![]() |
Rubriky
Spořilováci sobě
Napište nám!
Těšíme se na vaše příspěvky, fotografie, komentáře a další informace, které rádi zveřejníme.
Kontaktovat redakci můžete prostřednictvím e-mailu noviny@sporilov.info.
Kam na Spořilově?
Poslední komentáře
"Dvacet let je neuvěřitelná doba, hlavně mi to připomnělo, jak stárneme... Ačkoli již dlouho neSpořil . . . " (800 000 čtenářů, 2700 článků, 1200 fotografií a uplynulých 20 let) "pokračování Za silnicí už byl nový Spořilov, lemoval ji činžák končící něčím jako kotelnou šedomodr . . . " (Srpen 1968 na Spořilově) "Mí rodiče bydleli v bé dvojce od roku 1964. Když přijeli Rusové, bylo mi tři a půl. Jako jedináček z . . . " (Srpen 1968 na Spořilově) "Milí naši zákazníci a podporovatelé! 🍀 Po dnešní schůzce s firmou Mercatus jsme se dobrali . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?) "Dobrý den, ráda bych se zeptala jak dopadl výběr provozovatele farmářských trhů na Roztylském náměst . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?) "Dobrý den, nevíte náhodou někdo z vás, kde konkrétně architekt Karel Koželka na sídlišti Spořilov . . . " (Život na spořilovském sídlišti v roce 1970) "Mila Michaelo, jsme vrstevnici. Ja chodil do C a ty bud do a nebo B. Moje sestra Lida s tvoji sestr . . . " (Zapomenutá školní fotografie ze ZŠ Jižní) "ze s Renatou jsem chodil do prvni tridy. Ale ta pak nejak zmizela stejne jako Olina Tvrda. mnohem po . . . " (Spitznerovi vzpomínají na Spořilov - díl 1.) "Tento názor je kvalitní." (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace) "pokud někdo netrefí do volební místnosti bez aplikace, je otázka, jestli by měl mít volební právo.. . . . " (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace) Kam s ním na Spořilově
Nejčtenější články
Autobusový terminál Roztyly prošel proměnou
(28. 04. 2024, 1026x) Nejpůvodněji dochovaný spořilovský dům padl
(21. 01. 2025, 937x) Vyšla nová kniha: Botič v hlavní roli
(23. 04. 2024, 861x) Pietní akt na Roztylském náměstí bude 2. května 2024
(28. 04. 2024, 828x) Odmítáme předimenzovanou výškovou výstavbu na spořilovském sídlišti v Hrusické ulici a v dalších podobných lokalitách
(19. 11. 2024, 557x) 100 spořilovských fotografií 1925 - 2025 (1-50)
(16. 03. 2025, 506x) 125 let ČAFC
(22. 06. 2024, 496x) 100 událostí našich životů na Spořilově (1-10)
(06. 02. 2025, 428x) 100 let Spořilova - zachytíme společně vzpomínky?
(01. 01. 2025, 404x) Praha získá významné pozemky pro park Trojmezí
(25. 10. 2024, 391x) Spořilovský kalendář
|
Komentáře
ke článku: Zborovák opět na scéně
ze dne 18.05.2011, autor článku: Zasláno do redakce
Komentář ze dne: 18.05.2011 17:28:48 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@) Titulek: o.s. Spořilov Mě jenom fascinuje, že si o. s. Spořilov, které má ve stanovách ochranu životního prostředí, OSOBUJE rozhodovat za VŠECHNY občany a obyvatele Spořilova. Jisté je, že obou schůzí se zúčastnili převážně jeho členové a příznivci. Matením veřejnosti ničemu o.s. Spořilov neprospěje.
Komentář ze dne: 18.05.2011 18:38:31 Reagovat
Autor: neregistrovaný - OSS (@) Titulek: Re: o.s. Spořilov Mimo jiné je tam i ochrana památek, kulturních hodnot a krajinného rázu urbanizované i neurbanizované krajiny.
Že si někteří osobují mluvit za všechny (i za celý sokol pro ti jeho vůli) ve prospěch Zborováka, to nevadí...
Komentář ze dne: 18.05.2011 17:33:54 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Hřiště (@) Titulek: Jak se vám líbí? vznikající hřiště v dolní části Roztylského náměstí? Já jsem to nazval pomníkem politické garnitury. Staví se to tady dlouho a sloužit bude hrstce dětí.
Komentář ze dne: 24.05.2011 11:34:58 Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@) Titulek: Re: Jak se vám líbí? a komu bude sloužit Zborovák?
Několika důchodcům, kteří sice mají oprávněný pocit, že mladá generace zapomíná na hrdiny 1. světové, ale chtějí to řešit způsobem, který je na hlavu postavený. Koho pohled na chlapa s bodákem povede k zájmu o dějiny té doby? Nikoho, protože koho to mohlo zajímat a zajímalo, ten už si mohl vztah vytvořit prostřednictvím dokumentů v TV, filmů, knih a rozhovorů, návštěv míst, kde šly dějiny apod. Ani tahle letitá epizoda s dohadováním o pomníku na Spořilově nevedla k založení nějakého spolku věnujícímu se té době. Mám za to, že počet lidí prosazujících pomník se za tu dobu také nezvětšil a především neomladil. Bude to (tedy snad nebude) jen bubák, kterého se budou malé děti bát a ty větší ho posprejují. Bude jen pustnout. Pár let tam ještě stará garda bude zvát ruského velvyslance a hrát jejich hymnu. Pak z toho už bude jen pomník lidské hlouposti. A to nepřeji ani zastáncům Zborováka.
Komentář ze dne: 29.08.2011 10:02:12 Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@) Titulek: Re: Jak se vám líbí? ...hm straej zapšklej komunista
Komentář ze dne: 29.08.2011 11:30:25 Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@) Titulek: Re: Re: Jak se vám líbí? Trochu vyčpělé. Nechci Vám brát iluze, ale v dnešní době "komunista" přestává být urážkou. V dnešní době se dají příznaky zločinného spolčení identifikovat v úplně jiných polit.stranách. Například záležitost "Spořilovské" je toho dokladem!
Komentář ze dne: 18.05.2011 20:05:04 Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@) Titulek: Ke kostelu plížením vpřed! Rád bych oprášil jeden starší návrh z diskuzí pod články. Ať se Zborovák plíží směrem ke kostelu a zároveň tak slouží jako retardér. Návrh by jistě uvítala TSK, která pro Spořilov stále nenachází žádné peníze.
Komentář ze dne: 19.05.2011 09:39:25 Reagovat
Autor: neregistrovaný - OSD Spořilov (@) Titulek: Mimo mísu Myslím, že toto téma Spořilov už nezajímá. Jisté je, že pomník tu byl a není důvod, aby nebyl ve své podobě znovu obnoven. Spořilov teď zajímá doprava. To je ten hlavní problém. Soustřeďme se na to, co je potřeba. Roztylské náměstí bylo krásné, když tam byl klid. Trávník, plocha, pomník, obchody, korzo. x Hřiště, fontány, cirkusy a varieté - to náměstí nesvědčí
Komentář ze dne: 19.05.2011 13:22:03 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Milda (@) Titulek: nestojím o Zborováka Mě se Spořilov líbí víc bez sochy Zborováka.
Pokud na to jsou vyčleněny peníze, měl by se vrátit na své místo.
co je to "vyčleněny peníze"?
To jako spadly z nebe? Ne to jsou ty neexistující peníze na opravy silnic a chodníků, na protihlukové stěny, na funkční kino Sigma .... Jsou to peníze nás všech. Mohou být i na ten památník skutečným obětem tří odbojů z oblasti Spořilova, pakliže chceme, aby peníze byly "vyčleněny" na pietu. Nejsou to ale v žádném případě "jejich" peníze, nepočítáme-li výsledek sbírky, která vynesla jen pár tisíc.
Komentář ze dne: 19.05.2011 13:40:25 Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@) Titulek: Nechceme Zborováka Naše rodina žijící na Spořilově od roku 1931, ani nikdo z našich přátel na Spořilově Zborováka v původní velikosti a podobě opravdu nechce. Víme, že jsou zde vážnější problémy a proto nevyhazujme peníze za něco, co je překonané a chce jen pár umíněných.
Ozývám se proto, že ti umínění nelení se ozývat, tak aby mlčící nesouhlasící většina byla také slyšet. Těšíme se na nové spodní hřiště v Roztylských sadech, výsadby vypadají dobře, bude zde časem příjemný stín. V.Čermáková a rodina Průšova
Komentář ze dne: 19.05.2011 21:24:21 Reagovat
Autor: neregistrovaný - bearded (@) Titulek: Re: Nechceme Zborováka Zborovák a hřiště jsou uměle vyvolávané zástupné problémy. Ve chvíli, kdy je potřeba soustředit se na životně důležitější problémy, jako je Spořilovská a Hlavní, se to velice hodí radním z Táborské, aby mohli řešit takovéhle marginální 3,14-čoviny! Je mi opravdu zle z hlupáků, kteří jim to umožňují a naskakují na jejich vějičku!
Komentář ze dne: 19.05.2011 21:50:01 Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@) Titulek: Re: Re: Nechceme Zborováka Je vidět, že se bearded skvěle orientuje :-D
Komentář ze dne: 19.05.2011 22:00:06 Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@) Titulek: Re: Re: Re: Nechceme Zborováka Tak se.te na Zborováka a řešte Spořilovskou, pane radní!
Komentář ze dne: 19.05.2011 22:14:54 Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Nechceme Zborováka http://www.sos-sporilov.cz/
a pokud vím, lidí co v tom něco dělají je stále málo ;-)
Komentář ze dne: 19.05.2011 22:44:04 Reagovat
Autor: neregistrovaný - V. Novotný (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Nechceme Zborováka Souhlas. Nechme pomník pomníkářům - ať si mají svůj pomník a respektujme pietu a soustřeďme se na opravdové problémy Spořilova. Je nás pořád málo. Úředníků a lidí, kteří stojí proti Spořilovu a klidnému životu bez hluku, dopravy a dalších zneklidňujících vlivů na naše životní prostředí JE BOHUŽEL STÁLE VÍC, než nás, kteří jsme ochotni bojovat. V tom souhlasím s předchozími komentáři. V. Novotný
Komentář ze dne: 19.05.2011 22:53:05 Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechceme Zborováka Máte prvdu, je to tak - "Já sice nic nedělám, ale ti co dělají by měli dělat to co se líbí mě" :-)
Komentář ze dne: 24.05.2011 11:11:25 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomas Ledvina (@) Titulek: Zastánci Zborováka brzdí důležité úkoly Respektuji názory všech stran. Někdo nechce nic, jiný památník všem, další rekonstrukci bojovníka z roku 1937 ...
Potud v pořádku. Problém je, když někdo umanutě nerespektuje dosažené dohody. Bylo mnoho jednání, architektonických návrhů, diskusí s veřejností, odborníky, speciální komise na Radnici ... došlo se k závěru, že Zborovák v původní podobě nepřichází do úvahy. Většina lidí totiž žije v roce 2011 a hledí do budoucna, chce řešení odpovídající době. Mají pravdu ti, co píší, že jsou na Spořilově důležitější problémy. To ale není důvod, aby pár staromilců ignorovalo dohody. Není to OS Spořilov, ale oni, kdo svým chováním brání řešení nových problémů. Nezměníme je, to je zřejmé. Pro koho je to důvod nechat si zaplácat nové náměstí starou naddimenzovanou a ošklivou sochou, nechť rezignuje a mlčí. A ať mlčí i poté až bude kolem té obludnosti chodit po zbytek života. Pro mne je to důvod vytrvat a znovu opakovat, že jejich návrh už byl smeten ze stolu. A vás chci poprosit, aby jste se vyjádřili jak bylo zmíněno ve článku. Protože zastánci Zborováka budou na Zastupitelstvu zase hlasití a neodbytní. Vaše mlčení slyšet nebude. děkuji TL
Komentář ze dne: 24.05.2011 17:21:35 Reagovat
Autor: neregistrovaný - V. Novotný (@) Titulek: Re: Zastánci Zborováka brzdí důležité úkoly Tak tedy, já se tady vyjadřuji. Náměstí si původní pomník zaslouží.
Komentář ze dne: 24.05.2011 17:34:32 Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@) Titulek: Re: Re: Zastánci Zborováka brzdí důležité úkoly Myslím, že náměstí je pomník úplně u pr..., nemluvte za něj ;-). Chcete ho vy!
Komentář ze dne: 24.05.2011 17:57:11 Reagovat
Autor: neregistrovaný - V. Novotný (@) Titulek: Re: Re: Re: Zastánci Zborováka brzdí důležité úkoly Tam, kde chybí argumenty, nastupují sprostá slova. Díky, že jste se podepsal/a.
Komentář ze dne: 24.05.2011 20:27:38 Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Zastánci Zborováka brzdí důležité úkoly Žádný argument nevidím. Nazývejte věci pravými jmény. Řekněte, já chci pomník. Za obecní peníze, za které mohl být například zvýšený přechod na Hlavní u ZŠ Jižní.
Komentář ze dne: 24.05.2011 22:27:16 Reagovat
Autor: neregistrovaný - V. Novotný (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Zastánci Zborováka brzdí důležité úkoly Jak jsem si přečetl na stránkách Prahy 4, peníze jsou účelově vázány právě na pomník, to znamená, že na přechod je stejně NELZE použít. Navíc stavbu pomníku podporují všechny instituce (včetně Ministerstva obrany) s výjimkou o.s. Spořilov a jak jsem si přečetl uvedený pomník by měl symbolicky uzavřít cestu od Zborova do Prahy v roce 2017.
Komentář ze dne: 24.05.2011 23:41:18 Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zastánci Zborováka brzdí důležité úkoly Takže se zaplatí socha a ty mnohem důležitější hroby zůstanou zapomenuty za zády bojovníka v tom dezolátu co jsou dnes...
Komentář ze dne: 25.05.2011 00:14:07 Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zastánci Zborováka brzdí důležité úkoly A na to by ty peníze použít šly.
Komentář ze dne: 25.05.2011 09:02:17 Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zastánci Zborováka brzdí důležité úkoly Když se bude projednávat třeba ten přechod, tak zastupitelé řeknou, Spořilov už ne, ten už dostal na sochu. Teď jsou na řadě jiní. A budou mít pravdu.
Komentář ze dne: 25.05.2011 12:48:24 Reagovat
Autor: neregistrovaný - V. Novotný (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zastánci Zborováka brzdí důležité úkoly Jenže pokud vím, ty peníze nejsou peníze Prahy 4. :-)
Komentář ze dne: 25.05.2011 18:49:17 Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zastánci Zborováka brzdí důležité úkoly Jsou. Nikdo jiný snad zatím nic neuvolnil.
Komentář ze dne: 25.05.2011 18:52:07 Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zastánci Zborováka brzdí důležité úkoly A uvolnily se proč? Protože pár umanutých si je stále vydupává, aniž by se zajímali o názor spořilovských. Pokud už byly uvolněny, aniž by se spořilováků zeptali, je to špatně. Pokud je uvolnili už po tom, co Spořilov sochu domítnul, je to špatně. Stavět sochu jen pro to, že jso na ní uvolněné paníze - špatně.
Komentář ze dne: 28.05.2011 18:22:30 Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@kateřina lorencová) Titulek: RE: Už v loňském roce,když probíhala diskuze o hřišti,varovala naše sousedka,že pomník byl "posvěcen"památkáři.Nikdo to neposlouchal,ani nebral na vědomí.Petice,protipetice atd. Takže vážení,můžeme si za to sami.Vaše děti a naše vnoučata si budou hrát pod dohledem Zborováka,pokud se tomu nepodaří zabránit.Nemohu říct,že by mě to těšilo,ale od loňska,kdy mě některé matky ohavně napadaly,nejsem ochotna za to bojovat.Jiná a důležitější věc jsou automobily okolo Spořilova,to je děs,který ničí zdraví.Zborovák bude kazit jenom vkus. Přesně tak. Doprava a hluk jsou hlavní problémy. Přijde mi, že někdo schválně tady odpoutává diskusi od těchto problémů. Asi už je to zoufalství, jinak si to nedovedu vysvětlit.
Domnívám se, že Zborovák a revitalizece náměstí jsou dvě nesouvisející témata a není rozumné je směšovat.
Ke Zborovákovi žádná petice ani protipetice nikdy nebyla.
Komentář ze dne: 01.06.2011 08:14:18 Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@) Titulek: Zborováka nechceme Vážení,
dochází k dezinterpretaci, tak aby bylo jasno, částečné finance (500 tis. Kř) poskytlo Hlavní město Praha svým usnesením číslo 19/67 ze dne 18.6.2008 jako účelovou investiční dotaci do rozpočtu MČ Prahy 4 v roce 2008. a to na vybudování Pomníku I. a II. odboje na Spořilově, tzn. nikoliv jen na Zborováka v původní obludné velikosti. Je otázkou, jak MČ Praha 4 převáděla finance z roku na rok až do dnešních dnů (3 roky) a jestli tam tyto peníze vůbec jsou. Kdo by chtěl toto usnesení vidět, ráda zašlu. Stačí se telefonicky ozvat na 737213070. V.Čermáková
Komentář ze dne: 30.09.2014 07:27:31 Reagovat
Autor: [guoguo] - guoguo (yan980424@126.com) Titulek: Coach Outlet Online Coach Outlet Online
Coach Outlet Coach Factory Outlet Coach Outlet Online Coach Factory Outlet Coach Outlet Store Online Coach Outlet Store Online Coach Factory Outlet Coach Outlet Coach Handbags Outlet Coach Outlet C oach Outlet Chanel Outlet Online Louis Vuitton Louis Vuitton Outlet Gucci Belts Gu cci Belt Louis Vuitton Outlet Oakley Sunglasses Outlet Louis Vuitton Outlet Oakley Sunglasses Outlet Oakley Sunglasses Oakley Sunglasses Louis Vuitton Outlet Louis Vuitton Outlet Louis Vuitton Outlet Louis Vuitton Handbags Louis Vuitton Outlet Online Louis Vuitton Handbags Louis Vuitton Louis Vuitton Handbags Louis Vuitton Outlet Online Chanel Outlet Chanel Outlet Chanel Outlet Chanel Oakley Sunglasses Oakley Sunglasses Outlet Oakley Sunglasses Oakley Sunglasses Oakley Sunglasses Outlet Oakley Sunglasses Out |
Spořilovské aktuality
06.02.2025: Doprodej publikací
V redakci nám zbylo ještě několik publikací. Nabízíme vám knihy Po stopách spořilovských legionářů (100 Kč), Vzpomínky na spořilovské sokolské divadlo (100 Kč), reprinty spořilovských adresářů (150 Kč). Knihy vám můžeme zaslat poštou nebo si je můžete vyzvednout osobně. Zakoupením publikací podporujete provoz Spořilovských novin. Více informací na noviny@sporilov.info.
Starší aktuality Čtenáři od 31.5.2004
Spořilovská kliknutí
Spořilováci na webu
Nyní si čte web : 127 uživ. |
(c) Spořilovské noviny 2004 - 2019
Vydavatel: Mgr. Tomáš Hromádka - REGIONPLUS. Adresa redakce: Mgr. Tomáš Hromádka, Rakovského 3162/8, 143 00 Praha 4. IČO: 03582205. Tel. 777 944 684.
Vytvořeno pomocí redakčního systému phpRS. Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Spořilovských novin publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
Kontaktní e-mail redakce: noviny@sporilov.info
CENÍK INZERCE