné ekonomické náklady na nemocnost,“ varuje lékař.

    Předpoklad, že znečištění ovzduší může do určité míry kompenzovat zeleň, dokládá řada odborných studií. Na začátku října se k věci vyjádřila také Komise životního prostředí Akademie věd ČR. „Funkce zeleně pro zdravotní stav populace, především dětí, a kvalitu prostředí je v městských aglomeracích velmi významná. Představa o využití každé volné plochy k bytové a další výstavbě je zásadně chybná a nepřijatelná,“ píše se v prohlášení.


    Komentář ze dne: 28.09.2012 19:17:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Koho a proč volit?
    Dlouhodobý hospodářský růst nemůže sestavovat stranický politik
    Podle něj bez dlouhodobého programu vyváženého hospodářského růstu, který neumí a nemůže sestavit žádný stranický politik, se současné atmosféry pasivity, beznaděje a strachu těžko lidé zbaví. Ale není to prý zas tak složité: stačí volit správné lidi na správná místa.

    „Ne na základě stranické příslušnosti, ale na základě odbornosti, důvěryhodnosti a zkušenosti. Bohužel jsme se odnaučili takové lidi nalézat a rozpoznávat: volíme raději strany než osobnosti, a tak zašlapáváme demokracii do historického prachu. Odbornost, zdravý rozum, lokální, regionální i národní zájmy, autonomie ekonomiky, inovačně-znalostní strategie, trpělivé vzdělávání a výchova veřejnosti – to vše je součástí řešení. Ideologie, politické strany, ponižující billboardy, arogantní stát a nové a větší politické penězovody již ne,“ uzavřel pro ParlamentníListy.cz svůj komentář Milan Zelený.

    Kdo je Milan Zelený?

    Přední český ekonom. Pravidelně obsazuje 1. místo v žebříčku nejcitovanějších českých ekonomů. Působí jako profesor na Fordham University v New Yorku, přednáší také na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Jako hostující profesor pak navštěvuje řadu světových univerzit - přednáší na čínské Xidian University v Xi´anu, Fu Jen University v Tchaj-peji, Indian Institute of Technology v Kanpuru a IBMEC v Rio de Janeiru.
    Mezi jeho nejznámější knihy v češtině patří například Cesty k úspěchu a Neučte se z vlastních chyb.


    Komentář ze dne: 01.10.2012 17:00:50     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Kandidáti na senátory ke Spořilovské a Praze - zcela zásadní!
    Tučňák říjen :

    Prof. Syková :
    U kamionů jsem jednoznačně pro zákaz tranzitní dopravy. Nemůžeme pasivně čekat na dostavbu Pražského okruhu.

    Mgr. Štěpánek
    Při správné implementaci protihlukového plánu
    by Rada HMP nikdy nemohla pustit
    desetitisíce kamionů doprostřed Spořilova.

    Výborně, ošetřete to rychle zákonem, lobujte, přesvědčujte!


    Komentář ze dne: 04.10.2012 21:53:10     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Libor (@)
    Titulek: Re: Kandidáti na senátory ke Spořilovské a Praze - zcela zásadní!
    Eva Syková je nastrčená ČSSD, jakože nezávislá, protože má dobrou reputaci - stejně jako to přednedávnem udělala TOP09 se Schwarzenbergem. A jak to dopadlo...
    Přečtěte si na wikipedii o Petrovi Štěpánkovi, mě přijdou jeho snahy rozumné a smysluplné:
    http://cs.wikipedia.org/wik i/Petr_%C5%A0t%C4%9Bp%C3%A1nek_%281965%2 9

    Komentář ze dne: 05.10.2012 16:16:48     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Kandidáti na senátory ke Spořilovské a Praze - zcela zásadní!
    Škoda jen, že pan Štěpánek a další radní nebránili kamionům vlastním tělem v září roce 2010 vjet na Spořilov. Dnes mohli být za hrdiny. Proč jen přihlíželi?

    Komentář ze dne: 01.10.2012 22:27:58     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: KUNERT DO SENÁTU!
    Pro Einkeslbuntes
    Ládi byl to top účes!
    Neboť má rád zvuk.
    Nesnáší však hluk.
    Už kluk fakt není,
    v muže se mění.
    Silný jako traktor,
    BUDE NÁŠ SENÁTOR!

    Komentář ze dne: 02.10.2012 15:02:54     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Charles (@)
    Titulek:
    To je sice hezke, ze se najdou taci, kteri jsou jakoze proti kamionum, ale ma nekdo z nich nejakou vizi, jak se tech kamionu zbavit?

    Komentář ze dne: 02.10.2012 17:27:12     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re:
    Vize jsou, ale nejsou lidé, kteří by byli schopni věci dojednat a prosadit. Kačerov je zatím jediná šance.
    A pak samozřejmě trvalá blokáda Spořilovské kam přijde několik tisíc lidí a vytrvají... :-))

    Komentář ze dne: 02.10.2012 20:03:51     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - veselka (@)
    Titulek: co s kamiony
    Tvrdé mýto, zákazy vjezdu do měst a obcí, ať rovnou republiku objíždějí nebo se vezou po kolejích skrz ni. Pak by si z nás nedělaly beztrestně tranzitní zemi, neničily nám silnice, životní prostředí a nervy. Nakonec i pražští radní si odhlasovali zákaz vjezdu kamionů a pak se z toho vyvlíkli, když se jim postavil Rath a spol. Přitom se mělo jednat dál, byly už vyznačeny trasy, měly se dostavět odstavné plochy a připravit značení. Ukažte mi další evropskou metropoli, po které se honí kamiony napříč městem, notabene sídlištěm.

    Komentář ze dne: 02.10.2012 18:01:53     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Drsná předvolební kampaň. ;-)
    ............. Dalšímu zájemci o post senátora Petru Štěpánkovi (SZ) zase někdo ukradl legálně zaplacenou sololitovou reklamu a zatloukl ji hřebíky do dvou stromů na Spořilově. "Jedná se o zcela zjevný pokus o diskreditaci korektně vedené kampaně," uvedl Štěpánek.

    Komentář ze dne: 02.10.2012 18:12:39     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Drsná předvolební kampaň. ;-)
    hmmm, já bych těmi hřebíky ke stromu přitloukl Štěpánka :-) aby se tu nadýchal čistého vzduchu...

    Komentář ze dne: 02.10.2012 22:53:02     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Kolář (k.kolar@centrum.cz)
    Titulek: Hodnocení odpovědí kandidátů do senátu
    Vážení Spořilováci,

    jako jeden z kandidátů na senátora za Prahu 4 jsem vyplnil anketu. K dnešnímu dni, jsem nezaznamenal z 19 příspěvků k tematu -volby do senátu, věcné vyjádření nebo hodnocení odpovědí těch co na 4 dotazy odpověděli.
    Nevím, zda budou ti co nyní slibují, že změní nepříznivou situaci s kamiony na Spořilově, stanou-li se opravdu senátorem či senátorkou.
    Klade si někdo z diskutujících otázky:
    jaký vliv může mít senátor na dopravní situaci na Spořilově a co je hlavní náplní senátora ?
    měl by být senátor senátorem na plný úvazek nebo současně být na plný úvazek zaměstnancem ( ředitelem, risk manažerem, věděckým pracovníkem ) nebo osobou podnikající ?

    Napsal jsem před časem do Spořilovských novin několik článků o zastupitelské demokracii. Zdá se, že to příliš k osvětě o občanské odpovědnosti a zájmu o řešení záležitostí veřejných příliš nepřispělo.
    Zato čtu z příspěvků, že nejvíce reakcí je na velmi tíživou dopravní situaci od zátěže provozu kamionů.
    I k tomu jsem se zde vyjádřil. Dle mého názoru je třeba vyvíjet aktivní tlak směrem na vládu, ta má největší díl odpovědnosti za vyřešení tíživé dopravní situace nejen na Spořilově ale i blízkém okolí Prahy. Vybíjet se v omílaných kritikách nebo podbízení se obtížně splnitelnými sliby problém vyřešit nepomůže.
    Nyní jde o doplňující volby do senátu. V mediích sledujeme jen dění kolem krajských voleb. I to o něčem v naší společnosti vypovídá.
    Všimáte si kdo má na sloupech bilbordy , z jakých zdrojů a za jistě nemalé peníze, jsou financovány ?
    Nekladete si náhodou otázky :
    Proč mají 2 největší politické strany za kandidáty "nezávislé a nestraníky" ?
    Proč nemají tak velké strany jako ODS a ČSSD kandidáty přímo z řad svých členů ?
    Proč měli někteří kandidáti do senátu v posledním čísle Tučnáka tak malý inzerátík oproti některým jiným ?

    Možná se vyjádří konečně věcně někdo ještě k jednotlivým kandidátům na základě věcnosti odpovědí vyplněné ankety.

    Na závěr : zaznamenal jsem zde nemístnou ale hlavně vůbec nezaslouženou kritiku na vydavatele Spořilovských novin p. Mgr Hromádku.
    Kolik městských částí má tak obětavého člověka, který věnuje svůj osobní čas tolik prospěšné činnosti vydavatele novin pro nejen informovanost občanů o kulturních akcích ale i možnost výměny názorů občanů na cokoliv je tíží.
    Takovou roli by měl plnit pro občany MČ Prahy časopis -magazín Tučńák. Dělejte něco proto aby ji plnil.

    I přes všechny problémy, které vás tíží vážení spořilováci, přijďte 12. a 13. října k doplńujícím volbám do senátu a volte pokud možno odpovědně, s přihlédnutím k tomu, čemu slouží senát a co byste od jeho kandidátů očekávali za zlepšení v činnosti senátu.

    Přeji Vám šťastnou volbu a nám společně vyšší kvalitu zákonů zabezpečujících nám občanům bezproblémoý výkon našich práv a nepůsobení problémů, v horším případě křivd.
    Neškodilo by, kdybyste se vy anonymní začali podepisovat, byť jen přezdívkou.i

    Karel Kolář

    Komentář ze dne: 03.10.2012 14:54:33     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Hodnocení odpovědí kandidátů do senátu
    Tak si myslím, že senátor(ka) by měl být rozhodně vzdělaný a úctyhodný člověk, který v životě již mnoho dokázal a přináší společnosti velké hodnoty. Dokáže věci analyzovat a syntetizovat a má více než jen základní přehled. Takový člověk mívá zpravidla silné, nezpochybnitelné argumenty a také dostatečnou odvahu své záměry prosadit.

    Senátor(ka) může ovlivnit věci zásadním způsobem. Např. může stranicky lobbovat a je-li členem silné nebo dokonce nejsilnější strany tak může prosadit přes poslaneckou sněmovnu zákony např. právě zákaz kamionů v obytných celcích (to když je řeč právě o kamionech).

    A upřímně - ženy vnášejí do politiky mnoho dobrého, přílišná maskulinizace světu opravdu nesvědčí. Pro příklady nemusíme chodit daleko že?


    Komentář ze dne: 03.10.2012 22:01:10     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Kolář (k.kolar@centrum.cz)
    Titulek: Re: Re: Hodnocení odpovědí kandidátů do senátu
    Vážený anonyme, spíše anonymko,
    k odst l) s prvními dvěma větami s Vámi souhlasím. U 3. věty bych to s prvními dvěma větami do přímé souvislosti tak jednoznačně nedával

    k.odst. 2) člen strany může lobovat, pokud je členem dané strany např. ČSSD. Pokud jste členem (kou), nejen nastrčenou nezávislou kandidátkou dané strany, tak se ptám, proč už její členové dávno Váš návrh v parlamentu nenavrhli a senátoři téže strany nepodpořili ? Nefunguje to v dané i některých jiných velkých stranách trochu jinak, než uvádíte ?
    Spořilovští by neměli současný problém s kamiony. Zákon by ho vyřešil.

    k odst.3) zcela souhlasím, pokud jsou odvážné a mají na věci jasný názor, který se nejen snaží ale dokáží právě svoji ženskostí u mužského pohlaví také prosadit. Né vždy se to musí povést ale jde o tu snahu ?

    Proč zůstáváte s vašimi dobrými připomínkami v anonymitě ? Takový přístup mi příliš nekonvenuje s uvedenými názory.

    S pozdravem
    K.Kolář

    Komentář ze dne: 04.10.2012 13:28:50     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Hodnocení odpovědí kandidátů do senátu
    A co muž, který má rád v politice určitou noblesu a jemnost, kterou mohou vnášet jen ženy. :-))

    K těm senátorům - za Spořilov byl zvolený snad dokonce 40% voličů senátor za ODS.
    Všichni politici volení na Spořilově (a Praze 4) ale měli ohlídat, aby se ta věc s kamiony vůbec nestala a pokud už se stala měli okamžitě jednat. Dokonce to měli téměř všichni ve volebním programu.

    V tomto případě se měli spojit bez ohledu na stranickou příslušnost a lobbovat ve sněmovně i senátu. Zákon lze prosadit během několika měsíců, zvláště v takovémto alarmujícím případě. Pomohli by nejen celé Praze 4, ale i Praze jako takové.






    Komentář ze dne: 05.10.2012 17:32:50     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Hodnocení odpovědí kandidátů do senátu
    A vy prijdte na blokadu. Diky.

    Komentář ze dne: 03.10.2012 15:51:13     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (jana.karlovska@atlas.cz)
    Titulek: co je dobré vědět o Töpferovi - z článku spořilov.novin 2006
    Cituji : Mnohé o senátorově způsobu myšlení prozrazuje jeho vysvětlení, že nebyl do Míšova vyslán českou vládou: „Přihlásil jsem se sám, dobrovolně… Nejel jsem lidi přesvědčovat. Oni by měli přesvědčovat mě, protože jsem jeden z dvou set osmdesáti jedna zákonodárců, kteří by podle ústavy měli hlasovat, zda na našem území budou umístěna cizí vojska či zda naši vojáci budou působit na cizím území.“
    Souhlasím s názorem kandidáta Petra Štěpánka, že bychom panu Töpferovi neměli "přitěžovat" dalším úvazkem, v tomto případě senátorským. To, že nehlasoval ve více než 70 % je vypovídající a zároveň ostudné. Pro něj je to asi opravdu jen další byznys...

    Komentář ze dne: 03.10.2012 21:25:49     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - T. Hromádka (@)
    Titulek: Re: co je dobré vědět o Töpferovi - z článku spořilov.novin 2006
    Připomínám, že senátor Töpfer se nezúčastnil ani naší spořilovské ankety, ikdyž mu otázky byly zaslány s dostatečným předstihem a na několik e-mailů. I to o něčem vypovídá.

    Komentář ze dne: 03.10.2012 22:41:30     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Kolář (k.kolar@centrum.cz)
    Titulek: Re: co je dobré vědět o Töpferovi - z článku spořilov.novin 2006
    Připojuji se k citovanému názoru P. Štěpánka, "nepřitěžovat" dalším úvazkům p.Töpfera, i když toho stíhá jak o sobě uvádí hodně, ještě případným opětovně zvoleným "nádavkem" senátorským.
    Platí že : "Všeho moc škodí" ! Pokud jeho zdraví, je to jeho
    věc.

    "Práce kvapná málo platná". To zejména u již tak
    nedobré kvality zákonů. A o tu by mělo jít voličům
    především. Jinak jsou sami proti sobě !

    Kolář

    Spořilovské aktuality
    17.11.2024: Před 35 lety...
    Jak jsme prožívali sametovou revoluci na Spořilově? Připomeňte si ve starším článku.

    Starší aktuality


    Čtenáři od 31.5.2004

    Spořilovská kliknutí
    Celkem9401766
    Prosinec154937
    Dnes9991

    Spořilováci na webu

    Nyní si čte web : 509 uživ.


    you porn vidéos gratuites sur Bestporn2021.com

    (c) Spořilovské noviny 2004 - 2019  
    Vydavatel: Mgr. Tomáš Hromádka - REGIONPLUS. Adresa redakce: Mgr. Tomáš Hromádka, Rakovského 3162/8, 143 00 Praha 4. IČO: 03582205. Tel. 777 944 684.
    Vytvořeno pomocí redakčního systému phpRS. Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Spořilovských novin publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
    Kontaktní e-mail redakce: noviny@sporilov.info
    CENÍK INZERCE