Spořilovské noviny
Úvod | Stáhněte si | Spořilovské odkazy| FACEBOOK | International  

Spořilováci sobě
Napište nám!
Těšíme se na vaše příspěvky, fotografie, komentáře a další informace, které rádi zveřejníme. Kontaktovat redakci můžete prostřednictvím e-mailu noviny@sporilov.info.


Poslední komentáře
  • Farmářské trhy - aktuální informace:
    "Milí naši zákazníci a podporovatelé! 🍀 Po dnešní schůzce s firmou Mercatus jsme se dobrali . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Farmářské trhy:
    "Dobrý den, ráda bych se zeptala jak dopadl výběr provozovatele farmářských trhů na Roztylském náměst . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Karel Koželka na sídlišti Spořilov II:
    "Dobrý den, nevíte náhodou někdo z vás, kde konkrétně architekt Karel Koželka na sídlišti Spořilov . . . " (Život na spořilovském sídlišti v roce 1970)
  • Neni to zadna 1. trida.:
    "Mila Michaelo, jsme vrstevnici. Ja chodil do C a ty bud do a nebo B. Moje sestra Lida s tvoji sestr . . . " (Zapomenutá školní fotografie ze ZŠ Jižní)
  • Tusim,:
    "ze s Renatou jsem chodil do prvni tridy. Ale ta pak nejak zmizela stejne jako Olina Tvrda. mnohem po . . . " (Spitznerovi vzpomínají na Spořilov - díl 1.)
  • Re: no nevim...:
    "Tento názor je kvalitní." (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • no nevim...:
    "pokud někdo netrefí do volební místnosti bez aplikace, je otázka, jestli by měl mít volební právo.. . . . " (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • Souvislost s článkem:
    "A jak to souvisí s článkem?" (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Nenakupovat u pilulky.cz!:
    "Proti územnímu rozhodnutí přišly dvě žaloby, po změně vedení ji stáhli na radnici Horní Počernice. Ž . . . " (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Šabatová:
    "„Zima bude těžká. Nevíme, s čím přijde vláda, ale lidem budou muset pomoci i města. Například balíčk . . . " (Do zastupitelstva městské části Praha 4 kandiduje devět volebních subjektů!)


  • Spořilovský kalendář
    <<  Květen  >>
    PoÚtStČtSoNe
      1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30 31   

    Mohlo by vás zajímat...

    Komentáře

    ke článku: Pozvánka na diskusi o dopravě
    ze dne 07.06.2011, autor článku: Zasláno do redakce

    Komentář ze dne: 08.06.2011 12:57:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Zelení magistrátu: Ukončete obstrukci výstavby vnějšího obchvatu Prahy
    „Stavba vnějšího okruhu financovaného státem je opožděná a vnitřní okruh nyní z části slouží jako jeho náhrada. Tisíce kamionů tak projíždějí například mezi starými Vršovicemi a Záběhlicemi po Jižní spojce v Praze 10. Zdržování výstavby severní části vnějšího okruhu může způsobit, že Městský okruh převezme funkci obchvatu města i v této oblasti," upozorňuje zastupitelka za zelené z Prahy 10 Ivana Cabrnochová.

    „Zabejčené prosazování tzv. jižní varianty obchvatu přes Dolní Chabry a Suchdol může přinést jediný výsledek. Vnitřní okruh bude dokončen dříve než vnější a následkem toho intenzivní tranzitní doprava zatíží obyvatele Prahy 6, Prahy 7 a již dnes těžce zkoušené občany z libeňské ulice V Holešovičkách. Magistrátní politici protlačováním tzv. jižní varianty obchvatu města jednají proti zájmům Pražanů," říká Petr Vilgus, zastupitel Strany zelených v Praze 8.

    „Zelení vyzývají magistrátní politiky, zejména Karla Březinu zodpovědného za dopravu a Josefa Noska s pravomocemi v oblasti územního plánování, aby se podívali pravdě do očí. Ukončete obstrukce stavby severní části vnějšího obchvatu Prahy a po dohodě se Středočeským krajem a Ministerstvem dopravy přistupte k dohodě o vedení tohoto důležitého silničního tahu mimo území města," dodává Petr Štěpánek ze Strany zelených.


    Komentář ze dne: 10.06.2011 10:08:07     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Opět podraz!
    SPIS. ZN.: P4/134604/10/OST/JIZA V Praze dne 3.6.2011
    Č.J.: P4/057760/11/OST/JIZA


    Oprávněná úřední osoba: Ing.arch. Jiří Záškolný
    tel.: 261 192 505, fax: 261 192 253, e-mail: jiri.zaskolny@praha4.cz


    OZNÁMENÍ
    POKRAČOVÁNÍ ÚZEMNÍHO ŘÍZENÍ A POZVÁNÍ K ÚSTNÍMU JEDNÁNÍ

    Technická správa komunikací hl. m. Prahy, IČ 63834197, se sídlem Řásnovka 770/8, 110 00 Praha 1, kterou zastupuje PRAGOPROJEKT, a.s., IČ 45272387, se sídlem K Ryšánce 1668/16, 147 54 Praha 4 (dále jen "žadatel") podal dne 17.12.2010 žádost o vydání územního rozhodnutí o umístění stavby nazvané

    J.S. - rampa Spořilovská, úprava sjezdu 5. května, Praha 4 (č. akce 999329), II. etapa – dopravní opatření ke zprovoznění Pražského okruhu

    Komentář ze dne: 10.06.2011 10:43:57     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Opět podraz!
    co to tedy přesně znamená pro Spořilov?

    Komentář ze dne: 10.06.2011 14:01:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Opět podraz!
    Že se s žádným odkloněním kamionů nepočítá! Usnadní se jim naopak sjíždění na stávajícím napojení Spořilovská - Jižní sp..

    Komentář ze dne: 10.06.2011 20:44:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Pitrs (@)
    Titulek: Re: Opět podraz!
    jestli tomu dobře ruzumím, jedná se o to, že by kamiony sjížděli u Depa Kačerov z JS na ulici 5. května a ne z JS na Spořilovskou... jedná se o kamiony které by jeli po Spořilovské do kopce... což je podle mě alespoň nějaká úleva pro sídliště.... pokud to chápu správně....

    Komentář ze dne: 11.06.2011 07:34:21     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Opět podraz!
    Ne, dle dotčených parcel se jedná o vylepšení sjezdu na Chodovské (v prostoru bývalé čafky). Netuším, proč je tam zmíněna 5.května (asi z důvodu matení).

    Komentář ze dne: 10.06.2011 14:11:59     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Pátek 10.6.2011Přehled vydání od 7:00h
    Praha - Střední Čechy

    Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Obyvatelé Spořilova, který je již téměř rok těžce postižen osobní i kamiónovou dopravou, se chystají podat na magistrát sérii žalob. Chtějí tak dosáhnout alespoň částečného omezení intenzívní dopravy na Spořilovské ulici.


    Komentář ze dne: 10.06.2011 16:38:27     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: z jednání Výboru dopravy Zastupitelstva hl.m. Prahy konaného 12. 5. 2011
    RNDr. Hudeček: Jakým způsobem hodláte řešit situaci na Spořilovské?
    Ing. Březina: Byl bych rád kdybych mohl na příštím jednání výboru podat nějakou komplexnější
    informaci. V tuto chvíli k problematice mohu uvést, že vedu intenzivní jednání. Nedovedu si však
    představit, že by se rozsah kamionové dopravy před otevřením Pražského okruhu vrátil na jižní
    spojku.
    RNDr. Hudeček: Je např. otázka zdali kamionovou dopravu nějak časově nerozdělit.
    Ing. Březina: Byl bych rád, kdybychom toto téma odpolitizovali a můžeme se nad tímto tématem
    sejít. Dále bych byl rád, abychom si uvědomili, že komplexním a jediným řešením je dostavba
    Pražského okruhu respektive zprovoznění stavby č. 511 a abychom tedy společně vytvářeli tlak na
    stát pro dostavbu Pražského okruhu.

    Komentář ze dne: 10.06.2011 16:42:07     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: To je neuvěřitelný netvor!
    Takže dle pana Březiny je problém Spořilovské zpolitizované téma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Komentář ze dne: 12.06.2011 20:24:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby

    Obyvatelé Spořilova, který je již téměř rok těžce postižen osobní i kamiónovou dopravou, se chystají podat na magistrát sérii žalob.
    Chtějí tak dosáhnout alespoň částečného omezení intenzívní dopravy na Spořilovské ulici. Ta prochází středem sídliště a v současnosti po ní denně projede asi 11 tisíc nákladních a dalších 60 tisíc osobních aut.
    Lidé ze Spořilova chtějí podat i žalobu k Nejvyššímu správnímu soudu (NSS) na nezákonné umístění značky zakazující vjezd kamiónům na Jižní spojku. NSS by mohl rozhodnout o odstranění značky a tím by se kamióny na Jižní spojku mohly opět vrátit. „Ačkoliv bylo jasné, co to způsobí, úředníci magistrátního odboru dopravy o tom rozhodli. Navíc k tomu neměli žádný písemný podnět od vedení magistrátu, dostali ho jen ústně. Podáme tady také trestní oznámení na ředitele odboru Jana Heroudka. Kromě toho chceme podat také sérii dlouhodobých soukromoprávních žalob, takzvaných sousedských, které přinutí magistrát udělat opatření ke zlepšení stavu,“ řekl na včerejším zasedání výboru dopravy na pražském magistrátu Petr Strnad, spolupracující s občanským sdružením SOS Spořilov.
    Podle jeho slov jsou již nyní spořilovští občané rozhodnuti k projevům občanské neposlušnosti. „Došli jsme již na konec cesty. Tady se jedná o poškozování zdraví, které nejsme ochotni položit na oltář globálního kapitalismu. Pokud se nebude nic dít, jsme připraveni Spořilovskou ulici pravidelně blokovat,“ dodal Strnad.
    Jana Růžičková ze sdružení SOS Spořilov dále argumentovala, že celá situace, kdy byla do Spořilovské ulice svedena celá kamiónová doprava projíždějící Prahou, odporuje Listině základních práv a svobod, zákonu o životním prostředí a zákonu o ochraně zdraví obyvatelstva. „Spořilovští občané jsou zcela záměrně diskriminováni a vystaveni zdravotnímu riziku, především vzniku nádorových onemocnění,“ podotkla Růžičková.
    První náměstek pražského primátora Karel Březina (ČSSD) pak uvedl, že jde o jeden z nejvýznamnějších dopravních problémů. „Já se ale na věc dívám z hlediska dopravy v celém městě. Například atraktivita Jižní spojky stoupla o 29 tisíc aut denně a nemůžeme nyní vrátit situaci tam, kde byla před říjnem 2010,“ uvedl Březina. Vyslovil ještě jednu možnost, že by na Spořilovské byla snížena rychlost na 50 kilometrů za hodinu. Na to ale Spořilovští reagovali, že to je emisí nezbaví.
    Nakonec ještě Březina uvedl možnost, že na Jižní spojku by mohly být kamióny svedeny v noci. „Všechna další řešení jsou otázkou financí. Zastřešení Spořilovské by bylo řádově dražší než vybudování protihlukové stěny, na kterou máme rozpočet zhruba 100 miliónů,“ doplnil.


    Komentář ze dne: 14.06.2011 22:06:28     Reagovat
    Autor: neregistrovaný -
    Titulek: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Tak si říkám, když je paní Růžičková takový odborník na to zdraví a velký rváč za něj,jestli by se s těmito schopnostmi nepoprala také za mě,za mé zdraví.Prosím jí tímto o pomoc!Jen nevím, jestli nebudou vadit skutečnosti,že jsem od Jižní spojky a kamiony jsem z první ruky čichala dvacet let.Jestli už jako nejsem moc zdevastovaná.Přecejen půl roku a dvacet let je rozdíl.A ty děti, co tady s námi u spojky bydlí. Zaručeně je tady zpátky nechtějí. Tak jestli je pani Růžičková nechce mít na svědomí, at přestane s tou černou předpovědí nádorových onemocnění nebo se všichni složíme v první řadě psychicky. Nebo si myslíte, že se tady my u spojky střídáme? že jako po dvou letech to tady s námi seklo a nastoupili nějaký zdravější? To je nátura, vědět a rozepisovat se o tom, jaké to má vlivy na zdraví a hned v další větě tohle popsaný svinstvo přeposlat (v tomto případě dokonce vrátit!) někomu jinýmu! Hlavně, když to nejsem JÁ, že???

    Komentář ze dne: 15.06.2011 09:39:48     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vlasta J. (@)
    Titulek: Re: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Dobrý den,předchozí příspěvek mě donutil reagovat. Nevím, kde pisatelka skutečně bydlí, ale zřejmě si za oněch zmiňovaných 20 let nepovšimla, že z Jižní spojky vždy ! najížděly kamiony jedoucí na D1 směr Brno na Spořilovskou ,a tak sídlištěm Spořilov jezdí těžká nákladní doprava už pěkných pár let.Nikudy jinudy se totiž na dálnici nedostanou.Ted jich tady jezdí ale o několik tisícovek více a nedá se tu bydlet. Na to abychom se s rodinou někam přestěhovali nemáme, ceny bytů podél Spořilovské šly rapidně dolů. Doporučuji večerní procházku podél Spořilovské kdy slyšíte pouze dunění těžkých vozidel šplhajících do kopce a dále těch. které frčí pěkně z kopce určitě ne padesátkou.Myslím,že nikomu z nás nepřísluší řešit dopravní uspořádání dopravy v této lokalitě, to by měli dělat odpovědní na magistrátu spolu s TSK aj. Ti na to kašlou, pro ně je to vyřešeno. Díky za to, že se mezi námi ještě najdou lidé, kterým to není jedno a kteří se snaží stav změnit, tím myslím p.Růžičkovou, kterou osočujete, že Vám tam chce poslat kamiony zpět.To musí vyřešit jiní!!!

    Komentář ze dne: 15.06.2011 11:31:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Každý prostě hledí jen na to své. Nevím,jestli Vy jste si při večerní procházce povšimla,jak vypadala Jižní spojka minulých dvacet let před odjezdem kamionů. Zřejmě ne. Já, narozdíl od Vás se chodím na Spořilovskou dívat, abych nezanedbala možnost srovnání. Chodím tam denně. Na kolonu ne a ne narazit. Věřím, že tam je, to určitě jo, ale nezastihla jsem ji. Někdo tady zmiňoval, že byla Spořilovská ucpaná díky nehodě, uvízly zde sanitky a policejní auta.Ale to se na Jižní spojce přece dělo každý den! A lidé ze Spořilovské se tomuto všemu teď diví. To jen dokazuje, jak jim bylo jedno, co se děje těm u Jižní spojky (což chápu). A dunění těžkých vozidel? O tom prosím lidem u spojky ani neříkejte! To všichni známe velice důvěrně. Spojka se rozléhá velmi do daleka. Bohužel i nadále, následkem zvýšení průjezdu os. aut. Ceny domů u Jižní spojky, obzvláště pak po medializaci situace na Spořilově taky dvakrát nestouply, to Vás můžu uklidnit, že nejste sama, kdo nemá na to, prodat svoji nemovitost pod cenou. Ale chápu,že vidíte jen sebe a svůj majetek, asi tak jako každý. Paní Růžičkovou já neosočuji. To si dělá sama. Nevím, co je obdivuhodného na člověku, který jednou větou řekne, že tam zemřete na splodiny a druhá věta je o tom, jak na ně má zemřít někdo za rohem. To je fakt hnus. Nebo máte dojem, že lidé na druhém konci mají nějaký jiný druh zdraví, že by jim zplodiny a hluk neměly vadit? Argument, že to tam jezdilo vždycky, jak jsem tady už taky dočetla, je asi viditelně blbej, že jo. Spousta lidí se těšilo a to velmi dlouho, až kamiony ze spojky odjedou. Ani Jižní spojka nebyla pro kamiony. Vždyť to i "Vy" stále zmiňujete, že kamiony do města nepatří vůbec. Tak co je tam pořád cpete zpátky. Na úkor zase někoho jiného. Dokud nebude hotový okruh, vždy na to někdo doplatí. Nebude problém založit Občanské sdružení proti návratu kamionů na spojku. Nějaká paní Růžičková se určitě najde, co Vám pak oznámí, že "my" to tady taky mít nemůžeme, protože by jsme onemocněli. Přečtěte si tu diskuzi. Jsou tady i názory těch, co pochopili, že tlak má být na dokončení okruhu.To je jediné řešení. + dobudování protihlukových opatření. Ta v jistých částech hodně chybí. Poslední nápad -svod kamionů na spojku v noci z důvodu hluku. Výbornej nápad! Obyvatelé od spojky totiž spát bez hluku vůbec nepotřebují! A splodiny? No ty už jim přece vůbec nevadí! V tom se zásadně liší od obyvatel Spořilovské.

    Komentář ze dne: 15.06.2011 12:26:28     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vlasta J. (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Suhlasím, založte tedy OS a bojujte a braňte se tak, jako to dělají na sídlišti. Nikdo nechce kamiony pod oknem ,ale pokud tam už musí být z důvodu absence obchvatu, musí se to rozdělit mezí více míst v Praze tak , aby všude se dalo žít. Jak se to má udělat, o tom přísluší rozhodovat dopravním odborníkům, o tom nerozhodnu ani já ani vy.
    Určitě to ale není současné řešení, kterým bylo poslání veškeré těžké dopravy do jednoho místa. Tlak na dokončení okruhu je fajn, ale jak to udělat , naši úřednící jsou totálně neschopní ,Běchovice se tvrdě brání a daří se jim to, mají za sebou řadu právníků a už ted se oficialně publikuje možný začátek stavby okruhu až někdy na rok 2016, a to v tom lepším případě, takže zprovoznění někdy v r.2020 ...

    Komentář ze dne: 15.06.2011 14:44:57     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    A muzete nam prosim laskave sdelit,kdy a kam se na Sporilovskou chodite koukat?Ja prochazim 2x denne, 5x tydne pres lavku u polikliniky.Rano smerem na Vrsovice je VZDY ucpana.Zminujete duneni vozidel.Zajimalo by me kde na Jizni spojce kamiony jezdi do kopce srovnatelneho co do stoupani se sporilovskym.

    Komentář ze dne: 15.06.2011 17:21:58     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Laskavě Vám tedy sděluji, že je to různé. Už jsem to psala. Tím nezpochybňuji, že tam není. Asi chodím v blbé hodiny.Je to spíš v odpoledních hodninách.Takže tam nejspíš bude dopoledne. Dunění vozidel zmiňoval jiný příspěvek, z mé strany to byla jen odpověď na něj. Také jsem neříkala nic o tom, že na spojce jezdí kamiony do kopce, tak Vám na to těžko odpovím. Kamiony na spojce stály, stály a stály. Určitě při tom nevypínali chlapci motor, takže budťe rádi, že u Vás aspoň jedou.A ten hlukový bordel, který dopadal a dopadá(momentálně při zvýšení o 26 tis. nebo kolik to je aut a náklaďáků) na dost velkou část Spořilova ze spojky, to ani nechtějte slyšet. Je to slyšet a dvacet let bylo až do poloviny Krčského lesa. Ne, že by tam někdo bydlel.To jen tak pro ilustraci. Ale když Vy chodíte jen přes tu lávku, tak to nemůžete vědět. Nebo jste se jako já chodil(a) denně dívat, jakou tady máme kolonu kamionů? Mohla jste někdy zajít, dvacet let je dlouhá doba.

    Komentář ze dne: 16.06.2011 09:51:06     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Hm,tak to pak tezko muzete vynaset soudy o provozu na Sporilove,kdyz sem chodite jen odpoledne.To pak nemate "k pruzkumu reprezentativni vzorek". V otazce duneni kamoinu hraje ten kopec skutecne zasadni roli.Motor jede na jiny vykon do kopce, s kopce, na rovine.Hluk,neboli ramus,neboli to,co je slyset, je neco jineho,samozrejme tez neprijemneho.A poznamka k Vasemu vypadu na konci prispevku.Kazdodenni kolony na Spojce byly z lavky velice dobre videt.Samozrejme tento nahled nemohl podat objektivni informaci o deni na cele Spojce.

    Komentář ze dne: 21.08.2011 19:32:25     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    A co treba vsechny ty valici se kamiony z jizni spojce po barrandovsem moste???? to bylo co?? a nejvtipnejsi je, jizni spojka se konecne trosku spravila z tech vyjetych koleji a trada kamiony mohou makat na novejch...

    Komentář ze dne: 15.06.2011 14:48:39     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - bearded (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Ano, má to logiku. Ale tu vaší. Na Jižní spojku žádné kamiony, všechny na Spořilovskou! A vydržte! Obchvat jednou bude.
    Děkuji dr.Růžičkové za její statečný boj s magistrátní hydrou!!!

    Komentář ze dne: 15.06.2011 18:40:16     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Paní Růžičková má vše podložené odbornou literaturou a stanovisky odborníků v jednotlivých oblastech. V současné době postupuje naše sdružení právní cestou s využitím výsledků kontroly hygienické stanice (překročení hlukových limitů), stanoviska OOP MHMP (nadměrné imise), vlastního dotazníkového šetření (prokázalo zhoršení zdravotního stavu obyvatel aj.). Jedná se o velmi silnou argumentaci. Sdružení nenavrhuje způsoby řešení situace, pouze vyjadřuje souhlasné stanovisko s řešením radnice P4 a případně magistrátu, které nemá žádný právní dopad.
    Problém je v dlouhodobě opomíjené koncepci dopravy na území hlavního města Prahy. Tato záležitost se týká nutnosti regulovat těžkou (zejména kamiónovou), ale i osobní dopravu a zasadit se o celkově ekologičtější provoz na území naší metropole. Zde očekáváme propojení aktivit občanských sdružení, s některými již spolupracujeme.

    Komentář ze dne: 15.06.2011 22:19:09     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Ano.výborně. Zase jeden u názorů, že paní Růžičková nemá vzhledem k odborné literatuře vzít zavděk jakýmkoliv řešením, ale zasadit se o globálně o regulaci a ekologičtější provoz na území naší metropole.když už. To je jediný správný názor.Až na to, že dle Vašich, bezpochyby nejsprávnějších názorů, by jste to měl být vy.kdo sdružení povede. Protože "ústy" paní R, byť mediálně (beru to tak, že vše co se napíše, nemusela říct).by např. po dnešku.situace byla taková: reálně a prakticky: že těm hovadům, co nezaložili sdružení (pro vaše dobro) a trpělivě snášeli tu hrůzu z JS..hluk a smrtící smrad.(jsou to fakt ingnoranti, že neměli sdružení).tak tam k těm osobákům a náklaďákům, o které se zvýšila!!! průjezdnost JS.pošlem ještě kamiony na noc.Hele voni sou na to zvyklí a nic neřikali.tak je to v pohodě ne?
    Jenomže voni nic neřikali, pač vokruh nikde a asi si nemysleli jako paní R. že ty kamčáky budou jezdit vesmírnými cestami. Protože kdyby si to mysleli, založili sdružení a zvítězili, mohly kamčáky už dávno jezdit přes zahrádku Mařence a nehlučet a nesmrdět zástavbou RD na, s dovolením!, také Spořilově!!.ale jinak díky za Váš hezký názor, který je, i když jste asi ze zmíněné oblasti, jiný, normální, logický, správný, ne nenávistný.inteligentní.Teď jen ještě k tomu zdraví. Pokud si paní R. ke svému výzkumu zhoršení zdravotního stavu obyvatel vybrala slabé nebo postarší nebo jinak postižené jedince, tak jako se to dělá u statistik různých epidemií např. chřipek.rozumím, že jsou výsledky špatné. Ale to by se mohlo stát, že i velká intenzita výparů pole s řepkou olejkou by těm lidem neprospěla např. A proto se tito postižení jedinci stěhují z oblastí, kde hrozí nebo jsou záležitosti, které jim nevyhovují nebo jejich zdraví okamžitě poškozují. Heleďte.ale.navzdory podloženostem p. R. se to dá.to je dobrá zpráva.při dobrém psychickém! rozpoložení.fakt jo. Musíte být veselí, nepřipouštět si to a léta doufat, že kamčáky odjedou!.Tak jsem to dělala já.blbá tupka.která netušila že je cesta vesmírná.která bude pro všechny ok a nikoho nepoškodí.

    Komentář ze dne: 15.06.2011 22:50:11     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Petice k přestavbě křižovatky dálnice - Jižní spojka
    Vydáno dne 17. 02. 2009 (983 přečtení)


    Ing. Karel Jeschke (zástupce petičního výboru) nám zaslal ke zveřejnění Petici k přestavbě křižovatky dálnice - Jižní spojka. Zveřejňujeme ji v plném znění.

    Vážený pan
    ing. Pavel Horálek
    starosta MČ Praha 4
    Táborská 350/32
    140 45 Praha 4 - Nusle


    13.2.2009

    Petice
    k přestavbě křižovatky dálnice - Jižní spojka

    na základě § 1 odst. (1) zákona č. 85/1990 Sb., o právu petičním, podáváme tuto petici:

    1) Protestujeme proti řešení zklidnění části Spořilova kolem „Spořilovské spojky“, na úkor obyvatel západní části Spořilova (viz příloha č. 1).

    Požadujeme vybudování protihlukové stěny při stávajícím řešení křižovatky. Účinné protihlukové řešení, při dostavbě křižovatky dálnice-Jižní spojka, by vzhledem k těsnému sousedství uvažovaného sjezdu a obytné zástavby nebylo možné.

    Protestujeme proti zrušení vjezdu do starého Spořilova z Jižní spojky.

    Svůj protest, resp. stížnost, zdůvodňujeme následovně:
    Již v současné době je životní prostředí v západní části Spořilova horší než podél Spořilovské spojky, stačí nahlédnout na hlukové mapy, po 35 letech provozu, který je zde nesrovnatelně vyšší než na zmíněné Spořilovské spojce se zde proti hluku, na rozdíl od zbývající části Spořilova neudělalo vůbec nic. Je nepřijatelné řešit problematiku průjezdu nákladních vozidel po Spořilovské spojce a znemožnění tranzitního průjezdu po Hlavní ulici zrušením sjezdu z Jižní spojky za cenu snížení dopravní obslužnosti celého Spořilova a za cenu dalšího pronikavého zhoršení životního prostředí v západní části Spořilova. Vzhledem k rozlehlosti dálniční křižovatky je její odhlučnění velice problematické, po jejím dalším rozšíření, a zároveň zmenšení území pro odhlučňující stavby je účinné odhlučnění technicky neřešitelné.
    Jaký má smysl budovat další rampy v době, kdy jižní obchvat Prahy bude v horizontu 1 roku a severní za 2-3, což sníží tranzitní dopravu na Jižní spojce, podle dopr. expertů, o 80%. Nutno ještě podotknout že s výjimkou průjezdu od Braníku do centra, je křižovatka ve všech směrech průjezdná. Pro omezení tranzitní dopravy Spořilovskou spojkou (směr Brno - Štěrboholy) stačí umístit vhodné dopravní značky.

    2) Žádáme, abyste nám bezodkladně odpověděli na dopis ze dne 15.12.2008, který jsme podali na základě zákona č. 123/1998 Sb., o právu na informace o životním prostředí (viz příloha č. 2). Nezpřístupněním informace do 30 dnů od obdržení žádosti (viz otisk razítka z podatelny Vašeho úřadu – ze dne 17.12.2008) jste porušili § 7 daného zákona.


    Petiční výbor
    RNDr. Pavla Kačabová
    Čtyřdílná 1148/3
    141 00 Praha 4


    doc.RNDr. Jiří Zima, CSc.
    Čtyřdílná 1130/6
    141 00 Praha

    Ing. Karel Jeschke (zástupce petičního výboru)
    Čtyřdílná 1128/2
    141 00 Praha
    jeschke@seznam.cz



    Příloha č.1
    Otázky a odpovědi, které zazněly na veřejné diskusi 26. června 2008 v Kulturním centru Spořilov
    Úplné znění na: http:/

    Komentář ze dne: 16.06.2011 00:06:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Absolutně nechápu, proč se tato skupina ze záp. kouta Spořilova nedohodne s SOS Spořilov na společném postupu! Zájmy mají možná lehce odlišné, ale určitě by se dohodli.
    Takhle budou Spořilov akorát štěpit a oslabovat. Měli by sjednocovat...

    Komentář ze dne: 16.06.2011 08:21:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Proč se sem dostala historie z roku 2008? Kamióny byly navedeny na Spořilovskou na podzim 2010... Proč děláte zmatek?

    Komentář ze dne: 16.06.2011 11:00:21     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Pro ilustraci, jak si opačný konec (západní) také bojuje pouze za své zájmy. Takže jejich kritika na adresu dr.R. je dost úsměvná.

    Komentář ze dne: 15.06.2011 23:25:50     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    to jsou ale děsné bláboly, nechcete si raději pustit na hlavu trochu studeného vzduchu zvenku , navrhuji si otevřít okno když máte tu možnost a nemáte tam ty kamiony tak toho využijte

    Komentář ze dne: 16.06.2011 07:42:20     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Výběr respondentů k dotazníkovému šetření byl zcela náhodný - uvádím přesná čísla - do 30-ti let 37 respondentů, 31-45 let 50 respondentů, 45-60 let 49 respondentů a nad 60 let 125 respondentů. Toto rozložení celkem odpovídá věkové struktuře obyvatel na Spořilově. Většina obyvatel je v důchodovém věku. Ale pokud hodnotíme populaci v produktivním věku : populaci v důchodovém věku tak jsou tyto skupiny v poměru 1:1. Jinak paní R. má celoživotní zkušenosti se zpracováním desítek podobných projektů a za svou práci zcela ručí.

    Komentář ze dne: 16.06.2011 08:11:56     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Je třeba si uvědomit že veškeré kamióny, které byly nahnány na Spořilovskou z celé Jižní spojky jezdí s podobnou intenzitou i v noci. Jižní spojka se přes noc zklidní díky poklesu osobní dopravy, ale na Spořilově se intenzita oproti dnu téměř nezmění. Voláte po solidaritě, tak ji Spořilovu máte šanci projevit.... U nás zůstane i nadále 8 tis. kamiónů ve dne a v noci a u vás budou jen 3 tis. v noci. Spravedlivé řešení by mělo vypadat ale jinak že? Přemýšlejte o tom....
    V současné době jsou kamióny poškozeni pouze Spořilováci (Praha 4) a okolí (Praha 10 a 11). Dá se to udělat i tak že 1 rok bylo vše na Spořilově, další rok bude vše na Jižní spojce, další rok se pojede přes Říčany atd. Musíme přeci nějak spravedlivě rozdělit těch 10 let než se dobuduje napojení na okruh!!! Nutno brát s nadsázkou...

    Komentář ze dne: 16.06.2011 15:59:00     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Tak to si snad děláte legraci.solidaritu spojka projevovala, jak je vlastně napsáno v tom vašem příspěvku snad dost velkou a dost dlouho ne?. a on se ten provoz na té spojce teď sakra zvýšil. Jakej rok tam a jakej na spojce? Tam to do teď jezdilo pětadvacet let.
    Takže o nějakém roku tam a pak zase tam nemůže být řeč. ty roky na spojce už byly. Pěkný jsme to tady meli že.

    Komentář ze dne: 16.06.2011 16:10:57     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - obyvatel sídliště (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Pisatelka se stále se jen rozčlujete, ale asi by to chtělo více přemýšlet,než něco napíšete. Myslíte si snad , že Spořilovská byla v uplynulých letech tichou vedlejší okresní silnicí? Je to přeci spojka na naši nejvytíženější dálnici D1 a tak už je tu pěkných pár let velikánský provoz a to bez jakýchkoli protihlukových opatření. Bydlím tady 25 let. Pokud vím, dole u spojky je betonová zed,ale faktem je,že ne směrem na Záběhlice, tam je jen plexisklo .Tady nemáme vůbec nic,jen pár stromů a keřů a ty jak známo před hlukem nechrání a to podotýkám,že kamiony jedou 20 m od oken domu.

    Komentář ze dne: 16.06.2011 17:04:40     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Vy stále nechápete že spojka vede v těsné blízkosti Spořilova a ještě i magistrála a Spořilovská. Ve srovnání s tím je na té vaší spojce dvakrát méně dopravy než na Spořilově kapišto? A teď je tu ještě 11tis. kamiónů. Nejdříve si to zjistěte a pak něco pište. Říká se tady tomu smrtící trojúhelník, pekelný kout, dokonce nejhorší díra v ČR....

    Komentář ze dne: 15.06.2011 19:05:25     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Proč by měla vše odnést Spořilovská, která je na tom ze všech oblastí nejhůře a jezdí zde všech těch 11 tis. kamiónů když Barrandov, Bráník a celá Jižní spojka od Spořilova 0 kamiónů, Běchovice se brání a tak se obchvat nedostaví do 10-ti let, Říčany vše poslaly na Spořilov. Přitom na Spořilově již předtím jezdily 2/3 kamiónů a k těm byla přidána ještě i 1/3 od těchto všech ostatních. Kde jste byli hrdinové? Lobovali jste snad za Spořilov?

    Komentář ze dne: 16.06.2011 19:04:27     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Kvůli Spořilovské ulici budou padat žaloby
    Klidek jo!!!! nam tady budou v ksue jeste litat rok letadla(ktere litaj kazdou minutu!!!) a tech kamionu tady jezdilo vic jak 1/3!!! Cuchali jsme to tady nonstop a ani zadna barierova zed proti hluku!!!
    Ano jste na tom spatne jako my, ale kdyz se povoli vjezd na Jizni spojku, tak toho vyuziji uplne vsichni a PROC??? protoze je zdarma a to je pro vsechny nejpohodlnejsi.
    Nehlede na to, ze silnice je v nehorazne bidnem stavu!!
    Take tu mame akce od parniku, ktere tu kotvi temer kazdy den a hrajou hlasite i po pulnoci, sice jen v nejakou cast roku, ale taky hluk.
    Takze secteno podtrzeno- taky zadna lahoda a hluku pozehanne!!

    Komentář ze dne: 13.06.2011 09:16:24     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Pražané chystají žaloby kvůli hluku z kamionů
    Pražané chystají žaloby kvůli hluku z kamionů

    Praha – Blokády v Praze nechystají jen odboroví předáci, i když ti si s nimi zřejmě pospíší. Vlna žalob a stavění zátaras na Spořilovské ulici se chystá také na podzim. Důvod?

    Autor:
    Jitka Eisenhammerová
    dnes 8:57.

    Obyvatelé Spořilova už nevědí, jak město upozornit na to, že nemohou dýchat. Jejich zdravotní stav se poté, co jim pod okny domů a bytů projíždějí tisíce kamionů denně, rapidně zhoršil. Dokladují to i na odborné studii.

    „Vážné zdravotní problémy občanů byly doloženy dotazníkovým šetřením u více než 250 obyvatel,“ uvedla Jana Růžičková ze sdružení SOS Spořilovu, podle kterého je kumulace kamionové dopravy život ohrožující.

    Zástupci sdružení se minulý týden dostavili na jednání dopravního výboru magistrátu, aby tlumočili názor více než 15 000 obyvatel Spořilova. Podle nich se v místě zhoršilo životní prostředí a hluk překračuje limity.

    Kamiony tak od konce září sjíždějí z východního konce okruhu po brněnské dálnici a Spořilovské ulici. Pak opět najíždějí na Jižní spojku směrem na Šterboholy.

    „O dopravní změně nerozhodoval kvalifikovaný orgán, ale jen úředník. A navíc bez hlukové studie. Připravili jsme sadu žalob,“ řekl na výboru Petr Strnad, který se sdružením SOS Spořilovu spolupracuje.

    Podle něj se chystá žaloba k Nejvyššímu správnímu soudu, která by měla napadnout umístění dopravních značek, které vjezd kamionů do Spořilova umožňují. Sdružení chce podat také trestní oznámení na ředitele magistrátního odboru dopravy, který vydal rozhodnutí o převedení dopravy. Dále plánuje sdružení podat takzvané sousedské žaloby, kterými se chce domáhat protihlukových opatření.

    Uvažuje se o několika variantách
    Náměstek primátora pro dopravu Karel Březina (ČSSD) na jednání výboru řekl, že se uvažuje o několika variantách.

    Jednou z možností je vedení kamionové dopravy směrem od brněnské dálnice dále po ulici 5. května.

    Variantou je rovněž to, že by kamiony mohly po Jižní spojce jezdit v nočních hodinách,“ řekl primátorův náměstek pro dopravu, který ale ještě před měsícem zásadně odmítal, že by se kamiony měly vrátit na Jižní spojku.

    Obyvatel se zastává i vedení radnice v Praze 4. „Situace na Spořilově je dlouhodobě špatná a musí se řešit,“ řekl starosta Prahy 4 Pavel Horálek (ODS).

    Déle než před měsícem předložila radnice Prahy 4 návrh na zjednosměrnění Spořilovské. Směrem dolů ulici by jezdily kamiony dál. Ale nahoru by těžké nákladní vozy měly zákaz. Z Jižní spojky by sjížděly o 400 metrů dále na křížení s dálnicí D1. „Tento plán zatím leží na magistrátu,“ sdělil Michal Sochor, mluvčí Prahy 4.

    Toto řešení má ale jeden háček. Pro to, aby bylo možné pustit kamiony na sjezd k D1, je nutné zesílit přemostění u Kačerova. Podle odhadů Prahy 4 měla úprava mostu stát od 10 do 20 milionů korun.


    Komentář ze dne: 16.06.2011 10:52:26     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Pražané chystají žaloby kvůli hluku z kamionů
    Ze všeho nejlepší je zatím řešení radnice, i když se tím odvede pouhá 1/3 kamiónů. Ale budou to ty, které nejvíce znečišťují a hlučí, protože jedou do kopce. Noční odvedení 1/3 kamiónů je méně účinné, ale lze je také dočasně tolerovat než se zpevní most u Kačerova. Finance by se měly najít co nejdříve, protože Spořilov už déle čekat nemůže. S 30 stupňovými vedry hrozí udušení ve výfucích a ohluchnutí. Značku na noční zákaz lze postavit do pondělí. Tak prosíme hlavně už aspoň s něčím začněte!!!

    Komentář ze dne: 16.06.2011 11:47:31     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - obyvatel sídliště (@)
    Titulek: Re: Re: Pražané chystají žaloby kvůli hluku z kamionů
    Naprostý souhlas, už s tím páni radní něco provědte při tom ubedněném okně se v tom bytě fakt nedá spát!!!!Dříve jsme mohli otevřít okna alespoň na druhé straně bytu směrem od Spořilovské ,ted nejde ani to jaký je to v noci rachot .Neumím si představit, jak to dělají lidé,kteří bydlí přímo pod střechou v tomhle vedru a nemůžou otevřít okna , to je na zbláznění

    Komentář ze dne: 16.06.2011 11:56:43     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Pražané chystají žaloby kvůli hluku z kamionů
    To máte pravdu, pod střechou mám pak přes 40 stupňů a vzhledem k vážným problémům se srdcem skončím zase v nemocnici když nemohu navíc větrat...

    Komentář ze dne: 14.06.2011 18:58:40     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - L (@)
    Titulek: Praha zvažuje, že pustí kamiony zpátky na Jižní spojku. Pouze v noci
    http://praha.idnes.cz/praha-zvazuje-ze-p usti-kamiony-zpatky-na-jizni-spojku-pouz e-v-noci-1fe-/praha-zpravy.aspx?c=A11061 4_1602929_praha-zpravy_ab

    Zdroj: http://praha.idnes.cz/praha-zvazuje-ze-p usti-kamiony-zpatky-na-jizni-spojku-pouz e-v-noci-1fe-/praha-zpravy.aspx?c=A11061 4_1602929_praha-zpravy_ab

    Komentář ze dne: 14.06.2011 18:58:55     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Praha zvažuje, že pustí kamiony zpátky na Jižní spojku. Pouze v noci
    Praha zvažuje, že pustí kamiony zpátky na Jižní spojku. Pouze v noci
    14. června 2011 17:55
    Vedení hlavního města zkoumá, jak vyřešit situaci na Spořilovské ulici. Tady se totiž po spuštění Pražského okruhu mezi dálnicemi D1 a D5 zvýšil provoz, a to o devět tisíc vozidel za den. Jednou z variant řešení je, že by pustilo kamiony na Jižní spojku, ale jen v noci.

    Kamiony by se mohly vrátit na Jižní spojku, ale pouze v noci. Ilustrační snímek | foto: Radek Cihla, MF DNES

    Se stížnostmi se na magistrát obrací mnozí obyvatelé Spořilova. Po Spořilovské totiž projede o zhruba 11 tisíc aut víc, než před otevřením Pražského okruhu. Město proto nyní zkoumá možnost, že by se kamiony vrátily na Jižní spojku-mohly by jezdit po celé trase, ale jen v noci.

    "Tento týden bychom měli mít dokončenou studii, která řekne, zda toto opatření by situaci výrazně zlepšilo. Ale samozřejmě platí, že jakékoliv omezení provozu pomůže," říká šéf odboru dopravy Jan Heroudek.

    Podle Heroudka se zatím počítá s tím, že by kamiony mohly vjíždět na Městský okruh zhruba od osmi či devíti hodin večer až do ranních šesti. Přes den by se nic neměnilo, řidiči kamionů by najížděli na Jižní spojku přes Spořilovskou ulici, odkud pokračují v jízdě směrem Mladou Boleslav či Hradec Králové.

    Hluk překračuje povolené limity
    I takové opatření by však Spořilovským pomohlo. Po zprovoznění okruhu tudy začalo jezdit o devět tisíc aut denně víc. Podle měření, která provedla pražská hygiena, byly hlukové limity překročeny právě v noci.

    "Měřili jsme tu na třech místech a na jednom se zjistilo překročení běžných limitů o 1,5 decibelu. Ovšem na Spořilovské je udělena výjimka, která povoluje vyšší hluk. Přesto se zvažuje, zda ji zrušit, či ne," říká Vladimíra Zárubová z pražské hygienické stanice.

    Obyvatelům Spořilova však nevadí jen hluk, ale prý mají i zdravotní potíže. "Nedá se tu dýchat, otevírat okna, používat balkony. V mém okolí snad není člověk, který by neměl zdravotní potíže," říká Jana Růžičková. Povolení vjezdu kamionů na Jižní spojku alespoň v noci vítá. "Určitě nám to pomůže, ale přesto si myslím, že kamiony do sídliště nepatří vůbec," dodává.

    Aby řidiči kamionů nemuseli jezdit přes Spořilovskou, musela by se nejprve vybudovat další část Pražského okruhu, která povede od dálnice D1 směrem k Běchovicím. Podle náměstka primátora Karla Březiny by se měla začít stavět v roce 2012. Teprve po jejím zprovoznění budou mít kamiony alternativní cestu a nebudou muset zajíždět do města.
    Zdroj: http://praha.idnes.cz/praha-zvazuje-ze-p usti-kamiony-zpatky-na-jizni-spojku-pouz e-v-noci-1fe-/praha-zpravy.aspx?c=A11061 4_1602929_praha-zpravy_ab

    Komentář ze dne: 15.06.2011 20:26:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Kamióny pouze v noci
    Je třeba si uvědomit, že na Spořilově stále zůstanou 2/3 kamiónů ve dne a noci, jen ta 1/3, která původně jezdila po Jižní spojce se na ní v noci vrátí. To je minimální pomoc, kterou mohou ostatní Spořilovu prokázat že? Solidarita je fajn! Správně by tam měla být polovina že? A nebo 1/3 ve dne i v noci...

    Komentář ze dne: 17.06.2011 07:57:43     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Jižní spojka - úprava sjezdu Spořilovská
    Z úřední desky: Jižní spojka - úprava sjezdu Spořilovská
    Na mimoúrovňové křižovatce Jižní spojka - Spořilovská se chystá úprava sjezdu - rampa Spořilovská.

    Úřad městské části Praha 4 oznámil pokračování v řízení o umístění stavby "J.S. - rampa Spořilovská, úprava sjezdu 5. května, Praha 4 (č. akce 999329)" a oznámil datum veřejného ústního jednání 8.7.2011.

    Veřejnost může uplatnit své připomínky k tomuto záměru a vlastníci sousedních nemovitostí námitky nejpozději na veřejném ústním jednání.

    Bližší informace o záměru mohou vlastníci sousedních nemovitostí získat nahlížením do spisu a ostatní veřejnost žádostí o informace na základě zákona o svobodném přístupu k informacím u Úřadu městské části Praha 4, odbor stavební, referent Ing. arch. Jiří Záškolný.

    V případě potřeby rady nebo právní asistence je možné obrátit se na Ateliér pro životní prostředí, o.s.

    Komentář ze dne: 17.06.2011 12:01:03     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Pitrs (@)
    Titulek: Nechápu???
    o co vlastně jde? jaká rampa Spořilovká? nebo že by to byl jeden z důvodů, proč se setkání s primátorem posunulo až za 8.7.2011???


    Čtenáři od 31.5.2004

    Spořilovská kliknutí
    Celkem8140758
    Květen16675
    Dnes5466

    Spořilováci na webu

    Nyní si čte web : 197 uživ.


    you porn vidéos gratuites sur Bestporn2021.com

    (c) Spořilovské noviny 2004 - 2019  
    Vydavatel: Mgr. Tomáš Hromádka - REGIONPLUS. Adresa redakce: Mgr. Tomáš Hromádka, Rakovského 3162/8, 143 00 Praha 4. IČO: 03582205. Tel. 777 944 684.
    Vytvořeno pomocí redakčního systému phpRS. Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Spořilovských novin publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
    Kontaktní e-mail redakce: noviny@sporilov.info
    CENÍK INZERCE