Spořilovské noviny
Úvod | Stáhněte si | Spořilovské odkazy| FACEBOOK | International  

Spořilováci sobě
Napište nám!
Těšíme se na vaše příspěvky, fotografie, komentáře a další informace, které rádi zveřejníme. Kontaktovat redakci můžete prostřednictvím e-mailu noviny@sporilov.info.


Poslední komentáře
  • srpen 68 na sídlišti Spořilov pokr:
    "pokračování Za silnicí už byl nový Spořilov, lemoval ji činžák končící něčím jako kotelnou šedomodr . . . " (Srpen 1968 na Spořilově)
  • srpen 68 na sídlišti Spořilov:
    "Mí rodiče bydleli v bé dvojce od roku 1964. Když přijeli Rusové, bylo mi tři a půl. Jako jedináček z . . . " (Srpen 1968 na Spořilově)
  • Farmářské trhy - aktuální informace:
    "Milí naši zákazníci a podporovatelé! 🍀 Po dnešní schůzce s firmou Mercatus jsme se dobrali . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Farmářské trhy:
    "Dobrý den, ráda bych se zeptala jak dopadl výběr provozovatele farmářských trhů na Roztylském náměst . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Karel Koželka na sídlišti Spořilov II:
    "Dobrý den, nevíte náhodou někdo z vás, kde konkrétně architekt Karel Koželka na sídlišti Spořilov . . . " (Život na spořilovském sídlišti v roce 1970)
  • Neni to zadna 1. trida.:
    "Mila Michaelo, jsme vrstevnici. Ja chodil do C a ty bud do a nebo B. Moje sestra Lida s tvoji sestr . . . " (Zapomenutá školní fotografie ze ZŠ Jižní)
  • Tusim,:
    "ze s Renatou jsem chodil do prvni tridy. Ale ta pak nejak zmizela stejne jako Olina Tvrda. mnohem po . . . " (Spitznerovi vzpomínají na Spořilov - díl 1.)
  • Re: no nevim...:
    "Tento názor je kvalitní." (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • no nevim...:
    "pokud někdo netrefí do volební místnosti bez aplikace, je otázka, jestli by měl mít volební právo.. . . . " (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • Souvislost s článkem:
    "A jak to souvisí s článkem?" (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)


  • Spořilovský kalendář
    <<  Prosinec  >>
    PoÚtStČtSoNe
           1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31      

    100 let Spořilova
    Blíží se významné výročí naší čtvrti. Vlastníte zajímavé dokumenty, fotografie, výstřižky z historie Spořilova? Napište nám na noviny@sporilov.info. Rádi si materiály okopírujeme, naskenujeme a vrátíme zpět. Budeme rádi i za jakékoliv písemné, zvukové či obrazové vzpomínky k událostem z let 1925 - 2025, které hýbaly Spořilovem, uvítáme i zmínky o významných osobnostech, které na Spořilově žily či působily.
    Nabízí se celá řada možností, jak si výročí naší čtvrti připomenout... a doplnit tak informace, které v minulých letech byly publikovány v knihách Převleky mého města, Spořilov - Největší zahradní město Velké Prahy, Spořilov - komunita a její osobnosti, Po stopách spořilovských legionářů, Vzpomínky na spořilovské sokolské divadlo a Toulky minulostí starého Spořilova.

    Komentáře

    ke článku: OD Centrum otevírá brány
    ze dne 06.11.2007, autor článku: Redakce

    Komentář ze dne: 08.11.2007 16:21:30     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Haryk (@)
    Titulek:
    V nově vybudovaném 1. podlaží obchodního střediska Centrum jsme se rozloučili se starými a nepříliš vzhlednými kotcemi. Teď je to tam všechno nóbl a pěkně navoněné, ale kam se nám poděla drogerie se širokým sortimentem praktického zboží? Zmizela do neznáma a vypadá to, že nezbude nic jiného, než jí věnovat vděčnou vzpomínku.

    Komentář ze dne: 16.11.2007 15:56:16     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Souček (zsoucek@email.cz)
    Titulek: Re: Drogerie OD Centrum

    Rovnědž se ptám,kam se nám poděla drogerie se širokým sortimentem praktického zboží? Sdělte nám adresu, kde se původní drogerie nyní nachází a také jméno pracovníka OD, který tuto nesmyslnou změnu způsobil.

    Komentář ze dne: 19.11.2007 14:46:06     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - OndraH (@)
    Titulek: Re: Re: Drogerie OD Centrum
    ... na co potřebujete jméno pracovníka OD? Chcete ho snad lynčovat?

    Komentář ze dne: 09.11.2007 20:16:16     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - gedzitka (@)
    Titulek:
    Pláču po staré drogerii! Tak dlouho jsem se těšila na otevření "nového" Centrumu a přišlo takové zklamání........ Je to jedna velká ostuda, který blbec tam ty obchody vybíral???

    Komentář ze dne: 10.11.2007 10:35:56     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - veram (veram@volny.cz)
    Titulek: Je to zklamání
    Ta drogerie! Teprv teď si uvědomuju, jak skvělá ta nepříliš vzhledná drogerka vlastně byla. V té nové načančané je ... no nechci být sprostá. A ta skladba těch ostatních obchodů, věřila jsem třeba, že se někde třeba v koutečku najde místo na "čínský" obchod, takové běžné domácí věci, trička, tepláky, pyžama, ponožky ...To máme teď kupovat všecko značkové a třikrát i více dražší? Ach jo.

    Komentář ze dne: 01.12.2007 10:44:41     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - tom (@)
    Titulek: Re: Je to zklamání
    Zato můžete využívat solárko, zlatnictví, voňavky a jiné velice potřebné služby...

    Komentář ze dne: 12.11.2007 15:38:08     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - antusekl (@volný)
    Titulek: parfumerie místo drogerie
    Když moje žena zjistila, že namísto drogerie se sortimentem domácích potřeb byla v OD Centrum otevřena parfumerie, tak se pěkně naštvala. V sídlišti pro 100 tisíc většinou starších obyvatel otevřít voňavkářství namísto prodejny potřebných pracích prášků, kuchyňských potřeb, prostředků na úklid (Namo, Žabka, písek na nádobí atd). čistidla (Čikuli a podobně), barev a laků na dřevo, plechy a zdivo - navíc jsou ceny toho co zůstalo tak asi 2-3x dražší.
    Navrhuji přehodnotit nájemce prostoru tohoto voňavkářství a uzavřít smlouvu s někým, kdo tu zřídí opět takovou prodejnu skutečně potřebného zboží, na které jsme zvyklí.
    S pozdravem L.A.

    Komentář ze dne: 12.11.2007 16:50:38     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    Tak jsem se těšila na otevření nového Centrumu a šup kde je papírnictví? Je to neuvěřitelný. Na celym velkým Spořilově, kde je spousta mladejch lidí, školou povinný, či nepovinný, to papírnictví tu prostě chybí. Hlavně že je v prvnim patře herna - to je hrozně důležitý a domácí potřeby a ostatní věci budeme shánět nejblíž na Chodově. Nemyslim si, že je to dobrý - OD bez papírnictví. To mě teda dost mrzí.

    Komentář ze dne: 12.11.2007 20:24:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Haryk (@)
    Titulek:
    Zdá se, že v nově vybudovaném prodejním středisku není důležité poskytování potřebných služeb obyvatelům; prioritou je zisk. Na Čikuli se moc vydělat nedá, to dá rozum, zato na voňavce v nóbl skle ano. Je tomu tak i proto, že obchodníci vědí, že si zákazníci, zvláště ti mladí, časem zvyknou. Co nám tedy zbývá? Hledat si nové zdroje; naštěstí v dopravně dostupném okolí jsou, i když trochu z ruky.

    Komentář ze dne: 12.11.2007 22:01:20     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - K. (@)
    Titulek: Re:
    Dejte prosím nějaký typ - já třeba znám nejbližší železářství v Michli a Vršovicích. Zatím ale podle výloh, nikoliv cen a sortimentu. Faktem je, že současné moderní Centrum ztratilo tu atmosféru ušmudlaných 80. let minulého století a punc jedinečnosti v tom, že se tu dalo sehnat skoro vše (ikdyž ne zcela zadarmo a na to prosím nezapomínejme).

    Komentář ze dne: 13.11.2007 22:40:02     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - HonzaV (@)
    Titulek: Re:
    prioritou je zisk - to je naprosto legitimní. Neřekl bych ale, že si zákazníci časem zvyknou - aspoň já to mám tak, že když někam vlezu a nic tam nemají, tak podruhé už mě tam nikdo nedostane. Já bych obchodníky nechal tzv. vychladit, za půl roku / za rok se krámky pěkně pročistí a i na ty Vietnamce s oděvy dojde. Pokud si ředitelství objektu myslí, že v centru vznikne konkurence např. k Centru Chodov, mají na to plné právo. Je to jejich boj a za jejich peníze. Takže klid ;)

    Komentář ze dne: 13.11.2007 22:41:37     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re:
    "myslí, že v centru vznikne" má být samozřejmě "myslí, že v Centrumu vznikne"... pardon.

    Komentář ze dne: 14.11.2007 16:30:59     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Jarda (@)
    Titulek: Re: Re:
    Souhlas, vidim to stejne. Mam dojem ze tady kdosi podcenil pruzkum trhu, o poznani vetsi Eden o par stanic dal ma problem s nedostatkem zakazniku uz nejakou dobu (krome Tesca, samozrejme), Centrum na tom tedy tezko bude lepe...

    Komentář ze dne: 20.11.2007 15:44:52     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Haryk (@)
    Titulek:
    Pane neregistrovaný K, typ na drogerii Vám nedám, dám Vám na ni jako správný Čech a vlastenec tip. Dobrou drogerii jsem našel na konečné metra Háje. Ale jsou zřejmě i jiné.

    Komentář ze dne: 29.11.2007 11:29:33     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Eva (evikus@volny.cz)
    Titulek: Centrum - já chválím
    Tak já narozdíl od všech rejpalů budu CENTRUM chválit. Je to velká změna, oceňuji čistotu, prostornost a také třeba toalety, které tam dříve opravdu chyběly. A jakožto maminka si velmi chválím svoji oblíbenou DM Drogerii, kde opravdu pro svého synka dostanu vše, co potřebuji a musím říci, že nejsem hogo fogo, ale za dobrými cenami a skvělými akcemi DM si stojím. Nenašla jsem v jiné drogerii srovnatelné výrobky pro mimča, jak kvalitou a cenou. Proto nesouhlasím s výroky typu voňavkářství....atd. Pán se asi pořádně nerozhlídl, co DM nabízí. Mají řadu i různých čistících prostředků, které jsou na stejné cenové relaci jako ostatní výrobky, ne-li levnější a řekla bych i kvalitnější. Takový jejich "jar" na nádobí, byl oceneň i v ČT v "Testovinách". Já naopak nevítám Vietnamské obchody, přesvědčila jsem se, že jejich výrobky nejsou kvalitní, nikdy nám např. bodíčko, dupačky, nevydržely tak dlouho, jako např. ty ze sekáče.....A časem kdo ví, obchody se mohou měnit. Já jsem spokojená. Do obchodů co se mi nelíbí, chodit přeci nemusím. A každému se líbí a vyhovuje něco jiného, holt o tom to je. Každý nemůžeme být z jednoho "těsta".

    Komentář ze dne: 30.11.2007 12:32:54     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Centrum - já chválím
    proč jen mi to zní jako Pí áR?
    Ihned běžím do DM, kde evidentně nemají "běžné prací prášky" ale jen to nejlepší pro mé nejbližší ... a ještě ušetřím na bublifuk :-)

    Komentář ze dne: 01.12.2007 10:40:48     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - bob (@seznam.cz)
    Titulek: Re: Centrum - já chválím
    ...a zkoušela jste tam koupit třeba Balakryl nebo louh sodný? Anebo gumové rukavice či štětec?

    Komentář ze dne: 08.01.2008 21:51:37     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Makymak (@)
    Titulek: Re: Centrum - já chválím
    ano, dokud mám dítě, budu s DM relativně spokojená... Kupuju tam biopotraviny, jejich sortiment v Albertu není zatím dostačujícíc, takže to je prima. Ale chybí mi tam opravdová drogerie - např. v DM neseženu sodu na praní nebo mýdlo s jelenem či omino bianco. Jediné mýdlo na praní, které prodávají, je Lanza a ta obsahuje EDTA, což mi vadí...

    DM má velmi omezený sortiment a rozhodně to není klasická drogerie. Původní domácí potřeby byly fakt k nezaplacení - od žárovky, přes tekutý řetězy, sešit, barvu na vlasy a deodorant a ještě hračku pro dítě. Byla jsem spokojená - i když tam nebylo nikterak superlevně, bylo to u nosu a to se počítá.

    I vietnamský obchod s oblečením mi tam chybí - ráda si koupím svetřík jen tak pro radost a 200,- je přesně ta cena, kterou za to mohu dát. Nevadí mi, že ho nosím akorát jednu sezonu.

    Komentář ze dne: 29.11.2007 13:15:35     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Patrik (@)
    Titulek:
    Skladba obchodů bude vždy záležet na majitelích, a na tom, o čem si myslí, že jim přinese zisk. Když u nich nebudete nakupovat, brzy vyklidí pole, záleží to jen na vás, jaké produkty a u koho si koupíte, ne?

    Mne ovšem donutilo napsat něco jiného - a to ABSOLUTNÍ architektonický HNUS nového Centra. Vypadá to jako elektrárenská trafostanice. Staré obklady taky nevypadaly nijak extra vábně, ale tohle je jak z doby vrcholného umakartismu. Architektovi 3x FUJ!

    Komentář ze dne: 30.11.2007 19:01:58     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - HonzaV (@)
    Titulek: Re:
    tak to se tam budu muset taky zajít podívat :-)

    zatím jsem se (celkem bez větších problémů) novému Centrumu úspěšně vyhýbal...

    Komentář ze dne: 22.12.2007 11:20:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - HonzaV (@)
    Titulek: Re: Re:
    ... ok, byl jsem tam, první dojem:

    kousek velkého obchodního centra à la Chodov nebo Stodůlky, s tím, že na to byla méně než setina plochy.

    Takže výsledek nefunkční; je to asi jako kdybyste si řekli, že rádi plavete v bazénu, ale stačí vám to jednou ročně, tak že si na zahrádku dáte vanu.

    Do Husy asi nikdy nepůjdu, přece jen pivo jsem zvyklý pít v jiném prostředí, drogistické zboží (aspoň to co potřebuji) koupím v potravinách, solárium považuju za jeden z nejzbytečnějších vynálezů co svět viděl, jedině snad ten zverimex... lisovanou tyčinku pro křečici... ale tím ekonomiku OD Centrum asi nevytrhnu.

    Takže sorry, stoupat po jezdicích schodech do prvního patra mi netřeba.

    Komentář ze dne: 01.02.2008 11:00:10     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - ToJejednio (@)
    Titulek: Re: Re: Re:
    V huse jsem byl na kave. Chtel jsem obycejne macchiato, mistni mlady "barista" nevedel a sel se zeptat druheho, jak se vlastne dela, vedela to az jejich kolegyne, kdyz jim potichu rekla, ze to je vlastne presso s cepici mlecne peny - to co donesli byl ale humus...presso s mlikem dohromady a na tom pena. Na talirku zadna cokoladka, zadna susenka ani mandlicka, jen 2 cukriky. Dekuji. Priste nechci.

    Komentář ze dne: 15.03.2008 15:13:40     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - jarda (phsporilov@seznam.cz)
    Titulek: Re: Re: Re: Re:
    Tak nevím v jaké PH jste vlastně byl.Macchiato u nás dostanete dle receptury firmy ILLY,která nám dodává kávu a zajistila školení personálu.Pokud jde o "2 cukříky"
    ty u nás nedostanete neboť porcované sladidlo nevedeme,pro hosty máme cukřenky aby si každý osladil dle libosti.Ke každé kávě dostanete mandli obalenou v čokoládě a to bez vyjímky.Děkuji.Příště objektivně.

    Komentář ze dne: 19.02.2008 10:53:24     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - anča (acjacj@seznam.cz)
    Titulek: Re: Kde nakupujeme?
    Musím s Vámi plně souhlasit, vzhled nového Centrumu je alespoň zvenku doslova ohyzdný!!! A uvnitř? Ohromné prostory o ničem. Nudící se prodavači, sortiment k ničemu - jen pro pár vyvolených (něco pro mimča,....), psí obchod velmi inteligentně přemístili do patra, takže když chcete svému pejskovi či jinému zvířátku cokoli vyzkoušet, tak nemáte šanci, protože Vás strážník okamžitě a dosti neurvale vyhodí! Všichni pořád jen nadávají na komunismus, ale oč je to teď lepší? Je ještě větší "bordel". Česko by se mělo přejmenovat na KOCOURKOV! Není nadto mit v okolí 4 kadeřnictví, 3 lékárny, ale ani jedno železářství a domácí potřeby! Mockrát děkuji za nové CENTRUM. Je prostě "úžasné"!!!

    Komentář ze dne: 19.02.2008 13:04:33     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Kde nakupujeme?
    A to zase PRRR!
    Nadávat - to prosím, to je český národní zvyk, ale srovnávat to s bolševismem - to je silná káva a ztráta soudnosti.
    Za Jakeše Kokeše by SN ani neexistovaly a vy byste si takovou, i když bezzubou, kritiku určitě netroufla.
    I když si o Centrumu myslím své, je to zaplaťpámbu jen podnikatelské riziko soukromého majitele a ne socialistická vybavenost k 58. sjezdu, který nikdy nesplníme... s prázdnými regály zarovnanými jen konzervami a kompoty. A zatímco bolševik je přes všechny akční programy nikdy nedokázal naplnit, soukromý majitel a hlavně jeho nájemci budou flexibilně uvažovat, čím se tam mohou uživit.
    Chodí-li Spořilované rádi do kadeřnictví, uživí se jich třeba deset. To určí "hlasování nohama".
    Mimochodem, internet zvládáte, takže si vše co potřebujete můžete objednat přímo do bytu.

    Komentář ze dne: 22.05.2015 16:54:07     Reagovat
    Autor: [chenlina] - chenlina (chenlina000@outlook.com)
    Titulek: Re: wholesale jersey the nfl had a developmental league in europe from 9192 and



    Komentář ze dne: 08.06.2015 06:17:56     Reagovat
    Autor: [chenmeinv] - chenmeinv (chenmeinv@outlook.com)
    Titulek: chenmeinv

    Komentář ze dne: 03.12.2007 09:45:38     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Aleš (banjoales@seznam.cz)
    Titulek: stýská
    Tak se mi nějak po muzeálním Centrumu stýská a to patřím k mladší generaci. Ta drogerie, která tam bývala s puncem doby minulé, byla naprosto nejlepší a bavilo mě tam chodit i když jsem nic nepotřeboval, nebo jsem si tam zaběhl, když jsem doma náhle zjistil, že něco chybí, ať to byl kýbl, štětec, lepidlo, ředidlo, gumoasfalt, baterie, hračky...
    I ti Vietnamci tam chybí. Ano, jejich zboží je méně kvalitní, nepopírám, ale tomu odpovídá cena. Tak holt mi ty pantofle nevydrží dva roky ale jen rok, ale jsou taky 5x levnější.
    Celým OD jsem zklamaný. Albert dole je nanic, ceny nic moc a hlavně věčné fronty. Nahoře mě nic neláká, takže sbohem, a to až do nějakého rozumného vylepšení.

    Komentář ze dne: 03.12.2007 17:25:18     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Třicátnice (@)
    Titulek: nové centrum
    Jsem velmi ráda, že došlo ke změně obchodů. Tím vetešincem, který nahoře dřív býval, se nedalo ani projít, už vůbec nemluvím o tom, že by se tam dalo něco sehnat. Takže gratuluji k takovému rozhodnutí. Věřím, že to ocení všichni mladí lidé, kterých začíná na Spořilově přibývat.

    Komentář ze dne: 12.12.2007 01:43:14     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: nové centrum
    ......proboha tricatnice je z jine planety

    Komentář ze dne: 03.12.2007 23:07:11     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Horrys (@)
    Titulek:
    Zdravím, v novém "centrumu" jsem byl zatím všehovšudy 2x!!! Jednou hned v den otevření jsem prošel celý areál ...rozhlédl se..a nenašel nic extra..podotýkám že je mi 21 let!! Solárko...na co? Zlatnictví... prosím...Axa pojišťovna...?Zbytečnost.Mobily ...ten kumbálek se třemi modely...to není moc výběr :-) akvaristika...fajn, ale nejsem chovatel.Optika..byla i přčdtím ..díkybohu zatím vidím dobře :-) Drogerie...hm...zajímavé..ale kde je papírnictví??Kam budou mamči chodit nakupovat sešity..?? Zřejmě jsem na pár "obchůdků" zapomněl ..ale jsou vcelku bezvýznamné ... nejlepší však nakonec...Potrefená husa. Navštívil jsem z důvodu jediného ... dát si jiné pivo než "braník, Géčko,Staráč..." obsluha dle mne vzorná, interiér fajn..ceny? 1x Stella Artois 0,5l + Staropramen 0,33l i s dýškem 6 Kč mne stálo 70 Kč!!! Takže nálevna U řezníků to jistí :-) Čiliž...nový centrum ..sice hezčí ..ale pro mne prakticky nepoužitelný!!!

    Komentář ze dne: 10.12.2007 11:47:15     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Gabina (@)
    Titulek: Pochvala
    Jakozto zastupce generace vyokoskolaku (23) bych rada pochavalila nove Centrum na Sporilove. Nikdy jsem tam nic poradneho neporidila a ted konecne, moje oblibena DM Drogerie, kde nemaji vse predrazene (jako v puvodni) a maji velky vyber. Ani se nedivim, ze tam nemaji balakryl, kdyz ho vetsina lidi jezdi kupovat do OBI nebo Baumaxu a ta jedna prodana plechovka za tyden ... Nove solarko moc chvalim, kvalitni, ciste a ceny nizsi nez v centru Prahy. Jsem rada, ze pro trochu slunicka uz nemusim pul hodiny MHD. Konecne nejaka restaurace!!! A Potrefena husa je vyborna! Papirnictvi bych taky uvitala, ale Vietnamsky obchod ... Ja nevim, jak vy, ale nejsem tak bohata, abych si mohla kupovat levne veci, ktere hodim za tyden do kose.

    Komentář ze dne: 10.12.2007 12:03:20     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovník (@)
    Titulek: Re: Pochvala
    Těžký PíÁrko Gábi, viď, holka jedna ? :-)))

    Komentář ze dne: 10.12.2007 20:09:10     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Karel (@)
    Titulek: Re: Pochvala
    Kde je moje širokosortimentová drogerie, kde se dalo koupit nejlevnější zednické náčiní. Prostě vše hoblíku po chemikálie? Pan Kalista, byl drogista s velkým D.
    Potrefenou husu jsem zkusil v sobotu. Obsluha přeochotná, ale jsou dost drazí. Na restauraci je to příliš "fast foodovité" a hlučné, na posezení neosobní ratejna.
    Moc se mi tam jako zástupci vysokoškoláků nelíbí :-) Prostředí nic moc a nejlevnější Staroser za 30.

    Komentář ze dne: 10.12.2007 21:47:58     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Aleš (@)
    Titulek: Re: Pochvala
    Velký výběr? To snad ne! I když pro slečinky možná jo!

    Komentář ze dne: 04.01.2008 16:25:50     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Stará bába (@)
    Titulek: Re: Pochvala
    Je vážně úžasné, jak to vzdělání posouvá lidstvo kupředu. Ve středověku se Slunce otáčelo kolem Země, pak nám Galileo nakukal, že se točí Země kolem Slunce, a teď teprve víme, že sluníčko máme ze solárka. A přitom před čtyřmi lety, když jsem já končila VŠ, nám o tom neřekli ani slovo! A já pořád "pro trochu sluníčka" chodím ven. Už jsem asi fakt přestárlá.
    A teď vážně. OD Centrum byl strašný jak před rekonstrukcí, tak po ní. Architektonicky to byl komunistický standartní hnus, teď je to šeredný paskvil. Jediný rozumný obchod tam byla drogerie, teď tam není nic. Mimochodem, dole místo zverimexu lékárna - že bychom na Spořilově potřebovali 3 lékárny 200 metrů od sebe - no nevím a je mi to jedno, můj podnikatelský záměr to není. Ať si tam prodává i nakupuje kdo chce, co chce.

    Komentář ze dne: 15.12.2007 19:48:27     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Patrik (@)
    Titulek:
    "Jakozto zastupce generace vyokoskolaku (23)"
    Gratuluji, vzdelani by bylo, zkus jeste ty komplexy :)
    Vis, vysoka skola neni zaruka vysokeho IQ a dalsich dulezitych vlastnosti, to te neucili???

    Komentář ze dne: 17.12.2007 11:51:42     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Sandy (@)
    Titulek:
    Já osobně vítám v novém OD Centrum solárium, drogerii a obchod s chovatelskými potřebami.ale zbytek...?no myslím že Potrefená husa se neudrží déle jak půl roku, byla jsem tam jednou, bylo tam celkem pět zákazníků a pět lidí z obsluhy, tudíž chudáci neměli co dělat.Exteriér OD je katastrofální, nevím co sledovali tím že ke staré ošklivé komunistické krychli připojí nový kus betonu a zbytek nechají v původním stavu.působí to opravdu přinejmenším směšně. Ale myslím že během příštího roku se ty zbytečné obchody zruší a prázdné prostory vyplní užitečnější. Ti co obchody vybírali musí jen zjistit jaký názor má veřejnost. Tak je za to nelynčujme a v klidu vyčkejme.

    Komentář ze dne: 18.12.2007 15:27:54     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - akinimod (@)
    Titulek: nevyužité prostory
    Zdá se, že pro oplakávané papírnictví a jiné obchůdky by se ještě mohlo najít místo, protože jak v přízemí, tak v patře jsou ještě nějaké neobsazené prostory. Fakt je, že "drogerka" s velkým výběrem běžných domácích potřeb a papírnictví mi docela scházejí. Taky by se hodila galanterie. Co třeba uspořádat průzkum mezi občany, jaké obchody/služby postrádají a výsledky předložit vedení OD Centrum?

    Komentář ze dne: 22.12.2007 11:08:55     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - HonzaV (@)
    Titulek: Re: nevyužité prostory
    ... a co třeba nechat vedení OC, ať si ten průzkum uspořádá samo? ;-D


    Komentář ze dne: 19.12.2007 22:22:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Táňa (@)
    Titulek:
    Ještě před otevřením se zde psalo, že papírnictví bude, ale že ho otevřou až později. Galanterie i látky už tam byly a oboje zkrachovalo. Po starém Centrumu se mi nestýská, o návraty do socialismu nestojím. V neděli jsme byli v Potefené huse kolem třetí hodiny a překvalilo mě, že tam bylo docela dost lidí. Na tu denní dobu a Spořilov slušné. Pochybuju, že by do půl roku skončili, ostatní Husy si vedou dobře, bez rezervace v nich máte smůlu. Jsou dražší, to uznávám, ale raději dám o stovku víc, než abych seděla s kamarádkou v nějakém pajzlu. Holt to není podnik pro klasického pivaře v montérkách, ten si na těch svých 10 kousků bude muset jinam :-)

    Komentář ze dne: 21.12.2007 15:52:00     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Horrys (@)
    Titulek: Re:
    No jo ..tady se nám někdo naváží do pracujících rukama ... to miluju takovýhle dělení na kravaťáky a lopaty!!! Pivař v montérkách je mi pořád bližší než člověk s kusem robota strčeným v uchu,kufříkem a sáčkem s kravatkou, tvářící se jako ředitel Zeměkoule :-/ Ne každej je ochotnej dávat za stejný pivo o 10Kč víc!!! Ano Husy jedou, třeba v OC Chodov je natřísklo poměrně pravidelně, ale tam taky jezděj lidi z celý Prahy. Osobně je mi jedno jestli tady "luxusní restaurace" zůstane nebo ne... jen říkám, že dle mě je naprosto zbytečně drahá a když to spočítáme tak už je to hospoda v pořadí ( Branická, Penzion, Řezníci, Tony bar ((dokonce denní a noční)), Hamr, Tramway) SEDMÁ !!! Čiliž tu máme pět hospod pro "lopaty" a dvě pro kravaťáky. Proti "Centrumu" nemám vcelku nic..je mi to fuk co se tam děje nebo neděje, jen opět říkám - dalo se vybrat i lépe.

    Komentář ze dne: 08.01.2008 21:57:21     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Makymak (@)
    Titulek: Re: Re:
    Furt tu nemáme nic pro matky s dětma... nebo alespoň něco nekuřáckého :-(

    Komentář ze dne: 05.01.2008 12:18:46     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Děd Vševěd (@)
    Titulek: Tři postřehy z Centrumu (spořilovské skloňování)
    začněme pochvalou, která je tu velmi vzácná - opravna obuvi. To je praktická služba a dnes jsem ji využil. Boty budou hotové již druhý den. Po vstupu vás osloví němý prodavač - je to slovní hříčka, ale ne negativní. Je fajn a ochotný, jen je třeba se soustředit, aby mu bylo rozumět. Tuším, že není hluchý a tak nevím proč jsem na něj křičel. Snad je na to zvyklý. Přeji mu hodně štěstí v podnikání.

    Zadruhé. Nevíte kde leží ta trefená husa? Je to hospoda na mítince - už 4x jsem ji hledal, ale nenašel. Má billboard u školy, ale jinou směrovku ani hospodu jsem nenalez.

    Dotřetice. V soláriu vás neupozorní na nutnost vzít si tmavé brýle. Jedna osoba mě známá, ale neznalá solárií si to vyložila tak, že to asi není nutné. Poté strávila několik dní slepá s pálícíma očima. V Krči je prý na to sympatická doktorka, ale jak vypadá neví. Oči prostě při nemoci svářečů nelze pootevřít.

    tolik má troška do mlýna co drtí Centrum :-)

    Komentář ze dne: 05.01.2008 14:58:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Haryk (@)
    Titulek: Centrum
    Děde Vševěde, to jste tomu dal, zdá se, že toho moc nevíte.
    Za prvé: opravnu obuvi beru, tu potřebujeme.
    Za druhé: Husa není trefená, ale potrefená. A také neleží, ale je, a to v horním podlaží, hned nad poštou, vůbec ji nemůžete minout. A není to hospoda na mítínce, ale na mýtince.
    Za třetí: V soláriu nešlo o osobu mě známou, ale o osobu mně známou, třetí pád.
    Učit se se vyplácí i pro Vševěda.

    Komentář ze dne: 08.01.2008 09:52:54     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Kverulant (@)
    Titulek: Herna
    Tak mame v Centrumu hernu. Ta nam opravdu chybela! Ale k dotvoreni paskvilu, ktery vznikl pseudorekonstrukci a naslednym vyberem obchudku, se hodi vyborne.

    Komentář ze dne: 08.01.2008 20:05:49     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    Už se těším na Sigmu, tam se těch automatů vejde...

    Komentář ze dne: 08.01.2008 20:21:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - K (@)
    Titulek: Centrum se mi docela líbí
    Dneska jsem poprvé vyjel po schodech do poschodí. Prostředí je tam pěkné, ospalá spořilovská atmosféra však zůstala, včetně prodavačů, kteří se nudili. Udělal jsem kolečko, sjel dolů a zašel do lékárny. Tu kvituji s povděkem, stejně jako hezké nové květinářství. A Albert taky zůstal, to mi bohatě společně s poštou stačí. Dřívější obchody včetně vámi vychvalované drogerie jsem využíval stejně jenom příležitostně.
    Spíš bych uvítal nějaký další obchod na starém Spořilově.

    Komentář ze dne: 18.03.2008 19:12:30     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - HonzaV (@)
    Titulek: Re: Centrum se mi docela líbí
    apropos pošta: dneska jsem tam měl excelentní zážitek.

    Chci přehodit SIPO z inkasa na platbu převodem z účtu. Předem jsem si to zjistil na netu, takže jsem věděl, že to jde. Osoba za přepážkou nevěděla jak se to dělá, což by samo o sobě nevadilo, ale tvrdila, že tahle možnost neexistuje. Povídám "to, že nevíte jak se to dělá, neznamená že to není možné" a odpověď zněla "to teda znamená". To mě dorazilo a musel jsem se zklidnit u vedoucí, která postup obratem našla na druhé straně papírku, který jsem tam přinesl.

    Takže teď moje dvě chyby a jednu otázku:
    - měl jsem si to na výpisu najít sám předem a měl bych na místě důkaz, zajímalo by mě co by bába dělala
    - měl jsem ji následně vyškolit, ale na to nezbývalo času ani sil
    - jaké řešení byste doporučovali vy? Má smysl ve vlastním čase trénovat hloupé zaměstnance pošty?

    Komentář ze dne: 09.01.2008 15:54:54     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - ... (@)
    Titulek:
    Je zajimavy procist si tu debatu a hlavne respekt k nazorum druheho - pokud nekdo nadava, tak je to hrdina a kdyz nekdo chvali, tak je to pomalu zaplacena reklama a z jineho svbeta atd.....

    Jinak ja v novem Centrumu zatim nebyl - ale nechodil jsem ani do stareho, takze horsi to pro me byt nemuze :-)



    Komentář ze dne: 15.01.2008 13:36:10     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re:
    Ano, debata je opravdu moc zajímavá, hlavně neustálé naříkání, že chybí vietnamský obchod. Ale tam přeci je vietnamský obchod!!! V I. poschodí oděvy + Quelle shop (hezky česky). Vážení diskutující, to, že prodavačky jsou Češky, vás asi zmýlilo, ale podívejte se na zboží - je to přesně to, co bývalo v obchodech ve starém Centrumu! A nechci se mýlit, myslím, že i majitel tohoto obchodu je Vietnamec. Taky pláču po původní drogerii, ale na druhou stranu přeji maldým maminkám, že mají kde nakupovat pro děti, vím, že jich hodně ze Spořilova dřív jezdilo do DM do Chodova. A upřímně řečeno, oplakávám starou drogerii, ale chodila jsem tam jen na malé nákupy, prací prostředky, šampony .... atd. měli strašně drahé, to jsem kupovala jinde a do Centrumu jsem šla koupit postřik na mravence, formu na dort apod. Ale takoví zákazníci určitě drogerii neuživí a obávám se, že nás takových bylo dost.

    Komentář ze dne: 17.02.2008 12:15:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Nespokojenost
    Taky je mi líto co provedli se starým Centrumem, co se týče služeb, je to katastrofa, papírnictví na Spořilově chybí snad nejvíce, bývalou drogerii nenahradí nic, hadrárna typu "vietnamec" je leda tak dobrá pro nemohoucí staré lidi, či maminky s dětmi, pro které je je těžší cestovat.Ovšem použití jejich zboží je opravdu na velmi krátkou dobu.Majitelům OC je to zřejmě jedno, jejich snahou je vydělat co největší peníze s nezájmem o potřeby místních obyvatel a to se pak odráží v cenách pronajímatelů i v sortimenru poskytovaných služeb.Takže na nákupy raději do Nuslí nebo na Jižní Město, kde je spousta levnějších a zajímavějších obchůdků.Po návštěvě Potrefené husy nastalo zklamání, jídlo chutné, ceny vyšší, ale ten hluk, neslyšeli jsme pomalu vlastního slova, ale zvuky se nesly pře celou místnost, tutíž byl velmi dobře slyšet rozhovor lidí sedících na druhé straně restaurace.Číšníci ochotní, ale chvílemi velmi vlezlí, během jídla nás několikráte obtěžovali různými otázkami, co se týče chuti, nebo spokojenosti. Příště na jídlo raději na Hamr, doufajíc ,že se majitelé alespoň trochu vzpamatují a začnou něco dělat pro "normální" lidi.

    Komentář ze dne: 05.03.2008 19:14:33     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Papírnictví v Centrumu
    Tak nám otevřeli Papírnictví v Centrumu. Jsem zvědavá, jak bude prosperovat. Bylo tady mnoho stížností, že papírnictví chybí, tak jsem zvědavá, jaké tam budou návaly a jak dlouho se papírnictví uživí. Mám obavy, že velké tržby mít nebude, soudím podle toho, jak zeje prázdnotou knihkupectví, hračkářství, obuv - to jsou také obchody, co nám tady cbyběly. Tak se nechám překvapit.

    Komentář ze dne: 05.03.2008 20:23:45     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - K. (@)
    Titulek: Re: Papírnictví v Centrumu
    Tyhle obchody zely práznotou i ve starém Centrumu.

    Komentář ze dne: 19.03.2008 09:34:03     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - K. (@)
    Titulek: Papírnictví - pochvala
    Tak jsem se byla podívat na nové papírnictví a jsem spokojená. Sortiment mně vyhovuje, ceny slušné, fakt spokojenost. Teď jenom aby tam lidi chodili a obchod nám nezkrachoval. Koukala jsem, že už jsou zavřené některé z původních obchodů - třeba hračkářství. Žádné jiné na Spořilově není, ale maminky raději nakoupí ve velkých centrech než v místě bydliště. Bojím se, že stejný osud čeká i papírnictví a další obchody, až tam nakonec budou jenom samí Vietnamci.

    Komentář ze dne: 23.02.2010 12:11:03     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - aaaa (@)
    Titulek: Chjo...
    Panebože...Nechápu, nerozumim...Jak někdo může chtít číňany a socialistickou zašmudlanou budovu...Já za sebe můžu říct že dokonalé to neni ale je to 100% lepší než co to bývávalo...DM, solárko, husa mi naprosto vyhovují:-)Já osobně raději nakupuji v čistém prostředí a myslím že sortiment je rozhodně přívětivější než býval!

    Spořilovské aktuality
    17.11.2024: Před 35 lety...
    Jak jsme prožívali sametovou revoluci na Spořilově? Připomeňte si ve starším článku.

    Starší aktuality


    Čtenáři od 31.5.2004

    Spořilovská kliknutí
    Celkem9410821
    Prosinec163992
    Dnes1661

    Spořilováci na webu

    Nyní si čte web : 501 uživ.


    you porn vidéos gratuites sur Bestporn2021.com

    (c) Spořilovské noviny 2004 - 2019  
    Vydavatel: Mgr. Tomáš Hromádka - REGIONPLUS. Adresa redakce: Mgr. Tomáš Hromádka, Rakovského 3162/8, 143 00 Praha 4. IČO: 03582205. Tel. 777 944 684.
    Vytvořeno pomocí redakčního systému phpRS. Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Spořilovských novin publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
    Kontaktní e-mail redakce: noviny@sporilov.info
    CENÍK INZERCE