Spořilovské noviny
Úvod | Stáhněte si | Spořilovské odkazy| FACEBOOK | International  

Spořilováci sobě
Napište nám!
Těšíme se na vaše příspěvky, fotografie, komentáře a další informace, které rádi zveřejníme. Kontaktovat redakci můžete prostřednictvím e-mailu noviny@sporilov.info.


Poslední komentáře
  • srpen 68 na sídlišti Spořilov pokr:
    "pokračování Za silnicí už byl nový Spořilov, lemoval ji činžák končící něčím jako kotelnou šedomodr . . . " (Srpen 1968 na Spořilově)
  • srpen 68 na sídlišti Spořilov:
    "Mí rodiče bydleli v bé dvojce od roku 1964. Když přijeli Rusové, bylo mi tři a půl. Jako jedináček z . . . " (Srpen 1968 na Spořilově)
  • Farmářské trhy - aktuální informace:
    "Milí naši zákazníci a podporovatelé! 🍀 Po dnešní schůzce s firmou Mercatus jsme se dobrali . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Farmářské trhy:
    "Dobrý den, ráda bych se zeptala jak dopadl výběr provozovatele farmářských trhů na Roztylském náměst . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Karel Koželka na sídlišti Spořilov II:
    "Dobrý den, nevíte náhodou někdo z vás, kde konkrétně architekt Karel Koželka na sídlišti Spořilov . . . " (Život na spořilovském sídlišti v roce 1970)
  • Neni to zadna 1. trida.:
    "Mila Michaelo, jsme vrstevnici. Ja chodil do C a ty bud do a nebo B. Moje sestra Lida s tvoji sestr . . . " (Zapomenutá školní fotografie ze ZŠ Jižní)
  • Tusim,:
    "ze s Renatou jsem chodil do prvni tridy. Ale ta pak nejak zmizela stejne jako Olina Tvrda. mnohem po . . . " (Spitznerovi vzpomínají na Spořilov - díl 1.)
  • Re: no nevim...:
    "Tento názor je kvalitní." (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • no nevim...:
    "pokud někdo netrefí do volební místnosti bez aplikace, je otázka, jestli by měl mít volební právo.. . . . " (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • Souvislost s článkem:
    "A jak to souvisí s článkem?" (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)


  • Spořilovský kalendář
    <<  Prosinec  >>
    PoÚtStČtSoNe
           1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31      

    100 let Spořilova
    Blíží se významné výročí naší čtvrti. Vlastníte zajímavé dokumenty, fotografie, výstřižky z historie Spořilova? Napište nám na noviny@sporilov.info. Rádi si materiály okopírujeme, naskenujeme a vrátíme zpět. Budeme rádi i za jakékoliv písemné, zvukové či obrazové vzpomínky k událostem z let 1925 - 2025, které hýbaly Spořilovem, uvítáme i zmínky o významných osobnostech, které na Spořilově žily či působily.
    Nabízí se celá řada možností, jak si výročí naší čtvrti připomenout... a doplnit tak informace, které v minulých letech byly publikovány v knihách Převleky mého města, Spořilov - Největší zahradní město Velké Prahy, Spořilov - komunita a její osobnosti, Po stopách spořilovských legionářů, Vzpomínky na spořilovské sokolské divadlo a Toulky minulostí starého Spořilova.

    Komentáře

    ke článku: Proč se 20.9.2011 uskuteční blokáda Spořilovské ulice?
    ze dne 02.09.2011, autor článku: Čtenář Spořilovských novin

    Komentář ze dne: 03.09.2011 19:04:09     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Chápu proč
    Ale nedá mi to se nezeptat, kde je v dolní části Spořilova na Spořilovské jaký přechod, který by se dal přecházet?

    Komentář ze dne: 03.09.2011 19:48:33     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Souhlasím........
    1. také nevím o přechodu
    2. myslel jsem, že bude snad rozumné zablokovat sjezd z JS a sjezd z ulice 5.května
    nebo snad hodláte blokovat Spořilovskou jen v jednom směru??? na blokádu čekám rok, tak ať to stojí za to!!! musíme jí zablokovat v obou směrech a na celý den... nebo snad chcete aby při blokádě kamiony jezdily do kopce ulicemi Severní 1 - Lešanská a dolů pak ulicemi Senohrabská - Na chodovci??? přijde mi, že tento článek psal někdo kdo neví o čem je řeč nebo někdo se staženým pozadím... čeho se stále bojíte? když blokáda tak totální - kamiony při blokádě nesmí opustit JS a ulici 5. května!!! to je snad každému jasný - nebo si chcete jen na blokádu trapně hrát a být všem pro smých? to je to samé, jako že už skoro rok vyhrožujeme žalobami - a NIC na Magistrát a vládu platí ČINY a ne SLOVA........ než nějakou trapnou náhražku blokády to raději zůstaňte doma...

    Komentář ze dne: 03.09.2011 19:51:41     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Souhlasím........
    jasně že smích a ne smých - sám jsem se zhrozil :-)))

    Komentář ze dne: 03.09.2011 19:58:31     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Souhlasím........
    Pisatel zřejmě myslel přechod pro chodce u sjezdu z JS na Chodovskou ulici. Jinak souhlasím s blokádou sjezdu z JS a bylo by fajn, kdyby jste byli při psaní článku přesní! A nezapoměňte na média! Hlavně ať se toho ujme někdo kdo ví co a jak - lidi jsou jen dav, uspěšnost nebo neúspěšnost záleží jen a pouze na vůdcích! A pamatujte, než něco dělat špatně, raději to nedělejte vůbec. A samozřejmě že blokáda obou směrů - to je snad samozřejmostí.

    Komentář ze dne: 04.09.2011 16:52:53     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Souhlasím........
    Blokáda mimo přechod je protiprávní.

    Komentář ze dne: 05.09.2011 09:55:36     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - kritizovat umí každý (@)
    Titulek: Re: Souhlasím........
    Vážený, pokud máte volných několi desítek tisíc korun na zaplacení právníků, kteří připraví žalobu a budou Spořilov zastupovat soudu tak sem s nimi. Můžete sdružení poskytnou finanční dar a jde se do toho !!!Určitě se s nimi spojte. Věří, že Vám rádi dají číslo účtu kam můžete peníze poslat.Nikdo totiž neudělá nic zadarmo a žádný právník ze Spořilova,který by do toho šel a pomohl řešit situaci bezplatně se nepřihlásil.

    Komentář ze dne: 04.09.2011 08:33:15     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - veselka (@)
    Titulek:
    Přesně. Než nějaký usmolený přechod, o kterém ani nevíme, tak pořádná akce, opravdová blokáda,jejíž spuštění by mohly nastartovat např. "rozbité" automobily napříč oběma pruhy v obou směrech s varovnými trojúhelníky v předepsané vzdálenosti. A pak by se nato měli schumelit lidé. Máme transparenty? Máme začít nějaké vyrábět? Řekněte včas! Aby než nás vyvedou policajti, tak bylo co nafotit a způsobit aspoň 1-2 hodinovou polízanici všem autům. A také napište už konečně v jakou hodinu, ať vím, zda si mám brát dovolenou!!!! Navíc nezapomeňme, že náš starosta Horálek tvrdil na schůzi v Jižní škole, že půjde do toho s námi, klidně v čele!!

    Komentář ze dne: 04.09.2011 16:44:59     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re:
    Je plánována demonstrace a blokáda mezi 16-17 hod.

    Komentář ze dne: 04.09.2011 16:39:33     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Proč blokáda s přecházením po přechodu
    Demonstraci a blokádu musí povolit Magistrát. Pokud bude protizákonná nebo příliš ohrozí dopravu zakáže ji. V rámci zákona budeme tehdy, pokud budeme přecházet po přechodu (viz Náchod). Jediný přechod je u sjezdu z Jižní spojky na Spořilovskou (proti Mazdě).

    Komentář ze dne: 04.09.2011 16:51:26     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Oslovte všechny lidi ve svém okolí!
    Úspěšnost blokády záleží zejména na velkém počtu lidí, kteří se jí zúčastní. Oslovte tedy všechny známé ve svém okolí.

    Komentář ze dne: 04.09.2011 17:37:56     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: ..........
    víte co, běžte s tou rádoby blokádou do prdele... 16-17? to je snad vtip ne? a není to Spořilovská, ale Chodovská! a co je protizákoného na tom, že by se několika lidem porouchala auta? koukám že to organizuje nějakej idiot. už teď je mi jasné, že to takto bude k ničemu. blokáda má být totální a celodenní. když to jde na Šumavě kvůli stromům tak proč to nejde tady. tady se pomalu ale jistě zabíjejí lidi a Vy máte strach si po roce dupnout! jste opravdu k smíchu...... vlastně k pláči.........

    Komentář ze dne: 04.09.2011 18:01:08     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: ..........
    To jsou pohádky ovčí babičky. Taková blokáda by se prostě nekonala, buď by nebyla povolena a pokud by tam stála auta tak by byla odtažena. Navíc ti, kteří by byli nezákonně blokováni mají právní nárok na náhradu škody a tu lze vyžadovat po organizátorech (může se jednat o statisíce a více). Organizátoři by byli převezeni k výslechu. Zde není zájem bořit, ale situaci řešit!
    Blokuje se Spořilovská primárně, bohužel zastaví se tím doprava i v Chodovské.

    Komentář ze dne: 06.09.2011 07:53:11     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: ..........
    Ach jo, takže jestli to dobře chápu, budete blokovat primárně sjezd z Jižní spojky na Chodovskou. Takže zablokujete Jižní spojku ve směru od Štěrbohol na Braník. V opačném směru to normálně pojede. Hm, nevím, nevím, jestli to k něčemu bude.

    Komentář ze dne: 06.09.2011 07:58:47     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: ..........
    Jinak to je bohužel nezákonné, ve 2. směru by musel být přechod. A také to není poslední blokáda...

    Komentář ze dne: 04.09.2011 18:02:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: ..........
    Víte, nechci se Vás dotknout, ale křiklouni jako Vy většinou zůstanou doma. Tak proč jste si už dávno nedupnul Vy?

    Komentář ze dne: 04.09.2011 18:02:36     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: ..........
    Co jste prozatím udělal pro řešení situace na Spořilovské Vy osobně?

    Komentář ze dne: 04.09.2011 18:02:59     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: ..........
    Co jste prozatím udělal pro řešení situace na Spořilovské Vy osobně?

    Komentář ze dne: 04.09.2011 18:06:30     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: ..........
    Tak tedy zorganizujte totální blokádu a já Vám pomohu.

    Komentář ze dne: 04.09.2011 18:08:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: ..........
    Jakou totální blokádu máte na mysli konkrétně?

    Komentář ze dne: 04.09.2011 18:22:09     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: ..........
    Cituji Vás: "koukám že to organizuje nějakej idiot. už teď je mi jasné, že to takto bude k ničemu. blokáda má být totální a celodenní"

    Komentář ze dne: 04.09.2011 18:31:01     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: ..........
    Lepší je na provokátery nereagovat.... Někteří mohou být i placení...

    Komentář ze dne: 05.09.2011 09:58:03     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: ..........
    tak proč se toho neujmete když je to tak snadné?můžete si přeci dupnout nic vám nebrání....

    Komentář ze dne: 04.09.2011 20:35:24     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - já (já@blokuju)
    Titulek: porucha
    V případě že se bude blokovat přechod, tak se mi v tu samou dobu porouchá auto a zasekne kolo na Spořilovské, že s ním nepůjde pohnout a zůstane stát v pruhu. Samozřejmě se budu snažit to opravit a jakmile se mi to povede odjedu, ale to může trvat třeba hodinu a možná že se pak po 500ti metrech blokne znova, no myslím si, že ten den na téhle frekventované silnici nebudu sám, kdo bude mít smůlu a klekne mu to! Věřím, že nám i policisté přijedou pomoct s opravou a nabídnou odtahovky, ale to vše chvilku trvá a kamionům nezávidim tu kolonu až někam na 50km D1!

    Komentář ze dne: 05.09.2011 12:06:35     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: porucha
    Pak se to ovšem nedá prezentovat jako blokáda. Myslím, ne?! :-D To jsou představy...

    Komentář ze dne: 05.09.2011 12:23:31     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Opozice Prahy 4 proti Spořilovu resp. Zelení vystupují otevřeně proti Spořilovu!
    Pražský deník - Na pražskou Jižní spojku se dnes v noci vrátí kamiony. Jejich návrat vždy od 22:00 do 06:00 odsouhlasila v polovině srpna rada hlavního města. S opatřením, které podle vedení města i Prahy 4 pomůže obyvatelům Spořilova, nesouhlasí opozice čtvrté městské části. Poškodí prý lidi z Krče, Braníku, Chuchle a Lahovic.

    Kamióny přeci poškozují jen Spořilov!!! Nikoho jiného. Je neuvěřitelné, že Zeleným na naší radnici nevadí veškerá kamiónová doprava na Spořilově, ale vzrušuje je 500 převedených kamiónů na Jižní spojku, kam ale patří všechny kamióny.

    Probuďte se a začněte bojovat za zákaz vjezdu tranzitu do Prahy! To je váš úkol, který Zelené posune zpět do politiky.

    Komentář ze dne: 05.09.2011 12:29:48     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Opozice Prahy 4 proti Spořilovu resp. Zelení vystupují otevřeně proti Spořil
    A to jsou prý Zelení zodpovědní za to co se na Spořilově stalo - Štěpánek prý v té době seděl na magistrátě a nic proti tomu neudělal. Proč se tedy teď ještě navíc angažuje proti návratu těch pár náklaďáků? Na Spořilově to podle něj nikoho nepoškozuje a patří to sem. Jasná diskriminace!

    Komentář ze dne: 05.09.2011 14:19:01     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Opozice Prahy 4 proti Spořilovu resp. Zelení vystupují otevřeně proti Spořil
    Kamiony na Jižní spojku nepatří a nikdy nepatřily!! Probuďte se Vy! Jak jste na to přišel/a, že kamiony patří na Jižní spojku?

    Komentář ze dne: 05.09.2011 14:41:11     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Opozice Prahy 4 proti Spořilovu resp. Zelení vystupují otevřeně proti Sp
    WIKI Jižní spojka:
    Jižní spojka byla od začátku budována jako 6proudová komunikace dálničního typu.

    WIKI dálniční typ:
    Dálnice (ze slov dálková silnice) je rychlostní komunikace pro motorová silniční vozidla a je to nejvyšší typ pozemní komunikace, která se staví na nejzatíženějších dálkových vnitrostátních a mezinárodních tazích. Oproti silnicím je na dálnicích obecně povolena vyšší rychlost a jsou zde použity vyšší technické parametry.

    Takže asi tak...

    Komentář ze dne: 05.09.2011 16:23:16     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Opozice Prahy 4 proti Spořilovu resp. Zelení vystupují otevřeně prot
    Jižní spojka je obyčejná silnice, stejná jako Spořilovská a kamiony po ní nikdy jezdit neměly. Vždyť se o tom pořád mluví, že tam nemají co dělat, Vy to nevíte? K čemu pak zkopírované poučky o tom, co je to dálnice. Takže asi tak..

    Komentář ze dne: 05.09.2011 21:46:20     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Opozice Prahy 4 proti Spořilovu resp. Zelení vystupují otevřeně
    Nicméně kamiony po Jižní spojce (komunikaci dálničního typu) nejezdí, ale jezdí po Spořilovské (místní komunikaci), Vy to nevíte? A Zelení stále mluví o zakonzervování Spořilovské jako části Pražského okruhu s kamionovou dopravou, Vy to nevíte? Opravdu to nevíte?

    Komentář ze dne: 06.09.2011 07:29:06     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Opozice Prahy 4 proti Spořilovu resp. Zelení vystupují otevř
    A hlavně zakonzervování na desítky let! Dnes říká Březina v Pražském deníku toto :
    Městský okruh? Nejdříve 2022 a bude prý dostavěn dříve než Pražský okruh!!

    Komentář ze dne: 06.09.2011 07:55:41     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Opozice Prahy 4 proti Spořilovu resp. Zelení vystupují otevřeně
    O tom že tam nemají co dělat mluvili jen politici a to hlavně kvůli tomu aby uspěli ve volbách na Praze 5 (např. Blažek)! Na Barrandově bydlí zase dcera Jančíka. To také nevíte? Stačí číst jen tisk a mezi řádky....
    A Vám se zdá že kamióny patří do sídliště lidem pod okna když podle vás nepatří na dálnici k tomu určenou? Vy s tím co se stalo souhlasíte?

    Komentář ze dne: 06.09.2011 11:52:44     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Opozice Prahy 4 proti Spořilovu resp. Zelení vystupují otevř
    No to nesouhlasím..ale nesouhlasím ani s tím, aby je někdo cpal zpátky tam, kde nikdy být neměly, kam nikdy nepatřily a přesto tam 25 let byly.u spojky taky žijou lidi, kteří chtějí dýchat a neohluchnout, zrovna tak jako vy. Zrovna tak to maj
    pod oknama a kravál je tam příšerný. A že je spojka vzdálená od sídel jsou hloupý kecy. To že je to dálnice k tomu určená je nějaká vaše smyšlená báchorka, která se nezakládá na pravdě a i když jí budete pořád opakovat dokola, pravdou se nestane. Slovo sídliště také není žádné zaklínadlo. I v rodinných zástavbách žijí lidé, kteří mají stejná práva, jako někdo s nálepkou "sídliště" na čele. Nebo snad chcete říct, že nemají? Že je mají postoupit někomu ze sídliště? Proč? Má snad vaše zdraví větší cenu? Pochybuju..

    Komentář ze dne: 06.09.2011 12:09:50     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opozice Prahy 4 proti Spořilovu resp. Zelení vystupují o
    Vy jste vážně komik.

    Komentář ze dne: 06.09.2011 13:40:54     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opozice Prahy 4 proti Spořilovu resp. Zelení vystupu
    Nápodobně.

    Komentář ze dne: 06.09.2011 15:36:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opozice Prahy 4 proti Spořilovu resp. Zelení vystupují o
    Takže můžete v klidu podepsat petici za omezení vjezdu kamiónů do Prahy i se zúčastnit blokády. V tom jsme snad zajedno nebo ne?

    Komentář ze dne: 07.09.2011 13:03:49     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opozice Prahy 4 proti Spořilovu resp. Zelení vystupu
    Petici za omezení vjezdu kamionů samozřejmě.

    Komentář ze dne: 06.09.2011 15:49:08     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opozice Prahy 4 proti Spořilovu resp. Zelení vystupují o
    A kam tedy podle Vás ty kamióny patří? Jaké by jste zvolil(a) řešení???

    Komentář ze dne: 07.09.2011 13:11:45     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opozice Prahy 4 proti Spořilovu resp. Zelení vystupu
    Vzhledem k tomu, že Vám je jasné, že patří zpátky na jižní spojku.obávám se, že v tomto stylu mám pouze jedinou odpověď.Místo silnice pod mými okny, kam vy chcete, aby se vrátily, já říkám, že mají zůstat pod těmi vašimi. Nebo Vy máte nějaké jiné řešení kam patří? Mimo těch dvou - vaše okna proti mým.

    Komentář ze dne: 07.09.2011 15:45:47     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opozice Prahy 4 proti Spořilovu resp. Zelení vys
    především nepatří do Prahy a když už tak spravedlivě rozdělit, jiné řešení neexistuje a budete se s tím muset smířit!
    Ne nacpat svoji veškerou špínu na sousedův dvorek.... Nespadly sem z nebe, ale poslali je sem všechny z Jižní spojky...

    Komentář ze dne: 06.09.2011 07:38:31     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Opozice Prahy 4 proti Spořilovu resp. Zelení vystupují otevřeně proti Sp
    Kamióny hlavně nepatří vůbec do Prahy a za to mají Zelení bojovat, ne za těch 500 náklaďáků vrácených na Jižní spojku a organizovat petice proti Spořilovu a psát proti Spořilovu články do novin.
    Z Jižní spojky to sem přišlo a teď se to musí rozdělit do různých směrů. Něco se odvede před Prahou, něco na Jižní spojku a něco zůstane na Spořilově.
    To je naprosto fér! Okruh nebude dostavěn desítky let a tak se o to musí podělit všichni kdo mohou. Žádné jiné řešení neexistuje!
    V Běchovicích to blokuje 100 lidí, u Jižní spojky také jen stovky, ale na Spořilově je nás více než 10 000! Musíte více bojovat a musí Vás být více slyšet!

    Komentář ze dne: 05.09.2011 20:35:27     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Petr (@)
    Titulek: Blokada Sporilovske na FB
    Pozvanka k blokade Sporilovske na FB. Zapiste se prosim a sirte dale! Diky!

    https://www.facebook.com/event. php?eid=214727411915391

    Komentář ze dne: 05.09.2011 22:12:03     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Petr (@)
    Titulek: Re: Blokada Sporilovske na FB
    https://www.facebook.com/event.php?eid=2 14727411915391

    Pokud stranka nebude fungovat, zadejte do vyhledavani na FB "Blokáda Spořilovské ulice"

    Komentář ze dne: 05.09.2011 22:31:05     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - SOS-Spořilov
    Titulek: Přijďte na blokádu
    !!! BLOKÁDA !!!
    Dne 20. 9. 2011 se od 16:00 do 17:00 uskuteční demonstrace občanů spojená s blokádou Spořilovské ulice.
    • Kamionová doprava do obytné zóny nepatří!
    • Máme právo na příznivé životní prostředí!
    • Spořilovská spojka není Pražský okruh!
    • Máme nárok na řádné užívání svých nemovitostí!
    Sejdeme se na travnaté ploše před věžákem v dolní části Spořilova u Trnavské ulice (sjezd z Jižní spojky na Chodovskou resp. Spořilovskou ulici naproti Mazdě) a budeme přecházet po přechodu.

    Pojďte s námi ukázat zodpovědným činitelům, že se nehodláme se stávající situací smířit a požadujeme rychlé řešení!
    Občanské sdružení SOS-Spořilov
    www.sos-spori lov.cz

    Komentář ze dne: 06.09.2011 07:50:00     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Přijďte na blokádu
    A hlavně Spořilov bojuje o holý život!
    Proto bude fajn když zapracujete ve svém okolí - vyzvěte sousedy, přátele, známé, spolupracovníky... Ty, kteří vás mají rádi a kterým tato věc není lhostejná!
    Žije tu dost seniorů, kteří nemají internet, to je silná cílová skupina...

    Komentář ze dne: 06.09.2011 00:02:15     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Horálek???
    by mě zajímalo, zda starosta P4 pan Horálek dostojí svému slovu a půjde tam s náma :-) já tam tedy jdu na 100% s mojím rodným Spořilovem si nebude nikdo vytírat prdel :-D ani Štěpánek ze strany zelených - pojal bych to mimo jiné i jako boj proti diskriminaci Strany zelených - ukázali opět, čeho jsou schopní - jsou to normální fašisti co objetovali Spořilov - ale za Krč, Braník apod. bojují a to je naprosto nevídané a diskriminující!

    Komentář ze dne: 06.09.2011 07:25:45     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Horálek???
    Tak zřejmě ano, když to slíbil ne?

    Komentář ze dne: 06.09.2011 08:32:11     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Pomalá jízda.
    Před blokovaným přechodem by mělo stát minimálně jedno auto spřízněné s blokádou jink vám garantuji jestli se po pár minutách proti vám rozjede kamion tak to málo kdo ustojí. V opačné směru by se mohla blokáda podpořit velmi pomalou jízdou, která by také měla za následek zablokování ulice, ale nedošlo by k porušení předpisů. K tomu stačí aby se domluvilo pár řidičů. Blokádu každopádně podporuji.

    Komentář ze dne: 06.09.2011 08:50:09     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Pomalá jízda.
    dle předběžné dohody s policií tam bude stát policejní auto... na ochraně a řízení se bude podílet městská i státní policie...

    Komentář ze dne: 06.09.2011 16:34:38     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Spořilovská spojka - zajímavý článek
    R243 spojuje Městský okruh s dálnicí D1.

    Rychlostní silnice R243 je oproti jiným rychlostnicím dosti výjimečná. Podle čísla komunikace se jedná o silnici II. třídy. Přitom dálnice a rychlostní silnice v Česku jsou ve skutečnosti jen komunikacemi I. třídy. R243 je tedy v Česku výjimka....

    Spořilovská spojka má mezi rychlostními silnicemi i další mimořádnost - a to svou délku. Se svými zhruba 1700 metry je totiž nejkratší rychlostnicí v Česku. Její délka se v budoucnu asi jen těžko prodlouží neboť už vlastně ani není kam. Takže nejkratší silnicí pro motorová vozidla zůstane zřejmě navždy.

    Jak už samotný název této komunikace napovídá, jedná se opravdu o spojku. Postavena byla na konci 80. let, ve stejné době jako Jižní spojka ze Spořilova do Záběhlic. Obě spojky dokonce musely být zprovozněny současně, jinak by jedna bez druhé neměla smysl.

    Původně se Spořilovskou spojkou pro dnešní účel nepočítalo. Mělo se pouze jednat o čtyřpruhovou městskou komunikaci, která měla spojit Vršovice s dálnicí D1. Proto zůstala mezi starým Spořilovem a spořilovským sídlištěm nezastavěná proluka. Jenže když se později začala stavět Jižní spojka z Braníku k dálnici D1, bylo o osudu komunikace rozhodnuto jinak.......

    Proto se kvůli chybějícím větvím musí od Brna odbočit už na konci dálnice D1, exitu Spořilov (Spořilov-jih) a najet na Spořilovskou spojku. Jedině tak je řidičům umožněno, aby se z dálnice D1 dostali na Městský okruh směrem do Hradce Králové, Liberce nebo Ústí nad Labem. V opačném směru by sice řidiči mohli odbočovat až na Spořilově-západ, ale tento sjezd slouží už spíše jen jako záchrana. Není to značeno, je to ucpáno a navíc je to oklika. Řidiči jsou tedy taktéž nuceni využít Spořilovskou spojku....

    Jenže křižovatka mezi MO a R243, umístěná severně od Spořilova (Spořilov-sever), není na takovou zátěž projektována. Spojovací ramena jsou prudká a krátká. Ke všemu jsou i na této křižovatce omezena různá propojení. Není např. možné odbočit z R243 na MO směrem do Braníku a v opačném směru také ne. K tomu je nutné použít křižovatku "Spořilov-západ". Nesmíte se prostě splést a být neustále v pohotovosti. Jedete-li v rychlých pruzích, kamiony v pravém pruhu snadno zakryjí návěsti anebo Vám neumožní odbočit. Pak nezbývá než pokračovat dále a někde se otočit. Vtip je ovšem v tom, že po obrátce cestou zpátky zase musíte odbočit na jiné křižovatce, než kterou jste přehlédli prve. Jinak budete jezdit sem a tam.....

    Bohužel, trasa tak významné a zatížené komunikace vede přímo srdcem obytné zástavby. Sice byla zahloubena a ohrazena protihlukovými stěnami, ale to nic neznamená. Panelové domy podél komunikace jsou mnohem vyšší, takže před hlukem jsou chráněna maximálně přízemní patra. Mnohem horší jsou však zplodiny a i fakt, že tak krátká spojka dokázala neuvěřitelně odporně rozříznout část města napůl. Starý Spořilov se stal ostrovem uprostřed mnohapruhových silnic, z něhož je možné uniknout pouze pomocí některého z mostů. Podobně dopadl

    Komentář ze dne: 06.09.2011 16:50:49     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Spořilovská spojka - zajímavý článek
    Vlastně ta spojka je také součástí Městského okruhu a vede středem města, takže by tu kamióny vlastně neměly být stejně jako na Jižní spojce že??? To by se dalo nějak chytře ošetřit ne?

    Komentář ze dne: 06.09.2011 16:57:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Spořilovská spojka - zajímavý článek
    Rychlostnice R243 - prokletí Spořilova
    najdete dokonce celý článek zde ve Spořilovských novinách i s interaktivní mapou, kde se dozvíte, že se se zástavbou kolem této silnice dříve nepočítalo... Mělo by se tedy dnes změnit její zařazení ne?

    Komentář ze dne: 06.09.2011 17:13:47     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: V Běchovicích jde asi o 100 lidí a na Spořilově o 15 tisíc
    článek -MMR zrušilo územní rozhodnutí na část Pražského okruhu!!!

    Okruh má být z větší části veden po zemědělské půdě, v oblasti Běchovic se ale přibližuje obytné zástavbě. Podle obyvatel Běchovic by mohla být nadměrnému hluku vystavena asi stovka místních lidí.

    To je vážně tragédie, na Spořilově jsou jich tisíce zasaženy takovým hlukem, že už ani nemohou žít!


    Komentář ze dne: 07.09.2011 13:56:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: V Běchovicích jde asi o 100 lidí a na Spořilově o 15 tisíc
    Ježišikriste!!!každej člověk má stejné právo na užívání své nemovitosti a na zachování svého zdraví!! Jakejch furt patnácttisíc? To je celý sídliště, těžko jich tolik žije přímo u Spořilovské. Ti co jsou dál v sídlišti, jsou prostě už dáál..Nejblíže je to o stovkách, stejně jako v zástavbách rodinných domů. Víte kolik lidí různě po republice žije blízko silnice, kde jim každej den jezděj kamiony ne 30 metrů od okna, ale pět metrů. Na jižní spojce jezdily kamiony a veškerá doprava lidem pod okny přes dvacet let, je to nejvytíženější silnice v celé ČR a to stále trvá i bez kamionů ve dne, nákladní doprava do 12 t to tam samozřejmě hasí zvesela celý den.. hluk je u ní k nežití! o absenci protihlukových opatření ani nemluvě. A proč tam byly ty kamiony těch dvacetpětlet? Jen proto, že nebyla žádná paní Růžičková, která by to tam nacpala už před dvaceti lety Vám. Škoda. Samozřejmě je velice nefér přesouvat dopravu podle toho, jak který důchodce má čas a schopnosti šlapat na to, že pod jeho okny jezdit nebudou. Protože nebýt této zdatné ženy, museli by jste si zvyknout stejně, jako lidi u jižní spojky a v jiných dalších oblastech kudy kamiony projíždějí. Třeba pro obyvatele Legerky by bylo dobré, kdyby se teď přestěhovala tam. To by pak mohla dopravu přesunout třeba na Mírák. Protože v Legerce by jich žilo určitě víc a na Míráku by to líp vydrželi. Fakt síla.

    Komentář ze dne: 07.09.2011 14:31:43     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: V Běchovicích jde asi o 100 lidí a na Spořilově o 15 tisíc
    Jde jen o to kamiónovou dopravu do doby dostavby okruhu rozdělit. Nejsou to žádné egoistické cíle jedné skupiny která hájí jen to své. Musí se omezit na vstupu do prahy ev. i ČR a dále rozdělit na Jižní spojku, Spořilovskou ev další silnice....

    U Spořilovské bydlí přímo 5 tisíc lidí 12-40m od silnice a jezdí jim tu asi 150 tisíc aut (po přepočtení kamiónů na lehkou dopravu)!
    Navíc 500m odtud je magistrála a Jižní spojka + další silnice, kde je dalších více než 350 tisíc lehkých a těžkých vozidel.

    Zde to není jen o kamiónech, ale o statisících dalších vozidel! Zde jde opravdu o život!

    Z Jižní spojky byla na přetížený Spořilov nacpána veškerá kamiónová doprava z Jižní spojky zcela protiprávně a byly povoleny smrtící limity hluku!

    Komentář ze dne: 08.09.2011 11:01:35     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: V Běchovicích jde asi o 100 lidí a na Spořilově o 15 tisíc
    Výborný je jak Vy si pěkně protiřečíte. Kam to chcete spravedlivě rozdělovat, když, jak jste sám napsal(a), tak na spojce už JE více než 350 tisíc lehkých a těžkých vozidel. To je snad více, než spravedlivé rozdělení. Podle vašich výpočtů je to o celých 200 tisíc vozidel víc na js. A nebojte jižní spojka je taky protiprávní.

    Komentář ze dne: 08.09.2011 11:28:25     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: V Běchovicích jde asi o 100 lidí a na Spořilově o 15 tisíc
    Poněkud jste přehlédl, že tolik vozidel je v těsném okolí Spořilova - mrkněte do mapy! Ne na Jižní spojce.
    To je součet za všechny silnice do 300-500m v okolí Spořilova (magistrála-D1, Jižní spojka, Hlavní, Senohrabská atd.).

    Kamióny se dají dají omezit na vstupu do ČR, na vstupu do Prahy, něco zůstane na Jižní spojce, něco na Spořilovské, část se odvede u Kačerova.... Variant je kvantum! Jiné řešení než dělení dopravy není. Zkuste také přidat svůj nápad!

    Neměla-li být kamiónová doprava podle vás na Jižní spojce tak u vůbec nemá co dělat na Spoiřlově to je jasné. Přesto zde však celý rok jezdila protiprávně.

    Ale hlavně doprava měla být na Pražský okruh navedena až po jeho dokončení! A ne dnes, když není odpovídající napojení! Je komické kolika malým obcím byly udělány obchvaty za miliardy, ale zdraví statisíců občanů Prahy se nechrání.
    Chyba je v systému, který se musí napravit!

    Komentář ze dne: 08.09.2011 13:20:40     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: V Běchovicích jde asi o 100 lidí a na Spořilově o 15 tisíc
    Proč podle mě? To není podle mě. A co je jeden rok proti 25ti letům?

    Komentář ze dne: 07.09.2011 15:02:04     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: V Běchovicích jde asi o 100 lidí a na Spořilově o 15 tisíc
    Já si teda určitě zvykat nehodlám a taky nehodlám spát na dálnici ,protože jinak se to nazvat nedá.Mám ten bordel 20 m od okna a tak prosím pí.Růžičkovou at to nevzdává díky

    Komentář ze dne: 07.09.2011 16:59:42     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: V Běchovicích jde asi o 100 lidí a na Spořilově o 15 tisíc
    Tady někdo spadl z višně... Prosím vás proč stále omíláte tu paní Růžičkovou??? Bojujte za dostavbu Běchovic - z toho mají problémy všichni v Praze přeci...

    Komentář ze dne: 09.09.2011 11:36:11     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: V Běchovicích jde asi o 100 lidí a na Spořilově o 15 tisíc
    Uklidněte se, zopakujte si pravidla českého pravopisu a pak se vraťte do diskuse.Dozvíte se z ní třeba i to,že kamiony (a nebylo jich málo) jezdily po Spořilovské už před zářím 2010.Jediné správné řešení je dostavba okruhu.Do té doby je nutné dopravní zátěž spravedlivě rozdělit, tj.něco pojede po Spořilovské, něco po Jižní spojce.

    Komentář ze dne: 06.09.2011 18:48:01     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: ŘEŠENÍ
    V mnohém zdejším obyvatelům pomůže dokončení okruhu okolo Prahy - R1. Ubude tranzitní doprava, která po Spořilovské spojce zbytečně projíždí a tak se poněkud sníží hluk a zplodiny. Hlubokou jizvu však může zacelit jen zakrytí komunikace. Vedení silnice v hlubokém zářezu k podobnému řešení přímo vybízí. Spořilovská spojka by vedla v hloubeném tunelu a nad ním by mohl vyrůst park, který si zdejší obyvatelé za tu strast určitě zaslouží....
    Toto je dokončení článku citovaného výše - myslím, že bychom i za toto měli bojovat - zakrýt Spořilovskou a udělat na ní park! Geniální řešení. Bohužel díky tunelu Blanka, tunelu Opencard a pod tunelech na to jistě opět nebudou peníze - jak typické - a ulevilo by to všem!!!

    Komentář ze dne: 07.09.2011 09:37:40     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: ŘEŠENÍ
    Zatím se nabízí pouze otevřené polykarbonátové částečné překrytí. Vše z něj by šlo i nadále ven.

    V petici z minulého roku téměř 2000 lidí požaduje překrytí a na něm parkovou úpravu, ale až po odvedení kamiónů. I tak zde stále bude 60-70 tisíc těžkých a lehkých aut....

    Komentář ze dne: 07.09.2011 10:01:21     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Hlavně veškerá opatření měla být udělána před tím než sem navedli dopravu.

    Navedení dopravy bylo ale protiprávní od samého začátku.

    Vy nevíte že po navedení kamiónů dokonce Zastupitelstvo na magistrátě jakákoliv protihluková opatření na Spořilově zamítlo??? Proti pomoci Spořilovu hlasovaly dokonce všechny strany!!! Viz zápis z jednání Zastupitelstva + zde na novinách....

    Proč by se tím měli zabývat znovu, je to jasný signál - vy tam klidně umřete, my na vás úplně kašleme....

    Jsou to jen falešné hry, které nic nevyřeší a slouží pro zviditelnění např. Zelených....

    Komentář ze dne: 07.09.2011 09:40:44     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: ŘEŠENÍ
    Spořilováci nechtějí zakonzervování kamiónové dopravy na Spořilově, ale rovnoměrné rozdělení dopravy. Proč by měla jedna část Prahy trpět za jiné?
    Tunely ať si navrhují v Bráníku a Krči pro sebe. My máme jiná řešení!

    Komentář ze dne: 07.09.2011 14:10:38     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Jo a oni jako netrpí??? Zkuste chvíli bydlet u Jižní spojky..ještě rádi se vrátíte ke Spořilovské.

    Komentář ze dne: 07.09.2011 14:21:01     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Zkuste 11 tisíc kamiónů přímo pod vaším oknem a zejména v noci poznáte co je to opravdové peklo na zemi....

    Komentář ze dne: 07.09.2011 14:50:38     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    No tak zejména v noci to teď po roce znovu poznáváme, to peklo na zemi. Nebo ne? Oni v noci neodjely na jižní spojku? Vy si snad myslíte, že se vypařily? Ne, nebojte, k brutálně zvýšené dopravě přes den, jsou na spojce na noc. Ale teď nevím jestli jsou to ty pekelné nebo těch údajně ubohých 500, které nám přece nemůžou vadit. Kdybyste si laskavě vybrali. Ale to asi nepůjde, že. Pro Vás je to peklo na zemi zejména v noci, ALE pro nás je to přece těžká pohoda. Jen pár ubohých kamionů na noc! Tak co teda vlastně?

    Komentář ze dne: 07.09.2011 14:58:45     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Je mi z těch vašich keců nanic...pardon, ale to je vážně šílené Proč neobracíte svůj hněv na ty, kteří to zavinili ,tím myslím odpovědné politiky, kteří tyhle veškeré prasárny schvalují a tváří se jako, že nic. napiště jim.Osočujete lidi, kterí nic neprovedli jen se stali obětí naprosto nesmyslné politiky tohohle státu a jeho rádoby zastupitelů .

    Komentář ze dne: 07.09.2011 15:39:21     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Vašich 500 je směšných, na Spořilově zůstává v noci několik tisíc kamiónů, tedy pokud umíte vůbec počítat že?

    Komentář ze dne: 07.09.2011 15:56:20     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Vašich 500 je směšných, na Spořilově zůstává v noci několik tisíc kamiónů, tedy pokud umíte vůbec počítat že?

    Komentář ze dne: 07.09.2011 14:21:08     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Zkuste 11 tisíc kamiónů přímo pod vaším oknem a zejména v noci poznáte co je to opravdové peklo na zemi....

    Komentář ze dne: 07.09.2011 14:24:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Díky. Zkoušela jsem minulá léta a už mám znovu to štěstí.

    Komentář ze dne: 07.09.2011 15:48:59     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    to myslíte těch pár kamiónů? Přečtěte si idnes - máte jich tam 500 a na Spořilově zůstává přes 10 tisíc? Ale asi moc nečtete že?

    Komentář ze dne: 07.09.2011 14:42:48     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Faktem je, že po Jižní spojce kamiony jedou po rovině a po Spořilovské to ženou do kopce. Logicky je hladina hluku nesrovnatelně vyšší, tak abychom nic nenamítali zvedla nám hygiena hladiny hluku na naprosto neuvěřitelné hodnoty, za to by měl jít někdo natvrdo sedět a to naprosto vážně!!!!!Z diskuzí tady na novinách mám tak nějak dojem,že lidé od Jižní spojky, kteří se tady do Spořilovských navážejí, si zřejmě nestačili ta ty roky všimnout jaká doprava po Spořilovské jezdila už před zářím 2010?Nezaregistrovali jste náhodou těch 8000 kamionů, které tady jezdili už dávno před tím,než se tohle všechno stalo, protože jinudy se jaksi na dálnici D1 na Brno dostat nedá?

    Komentář ze dne: 07.09.2011 15:02:03     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Faktem je, že dělaj kravál úplně stejnej ať jednou rovně nebo do kopce. Po spojce jedou celkem slušně rychle a hluk zůstavá ještě dlouhou dobu po tom, co projedou. Spořilovští jsme hlavně my - to za prvé, vy jste jakási pozdnější přípojka k dlouhá léta existujícímu Spořilovu (ale je Vás asi víc - to je to nejdůležitější), za druhé - se do nikoho od Spořilovské nenavážejí - pouze se brání, tak jako VY a to je sakra rozdíl od navážení, nebo ještě by se dalo říci, že vy se navážíte do nás a za třetí - lidi od spojky - věřte - mají celá léta,co dělat s šílenou dopravou a tak zřejmě stejně jako Vy - neřešili tu Vaši. Přečtěte si nějaký článek o tom, že jižní spojka je nejvytíženější silnicí v Čr. Urrčitě jich najdete několik.

    Komentář ze dne: 07.09.2011 15:37:02     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Teprve až zkusíte 11 tisíc kamiónů pochopíte o čem je řeč. Nás se nikdo neptal a navedli sem všechny kamióny a do poslední chvíle to tutlali, my jsme se nemohli proti navedení bránit.
    Děláte to teď špatně, hrajete jen za sebe a to je prohraný boj, musíte kopat za Prahu, to je taktika pro všechny... Jenže vy to stále nechápete... Nebo nechcete pochopit a kamióny na Spořilovské nám přejete?

    Komentář ze dne: 07.09.2011 15:40:24     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Když mluvíte za lidi ze starého Spořilova, tak hovořte pouze za svůj západní cíp! My ze severovýchodní části to schytáváme spolu se sídlištěm!!!!!

    Komentář ze dne: 07.09.2011 15:56:20     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Tito lidé nedokáží pochopit, že na Spořilově ty kamióny vadí všem a hlavně nevědí za co mají bojovat.
    Podepisují petice za ochranu Bráníku a Krče (přitom jde o minimum kamiónů) a tím říkají, že to má zůstat na Spořilovské, místo aby podepisovali petici proti kamiónům v Praze.

    Komentář ze dne: 08.09.2011 10:49:03     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Nemějte péči..petici proti kamionům v Praze samozřejmě podepíšeme.

    Komentář ze dne: 08.09.2011 10:54:42     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Pokud vím, tak každý, včetně lidí od Spořilovské, podepisují petice hlavně na ochranu sebe. Nevím proč by měl spořilovák podepisovat petici na ochranu Braníku. Překrucování, hrušky s jabkama dohromady..to vám to jde. Petice proti vjezdu kamionů do Prahy vůbec je samozřejmě už úplně jiná věc.

    Komentář ze dne: 08.09.2011 11:38:18     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Ti co podepsali petici po převedení kamiónů na Spořilovskou byli v právu. Ti, co se dnes snaží zakonzervovat svoji původní dopravu na Spořilovské v právu nejsou! A je smutné, že mezi nimi jsou i lidé ze starého Spořilova...

    Komentář ze dne: 08.09.2011 13:11:58     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Smutný je, že lidi jako vy lezou na internet a plácaj tady nesmysly.

    Komentář ze dne: 08.09.2011 13:17:40     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Jistě.z vašeho příspěvku je to zcela pochopitelné. Jediní, kteří jsou v právu, jsou lidi od Spořilovské! Ostatní, kteří nechtějí kamiony pod svými okny, obzvláště pak, když všichni víme, jak je to strašné, žádná práva nemají! Tak teď je mi to teprve jasné.

    Komentář ze dne: 08.09.2011 14:29:24     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Vy nechcete pár stovek kamiónů, ale Spořilov bojuje stále s 10 tisící, to je ten hlavní rozdíl. A nespadly z nebe, ale většina z Jižní spojky! My je tady také nechceme a pokusíme se je dostat pryč všechny, tak jak je to na Jižní spojce, která je navíc pro mezistátní přepravu určená na rozdíl od silnice 2. třídy!!!!

    Komentář ze dne: 08.09.2011 14:34:23     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Od začátku jsou v právu lidé ze Spořilovské, těm se stala ta největší újma. Ale ono je také jiné řešení - převést všechny kamióny na další rok do jiné oblasti, aby se Spořilov vzpamatoval, pak do jiné oblasti atd....

    Komentář ze dne: 08.09.2011 14:43:23     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Od začátku jsou v právu lidé ze Spořilovské, těm se stala ta největší újma. Ale ono je také jiné řešení - převést všechny kamióny na další rok do jiné oblasti, aby se Spořilov vzpamatoval, pak do jiné oblasti atd....

    Komentář ze dne: 08.09.2011 14:45:03     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Prosím vám..nelžete!.to není dobré. Žádní lidé ze starého Spořilova se nesnaží dopravu zakonzervovat na Spořilovské. Proč by to jako dělali, vždyť je to trapné, ty vaše lži.

    Komentář ze dne: 08.09.2011 15:38:20     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Proč tedy lidé ze Spořilova podepisují petici, která chce vyloučit kamióny jen z vnitřního města. V tisku ale považují za Městský okruh jen Jižní spojku. Spořilovská není považována za vnitřní město a tím pádem sem doprava podle nich patří a dokonce usilují o ponechání veškeré kamiónové dopravy na Spořilově a její zatunelování!
    Asi moc nečtete noviny že? Mrkněte na články z novin na internetu a bude vám to hned jasné! Některé jsou tu dokonce citovány!!

    Komentář ze dne: 08.09.2011 15:44:04     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    "Zelení požadují, aby hlavní město nepřijímalo další polovičatá řešení, ale naopak podniklo účinné kroky k řešení neúnosné situace na Spořilově. Možným řešením je překrytí Spořilovské tubusem z polykarbonátu, který by se dal instalovat poměrně rychle a významně by snížil hluk a částečně odvedl i exhalace," navrhuje řešení předsedkyně Zelených v Praze 4 a místní zastupitelka Iva Kotvová.

    A všechny kamióny tam ponechte že? To jste asi nevěděl(a) že???


    Komentář ze dne: 08.09.2011 16:59:15     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Ať se laskavě Zelení zapouzdří do polykarbonátu sami.

    Komentář ze dne: 08.09.2011 17:24:04     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Přesně tak, zastupitelka Kotvová vše vyřeší tím, že nám to tady zataví do polykarbonátu což bude nejen šíleně nevzhledné, ale navíc k ničemu? Kam asi ty škodliviny půjdou? To aby si ti lidé , kteří bydlí u vjezdu a výjezdu do toho jejich rádoby tunelu ,nakoupili plynové masky s výkonou filtrací.To přeci nemůže nikdo myslet vážně.

    Komentář ze dne: 08.09.2011 17:38:40     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Tunel by nebyl uzavřený, ale na několika místech otevřený... Takže by to všechno stejně šlo ven. A kamióny by tu zůstaly navždy! To je logika že?

    Komentář ze dne: 08.09.2011 17:48:30     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Tak to je ještě lepší, to teda musela být bedna co tohle vymyslela! A takovýhle lidi propaguji ekologické řešení dopravy takto?Zřejmě jsou za vším jen něčí zájmy, aby vše pěkně zůstalo na Spořilovské ,at tam ti lidé podél klidně chcípnou tak je holt obětujem, nás zastupitele to totiž vůbec nezajímá. A to jsem paní Kotvovu v komunálkách volil a taky zelené krucinál!

    Komentář ze dne: 08.09.2011 10:50:51     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    No to taky děláme. Tak nevím co se trapně ozýváte.

    Komentář ze dne: 07.09.2011 15:56:20     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: ŘEŠENÍ
    Teprve až zkusíte 11 tisíc kamiónů pochopíte o čem je řeč. Nás se nikdo neptal a navedli sem všechny kamióny a do poslední chvíle to tutlali, my jsme se nemohli proti navedení bránit.
    Děláte to teď špatně, hrajete jen za sebe a to je prohraný boj, musíte kopat za Prahu, to je taktika pro všechny... Jenže vy to stále nechápete... Nebo nechcete pochopit a kamióny na Spořilovské nám přejete?

    Komentář ze dne: 06.09.2011 19:23:01     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Proč se dohadovat?
    :-) já tedy nechápu Vaše dohady - kdo co jak proč... věc je jednoduchá - stačí jen žaloba - pokud nevíte, hluková vyjímka (ta neskutečná vyjímka) byla udělena jen pod podmínkou, že bude okruh do tří let - což již teď jistě víme že nebude - pak tedy musí platit řádné hlukové limity! takže kamiony pryč! jen podat konečně tu žalobu - rád bych na to přispěl - a s tím zastřesením Spořilovské souhlasím

    Komentář ze dne: 07.09.2011 09:44:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Proč se dohadovat?
    Na žaloby můžete přispět na účet sdružení SOS Spořilov - viz web sos-spořilov.cz....


    Komentář ze dne: 07.09.2011 10:14:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Proč se dohadovat?
    Dobrý den, na žaloby je bohužel potřeba řádově několik desítek tisíc korun....pokud se najde dostatečný počet lidí ochotných podílet se na jejich financování tak tomu nic nebrání. Kontaktujte sos-sporilov, určitě poskytnou číslo účtu na které posílat příspěvky.děkuji

    Komentář ze dne: 07.09.2011 09:44:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Proč se dohadovat?
    Na žaloby můžete přispět na účet sdružení SOS Spořilov - viz web sos-spořilov.cz....


    Komentář ze dne: 07.09.2011 09:53:28     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Proč se dohadovat?
    Hygiena by měla podle zákona sama odebrat vyjímku TSK, ale doposud to neudělala. V zásadě už mohla být doprava zpět na Jižní spojce, pokud by Hygiena postupovala podle zákona.

    Komentář ze dne: 07.09.2011 14:19:48     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Proč se dohadovat?
    To je dobrý fór! Kdyby se postupovalo podle zákona tak na jižní spojce nepojede ani jediné auto.

    Komentář ze dne: 07.09.2011 16:03:35     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Proč se dohadovat?
    ale pojede... :-))

    Komentář ze dne: 07.09.2011 09:50:44     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Rozdělení kamiónů do více oblastí
    To je nejjednodušší, nejrychlejší, nejlevnější a nejspravedlivější řešení v době takové krize jaká je dnes. Situace se bude jen zhoršovat a nakonec by tu zůstaly kamióny navždy beze všech úprav.

    Je třeba trvat na jejich odvedení ze Spořilova.

    Na Barrandov nesmějí, na Jižní spojku určenou k mezistátní přepravě nesmějí, do Říčan nesmějí....

    Proč by měly jezdit přes Spořilov kde ohrožují lidi nejvíc?

    Komentář ze dne: 07.09.2011 10:17:12     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: PETICE!!!
    Blokáda bude podpořena peticí. Dnes nebo zítra bude ke stažení na webu sos-sporilov.cz.

    Podpisová místa budou v obou lékárnách (Božkovská i Centrum). Další místa upřesníme.

    Ideální je s podpisovými archy oběhnout svůj dům, získá se tak nejvíce podpisů a je zajištěné, že se archy nikde neztratí.

    Měli bychom získat více než 1000 podpisů, aby se petice dostala jako bod programu na jednání zastupitelstva.

    Komentář ze dne: 09.09.2011 18:48:39     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Pitrs (pitrs55@centrum.cz)
    Titulek: Re: PETICE!!!
    prosím všechny lidi, kteří chodí na net a sledují situaci kolem Spořilovské aby udělali to samé co já a stáhli a vytiskli si několik petičních archů a obešli lidi ve svých domech. Ne každý má doma internet a tiskáru. Je určitě dobré sehnat co nejvíce podpisů a myslím, že těch pár desítek minut nikoho nezabije - narozdíl od smogu z kamionů. Podepsané archy pak můžeme předat lidem z SOS Spořilov při blokádě. Díky všem!
    P.S. a už se tu zbytečně nedohadujte - myslím, že se všichni shodneme na tom, že kamiony do Prahy nepaří vůbec!

    Komentář ze dne: 14.09.2011 22:10:16     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Lumir (@)
    Titulek: Jedina mozna cesta je urychlena realizace R1
    Z diskuse je krasne videt ze kazdy bojuje za to sve okno u silnice, at je to na Sporilove nebo u Jizni spojky coz je samozrejme pochopitelne. Pritom jedine reseni, ktere pomuze vsem je tlacit na dostavbu okuhu R1. Chapu ze i tam v okoli bydli lide, ale silnice jeste nestoji, takze je prostor na vyjednani pripadnych uprav, tak aby bylo co nejvice lidi spokojeno.
    Osobne si myslim, ze zastreseni Sporilovske je opet reseni jen pro polovinu obyvatel Sporilova a to tem, kteri bydli v casti, kde je Sporilovska zapustena do zeme. Sporilovska ma ale na sever od mostu pres ulici Hlavni take cast, ktera je nad urovni zeme, kde je dokonce vjezd na Sporilovskou. V tomto miste a take na zacatku a konci tunelu by byla situace jeste nekolikanasobne horsi co se tyce hluku. Kdo se nekdy alespon trochu zajimal, jak je to s sirenim akustickeho tlaku si dokaze predstavit, jak to muze v techto mistech vypadat. Staci si zajit stoupnout nekde k tunelu. Lide kteri bydli treba v zapadni casti ulice na Chodovci by se museli zblaznit. Pro ne by se situace jeste vyrazne zhorsila. Tot nazor novopeceneho sporilovaka bydliciho stovky metru od Sporilovske i Jizni spojky. Plne stojim a podporuji nazory p.Ruzickove. Pozadavky ktere prosazuje jsou jedinou a moznou cestou ke spokojenosti co nejvice postizenych lidi...

    Komentář ze dne: 15.09.2011 08:34:35     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Jedina mozna cesta je urychlena realizace R1
    Přesně tak, dostavba okruhu je jeniné možné řešení, ale toho lze dosáhnou pouze tlakem všech městských částí na vedení Magistrátu.

    Komentář ze dne: 15.09.2011 10:19:16     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Jedina mozna cesta je urychlena realizace R1
    Zatím však všichni ti opravdu hloupí lidé jsou proti Spořilovu místo aby tlačili na okruh... Česká nátura je vážně podivná...

    Komentář ze dne: 16.09.2011 01:17:07     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: tenhle prechod??
    Je myslen tento prechod u sjezdu?

    http://www.mapy.cz/#x=14.478697& y=50.050824&z=17&l=3&d=stre_ 125572_0_1&c=23-14-30-28-29-27-h& ;t=s&q=spo%C5%99ilovsk%C3%A1%2C%20pr aha&qp=15.823725_50.219834_15.853646 _50.229620_14

    Komentář ze dne: 16.09.2011 08:31:59     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: tenhle prechod??

    Komentář ze dne: 16.09.2011 08:36:51     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: tenhle prechod??
    Nejde sem vložit dlouhý odkaz, na Google Maps to jsou souřadnice: 50.050738,14.47782

    Komentář ze dne: 16.09.2011 10:04:51     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: PŘECHOD
    nic ve zlým, ale jste tu jak retardovaní... proč se neustále dokola ptáte jaký přechod? snad bylo jasně napsáno, kde se sejdeme: Sejdeme se na travnaté ploše před věžákem v dolní části Spořilova u Trnavské ulice (sjezd z Jižní spojky na Chodovskou, resp. Spořilovskou ulici naproti Mazdě) - je mi jasné, že se teď bude každej ptát která je Trnavská ulice... prostě až uvidíte hodně lidí, tak jděte k nim... a s tímto materiálem budeme dělat blokádu - Bůh mám pomáhej :-)

    Komentář ze dne: 16.09.2011 11:56:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: PŘECHOD
    Vazeny, ta silna slova o retardovanych si nechte na doma.
    O tomto prechodu malokdo vi, a pokud se rozsirila mezi lidi puvodni informace, jednoznacna neni - zrejme Vam unika celkem zasadni vec, a to ta, ze kazdy pristup na internet nema.
    Preji hezky vikend.

    Komentář ze dne: 16.09.2011 15:32:54     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: BLOKÁDA JE POVOLENÁ MĚSTEM!!!
    Na četné dotazy odpověď :

    Jedná se o městem povolenou demonstraci i blokádu. Ochranu protestujících zajišťuje policie, stejně tak jako řízení dopravy.

    K výše uvedenému příspěvku - jde o dolní část Spořilova a Chodovskou - Spořilovskou u sjezdu z Jižní spojky na Spořilov. Zde je jediný přechod pro chodce.

    Komentář ze dne: 20.09.2011 12:31:38     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Dnešní blokáda a média
    Vážení, blokáda probíhá za velkého zájmu médií. Je možné situaci dosti ovlivnit tak všichni přidte bojovat za Spořilov! Čím více účastníků tím lépe!

    Komentář ze dne: 20.09.2011 14:40:58     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Míla (@)
    Titulek:
    Sobci ze Spořilova ...

    Komentář ze dne: 20.09.2011 19:56:50     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Rudolf (@)
    Titulek: Re:
    Je to tak, divím se, že je ti policajti po 17:00 vevypráskali obuchama, když to měli povolené mezi 16:00 až 17:00. Jel jsem kolem v 17:25 a stále se motali na přechodu za přihlíčení pár desítek gum...

    Komentář ze dne: 20.09.2011 20:04:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Míla a Rudolf
    Šumná dvojka retardovaných jedinců ;-)....


    Komentář ze dne: 20.09.2011 21:04:53     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Ohlas blokády v médiích
    Vzkaz pro administrátora těchto stránek: Mohl by jste udělat něco s tím, aby zde fungovaly int. odkazy a při jejich vkládání se v nich netrořily mezery??? Funguje to skoro všude, tak přoc tady NE? díky

    Komentář ze dne: 20.09.2011 21:34:55     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Admin (@)
    Titulek: Re: Re: Ohlas blokády v médiích
    Ne, nebude to fungovat z důvodu ochrany proti spamu. Pošlete nám odkazy na mail noviny @ sporilov . info, rádi je zveřejníme ve formě článku.

    Spořilovské aktuality
    17.11.2024: Před 35 lety...
    Jak jsme prožívali sametovou revoluci na Spořilově? Připomeňte si ve starším článku.

    Starší aktuality


    Čtenáři od 31.5.2004

    Spořilovská kliknutí
    Celkem9420489
    Prosinec173660
    Dnes11329

    Spořilováci na webu

    Nyní si čte web : 378 uživ.


    you porn vidéos gratuites sur Bestporn2021.com

    (c) Spořilovské noviny 2004 - 2019  
    Vydavatel: Mgr. Tomáš Hromádka - REGIONPLUS. Adresa redakce: Mgr. Tomáš Hromádka, Rakovského 3162/8, 143 00 Praha 4. IČO: 03582205. Tel. 777 944 684.
    Vytvořeno pomocí redakčního systému phpRS. Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Spořilovských novin publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
    Kontaktní e-mail redakce: noviny@sporilov.info
    CENÍK INZERCE