Spořilovské noviny
Úvod | Stáhněte si | Spořilovské odkazy| FACEBOOK | International  

Spořilováci sobě
Napište nám!
Těšíme se na vaše příspěvky, fotografie, komentáře a další informace, které rádi zveřejníme. Kontaktovat redakci můžete prostřednictvím e-mailu noviny@sporilov.info.


Poslední komentáře
  • Farmářské trhy - aktuální informace:
    "Milí naši zákazníci a podporovatelé! 🍀 Po dnešní schůzce s firmou Mercatus jsme se dobrali . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Farmářské trhy:
    "Dobrý den, ráda bych se zeptala jak dopadl výběr provozovatele farmářských trhů na Roztylském náměst . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Karel Koželka na sídlišti Spořilov II:
    "Dobrý den, nevíte náhodou někdo z vás, kde konkrétně architekt Karel Koželka na sídlišti Spořilov . . . " (Život na spořilovském sídlišti v roce 1970)
  • Neni to zadna 1. trida.:
    "Mila Michaelo, jsme vrstevnici. Ja chodil do C a ty bud do a nebo B. Moje sestra Lida s tvoji sestr . . . " (Zapomenutá školní fotografie ze ZŠ Jižní)
  • Tusim,:
    "ze s Renatou jsem chodil do prvni tridy. Ale ta pak nejak zmizela stejne jako Olina Tvrda. mnohem po . . . " (Spitznerovi vzpomínají na Spořilov - díl 1.)
  • Re: no nevim...:
    "Tento názor je kvalitní." (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • no nevim...:
    "pokud někdo netrefí do volební místnosti bez aplikace, je otázka, jestli by měl mít volební právo.. . . . " (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • Souvislost s článkem:
    "A jak to souvisí s článkem?" (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Nenakupovat u pilulky.cz!:
    "Proti územnímu rozhodnutí přišly dvě žaloby, po změně vedení ji stáhli na radnici Horní Počernice. Ž . . . " (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Šabatová:
    "„Zima bude těžká. Nevíme, s čím přijde vláda, ale lidem budou muset pomoci i města. Například balíčk . . . " (Do zastupitelstva městské části Praha 4 kandiduje devět volebních subjektů!)


  • Spořilovský kalendář
    <<  Duben  >>
    PoÚtStČtSoNe
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30      

    Mohlo by vás zajímat...

    Komentáře

    ke článku: Petice ke stažení na webových stránkách sos-sporilov.cz!
    ze dne 07.09.2011, autor článku: Čtenář Spořilovských novin

    Komentář ze dne: 09.09.2011 08:57:07     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Magistrát musí odhlučnit Holešovičky
    Hlukové a imisní zátěži z automobilové dopravy se žalobami už nebrání jen sdružení Občané postižení Severojižní magistrálou. U obvodního soudu pro Prahu 1 s žalobou na překračování limitů hluku a imisí v ulici V Holešovičkách uspěli obyvatelé okolních domů.

    dnešní Právo

    Komentář ze dne: 09.09.2011 11:55:41     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Holešovičky
    Se sdružením Za naší budoucnost jsme v kontaktu a v posledních měsících sledujeme jejich činnost, mimochodem trvající mnoho let. K výsledku blahopřejme!

    Komentář ze dne: 09.09.2011 18:46:27     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Pitrs (pitrs55@centrum.cz)
    Titulek: PETICE
    prosím všechny lidi, kteří chodí na net a sledují situaci kolem Spořilovské aby udělali to samé co já a stáhli a vytiskli si několik petičních archů a obešli lidi ve svých domech. Ne každý má doma internet a tiskáru. Je určitě dobré sehnat co nejvíce podpisů a myslím, že těch pár desítek minut nikoho nezabije - narozdíl od smogu z kamionů. Podepsané archy pak můžeme předat lidem z SOS Spořilov při blokádě. Díky všem!

    Komentář ze dne: 10.09.2011 18:03:06     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Většina lidí neví o co jde s mýtem!
    Jedna zkušenost při podepisování petice z dneška. Mýto prý je důležité, protože z toho má náš stát finance a jde do rozpočtu.
    Vážení to je mýlka, z toho má na několik let hlavně Kapsch. Bylo to tak nevýhodně uzavřeno a v tisku se to několikrát řešilo...

    Komentář ze dne: 10.09.2011 18:34:50     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Nemoci u Spořilovské
    Při osobních rozhovorech s lidmi zaznamenán zejména u seniorů zvýšený výskyt dýchacích obtíží a postižení plic - chronická obstrukční nemoc, zápaly plic, těžké záněty průdušek a dále onemocnění srdce (vč. infarktů), centrální mozkové příhody, rakovina aj.
    Někteří lékaři už se při diagnostikování pacientů ptají zda nebydlí u Spořilovské. Měli by ale v této věci vyvíjet daleko větší aktivitu.
    Uschovejte si zdravotní dokumentaci, budete ji potřebovat, lze totiž žádat náhradu škody za poškozené zdraví u soudu. Zdůrazněte, že bydlíte u Spořilovské a že jsou zde vysoce překročeny limity hluku a imisí!

    Komentář ze dne: 11.09.2011 19:25:47     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Blokáda - Pražský deník
    Sdružení chystá blokádu Spořilovské ulice
    Praha – Obyvatelům Spořilova už došla trpělivost. Téměř rok jim pod okny domů jezdí kamiony a těžká nákladní doprava. Proto chtějí na situaci upozornit plánovanou demonstrací.
    Pražský deník 11.9.2011
    Jitka Eisenhammerová
    ______________________________________ __

    „Dne 20. září, tedy na den výročí zahájení provozu na části Pražského okruhu, a tím navedení veškeré kamionové dopravy z Jižní spojky do oblasti Spořilova, budeme na protest proti tomuto opatření blokovat Spořilovskou ulici přecházením po přechodu v dolní části Spořilova,“ sdělila Deníku Jana Růžičková z občanského sdružení SOS Spořilov, které blokádu bude organizovat.
    Co členové sdružení požadují?
    „Aby byl omezen vjezd těžké tranzitní dopravy do Prahy a byly spravedlivě rozděleny dopravní toky do doby dostavby celého Pražského okruhu. Dle oficiálních sdělení v tisku je zahájení dostavby plánováno až po roce 2020,“ obávají se spořilovští, kteří také kvůli zákazu vjezdu kamionů do Prahy podepisovali petici.
    Obyvatelé se rovněž domnívají, že se problém má řešit na vládní úrovni. Podle nich je nutné okamžitě uvolnit peníze na dostavbu Pražského okruhu.
    Ministr dopravy Pavel Dobeš (VV) totiž před časem zveřejnil, že rozpočet resortu dopravy na rok 2012 se může snížit o dalších 15 miliard korun. V tom případě nebude Státní fond dopravní infrastruktury schopen dostát svým závazkům vůči hlavnímu městu Praze a dostavět část okruhu do Běchovic.
    Vedení hlavního města je také zásadně proti krácení rozpočtu na dopravní stavby.
    „Jednoznačně tento plán odmítáme, důsledky pro Prahu i Pražany by byly fatální,“ prohlásil Karel Březina (ČSSD), primátorův náměstek pro dopravu.
    Pro obyvatele Spořilova se od září změnilo pouze to, že v nočních hodinách a pouze v jednom směru kamiony přes Spořilov nejezdí. Podle členů sdružení ale i tak zůstává zátěž, a to jak hluková, tak ze zplodin, neúměrná. Obyvatelé Braníka a Krče se rovněž připojili k protestům proti vjezdu kamionům do vnitřní části Prahy.

    Komentář ze dne: 13.09.2011 16:58:49     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Blokáda - Pražský deník
    Vytlačit úplně kamióny z centra města je nerálné, ale lze je podstatně omezit... :-))

    Komentář ze dne: 11.09.2011 22:28:56     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Boha jeho:
    Pro obyvatele Spořilova se od září změnilo pouze to, že v nočních hodinách a pouze v jednom směru kamiony přes Spořilov nejezdí.
    ZASE NEPRAVDA!!!!!
    Popravdě - nejezdí v takové míře...

    Komentář ze dne: 12.09.2011 13:40:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Petici jen za víkend podepsaly stovky lidí!
    Od pátku, kdy byla petice distribuována mezi občany ji podepsalo již několik stovek lidí. Mezi nimi jsou i vůdčí osobnosti ČESMADU!
    Zatím všem děkujeme a pokračujeme do konce září.... Doufáme, že nás bude minimálně 5000.
    Je to důležité z hlediska dalších jednání a nutnosti urychleného řešení situace.
    Tato záležitost nemá v civilizované Evropě obdoby.

    Komentář ze dne: 12.09.2011 13:40:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Petici jen za víkend podepsaly stovky lidí!
    Od pátku, kdy byla petice distribuována mezi občany ji podepsalo již několik stovek lidí. Mezi nimi jsou i vůdčí osobnosti ČESMADU!
    Zatím všem děkujeme a pokračujeme do konce září.... Doufáme, že nás bude minimálně 5000.
    Je to důležité z hlediska dalších jednání a nutnosti urychleného řešení situace.
    Tato záležitost nemá v civilizované Evropě obdoby.

    Komentář ze dne: 12.09.2011 14:04:52     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Návrat na Jižní spojku chce více subjektů!!
    Kamiony budou mít vjezd do Říčan zakázán
    Říčany - Kamiony, které se nechtějí při cestě do Hradce Králové vracet na Spořilov, si zkracují cestu přes Říčany. Pomoci mají značky.
    ______________________________________ __
    Autor: DENÍK/ Michaela Hlinková
    V Říčanech u Prahy ve středu začali s instalací značek zamezujících průjezdu nákladních aut nad 12 tun. Ve čtvrtek by měly být osazeny na celé trase od Modletic do Úval, na níž po pondělním otevření jihozápadní část pražského okruhu výrazně vzrostla doprava. ČTK to řekla říčanská starostka Adriena Mrázová.
    Na silnici vedoucí od dálnice D1 do Říčan se přesunula těžká nákladní auta, která se po projetí okruhu nechtějí vracet na Spořilov a při jízdě například na Hradec Králové volí raději trasu přes Říčany, Škvorec a Úvaly. Situace se má podle starostky zlepšit díky novým značkám, které začnou v celém úseku platit od čtvrtka. Silničáři si totiž podle Mrázové neuvědomili, že rozhodnutí týkající se značek musejí vydat dva správní úřady, vedle Říčan ještě Brandýs nad Labem.
    „Požádali ale jenom Říčany. Takže teď ještě rychle žádají i Brandýs, aby zákaz vjezdu automobilů nad 12 tun a pak ještě nad osm tun platil po celé Říčanské od Modletic do Úval,“ dodala.

    Město má podle ní k dispozici statistiku, z níž vyplývá, že Říčanskou ulicí nyní projíždí zhruba o pětinu aut více než dříve. „Od pondělních dvanácti do středečních devíti hodin narostla doprava proti minulému týdnu o dva tisíce aut,“ uvedla starostka. Nárůst dopravy je ale znát i v Černokostelecké ulici. „Jenom za hodinu tam projelo pětaosmdesát kamionů, dříve to bylo asi dvacet. Ta doprava se začíná zvyšovat úplně všude. My jsme se báli, že Černokostelecká to zažije taky, a už je to tady,“ dodala.
    Větší pohyb aut je i na dalších silnicích v okolí Říčan, například při jízdě od Brna řada řidičů sjíždí už na Strančice, což vede k nárůstu dopravy na jindy nevytížených komunikacích. „Přes Říčany už neprojedou, tak hledají další cesty,“ komentovala tuto skutečnost starostka.
    Instalaci nových značek uvítal úvalský starosta Jan Štastný, který ale míní, že na Úvaly nemá otevření pražského okruhu tak drastický dopad jako na Říčany. Tamní komunikace totiž vedou více mimo město. Radnice podle něj dlouhodobě prosazuje, aby kamiony jezdily po dálnicích, k tomu by je podle něj mohla přimět instalace mýtných bran se zvýšeným tarifem na silnicích nižších tříd. Proč si nyní řidiči kamionů zkracují cestu přes Říčany a Úvaly, ale starosta příliš nechápe. „Co se týče spotřeby pohonných hmot, tak moc neušetří, protože na těch malých silnicích musejí neustále brzdit a zase přidávat plyn. To je snad výhodnější vzít to po dálnicích,“ míní.
    Úzká silnice mezi Říčany a Úvaly navíc není na průjezd těžkých nákladních automobilů stavěna. Když se potkají dva protijedoucí tahače, obtížně se vyhýbají a zpomalují dopravu. Hrozí také častější nehody.

    Po otevření jihozápadní části pražského okruhu již nesmějí kamiony na Jižní spojku, dopravní zátěž se tak přenesla na Spořil

    Komentář ze dne: 12.09.2011 14:06:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: pokračování předchozího textu....
    Po otevření jihozápadní části pražského okruhu již nesmějí kamiony na Jižní spojku, dopravní zátěž se tak přenesla na Spořilov. Podle Mrázové je jediným rozumným řešením rozdělit nákladní dopravu přes Barrandovský most a přes nový okruh. „Jenže na to Praha nechce slyšet. Budeme na to ale tlačit. Společně s Prahou 4 a Ředitelstvím silnic a dálnic se budeme snažit vyvolat jednání s magistrátem, abychom tu situaci řešili,“ uvedla.
    Na zákaz vjezdu na Jižní spojku si stěžovalo sdružení autodopravců Česmad Bohemia. Upozorňovalo na prodloužení trasy o 21 kilometrů v případě použití pražského okruhu pro tranzit i přenesení dopravní zátěže z Barrandovského mostu na Spořilov a Chodov.

    Komentář ze dne: 12.09.2011 14:23:37     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: pokračování předchozího textu....
    Zodpovědní tedy za utrpení Spořilova jsou - tehdejší primátor Bém, jeho náměstek Blažek a z úředníků Heroudek!

    Komentář ze dne: 13.09.2011 15:37:01     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Boží mlýny!
    Policie prošetřuje hlavního hygienika Víta, hrozí mu až deset let
    Policisté začali prošetřovat hlavního hygienika Michaela Víta. Mají podezření, že se mohl dopustit zneužití pravomoci veřejného činitele. Případ se vztahuje k zakázce v hodnotě několika miliónů korun, kterou měl Vít zadat manželovi své podřízené z ministerstva zdravotnictví. To vše bez výběrového řízení. V úterý o tom informoval obvodní státní zástupce pro Prahu 2 Tomáš Bláha.


    Komentář ze dne: 13.09.2011 16:28:14     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Boží mlýny!
    Jasně, na každého zločince, co povolil Spořilovskou jednou dojde! :-))

    Komentář ze dne: 12.09.2011 14:09:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Návrat na J. spojku podporují min. 3 subjekty
    ČESMAD, ŘSD a starostka Říčan....
    A zřejmě i TSK...

    Komentář ze dne: 13.09.2011 15:49:27     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Peice v Bráníku
    Tak jen tak pro informaci, aby Spořilováci věděli co se děje za humny a také na Starém Spořilově respektive asi jen v jeho západní části. Informace převzata z webu Náš Braník
    Pod petici proti návratu kamionů na Jižní spojku se podepsalo 1100 lidí
    přidáno: 12.9.2011 5:57, autor: Náš Braník

    Mezi signatáři jsou lidé z Braníka, starého Spořilova a Chuchle. Organizátoři všem děkují za podporu.
    Petice nyní míří na zastupitelstvo hlavního města Prahy, které je podle zákona povinno ji projednat.



    Komentář ze dne: 14.09.2011 15:11:44     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Jirka (@)
    Titulek: Re: Petice v Bráníku
    Bydlíme v západní části Starého Spořilova a o žádné petici lidí z Braníka jsem nic neslyšel...

    Komentář ze dne: 13.09.2011 16:45:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Protidiskriminační žaloby
    Petice Bráníku nic neřeší, nic nenavrhuje, je to jako plácnutí do vody. Jedno je ale jisté. Kamióny tu v určité míře než se dostaví okruh jezdit musí. Pokud by kamióny nepatřily na několikaproudou Jižní spojku určenou pro mezistátní přepravu, pak samozřejmě tím spíše nepatří na Spořilovskou do centra sídliště, kde jedou dokonce jedním pruhem!!!!
    To je vlastně pro Spořilov úžasné, zbaví se veškeré kamiónové dopravy, protože zde lidé mají stejná práva jako na Barrandově, v Bráníku, Krči a Chuchli...
    Tato záležitost by byla diskriminační a byla by napadena protidiskriminační žalobou u soudu! Nehledě na další 2 připravované žaloby.
    Stalo se přesně to co se stát nemělo, místo aby se čeští Švejci sjednotili a hledali společné řešení tak vymýšlejí nesmysly a nereálné věci!
    Dojde to tak daleko, že doprava se odkloní přes Kačerov a západní cíp Spořilova dostane dvojnásobnou zátěž místo aby kamióny pokračovaly na Barranďák.

    Komentář ze dne: 14.09.2011 08:22:11     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Protidiskriminační žaloby
    Dokonce jedním pruhem??Opravdu?? To jsou věci..a kolika pruhy si myslíte, že jezdí jinde? Vy jste blázen..blázen s padesáti zbytečnými miliony v kapse.zřejmě.a vymýšlející nesmysly.ale to musíme u takto postižených brát s rezervou.

    Komentář ze dne: 14.09.2011 10:44:03     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Protidiskriminační žaloby
    Špatně jste to pochopil(a). Přijďte se podívat na sjezd a výjezd s Jižní spojky na Spořilově, to není ani silnice II.třídy, ale jednoproudová okreska pouze pro osobáky.
    Dálnice pro mezistátní přepravu kamiónů jsou minimálně tříproudové že?

    A navíc stovky autobusů jsou zde dokonce odvedeny mimo silnici do louky, na kterou byl nalit asfalt a dále pokračují stovky metrů pouze po tramvajových kolejích, kde už není ani tento asfalt. To je možné jen ve Švejkovi a nikde jinde.

    Komentář ze dne: 14.09.2011 10:50:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Protidiskriminační žaloby
    Přesně tak pisatel má pravdu.Jezdí nám tady autobusy po louce pod okny to je neuvěřitelné!

    Komentář ze dne: 14.09.2011 11:31:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Protidiskriminační žaloby
    Je to zejména protizákonné, jsou totiž porušena pravidla bezpečnosti dopravy. Ta se má pohybovat pouze po silnicích k tomu určených za určitých přesně vymezených podmínek! Kvůli kamiónům a ve jménu mýta je omezována hromadná doprava a všechny přepravované osoby jsou vystaveny nadměrnému riziku. Všechny autobusy jsou svedeny mimo silnici na louku a před vjezdem na ní se navíc kříží s obousměrnou dopravou. Je třeba vrátit autobusy na Spořilovskou!!

    Komentář ze dne: 14.09.2011 11:33:59     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Protidiskriminační žaloby
    Je třeba to požadovat na blokádě!!

    Komentář ze dne: 13.09.2011 16:51:07     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Z webu radnice Prahy 4
    Podpoříte demonstraci a blokádu Spořilovské ulice?
    Občanské sdružení SOS Spořilov zve v úterý 20. září 2011 na demonstraci spojenou s blokádou Spořilovské ulice, která se uskuteční od 16 do 17 hodin.

    Spořilov již celý rok čelí nadměrné kamionové dopravě. Blokáda je podporována i petiční akcí, leták k blokádě, petici i petiční archy jsou k dispozici na webových stránkách: www.sos-sporilov.cz. Rádi přivítáme mezi námi starostu městské části Praha 4 i další představitele naší radnice, zastupitele, sympatizující občanská sdružení i občany. Podpořte nás v boji proti kamiónům! Přijďte vyjádřit svůj názor!

    Občanské sdružení SOS Spořilov
    (info@sos-sporilov.cz)


    Komentář ze dne: 13.09.2011 17:35:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (pitrs55@centrum.cz)
    Titulek: Pitrs
    prosím všechny lidi, kteří chodí na net a sledují situaci kolem Spořilovské aby udělali to samé co já a stáhli a vytiskli si několik petičních archů a obešli lidi ve svých domech. Ne každý má doma internet a tiskáru. Je určitě dobré sehnat co nejvíce podpisů a myslím, že těch pár desítek minut nikoho nezabije - narozdíl od smogu z kamionů. Podepsané archy pak můžeme předat lidem z SOS Spořilov při blokádě. Díky všem!

    Komentář ze dne: 14.09.2011 13:10:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Jana (@)
    Titulek:
    Nerozumím jedné věci kolem blokády - o jakém přechodu se tady mluví? Na Spořilovské přece žádný přechod není .... Také diskuse o tom, že zdravotní (zejména dýchací) potíže mají jen lidé žijící kolem Spořilovské jsou liché. Dusí se celý Spořilov. Jediné řešení je urychlená dostavba obchvatu.

    Komentář ze dne: 14.09.2011 13:55:53     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re:
    jde o jediný přechod, který je dole u sjezdu z Jižní spojky na Chodovskou resp. Spořilovskou.
    Obchvat je na dlouhé lokte, je třeba rychlých řešení - tj. rozdělení dopravy do několika oblastí...

    Komentář ze dne: 14.09.2011 17:33:07     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: DOTAZ
    chci se zeptat, zda opravdu již jezdí nějaké kamiony směr Plzeň v noci (22:00 - 06:00) po JS??? bydlím u Spořilovské a musím říci že řekněme kolem půlnoci tu dle mého jezdí stejný počet kamionů jako před 1.9.2011 a mělo jich být výrazně méně... jezdí jich směr Brno podstatně více než před otevřením okruhu a mělo by to přeci býti nastejno neboť ty směr Plzeň by měly jet po JS??? já po JS nejezdím, po Praze se pohybuji by MHD takže ani nevím, jak je to na JS značeno, že po 22:00 mohou po ní jet... přijde mi, že o tom spousta řidičů nemá ani páru? jaký je Váš názor?

    Komentář ze dne: 14.09.2011 18:09:12     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: DOTAZ
    Máte pravdu, úbytek prakticky žádný, problém asi hlavně v tom, že o tom jednak kamionáci hlavně ty zahraniční vůbec neví a dále takřka nulové značení na Jižní spojce, že můžou pokračovat dále. Pouze malinkatá cedulka pod značkou zákazu vjezdu nákladních vozidel prakticky není vidět. Žádné značení směru pro kamiony směr Plzeň ,vše je stále vede na Spořilovskou. Hlavně že v Bráníku je kolem toho takový povyk ,když tam stejně nic nejede. TSK se na to vykašlalo, to jak to označili je k smíchu.Tak asi tak

    Komentář ze dne: 14.09.2011 18:09:46     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: DOTAZ
    není to v navigacích a v noci navíc ty značky nejsou vůbec vidět... na idnes psali, že ubylo jen 500 kamiónů a zůstává tu více než 10 tisíc...

    Komentář ze dne: 15.09.2011 08:24:14     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: DOTAZ
    Je to přesně tak, nulový úbytek kamionů. Pod značkami zákaz vjezdu před sjezdem na Spořilovskou přibyly pouze DODATKOVÉ TABULKY 06 - 22h, ostatní svislé a vodorovné značky jsou NEZMĚNĚNÉ. Po JS pojedou maximálně řidiči kamionu bydlící na Spořilově :-). Neexistuje zákaz vjezdu na Spořilovskou. Hysterické projevy ostatních městských částí chápu jako poselství: KAMIONY PATŘÍ NA SPOŔILOV!!

    Komentář ze dne: 15.09.2011 10:17:31     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: DOTAZ
    Toto je zcela přesné vyjádření a proti tomu je nutné ostře vystupovat!! Je to jediné místě kam opravdu kamióny nepatří vůbec!!

    Komentář ze dne: 19.09.2011 07:42:36     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: DOTAZ
    Nechutný lži! Jezděj po roce lehkého nočního odpočinku celou noc! + k tomu přes den šílenost nejvytíženější silnici v ČR. Takže jen těžko nulový úbytek. Vy ani vlastně nevíte, jak vám to tam jezdí. Jednou to máte přesně spočítáno a podruhé zas tvrdíte, že nic neubylo, když to není pravda. Pokud jste nic nepocítili, tak se tam může i ten nulový úbytek klidně vrátit ne? Protože já to tedy pociťuji dost. A ještě je to podle Vás k ničemu.

    Komentář ze dne: 19.09.2011 09:57:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: DOTAZ
    přečtěte si idnes a blesk - potvrzují to zcela nezávisle, dokonce to tady sledovali osobně... naopak je třeba odvést většinu dopravy zpět na Jižní spojku... prostě okruh deset let a více nebude tak se musí všichni podělit... nebo navrhněte jiné řešení kam to odvést... a uznejte když to nemá být na Jižní spojce tím spíše to nemá co dělat na Spořilovské a ke všemu všechno že? To je logika věci! Nebo se snad považujete za vyvolené?

    Komentář ze dne: 19.09.2011 10:01:53     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: DOTAZ
    Nejvytíženější silnicí je Spořilovská a okolí, tady je po přepočtu 150 tis. na Spořilovské a celkově asi 250 tis. dalších do 0.5 km na J.spojce a magistrále. Nemáte ani šajna o tom že tu lidé žijí v prostředí jak by vykouřili stovku cigaret denně vy egoisto... :-((

    Komentář ze dne: 19.09.2011 10:01:58     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: DOTAZ
    Nejvytíženější silnicí je Spořilovská a okolí, tady je po přepočtu 150 tis. na Spořilovské a celkově asi 250 tis. dalších do 0.5 km na J.spojce a magistrále. Nemáte ani šajna o tom že tu lidé žijí v prostředí jak by vykouřili stovku cigaret denně vy egoisto... :-((

    Komentář ze dne: 19.09.2011 10:26:49     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: DOTAZ
    Můžete sem napsat, kde přesně bydlíte? Abychom mohli provést srovnání se Spořilovskou. Děkuji.

    Komentář ze dne: 19.09.2011 10:41:10     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: DOTAZ
    To by nemělo vůbec žádný smysl. Lidi od Spořilovské si myslí, že Jižní spojka je strašně daleko od domů, nikdo u ní nebydlí a těžko je přesvědčovat o opaku, když je dodnes marné jim to vysvětlit. Křížení D1, magistrály, Js to vůbec neznají a v životě to neviděli. Možná to ani neexistuje. Kudy vede JS a jak daleko je od domů je všeobecně známo a pokud někdo nechce vidět ta místa, kde spojka vede sakra blízko, tak je asi neuvidí.

    Komentář ze dne: 19.09.2011 10:46:27     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: DOTAZ
    A to si představte že právě zde (zřejmě mluvíte o západním cípu Spořilova) se uvažuje o tom že by kamióny jely J.spojka-magistrála čili dvakrát místo aby pokračovaly na Bráník a Chuchli... Co je tedy lepší řešení?

    Komentář ze dne: 19.09.2011 11:10:45     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DOTAZ
    Než co jako?

    Komentář ze dne: 19.09.2011 11:34:45     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DOTAZ
    přeci aby jely dvakrát kolem Spořilova místo aby pokračovaly dále směr Bráník?????

    Komentář ze dne: 19.09.2011 11:10:30     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: DOTAZ
    Ono by to mělo smysl, ale Vy pouze mlžíte. Kolik metrů měří Vámi udávaný "všeobecně známý" údaj, na Spořilově jsou obytné domy 40m od Spořilovské.

    Ale máte pravdu lidé od JS si myslí, že Spořilovská je strašně daleko od domů, nikdo u ní nebydlí a těžko je přesvědčovat o opaku, když je dodnes marné jim to vysvětlit. Situaci na Spořilově vůbec neznají a v životě to neviděli. Spořilov možná ani neexistuje. Kudy vede Spořilovská a JS na Spořilově a jak daleko je od domů je všeobecně známo a pokud někdo nechce vidět ta místa, kde Spořilovská vede sakra blízko, tak je asi neuvidí.

    Komentář ze dne: 19.09.2011 11:14:41     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DOTAZ
    Já mlžím se vzdáleností Jižní spojky jo? No tak to snad ani nejde. To jsou daný věci. Spojka stojí, domy taky. Nezbývá než koukat a měřit. A nemlžíte náhodou Vy se vzdáleností na Spořilovské?

    Komentář ze dne: 19.09.2011 11:24:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DOTAZ
    Dokonce nejbližší domy jsou 12-20m, průměr je 40 m... Ale to je celkem fuk, o tom to totiž není, je to o všech kamiónech na Spořilovské, většina z nich sem nespadla z nebe, ale z Jižní spojky...

    Komentář ze dne: 19.09.2011 15:26:03     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DOTAZ
    Vidíte, zase jste neodpověděl konkrétně, tak tedy nekoukejte a měřte!

    Komentář ze dne: 19.09.2011 10:18:40     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: DOTAZ
    Jezdí v noci jako o život. Opět již nemůžeme spát, jako lidi od Spořilovské. Škoda jen, že my už zase pokračujeme v tom dvacetiletém utrpení a lidi od Spořilovské si toho ani nevšimli. Tak to nám tam nemusí jezdit.

    Komentář ze dne: 19.09.2011 10:32:14     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: DOTAZ
    Protože jste nikdy neměli celý rok 11 tisíc kamiónů na J. spojce. To jste nikdy nezažili. A to vám nevadily před tím když vám tam jezdily den i noc tisíce kamiónů?????
    A najednou vám vadí 500? Tak žádejte ať všechny odvedou mimo Prahu když tedy nepatří na Spořilovskou ani na Jižní spojku že? Proč to vlastně neuděláte? To je čin který pomůže nám všem.

    Komentář ze dne: 19.09.2011 10:42:18     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: DOTAZ
    Jsou to vaše kamióny, patří k vám všechny a jinak to ani dopadnout nemůže... :-))

    Komentář ze dne: 15.09.2011 17:54:53     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Blesk 14.září 2011
    Článek Kamiony mají na spojce zelenou... stále ale jezdí přes Spořilovskou!

    Blesk vyrazil zkontrolovat situaci na noční Spořilovské ulici. Kamiony tam opravdu sviští jeden za druhým!!!

    Tak proč tedy dělají Zelení petici za Jižní spojku? Vlastně proti čemu když je vše stále na Spořilovské??? Proč nedělají naopak petici za Spořilov???

    Komentář ze dne: 15.09.2011 22:24:06     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Blesk 14.září 2011
    dejte sem prosím odkaz na ten článek, nikde jsem ho nenašel, díky

    Komentář ze dne: 16.09.2011 15:37:21     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Blesk 14.září 2011
    vyšel zatím jen v novinách...

    Komentář ze dne: 16.09.2011 16:35:53     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Petice proti návratu na Jižní spojku - reakce na aktuálně.cz
    Tam už se dávno nebydlí. Domky v Lahovičkách od silnice směrem k řece po povodni vykoupilo město a pronajímá je výhradně jako nebytové, domky směrem k trati jsou sice pořád soukromé, přesto oficiálně neobývané. Lahovice mají protihlukové stěny (místní přesto lituju i bez kamionů), ve Velké Chuchli je dotčená prodejna zahradní techniky, v Malé Chuchli (pod Mostem inteligence) dva domy obsazené pizzerií a kancelářema. Jakkoli se mi to čistě soukromě nelíbí, vypadá to jako nejlepší řešení.
    Mmch. ta trasa má být pro kamiony otevřená jen jednosměrně od Barranďáku do Lahovic.
    Snad se díky těmhle "zlepšením" taky konečně někdo zamyslí a předělá výjezd z myší díry, to je momentálně poslední slabé místo na trase a semafor je tam úplně zbytečný.

    Autoři petice tedy klamou obyvatele?

    Komentář ze dne: 06.04.2015 03:34:23     Reagovat
    Autor: [chenmeinv1] - chenmeinv (chenmeinv@outlook.com)
    Titulek: chenmeinv

    Komentář ze dne: 22.05.2015 16:53:13     Reagovat
    Autor: [chenlina] - chenlina (chenlina000@outlook.com)
    Titulek: Re: wholesale jersey the nfl had a developmental league in europe from 9192 and


    Komentář ze dne: 05.06.2015 11:36:35     Reagovat
    Autor: [chenmeinv] - chenmeinv (chenmeinv@outlook.com)
    Titulek: chenmeinv

    Komentář ze dne: 08.06.2015 06:16:37     Reagovat
    Autor: [chenmeinv] - chenmeinv (chenmeinv@outlook.com)
    Titulek: chenmeinv

    Komentář ze dne: 16.09.2011 16:43:52     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: A ještě jedna reakce
    Zase je pravda, že přímo u Jižní Spojky skoro nikdo nebydlí, až na maličký úsek v Bráníku...

    Takže opravdu děsivé, že chce někdo nechat kamióny ve středu 15-ti tisícového sídliště a ještě dělá petice proti návratu 500 kamiónů v nočních hodinách na Jižní spojku.

    Proč to ti Zelení dělají a proč Bráník a proč dokonce i lidé ze Spořilova??? Vědí vůbec co podepisují? Mají informace? Nejde o něco jiného v pozadí???? Lidé probuďte se!!!

    Jinak to jsou reakce pod články pana Barocha na aktuálně.cz

    Komentář ze dne: 19.09.2011 07:47:50     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: A ještě jedna reakce
    Nikdo nebydlí u Jižní spojky?? A víte VY vůbec alespoň NĚCO? To je jedno co, aspoň prostě něco. A pravda zase je, že mimo Spořilovské nikde nikdo nebydlí! To je přece každému jasné. Byl(a) jste někdy v životě dál než pět metrů před vaším bytem?

    Komentář ze dne: 19.09.2011 09:50:50     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: A ještě jedna reakce
    a proto je zcela fér dopravu rozdělit... :-))

    Komentář ze dne: 16.09.2011 17:34:58     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: a další zajímavý příspěvek
    Praha potřebuje vnější okruh,všechny silnice jsou zavedeny do Prahy,kde desetitisíce lidí dusí auta která v Praze nemají vůbec co dělat.Do naprosto neobývatelných ulic jako jsou Sokolská,Legerova,5.května a další,přibývá i Veletržní do které nějaký kre.tén umístil další okruh.Takže už jsou tam dva okruhy.Hluk,smrad,kouř,prach už je neůnosný,když vyjedete s kočárkem,tak než dojedete do parku,tak máte dítě přiotrávené výfukovými plyny tranzitujících aut, která tam nemají vůbec jet,mají objíždět Prahu po vnějším okruhu....
    Praha nutně potřebuje vnejší okruh,a do Prahy z něj půjde jen končící provoz a zásobování a to ještě nejkratší cestou!
    Tunel Blanka-magistrála
    je naprostá hloupost,zničená letenská pláň,zničená stromovka,současné zařazení dvou okruhů do Veletržní ulice ji učinilo neobyvatelnou,jako jsou Sokolská,Legerova,5 května a další.Tunel bude stahovat transitní provoz z magistrály,který má být veden po vnějším okruhu okolo Prahy a nikoliv hustě obydlenou zástavbou.Zhorší to zdraví desetitisíců lidí,a než dojedete s dítětem v kočárku do parku,tak jej máte přiotrávené výfukovými plyny.Praha potřebuje vnější okruh a ne tunely pro provoz,který v Praze nemá co dělat!


    Komentář ze dne: 16.09.2011 17:36:15     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: a ještě jeden...
    ZNOJMO - VÍDEŇ je správná trasa pro KAMIONY. Kamiony nepatři do Prahy. Praha potřebuje VELKÝ OKRUH MIMO CELOU PRAHU. Navíc ale nejlepším řešením je kamiony ve směru sever - vůbec do oblasti Prahy nepustit a konečně vybudovat příčné spojení přes Českou Republiku v trase z Německa okolo Pardubic, okolo Jihlavy, okolo Znojma a na Vídeň. Je to absolutně nejkratší trasa pro kaminony, kteří ušetří několik stovek na jedné cestě. Vláda schválila v roce 2009 trasu Jihlava - Znojmo - Vídeň jako kapacitní silnici S8. Betonová lobby na to nereaguje, protože chce betonovat jiné nesmyslné trasy. Kapacitní silnice Jihlava - Znojmo - Vídeň by také konečně ukončila nesmysly cajzlů, kteří lobbují, aby se z Prahy jezdilo do Vídně děsnou zajížďkou přes Brno a Mikulov. Dodám, že lidovcům nefandím, ale podívejte se na obrázek trasy v článku http://zpravy.idnes.cz/lidovec-lovi-voli ce-na-sen-o-autostra
    de-z-liberce-do-vidne-pzb-/domaci.aspx ?c=A100512_175528_doma
    ci_klu


    Komentář ze dne: 17.09.2011 15:04:01     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: BLOKÁDA JE POVOLENÁ!!!
    Na četné dotazy odpověď :

    Jedná se o městem povolenou demonstraci i blokádu. Ochranu protestujících zajišťuje policie, stejně tak jako řízení dopravy.

    Zúčastní se jí i starosta městské části Praha 4 a pravděpodobně i nás navštíví i primátor Prahy. Je možné tedy o našich problémech přímo diskutovat s těmi kdo mohou tuto záležitost ovlivnit!


    Komentář ze dne: 20.09.2011 09:13:25     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: TV program ČT24 úterý 20. 9. 2011
    16:35 Studio ČT24
    Téma: Demonstrace proti kamionové dopravě na Spořilově


    Komentář ze dne: 20.09.2011 09:17:59     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Rok po otevření Pražského okruhu chystají obyvatelé Spořilova blokádu
    Obyvatelé Spořilova protestují proti nadměrnému provozu

    Nejhůře dopadli obyvatelé Spořilova. Protože Pražský okruh ještě zdaleka není dokončen, kamiony na trase Hradec Králové – Plzeň musejí právě na Spořilově sjet na dálnici D1 a odtud pražským okruhem pokračovat na D5.

    Tamní obyvatelé jsou z toho zoufalí. Namísto 3 tisíc kamionů jich totiž pod jejich okny jezdí skoro čtyřnásobek.

    „Postupně došlo k onemocnění většiny obyvatel – problémy s dýcháním, astma, poruchy imunity. Navíc byly překročeny limity hluku,“ přibližuje situaci Jana Růžičková ze Sdružení obyvatel Spořilova, které dnes na 16. hodinu chystá blokádu.

    Obyvatelé budou hodinu neustále přecházet přes přechod, aby znemožnili kamionům sjet ze štěrboholské radiály na spořilovskou spojku.

    Cíl je podle Jany Růžičkové jednoznačný: „Aby se do doby dostavby okruhu rovnoměrně rozdělily dopravní toky v Praze. Čili všude by ta doprava klesla na nějakou snesitelnou míru a nebylo by to tak, že tady to vlastně ovlivňuje 15 tisíc obyvatel a má to nejhorší přímý dopad v tom sídlišti.“

    Jaké problémy se řešily a stále řeší na nejmodernějším úseku naší dálniční sítě uslyšíte v dnešním Motožurnálu po 13. hodině.



    Komentář ze dne: 20.09.2011 12:25:41     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Diskuse idnes.cz
    Pod článkem Nová část kruhu už vydělala....
    Kam jdou peníze z mýta :
    ...v clanku vam chybi podstatna informace, tedy komu ty vybrane penize z myta prijdou. Pro Vasi informaci, celou castku dostava Kapsch, ktery z ni umoruje naklady na vystavbu mytneho systemu v CR. Jelikoz smlouva s Kapschem byla uzavrena tak nejasne a divne (viz. nedavna epizoda Reporteri CT na CT1), bude z vyberu myta profitovat jeste dalsich 20 let a kazdy rok vyinkasuje Kapsch 1.5 miliardy korun z vybranych penez, pouze to, co bude pres, pujde statu (a to moc nebude), a to i presto, ze bude naklad na vystavbu myta jiz davno umoren... ergo, nelze se potom divit, ze prestoze se rok od roku na mytnem vybira vice a vice penez, stav ceskych dalnic je rok od roku horsi (nejen katastrofalni tankodrom D1), ale i celkem nove useky, ktere byly postaveny tak nekvalitne, ze jiz po pul roce je vozovka zvlnena, popraskana, v havarijnim stavu... a na opravy penize nejsou, protoze veskere vybrane myto plyne pro Kapsch.


    Komentář ze dne: 20.09.2011 12:27:55     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Diskuse idnes.cz
    Mýto zaplatil zdravím Spořilov a zisky to státu přináší nulové, to je v diskusi jasně řečeno. Ale proč o tom není zmínka v tom článku???

    Komentář ze dne: 20.09.2011 18:17:53     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: http://www.dfens-cz.com/view.php?cislocl anku=2010101007
    Běchovické blbství
    Vydáno 10. 10. 2010 (8342 přečtení)

    Situace na Pražském okruhu je známá. Vzhledem k neexistenci úseku 511 absolvují vozidla nad 12 tun, mířící do Východních Čech a na Liberecko, po Praze trasu, připomínající svým tvarem obrácené písmeno Z, přičemž bottleneck tvoří křižovatka Jižní spojka - Spořilovská/Chodovská a pak zúžená "Horská dráha" za Zahradním Městem na předělu Jižní spojky a komunikace, označované jako Štěrboholská radiála. O tom, že se na celé situaci výrazně podepsal, s politickým pozadím, pražský magistrát, se není třeba obšírně rozepisovat.

    Provoz v relaci mezi R4, D5, R6 a R7 na straně jedné a D8, R10 a D11 na straně druhé není sám o sobě příliš silný a Jižní spojku ani Barrandov by nijak extrémně nezatížil, co způsobovalo zásadní problémy, to byl provoz mezi uvedenými komunikacemi a dálnicí D1. Nyní se však tento provoz na uvedené problémové křižovatce mixuje s podobně silným dopravním směrem D8 - D1 resp. R10 - D1 a to v součtu už zanedbatelné není. Všichni čekají jak na smilování právě na úsek Pražského okruhu označovaný jako 511, který se bude nalézat mezi dálnicí D1 a Běchovicemi, kde by měla vzniknout křižovatka se stávající Štěrboholskou radiálou a stávajícím východním torzem okruhu. Nebyli bychom však v Čechách, kdyby se nevyskytl problém.
    Tímto problémem je občanské sdružení Zdravé životní prostředí Praha - Běchovice. Oč jde? Skupina lidí získala pozemky, ať už za dobrou cenu, nebo se nechali oblbnout developerem, jak už to tak chodí, v lokalitě Běchovice II. Tato lokalita byla v územním plánu označena jako "ochranné hlukové pásmo", což si kupující vyložili tak, že se jedná o pásmo, které má být chráněno před hlukem. Skutečný význam toho pojmu je však jiný, jedná se o pásmo, které má před hlukem chránit území jiná. No a když už si ty pozemky pořídili a postavili tam domky, tak teď chtějí problém přehodit na někoho jiného. Momentálně na obyvatele Jižního Města, Spořilova a okolí, do budoucna pak na obyvatele řady středočeských vesnic.

    Co však je pikantní, to je fakt, že ty kamiony, proti kterým novoběchovičtí tak vehementně protestují, jim kolem domů dnes už jezdí, právě po zmíněné Štěrboholské radiále, která v tom místě plynuje navazuje na tzv. Východní spojku, která se pak kříží s dálnicí D11 a následně (zatím) plynule navazuje na silnici R10 směr Turnov (a Liberec). Pravda, ty kamiony jezdí o pár desítek metrů dál, ale uvedená novostavba křižovatky bude muset splňovat nové hlukové normy, tedy dá se očekávat, že novoběchovičtí na její výstavbě vydělají a hluk jim o pár decibel klesne -- masivní protihluková opatření a zalesnění území mezi okruhem a obcí by, byli-li by běchovičtí rozumní, mělo být podmínkou jejich souhlasu s uvedenou stavbu. Navíc uvedená křižovatka umožní dostavbu Štěrboholské radiály až po Úvaly, což dále sníží dopravní zátěž ulice Českobrodské, která vnitřkem Běchovic prochází. Racionální člověk by za rozumných podmínek souhlasil, Běchovice mohou jen získ

    Komentář ze dne: 21.09.2011 09:37:07     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: http://www.dfens-cz.com/view.php?cislocl anku=2010101007
    Ne tak běchovičtí. Začali se paktovat s podobnou partičkou ze Suchdola, která také protestuje proti výstavbě okruhu na území jejich městské části. Při tom pokud existuje něco, co by mohlo snížit počet kamionů, projíždějících kolem Běchovic, je to právě dostavba severní části SOKP, která převezme provoz mezi R10 a D11 na východě a D5, R6 a R7 na západě Prahy a kolem Běchovic pak budou jezdit jen kamiony, jezdící z Východních Čech na Příbramsko a Strakonicko a ze severu a severovýchodu na D1. Při realisaci takzvané superseverní varianty toto však tak docela platit nebude, protože pro provoz minimálně mezi D5 a D11 bude výhodnější jet po okruhu jihem, nežli severem. Jihem, který na tento provoz nota bene není dimenzován a už dnes, tři týdny po otevření, je plně vytížen.

    Běchovičtí namísto toho přišli s alternativním návrhem dalšího odsunutí Pražského okruhu dál od města, kamsi za Úvaly a k Brandýsu nad Labem. Že i tam žijí lidé a že i tam bylo vystavěno mnoho nových domů, které nota bene v době své výstavby v žádném "ochranném hlukovém pásmu" nebyly a proto by výstavba takové, zatím neplánované komunikace znamenala pro obyvatele těchto středočeských obcí ještě daleko větší bezpráví než pro novoběchovické, to sobecký aktivistický xindl neřeší.

    Návrh běchovických, jak by pražský okruh měl podle jejich názoru vypadat, je zde:

    Okruh, pravda, příliš nepřipomíná. Spíše spirálu. Pokusil jsem se jejich návrh víceméně tak, jak je uveden tomto obrázku, přenést do mapy. Výsledek je neslavný, okruh dle návrh běchovických prochází intravilánem řady dalších obcí a další těsně míjí. Posuďte ostatně sami.

    Celkově tedy nezbývá, než označit snahu běchovických o odsun SOKP jinam, za řešení nejen zmrdské, ale i hloupé, které, i kdybychom jejich návrh zkusili opravit a komunikaci vést šetrněji k dalším sídlům, poškodí desetitisíce dalších obyvatel některých pražských městských částí a středočeských obcí, odsune dostavbu o mnoho let a nakonec se třeba ani nepostaví a ty kamiony budou kolem těch jejich úžasných Běchovic jezdit po stávající trase ještě mnoho let. Víte, komu máte poděkovat, až zase budete trčet na Štěrboholské radiále v koloně.


    Komentář ze dne: 21.09.2011 09:42:41     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: http://www.dfens-cz.com/view.php?cislocl anku=2010101007
    To vše jen potvrzuje, že musíme dopravu ze Spořilova dostat co nejrychleji...

    Komentář ze dne: 20.09.2011 22:05:04     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Na Spořilov byly přehozeny problémy všech!
    Jde o Říčany, Běchovice, Krč, Bráník, Chuchli atd. Přitom jde o stovky lidí a na Spořilově o 15 tisíc. A to je ten hlavní problém! Tam doprava nesmí, ale na Spořilov může úplně všechna. Lidé jsou tu vážně nemocní, ale ti kdo to mohou ovlivnit mluví o 20-ti tisících autech co mají volný průjezd po Jižní spojce. Spořilov se dusí 24 hodin a tito by stáli v koloně pár minut. Blokáda prokázala, že návrat na Jižní spojku není problém dokonce ani v největší dopravní špičce, doprava stále celkem volně a plynule projížděla Prahou, i když pomaleji.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 08:02:24     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Na Spořilov byly přehozeny problémy všech!
    Policie svým podrazem, kterým chtěla sabotovat blokádu, prokázala Spořilovu vlastně velkou službu. Dokázali, že není nejmenší problém vrátit kamionovou dopravu na Jižní spojku! Že se jedná pouze o zlou vůli několika zainteresovaných jedinců. Dříve to byl hlavně modrák Blažek, teď blokuje jediné současné možné řešení socan Březina! Hoši z ČSSD, uvědomte si, že v příštích volbách odskáčete na Spořilově tuto neudržitelnou prasárnu za ODS!

    Komentář ze dne: 01.06.2012 11:43:01     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Tomas (f-prag@xko.cz)
    Titulek: Sporilov - plan ???? 01.06.2012
    sledoval jsem Janu Ruzickovou - telefoni rozhovor na CT24 01,06,2012

    no pani Ruzickova mela jste mluvit konkretne ktomu co nabizi a o cem se jakoby narychlo a uspesne - podle statnich uredniku - domluvit

    no, chteji nejdrive vysazet zelen??? no jakou zelen , nejake zakrsle stromky , ktere vyrostou az za 10-20let aby plne mohli zacit fungovat nato, cim ten statni urednik zamyslel
    TO SE NIKDO NEPTAL - NIKDO NEROSPOROVAL

    dale , hned by se dalo snizit hluk o 5 decibel - a to okamzitou vymenou povrchu - - - ale to si statni urednici dali jako mozny plan a to az v te 3 etape - takze rok az 2 roky ten hluk se nesnizi ani o tech 5 decibelu

    TO, ZE obcane Sporilova chteji okamzity zakaz vjezdu nakladni dopravy?? to je vsoucanstne dobe nemysletelne - pokud na magistratu je rozlozeni jake je - volby 2010-2014 - TOP09 26mandatu, ODS 20mandatu, CSSD 14mandatu a komuniste 3mandaty

    no a na Praze 4 volby dopadly - ODS 16 mandatu, TOP09 14mandatu, CSSD 10mandatu, SZ 4mandaty a komuniste 1mandat - takze tady vidite , ze se nic nezmeni -- prece ODS a TOP09 nepujde proti magistratu
    a sama radnice na P-4 nedela zadny natlak

    MUSITE AKTIVNE A DENODENNE PUSOBIT NA OBCANY Prahy 4 aby nevolili ODS ani TOP09 ani CSSD ani komunisty - - protoze tyto politicke strany nejsou schopny a hlavne OCHOTNY neco konkretne okamzite resit co se tyce Prahy 4 - vzdy podlehnou tomu co jim naridi vyssi - tedy magistrat

    Komentář ze dne: 01.06.2012 12:00:59     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Sporilov - plan ???? 01.06.2012
    Prosím můžete přenést tuto reakci k poslednímu článku v rubrice doprava- Proč je bagatelizován smrtící vliv imisí.... Tam teď probíhá nejčerstvější diskuse.
    Děkuji JR



    Čtenáři od 31.5.2004

    Spořilovská kliknutí
    Celkem8110836
    Duben113866
    Dnes2556

    Spořilováci na webu

    Nyní si čte web : 165 uživ.


    you porn vidéos gratuites sur Bestporn2021.com

    (c) Spořilovské noviny 2004 - 2019  
    Vydavatel: Mgr. Tomáš Hromádka - REGIONPLUS. Adresa redakce: Mgr. Tomáš Hromádka, Rakovského 3162/8, 143 00 Praha 4. IČO: 03582205. Tel. 777 944 684.
    Vytvořeno pomocí redakčního systému phpRS. Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Spořilovských novin publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
    Kontaktní e-mail redakce: noviny@sporilov.info
    CENÍK INZERCE