Spořilovské noviny
Úvod | Stáhněte si | Spořilovské odkazy| FACEBOOK | International  

Spořilováci sobě
Napište nám!
Těšíme se na vaše příspěvky, fotografie, komentáře a další informace, které rádi zveřejníme. Kontaktovat redakci můžete prostřednictvím e-mailu noviny@sporilov.info.


Poslední komentáře
  • Farmářské trhy - aktuální informace:
    "Milí naši zákazníci a podporovatelé! 🍀 Po dnešní schůzce s firmou Mercatus jsme se dobrali . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Farmářské trhy:
    "Dobrý den, ráda bych se zeptala jak dopadl výběr provozovatele farmářských trhů na Roztylském náměst . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Karel Koželka na sídlišti Spořilov II:
    "Dobrý den, nevíte náhodou někdo z vás, kde konkrétně architekt Karel Koželka na sídlišti Spořilov . . . " (Život na spořilovském sídlišti v roce 1970)
  • Neni to zadna 1. trida.:
    "Mila Michaelo, jsme vrstevnici. Ja chodil do C a ty bud do a nebo B. Moje sestra Lida s tvoji sestr . . . " (Zapomenutá školní fotografie ze ZŠ Jižní)
  • Tusim,:
    "ze s Renatou jsem chodil do prvni tridy. Ale ta pak nejak zmizela stejne jako Olina Tvrda. mnohem po . . . " (Spitznerovi vzpomínají na Spořilov - díl 1.)
  • Re: no nevim...:
    "Tento názor je kvalitní." (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • no nevim...:
    "pokud někdo netrefí do volební místnosti bez aplikace, je otázka, jestli by měl mít volební právo.. . . . " (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • Souvislost s článkem:
    "A jak to souvisí s článkem?" (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Nenakupovat u pilulky.cz!:
    "Proti územnímu rozhodnutí přišly dvě žaloby, po změně vedení ji stáhli na radnici Horní Počernice. Ž . . . " (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Šabatová:
    "„Zima bude těžká. Nevíme, s čím přijde vláda, ale lidem budou muset pomoci i města. Například balíčk . . . " (Do zastupitelstva městské části Praha 4 kandiduje devět volebních subjektů!)


  • Spořilovský kalendář
    <<  Duben  >>
    PoÚtStČtSoNe
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30      

    Mohlo by vás zajímat...

    Komentáře

    ke článku: Na Roztylském náměstí vzniknou další nová hřiště, chceme je vůbec?
    ze dne 15.08.2010, autor článku: Zasláno do redakce

    Komentář ze dne: 16.08.2010 07:11:15     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Čermáková (@)
    Titulek: Nová ne další DH na Roztylských sadech
    Kdo viděl studii na celkovou úpravu Roztylských sadů, chápe, že bude mnohem lepší umístění dětského hřiště ve spodní části místo nynějšího prostředku, kde je stávající hřišťátko, kde se nedá schovat před pražícím sluncem a nabídka dětských herních prvků, nic moc. Hřiště by mělo být součástí celkové koncepce úprav Roztylských sadů. Velmi se přimlouvám za lepší komplexní informace o Roztylském náměstí. SN by mohly MČ Praha 4 požádat o veškeré informace, ne jen jednotlivosti vytržené z kontextu.

    Komentář ze dne: 16.08.2010 19:31:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - OSS (@)
    Titulek:
    Náměstí nutně potřebuje obnovu zeleně. OS Spořilov je od začátku u přípravy projektu a i přes drobné výhrady projekt považuje v mnoha směrech za přínosný.
    Výsledky studie byly spořilovské veřejnosti představeny na veřejném jednání již před drahnou dobou. O záměru a dějích kolem něj bylo již mnohokrát na těchto strákách informováno. Zájemci mohou najít články v archivu.

    Komentář ze dne: 18.08.2010 12:29:24     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Eva Dušková (@)
    Titulek: městská zeleň -obnova, údržba
    Navrhované řešení je správné, dojde k oživení plochy, umožní pohyb na vzduchu dětem i starším lidem.
    Spořilov má štěstí, že se o místní zeleň stará opravdu mimořádným způsobem ing. Fišer. Dlouhá leta s spolupracujeme při řešení problému údržby městské zeleně a velmi si této spolupráce vážím. Podobných odborníků je v celé Praze málo.
    Eva Dušková

    Komentář ze dne: 11.09.2010 13:40:07     Reagovat
    Autor: [Janinka] - jana karlovská (jana.karlovska@atlas.cz)
    Titulek: Opravdu potřebuje DALŠÍ hřiště?
    Dobrý den přátelé Spořilova,
    opravdu nechápu záměr vybudovat na Spořilově další hřiště. Máme tu moderní hřiště na fotbálek kousek nad kostelem, hřiště veřejností využívané i s atletickým oválkem u školy, úplně nové super moderní pro malé i velké v dolní části náměstí a ještě staré asfaltové rovněž tam. Tato hřiště nejsou od sebe vzdálena víc než 200 až 300 metrů. Navíc jsou v klidných místech bez dopravy, kdežto toto nové má být mezi třemi silnicemi, z nichž jedna je poměrně hodně rušná. Proč Praha 4 raději nezmodernizuje asfaltové hřiště? Asi právě proto, že je jen asi 100 metrů od těch nových. Proč chce měnit nádherný harmonický a klidný ráz Roztylského náměstí?
    Dnes (sobota) jsem prošla a ještě projdu a nafotím využívanost těchto hřišť. v poobědové době byla nulová.
    Těší mě, že se snažíme zachraňovat zeleň na Trojmezí. Roztylské náměstí a jeho klidový ráz je myslím neméně důležitý. Prosím, reagujte aspoň vyplněním ankety na těchto stránkách. Děkuji, Jana Karlovská, SV.V.3

    Komentář ze dne: 11.09.2010 20:25:08     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Fuchsová Alena (@)
    Titulek: Škoda parků na Roztylském náměstí
    Obávám se, že výstavba nových hřišť na Roztylském náměstí zcela naruší jeho jedinečný, ucelený parkový charakter; je to o to bolavější, že v současné době je údržba veřejné zeleně zeleně na Spořilově po dlouhé době na vynikající úrovni, je to radost se projít po náměstí i po Roztylských sadech.
    Chápu, že malé děti i mládež potřebují prostor aby se mohly vyřádit (dík za velmi pěkné sportovní hřiště pod Břízou a dětské hřiště u západního konce Roztylských sadů), ale shodně s příspěvkem p. Karlovské se domnívám, že by stačila vhodná úprava hřišť, která jsou již založena a že rozhodně není nutné devastovat kvalitní parkové uspořádání Roztylského náměstí. Rovněž mi není jasné, jak může být tato násilná úprava ve shodě se statutem architektonické oblasti platné pro celou čtvrť starého Spořilova?

    Komentář ze dne: 12.09.2010 11:51:36     Reagovat
    Autor: [Janinka] - Tomáš Anzari (tomas.anzari@atlas.cz)
    Titulek: Další zbytečné plýtvání penězi?
    Dobrý den. Příjde mi nepatřičné, aby v dnešní době, kdy se šetří i státní peníze, vzniklo na Roztylské náměstí další nové hřiště. Sám jsem sportovec a vím, že je zde v okolí mnoho možností k vyžití. Mají úředníci MÚ přehled o využití stávajících sportovišť? Zřejmě ne, zjistili by totiž, že hřiště zejí prázdnotou. Sportovat se nenaučí nikdo tím, že mu budeme stavět nová hřiště. Jsem pro vylepšení stávajícího hřiště na náměstí pro maminky s dětmi, ale opět, zeptal se jich někdo, jaké mají potřeby? Jsme bohatá společnost a nemusíme si to neustále dokaz megalomanskými projekty. Na zabetonovanou plochu se již zeleň nikdy nevrátí.
    Tomáš Anzari

    Komentář ze dne: 12.09.2010 20:07:56     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    Zbývá se zeptat, proč přispěvatelé nedorazili tyto názory prezentovan na veřejné představení záměru?
    Proč se jako občané MČ Praha 4 nezajímají o její úřední desku? Pokud se nemýlím, záměr je také delší čas k nahlédnutí v Sigmě.
    Byly v této otázce časy, kdy by jim bylo radnicí popřáno sluchu a s velkou pravděpodobností by jejich názor měl význam.
    Bohužel se lidé začínají zajímat/být chytří/ až když někde vyroste ohrada, ale vyčítat to mohou sobě.

    Komentář ze dne: 12.09.2010 22:53:48     Reagovat
    Autor: [Jana] - jana karlovská (jana.karlovska@atlas.cz)
    Titulek: Re:
    Máte pravdu, milý neregistrovaný, na úřední desku se nechodím dívat, s dětmi na hřiště už taky nechodím, asi víc doufám a věřím ve zdravý rozum těch, kteří rozhodují a mohli do procesu zasahovat. Ani ve snu by mě nenapadlo, že když chci vybudovat někde na rovině hřiště, zvolím pro to likvidaci upravené zeleně ve svahu, zatímco o 60 metrů níže je méně krásná rovná plocha čekající na zvelebení. Nevím, s kým komunikuji, ale zeptám se : Myslíte si, že už se s tímto projektem nedá nic dělat?

    Komentář ze dne: 13.09.2010 12:00:40     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    Úřední deska je zde: http://www.praha4.cz/Uredni-deska - je dobré sledovat už jen kvůli tomu, abyste se nedivila, až sousedův dům zbourají a vyroste na místě činžák.
    Co jsem viděl na obrázcích, tak nelze ta hřiště pohlížet takto samostatně, ale v kontextu celé rekonstrukce parku od policajtů až po kostel. Takže i ten "váš neutěšený plácek" se nějaké změny dočká. Co vím, tak se má obnovovat především ta zeleň, ale z logiky věci vyplývá, že asi nejdříve chtějí udělat ty nejhrubší stavební práce, pak už se asi budou věnovat stromům a chodníkům.
    Mimochodem, ještě když byl zveřejněn tento článek, oznámení bylo na úřední desce, tedy nepravomocné. Zřejmě prošlo zcela hladce a je už v právní moci.

    Komentář ze dne: 14.09.2010 18:23:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Luboš Houska (@)
    Titulek: Hřiště na Roztylském náměstí
    Vážení čtenáři,

    chci se připojit k názoru paní Karlovské a některých dalších, stavbu nového dětského hřiště považuji za další blbost a mrhnání penězi z našich daní, které naši drazí úředníci MČ Praha 4 vymysleli. Sleduji již mnoho let neustávající úpravy náměstí, které bylo původně moc pěkné a bylo by úžasné, kdyby se ho podařilo dále nekazit dalšími nesmyslnými zásahy. Stávající kvalitní údržba zeleně, aniž by se zase muselo kácet, kopat, bourat a stavět, by se mi velmi líbila. Ostatně zmiňovaný statut památkové ochrany, který nás omezuje ve stavebních úpravách našich domů, by měl o to víc platit pro městskou část.
    V neposlední řadě mne fascinují neustálé plány na drahé úpravy a investice na nejviditelnějších místech, když oprava chodníků (dá-li se travou zarostlá hlína tak ještě nazvat) v našich méně viditelných ulicích zjevně pro nedostatek prostředků víceméně ustala a nikoho to nezajímá. Ale to by se holt před volbama asi nedalo tak dobře prodat jako (byť x-té a málo využívané) dětské hřiště.

    Komentář ze dne: 14.09.2010 22:02:10     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Váňová (ingsoft@ingsoft.org)
    Titulek: Další hřiště na Roztylském náměstí
    Jen několik poznámek k dosavadní diskusi:
    - překvapuje mě, že zastánci nového hřiště se opírají o to, že my ostatní nečteme úřední desku. Ano - nečteme. Dokonce většina našich sousedů nemá přístup ani k této diskusi. Přesto z ohlasů, které denně slyším venku na ulici vyplývá, že nikdo z místních o novou úpravu nestojí.
    - zajímalo by mě, kdo konkrétně je za těmi 51 hlasy "pro", které jsou v tomto okamžiku ve výsledcích ankety, protože takto anonymně je možno ovlivnit cokoli.

    Navrhuji proto uspořádat něco jako referendum - třeba formou podpisové akce, kde bude mít každý místní občan možnost se k problému vyjádřit. Pokud souhlasíte, zavolejte mi na tel. číslo 603161087, pokusíme se to zorganizovat a uvidíme skutečný zájem.

    Komentář ze dne: 16.09.2010 10:50:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Další hřiště na Roztylském náměstí
    Na co referendum, když je to už odklepnuté? Teď už tu ohradu nikdo nerozebere.

    Komentář ze dne: 16.09.2010 16:23:27     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Luboš Houska (@)
    Titulek: Re: Re: Další hřiště na Roztylském náměstí
    Na co referendum? Ohrada se dá rozebrat poměrně snadno, hlavní je, aby se zabránilo pokácení stávající zeleně v okolí a postavení nesmyslné stavby, která ma navíc jít údajně až 1,7 m nad úroveň okolního terénu. Pěkná pěst na oko...

    Komentář ze dne: 19.09.2010 01:12:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Další hřiště na Roztylském náměstí
    Vždyť ta zeleň dožívá a je stejně na odpis. Podívejte se na ní...

    Komentář ze dne: 17.09.2010 22:40:48     Reagovat
    Autor: [Janinka] - jana karlovská (jana.karlovska@atlas.cz)
    Titulek: Petice za zachování stávající zeleně na Roztylském náměstí
    Vážení přátelé Spořilova, dovoluji si vás informovat, že dnes -v pátek 17.9. jsme sepsali stížnost na nedodržení podmínek veřejné vývěsky k modernizaci Roztylského náměstí. Pod stížnost, adresovanou zastupitelům se podepsalo v.r. 20 občanů. Dále jsem zaslala stížnost na totéž za sebe na odbor kontroly MÚ Prahy 4. Rovněž jsme připravili petici za zachování stávajícího charakteru náměstí a požádali jsme starostu o zastavení stavby multifunkčního hřiště ve spodní části náměstí. Máme za to, že výstavba hřiště ve svahu, jeho vyrovnání a zvýšení 170 cm nad stávající úroveň je neefektivní, drahá, neestetická, narušující tradiční ráz náměstí. Navíc je toto hřiště z hlediska využitelnosti a vytíženosti, vzhledem ke stávající vytíženosti již hotových hřišť, velmi sporné.
    Budete-li se chtít připojit podpisem pod petici, můžete ji přijít podepsat do kavárny Capuccino na Roztylském náměstí v průběhu víkendu. Budeme se vás rovněž snažit kontaktovat osobně a nabídnout vám petici k podpisu. Děkujeme vám předem za podporu a vyjádření vašeho osobního postoje. Informace vám rádi poskytneme.
    Za petiční výbor : Jana Karlovská, tel.607 813 986

    Komentář ze dne: 18.09.2010 17:36:07     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Ing Jan Fischer, spořilovský zahradník (@)
    Titulek: CO DODAT ? či spíše odkud začít ...
    ... a jak ROZPLÉTAT tohle jedno velké nedorozumnění?

    Odpovědi na to množství otázek a názorů, které se v diskuzi objevují budou muset být podrobnější a zasazené do kontextu celého náměstí. K tomu napíši článek, či komentář a dám ho k dispozici SN.

    Jak však reagovat ve zkratce, když za tím vším jsou minimálně 4 roky práce, respektive Správa zeleně se zásadní rekonstrukcí ploch zeleně na náměstí počítá již od poloviny devadesátých let ... ? ... a po tuto dobu o prostoru celého náměstí přemýšlíme, mluvíme a diskutujeme s mnoha odborníky, občanskou veřejností i s politiky?

    Proti čemu se vlastně vymezují diskutující, paní Karlovská a lidé, kteří se podepsali pod stížnosti. Kdo z Vás viděl projektovou dokumentaci a kdo si ještě pamatujete, že i tato dílčí úprava cca 20% plochy náměstí byla i veřejností přijata (velmi) kladně již v r.1998 při veřejném představení Studie na obnovu Roztylského náměstí v Sigmě?

    Naproti tomu zcela chápu obavy veřejnosti, když se v parku objeví ohrada, bagr, Tatra, mluví se o kácení ... bohužel, vznikla negativní vlna, šuškanda, fámy - ano i mne se někdo ptal: "kolik to bude mít pater?"
    Nevím kde se stala chyba, ale stala se. V konečné fázi záměru, projekce a zahájení stavby se zapomnělo na důkladné informování veřejnosti, vysvětlování jednotlivých kroků a vyvěšení plánů a vizualizací.
    Pak je logické, že se lidé ozývají, protestují, starají se. Vnímám to jako znak zájmu o věc veřejnou, jako vyjádření toho že jim na úpravě záleží a že mají k náměstí vztah. A to je dobře.

    Jiná věc je, abychom nesklouzli do obvyklé situace nám v Čechách tak trochu vlastní - bez znalosti věcí protestovat proti všemu a všem a nakonec s vaničkou často vyléváme i dítě.
    Stejně tomu bylo cca v r. 1998 s úpravou parku v horní části Rozt. náměstí - nad kostelem, dnes pod restaurací U Břízy. Tehdy také byly stížnosti a petice PROTI - dnes na ně nikdo ani nevzpomenete a podle reakcí široké veřejnosti ten prostor s hřištěm a jeho úprava patří k tomu nejlepšímu co zde na Spořilově máme.

    Nevolám ke slepé poslušnosti, ale prosím o zdrženlivost. Je dobře, že se paní Karlovská a další sousedé zajímají o budoucnost našeho náměstí, ale prosím zkuste se nejprve s celou vizí budoucího náměstí seznámit a přemýšlet o ní. Pak teprve, jestli to bude zcela nepřijatelné zvedněte vlnu odporu, ale nejdříve tu musí na každém rohu viset návrh a třeba i kontranávrh.

    Vím, nikdo Vám to neukázal. Stala se chyba.

    Navíc se zdá, že času je málo a stavba začala. Je mi to líto. Na druhé straně, však, pokud vím není žádný šibeniční termín pro dokončení stavby a MČ by Vám snad mohla poskytnout projektovou dokumentaci, pokud vím, mluvilo se i o informačních panelech přímo na ohradu.

    CO S TÍM? Poctivě se seznámit s celým záměrem na rekonstrukci, resp. modernizaci náměstí a dnes diskutovanou I. etapou, která zahrnuje dolní část a nová hřiště. A pak si vysvětlit konkrétní věci. Jako celek je to však dobré.

    Komentář ze dne: 18.09.2010 19:13:20     Reagovat
    Autor: [Janinka] - (tomas.anzari@atlas.cz)
    Titulek: Pravidelně v Česku sportuje jen 12% lidí
    Dobrý den. Poslední průzkumy ukazují, že v Česku pravidelně (2x týdně) sportuje jen 12% obyvatel. Do tohoto čísla je započítán běh, kolo, aerobick atd. S tohoto čísla je evidentní, že stájící sportoviště na Spořilově již bohatě naplnily potřeby těch, kteří mají zájem. Co více dodat. Každý podnikatel, než investuje si udělá průzkum. ...
    Tomáš Anzari

    Komentář ze dne: 18.09.2010 20:42:42     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: není to nedorozumnění
    Dobrý den,nejedná se o nedorozumnění,ta hřiště tu prostě nejsou potřeba.Jistě nikdo nenamítá nic proti obnově zeleně,též třeba zákoutí,která byla v Sigmě prezentována.Ovšem už tam nebyli občané zcela jednotní v názoru na hřiště.Stavět hřiště,obklopené zdí - byť porostlou zelení -je pitomost.Je to hloupoučké gesto před volbami.

    Komentář ze dne: 19.09.2010 01:21:11     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: není to nedorozumnění
    Ehm, kde jste vzali zeď, Nikde žádná zeď být nemá. Projekt jsem narozdíl od Vás viděl. Půlka zdejšího odporu je z neinformovanosti - ano za tu může radnice.
    Argumentovat nesportovností mládeže jako argument pro nevýstavbu hřiště je zcestné!

    Komentář ze dne: 18.09.2010 23:09:58     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: a co Hlavní

    Je s podivem,že MÚ rychle a potichu začal se stavbou,kterou tu část občanů nechce,ale neřeší letitý problém se zklidněním dopravy.Nejlépe na celém Spořilově,ale zejména na Hlavní.Patrně petice občanů nemají pro MÚ cenu.Přesto snad alespoň někdo zváží nutnost této zbytečné stavby.

    Komentář ze dne: 19.09.2010 11:49:18     Reagovat
    Autor: [Jana] - jana karlovská (jana.karlovska@atlas.cz)
    Titulek: "šibeniční" začátek, ne konec stavby
    Vážení spoluobčané,
    ráda bych Vás ujistila, že nejsem ani zapšklá ani konzervativní bába, která nepřeje spořilovským dětem další hřiště pro sportovní vyžití. Sama hraju tenis, beachvolejbal, vedu každý týden cca 10 cvičebních hodin pro veřejnost. Snažím se jen nebýt lhostejná k omezování krásných zelených ploch našeho náměstí. Smyslem naší akce je reagovat na nevhodnost umístění hřiště tohoto typu. Věřte, že i kdyby se měl na tomto místě postavit beachvolejbalový kurt - dost podobný velikostí i stylem zamýšlenému - a já bych tam mohla denně a zadarmo sportovat, nerozhodla bych se jeho výstavbu podpořit. Při včerejším obcházení sousedů jsem za přítomnosti asi 12-letého syna našeho souseda vysvětlovala nastalou situaci jeho tatínkovi, a on na to velmi spontánně zareagoval slovy : "Tam, jo? Na takovým blbým místě?" Řekl toho víc, zkusím ho poprosit, jestli by Vám to sám chtěl sdělit...
    K Roztylskému náměstí mám přece jen za těch 22 let, co tu bydlím, velmi silný vztah, je to pro mě krásné, duchem a energií silné místo, a myslím, že nejen pro mě. Když se po nějakém pobytu mimo Prahu vracím, nevybaví se mi obývák, ale náměstí...
    A to i díky panu Fischerovi, jehož firma se o zeleň tak příkladně stará.
    Vážený pane Fischere, nejsme ve sporu, všem je nám líto, že jsme nebyli seznámeni včas s projektem a nemohli se k němu vyjadřovat. Bohužel nejde o šibeniční termín dokončení stavby, jak píšete, ale o "šibeniční" zahájení stavby bez možnosti předchozí informovanosti a připomínkování. A to je to, co vyjadřujeme jak stížností, tak peticí. Nic víc, nic míň.

    Komentář ze dne: 19.09.2010 12:00:18     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: AHA
    Zajímavé. Angažuje se zde proti hřišti paní Karlovská. Na stejné adrese bylí pan Filip Karlovský - člen představenstava fi Hamr-sport. viz:

    http://www.justice.cz/xqw/xervle t/insl/report?sysinf.vypis.CEK=238517&am p;sysinf.vypis.rozsah=uplny&sysinf.@ typ=transformace&sysinf.@strana=repo rt&sysinf.vypis.typ=XHTML&sysinf .vypis.klic=3fedfe1e7731a78e323bb05e0559 f321&sysinf.spis.@oddil=B&sysinf .spis.@vlozka=4358&sysinf.spis.@soud =M%ECstsk%FDm%20soudem%20v%20Praze&s ysinf.platnost=17.09.2010

    Položte si to do kontextu s těmito články:

    http://www.denikreferendum.cz /clanek/4136-na-miste-parku-chce-strasni cky-starosta-postavit-minigolf

    http:/ /jelinkova.blog.respekt.ihned.cz/c1-4594 6410-konec-zelene-ve-strasnicich

    http ://jelinkova.blog.respekt.ihned.cz/c1-45 943340-zachrana-strasnickeho-parku-boj-p okracuje

    Přinejmenším zvláštní...




    Komentář ze dne: 08.06.2015 06:16:31     Reagovat
    Autor: [chenmeinv] - chenmeinv (chenmeinv@outlook.com)
    Titulek: chenmeinv

    Komentář ze dne: 19.09.2010 12:51:02     Reagovat
    Autor: [Jana] - jana karlovská (jana.karlovska@atlas.cz)
    Titulek:
    Vážený pane neregistrovaný a anonymní. Narozdíl od Vás se hlásím ke svému jménu a přihlásím se i ke svému pořád ještě manželovi. Máte pravdu v uváděných faktech a umíte bystře hledat v informacích, všechna čest.
    Je to právě 5 let, co s manželem nežiji. Jeho názory a činy jsou JEHO a moje názory a činy jsou MOJE.
    Dovolím si jen upozornit, že spor a následná petice občanského sdružení Útulné Strašnice (ús) byla s Městskou částí Praha 10, nikoliv s Hamrsportem. S paní Mádrovou z petičního výboru ÚS jsem v telefonickém kontaktu a nabídla mi pomoc.
    Ráda Vám sdělím další informace, pokud budu vědět, komu je sděluji.
    Pokud jste autorem otázky "Jaké zdi?", sděluji, že gabionové a najdete o tom info v 1. příspěvku na této stránce.

    Komentář ze dne: 19.09.2010 13:33:04     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: zvlášní stavba

    Platí pro stavby MÚ jiná pravidla? Neumístění značky výjezd vozidel ze stavby,neumístění značek zákaz zastavení- nutné týden před-tam,kde byly v pátek kůly s páskou,neexistence plánů na ohradě atd.Jak by asi dopadl spořilovský stavebník,kdyby postupoval stejně?


    Čtenáři od 31.5.2004

    Spořilovská kliknutí
    Celkem8083180
    Duben86210
    Dnes2569

    Spořilováci na webu

    Nyní si čte web : 71 uživ.


    you porn vidéos gratuites sur Bestporn2021.com

    (c) Spořilovské noviny 2004 - 2019  
    Vydavatel: Mgr. Tomáš Hromádka - REGIONPLUS. Adresa redakce: Mgr. Tomáš Hromádka, Rakovského 3162/8, 143 00 Praha 4. IČO: 03582205. Tel. 777 944 684.
    Vytvořeno pomocí redakčního systému phpRS. Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Spořilovských novin publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
    Kontaktní e-mail redakce: noviny@sporilov.info
    CENÍK INZERCE