Spořilovské noviny
Úvod | Stáhněte si | Spořilovské odkazy| FACEBOOK | International  

Spořilováci sobě
Napište nám!
Těšíme se na vaše příspěvky, fotografie, komentáře a další informace, které rádi zveřejníme. Kontaktovat redakci můžete prostřednictvím e-mailu noviny@sporilov.info.


Poslední komentáře
  • srpen 68 na sídlišti Spořilov pokr:
    "pokračování Za silnicí už byl nový Spořilov, lemoval ji činžák končící něčím jako kotelnou šedomodr . . . " (Srpen 1968 na Spořilově)
  • srpen 68 na sídlišti Spořilov:
    "Mí rodiče bydleli v bé dvojce od roku 1964. Když přijeli Rusové, bylo mi tři a půl. Jako jedináček z . . . " (Srpen 1968 na Spořilově)
  • Farmářské trhy - aktuální informace:
    "Milí naši zákazníci a podporovatelé! 🍀 Po dnešní schůzce s firmou Mercatus jsme se dobrali . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Farmářské trhy:
    "Dobrý den, ráda bych se zeptala jak dopadl výběr provozovatele farmářských trhů na Roztylském náměst . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Karel Koželka na sídlišti Spořilov II:
    "Dobrý den, nevíte náhodou někdo z vás, kde konkrétně architekt Karel Koželka na sídlišti Spořilov . . . " (Život na spořilovském sídlišti v roce 1970)
  • Neni to zadna 1. trida.:
    "Mila Michaelo, jsme vrstevnici. Ja chodil do C a ty bud do a nebo B. Moje sestra Lida s tvoji sestr . . . " (Zapomenutá školní fotografie ze ZŠ Jižní)
  • Tusim,:
    "ze s Renatou jsem chodil do prvni tridy. Ale ta pak nejak zmizela stejne jako Olina Tvrda. mnohem po . . . " (Spitznerovi vzpomínají na Spořilov - díl 1.)
  • Re: no nevim...:
    "Tento názor je kvalitní." (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • no nevim...:
    "pokud někdo netrefí do volební místnosti bez aplikace, je otázka, jestli by měl mít volební právo.. . . . " (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • Souvislost s článkem:
    "A jak to souvisí s článkem?" (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)


  • Spořilovský kalendář
    <<  Prosinec  >>
    PoÚtStČtSoNe
           1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31      

    100 let Spořilova
    Blíží se významné výročí naší čtvrti. Vlastníte zajímavé dokumenty, fotografie, výstřižky z historie Spořilova? Napište nám na noviny@sporilov.info. Rádi si materiály okopírujeme, naskenujeme a vrátíme zpět. Budeme rádi i za jakékoliv písemné, zvukové či obrazové vzpomínky k událostem z let 1925 - 2025, které hýbaly Spořilovem, uvítáme i zmínky o významných osobnostech, které na Spořilově žily či působily.
    Nabízí se celá řada možností, jak si výročí naší čtvrti připomenout... a doplnit tak informace, které v minulých letech byly publikovány v knihách Převleky mého města, Spořilov - Největší zahradní město Velké Prahy, Spořilov - komunita a její osobnosti, Po stopách spořilovských legionářů, Vzpomínky na spořilovské sokolské divadlo a Toulky minulostí starého Spořilova.

    Komentáře

    ke článku: Výsledky kontroly Hygienické stanice hl.m. Prahy ohledně dodržování hlukových limitů na Spořilovské spojce v květnu 2011
    ze dne 20.05.2011, autor článku: Čtenář Spořilovských novin

    Komentář ze dne: 21.05.2011 15:15:25     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Měření emisí
    A to ještě obě měření organizovaná P4 byla pěkně podrazácká, aby se naměřily co nejnižší hodnoty. První bylo v nádvoří polikliniky, vysoko na kopci nad Spořilovskou, za vysokým betonovým valem. Druhé sice bylo v zatížené části Spořilova ale ejhle, náhodou byl státní svátek. Takže ze sedmi měřených dní byla skutečná dopravní zátěž jenom 3 dny (pá mezi st. svátkem a víkendem se počítat nedá - všichni si berou volno). Kdo si myslí, že v Táborské se kope za nás, je naiva. Jinak by nemohli říkat, že nelze vrátit kamiony na Jižní spojku! Proč?! Je to v dnešní době jediná možná varianta. Ne žádné utopické varianty 4, 5, 6 ..... atd.!

    Komentář ze dne: 16.06.2011 17:30:35     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Měření emisí
    CHa, nejezdí Vám to tam ani rok a už máte hubu plnou keců...Máme moc hluku, špatně se nám žije!!! Já bydlím na Starém Barrandově již 18 let a každý den nám tu jezdily kamiony. Co teprve máme řikat my??? Až Vám to tam bude jezdit víc jak 20 let můžeme se o nečem bavit.
    Každy den zasekany tranzit a vseho jak znate..
    Jedine co mate vyhodne je to, ze mate starostu, ktery se za Vas postavi.
    Citlivky ze Spořilova!!!

    Komentář ze dne: 16.06.2011 17:43:24     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Měření emisí
    jseš mimo, vůbec nevíš kde je Spořilov jinak bys nemohl psát takové bludy, že nám to tu jezdí jen rok

    Komentář ze dne: 16.06.2011 23:38:56     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Měření emisí
    Že to je naprostý idiot, je vidět z toho, když napíše, že máme starostu, který se za nás postaví ;-)))). Neví naprosto, která bije!

    Komentář ze dne: 16.06.2011 17:51:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Měření emisí
    Na Spořilově jezdily 2/3 kamiónů a 1/3 na Barrandově. Ty z Barrandova máme od podzimu u nás a tak je jich tu v centru sídliště 11 tisíc... Takže jaké citlivky ty neználku? Ale klidně se s Vámi o polovinu podělíme...

    Komentář ze dne: 16.06.2011 17:55:05     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Měření emisí
    A za ten bordel s dopravou poděkujte developerům co tam stavěli luxusní sídla pro pár vyvolených a tak tam frčely náklaďáky jeden za druhým ...

    Komentář ze dne: 16.06.2011 17:59:43     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Měření emisí
    Na Starém Barrandově je plno zeleně a nikdy tam žádné kamióny nejezdily, leda daleko od zástavby...

    Komentář ze dne: 16.06.2011 18:35:13     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Měření emisí
    To je jen videt, ze si nikdy nejel pres Barrandovsky most a Jizni spojku. Temer kazdy den nejaka nehoda, zasekana doprava.Doprava ti jezdi uplne mimo cas. Ano, vim jak se citie, tak jako jsme se citili my a zadny maly provoz to rozhodne NEBYL, to mi nevyvracejte!!! A proto se nediv, ze se ohlasujeme s tim, ze by se to sem melo opet vratit, protoze pak by se sem vratilo uplne vsechno nakonec. A ten dlouho ocekavany okruh by byl kde si na onom miste.Tech kamionu co tu denne projely byly stovky ba jestli i ne vice.

    Komentář ze dne: 16.06.2011 20:27:00     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Měření emisí
    Jeste by chtelo dodat, ze nam tu budou rok litat nonstop letadla, ktere letaj kazdou minutu..
    Dale nam tu v jedne casti roku pluji parnici a hraji hlasite pres samou pulnoc.
    Parnici sice nezatezuji nase ovzdusi, zato jsou hlucne pro okoli.

    Komentář ze dne: 17.06.2011 15:20:52     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Měření emisí
    Projelo Vám tam jen 3000 tisíce kamiónů a na Spořilově jezdilo 8 tisíc. Ty vaše máme teď my a vy nemáte žádné. Na Spořilově jsou kolony stále - dole na Jižní spojce, na Spořilovské, na magistrále, na Hlavní... a oproti Barrandovu je v těsné blízkosti Spořilova 5krát více vozidel. To jste fakt nevěděl? 1 kamión je navíc za 10 osobáků takže cirka přes půl miliónu vozidel na Spořilově.
    Ve Vaňově blokovalo kamióny 200 lidí a to jich tam mají pár stovek.

    Komentář ze dne: 18.06.2011 22:49:15     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Měření emisí
    Tak tady máš těch 3000 kamionu milej zlatej. "Od 21. září bude Jižní spojka v obou směrech od nájezdu na D1 směrem do centra a ulice K Barrandovu pro kamiony uzavřená. Až 10 tisíc kolosů bude muset najet na jihozápadní část Pražského okruhu."
    Dokazuje, ze Vam toho tam jezdi vic, ale co mi vadi, ze rikate, ze nam tu temer nic nejzedilo, zivot jak v raji. Vse bylo v max. pohode- ze si jenom stezujeme.

    Komentář ze dne: 18.06.2011 23:16:49     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Měření emisí
    Jen chci rici, ze se mi nelibi, jak zatvrzele tvrdite, jakej jsme tu meli bajecnej kristalovej vzdousek, ktery se dychal jedna basen.
    Az nyni si muze dovolit otevrit okna a vyvetrat.
    Taky vim, jak to tady denne po X let jezdilo, jen se to casem zhorsovalo a pribyvalo a pribyvalo...Kdyz mam vyhled na jizni spojku a zpetne v zadech zminovany Barran. most.
    Nechci Vam upirat to, ze se Vam tam zhorsilo ovzdusi, ale prestante tvrdit, ze my si tu ziji v naprostem blahem raji, ktery by si kazdy obcan z Prahy pral.

    Komentář ze dne: 17.06.2011 11:32:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Měření emisí
    Přesné!! Tady je přesně vidět, že oni právě netuší, co to bylo za děs. A moc se mi líbí, jak si změřili hluk a limity, vyhodnotili,že jim to poškodí zdraví, tak šup tam s tím zpátky,těm co už to tam dvacet let měli. Ty už stejně nic nezachrání. JS zasekáno šest pruhů celý den na total + magistrála, Barrandov do kopce atd. A oni budou tvrdit, že na Barrandově a u spojky je to daleko od domů. Já to fakt nechápu. Asi tam vážně nikdy nebyli. Pak tvrdí, že hluková zeď jim sice pomůže od hluku, ale ne od výparů. Následně pak uvedou, že Jižní spojka je v pohodě pro kamiony, že je tam zeď! A to bude nejspíš ta stejná zeď, co od výparů nepomáhá!, že jo. Fakt drzost.

    Komentář ze dne: 17.06.2011 14:14:13     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Měření emisí
    Jenom ti vrátíme tvoje kamiony, které jsi nám sem přesměroval, drzý Jančíkovče!

    Komentář ze dne: 17.06.2011 14:45:14     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Měření emisí
    Správně, zpět s kamiony Blažkovi na Barrandov! Ty co tu jezdily před dokončením okruhu nám tady bohatě stačí! Bylo to jen politické rozhodnutí pražské ODS aby si udrželi v Praze svoje koryto!Volební helo Barrandov bez kamionů hovoří za vše

    Komentář ze dne: 17.06.2011 15:32:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Měření emisí
    Už jste měli kamióny na Pražského a Renoirově? Tak tady jezdí přímo mezi domy v sídlišti. Tak kdo na tom vždy byl hůře a je dnes ještě mnohem více... Barrandov je proti Spořilovu oáza klidu a zeleně...

    Komentář ze dne: 17.06.2011 15:36:15     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Měření emisí
    Bydlení na Barrandově byla vždy naprostá špička, žádný hluk a imise, domy daleko od silnice, krásné prostředí... Zato na Spořilově to je peklo...

    Komentář ze dne: 17.06.2011 16:04:07     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Měření emisí
    Barrandov a děs??? To snad nemyslíte vážně? Bydlelo se tam nádherně a ten vzdoušek jak křišťál. Přijďte se dusit ke Spořilovské, to teprve poznáte jak si tam odjakživa žijete...

    Komentář ze dne: 18.06.2011 23:37:57     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Měření emisí
    Vazeni, rozhodne se tady neohanej argumentem, ze nam tady za poslednich dvacet let projelo zadbatelne minimum kamionu!! Jen jsme si to vymysleli!no jiste, my uknouranci a vy tam zatim mate sodomu gomoru, tady toho projelo pozehnane a to my nevyvratite!!

    Komentář ze dne: 19.06.2011 08:22:20     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Měření emisí
    Již před opatřením docházelo k nadměrné kumulaci dopravy na dálnicích, které obklopují ze všech stran Spořilov. Oblast patří k vůbec nejzatíženějším v České republice a projíždí zde 250-300 tisíc aut denně. Navíc již existovala nadměrná kumulace dopravy přímo v centru sídliště, a to zejména na Spořilovské, Hlavní a Senohrabské, kde projíždělo 50-60 tis. aut a několik stovek autobusů denně.

    Komentář ze dne: 19.06.2011 14:21:10     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Měření emisí
    Na Barrandov jezdily 3000 v době kdy na Spořilově již dávno 8000 tj. tedy téměř třikrát více jezdilo přímo mezi domy s tisíci lidí v sídlišti na Spořilově. Teď tu mají lidé pod okny 11 tisíc kamiónů a u vás je 0. Jinak je zbytečné o tom debatovat, čísla jsou čísla. Správné řešení je - kamióny do vnitřní Prahy zákaz tak jak je to všude v civilizovaném světě a osobní auta to je otázka inteligence. Ti chytří si prostě uvědomí, že zabíjejí výfukovými plyny sebe i ostatní tím, že stojí denně v kolonách a raději pojedou metrem nebo tram a nebo na kole. To má logiku ne?

    Komentář ze dne: 19.06.2011 14:47:56     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Měření emisí
    Jinak přesná čísla - viz idnes.cz 19.8.2010 - Nový úsek Pražského okruhu zklidní krč a Barrandov, Spořilovu uškodí.
    Pomůže to Jižní spojce, ale Chodov a Spořilov zahltí kamióny.
    Úplně všude doprava klesla, jen Spořilov na to doplatil a to naprosto extrémně....
    K Barrandovu - dříve 59 tis. nyní 46 tis.
    Spořilovská - 43 56 (11 tis. kamiónů)
    Barrand. most - 100 91
    K Barrandovu - 59 46
    Krč - 51 19
    Modřanská - 29 27

    Proč by měl za všechny zaplatit Spořilov kde na všech dálnicích v těsné blízkosti jezdí dalších téměř 300 tis. aut??? Doprava je na Spořilově o celý řád vyšší než na Barrandově a ještě máme mít všechny kamióny? Co je 46 tis. aut oproti statisícům u nás + kamiónům? Tak teď diskutujte...

    Komentář ze dne: 19.06.2011 15:58:49     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Měření emisí
    S tím bez debat- souhlasím, že čísla jsou čísla, ale fakt je, že nám toho tady jezdilo víc než 3000.
    Doba je taková a né každej si řekne to co ty, i když by to mělo mnohem lepší smysl a dopad na živ. prostředí.
    Nejlepší bude až se plně dostaví další část pražského okruhu.

    Komentář ze dne: 19.06.2011 17:49:56     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měření emisí
    Běchovice to budou i nadále blokovat, takže střízlivé odhady odborníků jsou 10 let. Hloupost byla vystavět část okruhu bez napojení, zatím by neměl fungovat než za takto vysokou cenu. Kamióny jsou z 80% jen transit a znečištění je v biliónech korun... Žádná rozumná vláda ve světě kamióny do měst nepustí... Naši mocní prostě vyměnili zdraví obyvatel za mýto...

    Komentář ze dne: 19.06.2011 22:44:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měření emisí
    To by chtelo zavest myto vsude a jeste vysoko, ale rikejte to nasi vlade:/

    Komentář ze dne: 21.05.2011 17:19:31     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: článek Pražský deník
    Spořilovští trpí kvůli hluku - pátek 20.5.2011

    Komentář ze dne: 21.05.2011 17:50:00     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Zahájení stavby další části Pražského okruhu už v roce 2014? Ani náhodou.
    Obchvat metropole
    Stavbu Pražského okruhu brzdí dvě stovky stížností

    Zahájení stavby další části Pražského okruhu už v roce 2014? Ani náhodou. Plánované termíny pro prodloužení obchvatu, který má odvádět především nákladní dopravu z vnitřní části metropole na její okraj, se podle Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) určitě dodržet nepodaří. Na trasu úseku Pražského okruhu mezi dálnicí D1 a Běchovicemi totiž podali její odpůrci stovky stížností.

    Nejnovější částí okruhu je 23 kilometrů dlouhý jihozápadní úsek, spojující plzeňskou dálnici D5 a brněnskou D1, který byl otevřen loni v září. A na něj má navázat úsek D1 - Běchovice. "Proti vydanému územnímu rozhodnutí však bylo podáno něco přes dvě stě odvolání, především občanským sdružením Zdravé životní prostředí Praha-Běchovice," uvedla mluvčí ŘSD Martina Vápeníková s tím, že problémem nejčastěji zmiňovaným v těchto námitkách je nadměrné zatížení Běchovic hlukem, které by prý mohlo prodloužení Pražského okruhu přinést.

    Termín, kdy odstartuje stavba této části Pražského okruhu, se v posledních letech průběžně posouval a teď je zcela ve hvězdách. "Když vezmu v potaz také další potíže, které později nejspíš nastanou s výkupy pozemků, a možná i kvůli nedostatku financí, tak určitě nezahájíme výstavbu v roce 2014, jak jsme plánovali," řekla Vápeníková.

    http://www.tyden.cz/rubri ky/domaci/doprava/stavbu-prazskeho-okruh u-brzdi-dve-stovky-stiznosti_201318.html

    Komentář ze dne: 21.05.2011 18:14:37     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: ČT 24 - reportáž
    reportáž - Kamiónům hrozí zákaz vjezdu na Spořilovskou!!!

    Komentář ze dne: 23.05.2011 17:15:11     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Vrtulník nad Dunickou aneb co je možné v tomto státě
    Dnes přesahovaly hodnoty hluku na Spořilově u Alberta 120 dB. Opakovaně asi 20krát sem zalétal vrtulník, na Dunické se totiž staví nástavba, kterou odmítli všichni okolní obyvatelé a výstavba byla radnicí zakázána. Vrtulník se pohyboval asi 5m nad okolními domy. Co na to naše radnice? Odpoví zde někdo občanům? Prý to povolil magistrát...

    Komentář ze dne: 23.05.2011 17:26:42     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - veram (veram@volny.cz)
    Titulek: dnešní helikoptera
    http://veram.rajce.idnes.cz/helikoptera/

    Komentář ze dne: 25.05.2011 19:01:01     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - TomKa (@)
    Titulek: Měření hluku Spořilovská!
    Dnes v 18hod při procházce kolem Spořilovské ulice nebyl slyšet žádný hluk. Říkal jsem si, že snad dnes nic nejezdí. Poté co jsem vešel na most, bylo jasné proč. Na mostě probíhalo měření hluku a hned nad mostem stálo označené policejní auto s radarem a se zapnutými světly a majáky, takže každé projíždějící a...uto zbrzdilo na 40km/h a dále jelo už na volnoběh motoru bez plynu.

    Ptám se, má takové měření smysl, když jindy tu všichni jedou pod plynem se řvoucím motorem?

    Kdo si takové měření za asistence policie a cíleného zpomalení provozu objednal?

    To už rovnou mohou dát na Spořilovskou zákaz vjezdu a pak na prázdné silnici měřit hluk!

    Komentář ze dne: 26.05.2011 13:58:18     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Helena (misapa@centrum.cz)
    Titulek: Ostuda Hygienické stanice
    Že páni papaláši v Táborské ulici, Praha 4 pro své občany nic nedělají, je stará známá věc, mají pouze své osobní zájmy, tak jak je to dnes bohužel zvykem. Že ale na jejich podlé požadavky přistoupili i lékaři, zdravotníci z Hygienické stanice a měří i když vědí, že mají měřené prostředí záměrně připravené tak aby hodnoty byly co nejnižší je nepochopitelné a je to hrubé porušení jejich přísahy a slibu při absolutoriu studia a poručením etických norem. Měli by se stydět a jít bydlet do okolí Spořilovské!! Chronické záněty průdušek by jim snad otevřely oči.

    Komentář ze dne: 26.05.2011 16:01:00     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Snížení rychlosti TSK
    TSK se snaží na Spořilovské snížit rychlost a kamióny tu ponechat - výsledek vidíte - stojí tu kolony kamiónů tak jak je uvedeno v článku. Vypouštěji kvanta jedů a Spořilováci se dusí ve 30 stupňových vedrech.
    Všechno to jsou jen vyhozené peníze. Odvedení dopravy je zadarmo a jiné řešení není.
    Kdy tohle šílenství mocných nemocných skončí?

    Komentář ze dne: 26.05.2011 17:10:13     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - lse (@)
    Titulek: Snížení rychlosti
    Snížení rychlosti je reakce TSK na překročení hlukových limitů. Změnou dopravního značení (snížení rychlosti) se budou pokoušet "vejít" se do hlukových limitů. Chápu to tak, že pokud za asistence MP dojde na značkách omezujících rychlost ke snížení rychlosti a tedy i hluku, nainstalují pevné dopravní značení omezující rychlost. Potom se provede oficiální měření hluku Hygienickou stanicí, auto MP u toho bude asistovat. Pochybuji, že metodika měření hliku vylučuje asistenci policie - výsledky budou pro TSK příznivé a problém Spořilova bude vyřešen. Omezenou rychlost nebude nikdo dodržovat, hluk bude stejný, ale TSK bude z obliga, vinu za neúměrný hluk ponesou neukáznění řidiči, ne město Praha jako majitel komunikace.

    Komentář ze dne: 06.04.2015 03:38:42     Reagovat
    Autor: [chenmeinv1] - chenmeinv (chenmeinv@outlook.com)
    Titulek: chenmeinv

    Komentář ze dne: 01.06.2011 16:19:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Starosta plní slib – na setkání s obyvateli Spořilova přivede nejvyšší politické
    Letos v únoru slíbil starosta městské části Praha 4 Pavel Horálek (ODS) při diskusi s občany, krajně rozjitřenými situací kolem prudce zvýšeného provozu aut na Spořilovské ulici, že se s nimi v červnu setká znovu – a že se bude snažit na toto setkání přivést představitelé magistrátu, v jejichž moci je těžkou situaci kolem Spořilovské zásadně ovlivnit.

    Starosta své slovo plní. Ve čtvrtek 16. června 2011 od 18 hodin se v Kulturním centru Spořilov (ul. Hlavní 1402/141) uskuteční slíbené setkání, jehož se zúčastní i slíbení hosté. Pavel Horálek k tomu dodává: „Boj o snížení intenzity provozu na Spořilovské pokračuje. Na schůzku s občany jsem pozval pražského primátora Bohuslava Svobodu a prvního náměstka primátora Karla Březinu, který na magistrátu odpovídá za dopravu. Slíbili, že přijdou.“
    Již únorové setkání se starostou bylo velmi emotivní. I přes těžkou situaci občanů z okolí ale vyznělo konstruktivně. „Radnice má několik variant plánu, jak si poradit s tím, co trápí spořilováky. Věřím, že i tato schůzka přinese věcné jednání a hlavně přiblíží vyřešení velkého problému, v němž vedení radnice a občané stojí na jedné straně barikády. Praha 4 podnikla všechny legální kroky a vede i nadále jednání na mnoha úrovních,“ dodává starosta Horálek.


    Komentář ze dne: 02.06.2011 06:07:50     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Novotný (@)
    Titulek: Re: Starosta plní slib – na setkání s obyvateli Spořilova přivede nejvyšší polit
    = reklama ODS.

    Komentář ze dne: 02.06.2011 07:49:27     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Starosta plní slib – na setkání s obyvateli Spořilova přivede nejvyšší p
    Jj pane, obvzlášť ten Březina jim dělá svými výroky o nemožnosti návratu kamionů na JS dobrou reklamu ;-))). Je to pouze info z webu MČP4.

    Komentář ze dne: 02.06.2011 15:55:56     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - OndraH (@)
    Titulek: Re: Starosta plní slib – na setkání s obyvateli Spořilova přivede nejvyšší polit
    Už to vyšlo i v Tučňáku:

    Na základě pozvání starosty MČ Praha 4 přijdou o kritické dopravní situaci na Spořilově diskutovat s občany primátor Bohuslav Svoboda a náměstek Karel Březina. Setkání se uskuteční 16. června od 18 hod. v sále kina Sigma Spořilov.

    Tak se dostavme v hojném počtu, čím víc, tím líp!!

    Komentář ze dne: 03.06.2011 15:51:31     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Starosta plní slib – na setkání s obyvateli Spořilova přivede nejvyšší p
    obdobné téma a obsazení bude mít i diskuse o dopravě někdy kolem 6.6. Četl jsem to v Tučňáku, nemám ho bohužel u sebe abych to upřesnil.
    Nebude to jen o spořilově, ale cepé Praze 4 nicméně nebo právě proto bychom si tam měli přijít naladit argumenty!

    Komentář ze dne: 05.06.2011 14:40:08     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: A už je to tady!
    Pozvánka na 16.6. (jednání s Březinou a Svobodou o Spořilovské) z webu MČ P4 zmizela!

    Komentář ze dne: 06.06.2011 19:23:18     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: A už je to tady!
    Naučte se číst a neplašte!

    Komentář ze dne: 06.06.2011 22:37:48     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: A už je to tady!
    V neděli tam nebyl, chytráku. Dnes je tam s pozměněným textem.

    Komentář ze dne: 07.06.2011 09:36:04     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - OndraH (@)
    Titulek: Re: Re: Re: A už je to tady!
    Na webu Prahy 4 je aktuálně jen pozvánka na 9.6. do Jezerky.
    Pozvánka na 16.6., která měla být podle Tučňáku na Spořilově v Sigmě, tam není.
    Platí to tedy nebo ne?

    -----------
    Pozvánka na setkání s pražským primátorem
    Veřejnou diskuzi na velmi žhavá témata – doprava a bezpečnost – mohou občané z Prahy 4 navštívit dne 9. června 2011 od 16 hodin v domovské „čtyřkové“ scéně, v Divadle Na Jezerce.

    Hosty divadla i občanů budou na pozvání starosty městské části Praha 4 Pavla Horálka (ODS) primátor Prahy Bohuslav Svoboda, jeho první náměstek Karel Březina (do jeho odpovědnosti spadá také pražská doprava) a Vladimír Kotrouš, ředitel Městské policie hl. města Prahy.
    Bezplatná místa v divadle je nutné rezervovat na telefonních číslech: 261 224 832 nebo 725 442 150.

    Michal Sochor
    tiskový mluvčí


    Komentář ze dne: 07.06.2011 13:22:42     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: A už je to tady!
    Pozvánka na webu Prahy 4 je v aktualitách a setkání platí. Je vložena 1.6.2011.

    Komentář ze dne: 07.06.2011 16:05:51     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - OndraH (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: A už je to tady!
    pravda, už jsem to taky našel...

    Komentář ze dne: 05.06.2011 09:48:16     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Štěpánek (SZ): Magistrát dále obstruuje výstavbu vnějšího obchvatu Prahy
    5.6.2011 8:58 - Zelení jsou dlouhodobými příznivci dopravního zklidnění centra Prahy. Mílovým kroky se blíží zprovoznění tunelu Blanka, stále však chybí vnější obchvat v severní části metropole. Reálně hrozí, že místo zklidnění bude v těsné blízkosti Pražského hradu projíždět tranzitní doprava, která by využila vnější okruh, pokud by ovšem existoval.

    Za zpožděním výstavby vnějšího obchvatu stojí neschopnost vedení města dohodnout se se státem a Středočeským krajem na trase, která bude realizovatelná a kterou bude stát ochotný zaplatit.

    „Zelení vyzývají pražský magistrát, aby ukončil dlouhodobou obstrukci výstavby vnějšího silničního obchvatu města. Je jasné, že v roce 2011 je již nemožné prosazovat trasu z roku 1938. Tedy z doby, kdy se po Česku pohybovalo několik tisíc aut, zboží se z větší části dopravovalo po železnici a oblast Ďáblic, Kobylis, Dolních Chaber a Suchdola byla prakticky neobydlená. Vnější okruh se musí posunout na sever od hlavního města," říká předseda pražských zelených a zastupitel v Praze 4 Petr Štěpánek.

    Pražská silniční doprava byla v 60. letech minulého století navržena tak, že okolo centra měla vyrůst série silničních okruhů. Tuto koncepci z dob tuhého komunismu prakticky beze změny převzalo vedení pražské radnice před 15 lety. Podle tohoto plánu mají vzniknout dva okruhy - vnější „pražský" a vnitřní „městský".

    „Stavba vnějšího okruhu financovaného státem je opožděná a vnitřní okruh nyní z části slouží jako jeho náhrada. Tisíce kamionů tak projíždějí například mezi starými Vršovicemi a Záběhlicemi po Jižní spojce v Praze 10. Zdržování výstavby severní části vnějšího okruhu může způsobit, že Městský okruh převezme funkci obchvatu města i v této oblasti," upozorňuje zastupitelka za zelené z Prahy 10 Ivana Cabrnochová.

    „Zabejčené prosazování tzv. jižní varianty obchvatu přes Dolní Chabry a Suchdol může přinést jediný výsledek. Vnitřní okruh bude dokončen dříve než vnější a následkem toho intenzivní tranzitní doprava zatíží obyvatele Prahy 6, Prahy 7 a již dnes těžce zkoušené občany z libeňské ulice V Holešovičkách. Magistrátní politici protlačováním tzv. jižní varianty obchvatu města jednají proti zájmům Pražanů," říká Petr Vilgus, zastupitel Strany zelených v Praze 8.

    „Zelení vyzývají magistrátní politiky, zejména Karla Březinu zodpovědného za dopravu a Josefa Noska s pravomocemi v oblasti územního plánování, aby se podívali pravdě do očí. Ukončete obstrukce stavby severní části vnějšího obchvatu Prahy a po dohodě se Středočeským krajem a Ministerstvem dopravy přistupte k dohodě o vedení tohoto důležitého silničního tahu mimo území města," dodává Petr Štěpánek ze Strany zelených.


    Komentář ze dne: 07.06.2011 10:46:45     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: setkání platí
    Pozvánka na 16.6. tam stále je v Aktualitách

    Komentář ze dne: 14.06.2011 11:09:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Tazdevil (@)
    Titulek: Setkání 16.6.
    A myslíte, že primátor Sobotka a pan Březina dorazí řešit nějaký Spořilov, když se ten samý den očekává stávka odborů? Předpokládám, že už teď leží na radnici P-4 omluvenky... I když pochybuji, že by někdo z radnice hl.m. P posílal někam omluvenky... No... Uvidíme...

    Spořilovské aktuality
    17.11.2024: Před 35 lety...
    Jak jsme prožívali sametovou revoluci na Spořilově? Připomeňte si ve starším článku.

    Starší aktuality


    Čtenáři od 31.5.2004

    Spořilovská kliknutí
    Celkem9420064
    Prosinec173235
    Dnes10904

    Spořilováci na webu

    Nyní si čte web : 401 uživ.


    you porn vidéos gratuites sur Bestporn2021.com

    (c) Spořilovské noviny 2004 - 2019  
    Vydavatel: Mgr. Tomáš Hromádka - REGIONPLUS. Adresa redakce: Mgr. Tomáš Hromádka, Rakovského 3162/8, 143 00 Praha 4. IČO: 03582205. Tel. 777 944 684.
    Vytvořeno pomocí redakčního systému phpRS. Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Spořilovských novin publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
    Kontaktní e-mail redakce: noviny@sporilov.info
    CENÍK INZERCE