Spořilovské noviny
Úvod | Stáhněte si | Spořilovské odkazy| FACEBOOK | International  

Spořilováci sobě
Napište nám!
Těšíme se na vaše příspěvky, fotografie, komentáře a další informace, které rádi zveřejníme. Kontaktovat redakci můžete prostřednictvím e-mailu noviny@sporilov.info.


Poslední komentáře
  • Farmářské trhy - aktuální informace:
    "Milí naši zákazníci a podporovatelé! 🍀 Po dnešní schůzce s firmou Mercatus jsme se dobrali . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Farmářské trhy:
    "Dobrý den, ráda bych se zeptala jak dopadl výběr provozovatele farmářských trhů na Roztylském náměst . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Karel Koželka na sídlišti Spořilov II:
    "Dobrý den, nevíte náhodou někdo z vás, kde konkrétně architekt Karel Koželka na sídlišti Spořilov . . . " (Život na spořilovském sídlišti v roce 1970)
  • Neni to zadna 1. trida.:
    "Mila Michaelo, jsme vrstevnici. Ja chodil do C a ty bud do a nebo B. Moje sestra Lida s tvoji sestr . . . " (Zapomenutá školní fotografie ze ZŠ Jižní)
  • Tusim,:
    "ze s Renatou jsem chodil do prvni tridy. Ale ta pak nejak zmizela stejne jako Olina Tvrda. mnohem po . . . " (Spitznerovi vzpomínají na Spořilov - díl 1.)
  • Re: no nevim...:
    "Tento názor je kvalitní." (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • no nevim...:
    "pokud někdo netrefí do volební místnosti bez aplikace, je otázka, jestli by měl mít volební právo.. . . . " (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • Souvislost s článkem:
    "A jak to souvisí s článkem?" (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Nenakupovat u pilulky.cz!:
    "Proti územnímu rozhodnutí přišly dvě žaloby, po změně vedení ji stáhli na radnici Horní Počernice. Ž . . . " (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Šabatová:
    "„Zima bude těžká. Nevíme, s čím přijde vláda, ale lidem budou muset pomoci i města. Například balíčk . . . " (Do zastupitelstva městské části Praha 4 kandiduje devět volebních subjektů!)


  • Spořilovský kalendář
    <<  Květen  >>
    PoÚtStČtSoNe
      1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30 31   

    Mohlo by vás zajímat...

    Komentáře

    ke článku: Podivuhodné přístavby na Starém Spořilově
    ze dne 28.02.2007, autor článku: Čtenář Spořilovských novin

    Komentář ze dne: 28.02.2007 20:37:42     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - HonzaV (@)
    Titulek: hezky...
    mne se to teda taky moc nelibi, ale predpokladam, ze autor dila ma platne stavebni povoleni - a v tom pripade by nas mohlo zajimat, kdo ho vydal. Muzeme znat c.p. zminene horske chaty :-) ?

    Komentář ze dne: 28.02.2007 21:47:15     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - maikl (@)
    Titulek:
    Hrozných přístavb na to, že je to památková oblast, je tady mnohem více. A tohle? Je to v takovém stavu už řadu let a nikomu to nevadí.

    Komentář ze dne: 01.03.2007 07:57:28     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re:
    Osud tohoto domu je velmi zajímavý a v mnoha ohledech i poučný.
    Podle toho co jsem slyšel majitel-stavitel nedodržel schválené stavební povolení. Přístavbu zvedl a rozřířil i co do zastavěné plochy.
    Stavební odbor jednal příkladně a nařídil mu nepovolené změny odstranit. Majitel hrál na to, že se to časem dodatečně schválí (jako v mnoha jiných případech). Tvrdil, že na navrácení do schváleného stavu nemá peníze. Nicméně tuto obludu úřad "nepřikryl" a dotáhl to tuším až na pravomocné rozhodnutí stavbu odstranit. Majitel na to nereagoval. Tady se mlýnské kolo spravedlnosti zaseklo - dle mého názoru to úřad může odstranit sám na náklady majitele a hojit se pak na něm (exekuce domu). Této procedury se však zjevně zalekl, protože by na něj padlo mnoho další práce a odpovědnosti (např. za škody během bourání jím nařízeným. Třeba pracovní úraz s následkem smrti). Majitel by se zjevně proti akci odvolal, byl by soud o určení nákladů apod. Prostě moc tahanic a tak raději pozice mrtvého brouka. (že by na toto neexistovaly specializované firmy, podobně jako na vymáhání nájemného?)
    Proto tu ta obluda stojí už asi 10 let, občas v ní bydlí Ukrainci apod.
    Něco jsem zaslechl, že si dům snad už někdo koupil a tím pádem by se to celé konečně pohnulo dopředu.

    Myslím, že kdokoli může zaslat dotaz na stavební odbor s žádostí o vysvětlení a o informace o následujících krocích.

    Komentář ze dne: 28.02.2007 21:50:42     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - No (@)
    Titulek: a to si představte,
    že nám kvůli tomu, že Sp. je památková oblast zakázali střešní okna do ulice (bydlíme poblíž kostela).

    Komentář ze dne: 01.03.2007 09:58:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - patriot (@)
    Titulek: památková zona
    Každý, kdo v poslední době žádal na Spořilově o stavební povolení, zažil ty neskutečné požadavky památkářů. Mluví do všeho - jaký plot, jaká střecha, jaká okna .... A potom jde člověk po Spořilově a nestačí zírat, co je tu k vidění. Ještě horší stavba, než je ta na fotografii, je obluda v ulici Jižní XIV: (aspoň doufám, že to je XIV. - je to ulice od kontejneru na plast u Geofyzikálu dolů). Jak to mohl někdo povolit? A jestli to není povolené, tak jak je možné, že už to tolik let "zdobí" Spořilov? Asi je za peníze možné všechno...

    Komentář ze dne: 01.03.2007 12:49:27     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: památková zona
    ano, uvidíme, zda stejně principiální postoj zaujmou úřady k povolení opravy-rekonstrukce Hlavní. Zvýšená citlivost k jedinečnosti Spořilova se v projektu nezrcadlí.

    Komentář ze dne: 01.03.2007 14:15:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: památková zona
    S tím naprosto souhlasím.Památkáři mají přísný metr jen na obyčejné lidi, proč nemají stejný metr na TSK?Odpovědi se asi nedočkám.

    Komentář ze dne: 01.03.2007 13:07:05     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - J. (@)
    Titulek: Re: památková zona
    Tam je to snad taky nepovolené...
    Nicměně je třeba pochválit architektku, co dělala ten sousední krajní dům. Ta rekonstrukce je příkladná. Dle mého nejlepší a nejcitlivější rekonstrukce na St. Sp.

    Komentář ze dne: 01.03.2007 14:26:24     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - patriot (@)
    Titulek: Re: Re: památková zona
    Ano, ten sousední domek je úžasně citlivě zrekonstruovaný, asi si mnozí pamatují, jaká to byla ruina. Vůbec by mě nenapadlo, že to půjde opravit, ale je to fakt paráda, takový krásný útulný domeček. Tím víc ale vyniká ta příšernost v druhé části dvojdomku. Škoda, že na každém přistaveném domě nemůže viset cedule: povolil:..., zkolaudoval:.... Tím nemyslím anonymní stavební odbor MÚ Praha 4, ale pěkně jmenovitě, povolil pan Vomáčka, zkolaudovala paní Polívková (Případní jmenovci prominou). Možná, že by se potom neodvážili pod takové příšernosti podepsat. A pokud jsou ty stavby nepovolené, je ostuda Stavebního úřadu, že nedokážou vymáhat odstranění nepovolených staveb.

    Komentář ze dne: 01.03.2007 14:59:33     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: památková zona
    sapristy, o jakém domku hovoříte? Ztratil jsem orientaci v prostoru :-)

    Komentář ze dne: 01.03.2007 17:10:52     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: památková zona
    V Jižní XIV. je zajímavý dvojdomek: jedna polovina je nedávno zrekonstruovaný domek, přesně "v duchu" starého Spořilova. Druhá polovina je ještě horší monstrum, než je fotka na Spoř. novinách. Takový slepenec, doporučuju jako cíl nedělní vycházky, kdo to neviděl, o hodně přišel.

    Komentář ze dne: 01.03.2007 18:26:39     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Páter
    Titulek: Snad už to nebude horší
    Některé domky na Spořilově, jsou velice malé. Pro rodinu s dětmi, je 2+1 nevyhovující. Jedinou variantou je přístavba, která nebude stát 2 mega a památkáři ji schválí.
    Tím ale neschvaluji tyto obludy a je mi z nich na b....! Jenomže, právě tyto obludy jsou většinou 10 let staré a v té době se schválilo cokoliv. Myslím, že stavební úřed již několik let takovouto hrůzu neschvaluje. To, že se nezajímá o zlikvidování podobných otřesností je tristní.

    Komentář ze dne: 05.03.2007 16:45:14     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - sporilovak (@)
    Titulek: hmmm
    To je tedy velká novinka paní inženýrko... To jste ještě neviděla další "nádherné" kousky. Např. v ulici Jižní XIV (aspoň víte jaké ulici se příště vyhnout :-) )

    Komentář ze dne: 07.03.2007 10:33:08     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - JM (@)
    Titulek:
    Velice citlivě je taky zrekonstruovaný samostatný světležlutý domek na Roztylských sadech 38 a pak koncový řadový domek na rohu Jižní VII a spodního okraje Rozt.sadů. No, pár se jich najde, ale na prstech by je spočítal....

    Komentář ze dne: 07.03.2007 11:11:47     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: výzva redakci
    neuvažujete o tom uspořádat soutěž o nejhezčí domek na Spořilově? Nejprve by se nominovalo a pak by byl čas na hlasování.
    top 10 by bylo zajímavé.
    Lze přidat i opak - největší spořilovské obludy

    Komentář ze dne: 07.03.2007 11:29:00     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - JM (@)
    Titulek:
    Ano, vynikající nápad, prosím redakci , aby tuto soutěž vyhlásila ! Dát nějakou lhůtu na nominace, pak čas na hlasování (nedělní procházky k "soutěžním objektům") a vyhlášení vítěze ! :-))

    Komentář ze dne: 20.03.2007 14:00:12     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - JJK (@)
    Titulek: památkáři
    Chtěl bych (z vlastní zkušenosti) upřesnit povzdechnutí jednoho z diskutujících týkající se nehorázných požadavků památkářů. Vzhledem k tomu, že jsem s nimi osobně několikrát jednal (požadavek na st. povolení) mohu takto "předat" jeden jejich názor:
    "Spořilov je sice památková zóna, ale standardní přístavby, zateplení, opravy fasády a jiné stavební úpravy je ve většině případů možné povolit bez stanoviska odboru památkové péče. Požadavky na stanovisko OPP jsou ze strany Prahy 4 nadbytečné a zbytečně komplikují práci památkářům a život obyvatelům Spořilova".
    Jak jsem pochopil nejedná se o problém pí referentky Petráškové, ale spíše vedení stavebního odboru.
    (Já osobně jsem musel o stanovisko památkůřů žádat v souvislosti s náterem fasády....)

    Komentář ze dne: 24.03.2007 06:51:47     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Aleš (banjoales@seznam.cz)
    Titulek: třeba ploty
    Mě osobně třeba velmi mrzí, že pomalu ale jistě ze Spořilova mizí ty krásné klasické ploty. No, krásné..., ale jedině spořilovské, jedna z věcí, která dělala Spořilov Spořilovem. Stejně tak okna. Spousta lidí, co mění okna za plastová, nechává je zhotovit podle spořilovské šablony. Vám díky! Stačí snímeček v novinách nějakého spořilovského domu a podle plotu, chodníčku na zahrádce, oken, poznáte, že jste doma.

    Komentář ze dne: 20.07.2007 19:18:57     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - SPOMA (@)
    Titulek:
    joo lidi sou blbý...hlawně že maj prachy






    Čtenáři od 31.5.2004

    Spořilovská kliknutí
    Celkem8140248
    Květen16165
    Dnes4956

    Spořilováci na webu

    Nyní si čte web : 119 uživ.


    you porn vidéos gratuites sur Bestporn2021.com

    (c) Spořilovské noviny 2004 - 2019  
    Vydavatel: Mgr. Tomáš Hromádka - REGIONPLUS. Adresa redakce: Mgr. Tomáš Hromádka, Rakovského 3162/8, 143 00 Praha 4. IČO: 03582205. Tel. 777 944 684.
    Vytvořeno pomocí redakčního systému phpRS. Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Spořilovských novin publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
    Kontaktní e-mail redakce: noviny@sporilov.info
    CENÍK INZERCE