Spořilovské noviny
Úvod | Stáhněte si | Spořilovské odkazy| FACEBOOK | International  

Spořilováci sobě
Napište nám!
Těšíme se na vaše příspěvky, fotografie, komentáře a další informace, které rádi zveřejníme. Kontaktovat redakci můžete prostřednictvím e-mailu noviny@sporilov.info.


Poslední komentáře
  • Farmářské trhy - aktuální informace:
    "Milí naši zákazníci a podporovatelé! 🍀 Po dnešní schůzce s firmou Mercatus jsme se dobrali . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Farmářské trhy:
    "Dobrý den, ráda bych se zeptala jak dopadl výběr provozovatele farmářských trhů na Roztylském náměst . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Karel Koželka na sídlišti Spořilov II:
    "Dobrý den, nevíte náhodou někdo z vás, kde konkrétně architekt Karel Koželka na sídlišti Spořilov . . . " (Život na spořilovském sídlišti v roce 1970)
  • Neni to zadna 1. trida.:
    "Mila Michaelo, jsme vrstevnici. Ja chodil do C a ty bud do a nebo B. Moje sestra Lida s tvoji sestr . . . " (Zapomenutá školní fotografie ze ZŠ Jižní)
  • Tusim,:
    "ze s Renatou jsem chodil do prvni tridy. Ale ta pak nejak zmizela stejne jako Olina Tvrda. mnohem po . . . " (Spitznerovi vzpomínají na Spořilov - díl 1.)
  • Re: no nevim...:
    "Tento názor je kvalitní." (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • no nevim...:
    "pokud někdo netrefí do volební místnosti bez aplikace, je otázka, jestli by měl mít volební právo.. . . . " (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • Souvislost s článkem:
    "A jak to souvisí s článkem?" (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Nenakupovat u pilulky.cz!:
    "Proti územnímu rozhodnutí přišly dvě žaloby, po změně vedení ji stáhli na radnici Horní Počernice. Ž . . . " (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Šabatová:
    "„Zima bude těžká. Nevíme, s čím přijde vláda, ale lidem budou muset pomoci i města. Například balíčk . . . " (Do zastupitelstva městské části Praha 4 kandiduje devět volebních subjektů!)


  • Spořilovský kalendář
    <<  Duben  >>
    PoÚtStČtSoNe
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30      

    Mohlo by vás zajímat...

    Komentáře

    ke článku: V druhém kole senátních voleb se střetne Syková s Töpferem
    ze dne 13.10.2012, autor článku: Tomáš Hromádka

    Komentář ze dne: 13.10.2012 23:26:54     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Škoda
    Pane Štěpánku i pane Kunerte, je to škoda. Ale pokračujte ve svém konání dál - alespoň na půdě zastupitelstva. A spojte se - máte podobné názory. Většina Spořilováků nemá senátními volbami zájem řešit problémy naší čtvrti. Ukazuje se, že volby do Senátu nebyly o spořilovské dopravě a žití na Spořilově ale o všeobecné krizi v našem státu. Za týden budu volit Sykovou, ta se aspoň k dopravě vyjádřila a snad i něco slíbila. Tak chci doufat, že to dodrží.

    Komentář ze dne: 14.10.2012 09:30:41     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Škoda
    Až na to, že tito dva pánové kopou za Braník, tzn. proti Spořilovu! Oba se vyjádřili, že zabrání návratu kamionů na Js. To je ale dnes bohužel jediná možnost, jak odlehčit Spořilovské. Kecům o dokončení obchvatu snad už nevěří ani ten největší blázen.

    Komentář ze dne: 14.10.2012 22:14:09     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Škoda
    Ale ono se dá hodně, jen věřit těm správným, kteří doopravdy za Vás kopou. A hlavně, kdo jen nemluví, neslibuje a nevymýšlí.

    Komentář ze dne: 14.10.2012 12:34:30     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Škoda
    Pokud vím tak ve volebním letáku má prof. Syková za prioritu právě kamiony.
    "Člověk ke svému životu potřebuje zdravý vzduch. Proto za svou prioritu považuji obnovu zelených ploch a omezení kamionové dopravy."

    A hlavně jasně říká že nelze čekat na dostavbu okruhu, ale začít pracovat hned!

    Komentář ze dne: 14.10.2012 21:57:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Škoda
    Jo, zrovna ona si vezme rýš a začne vysazovat parky, a odkloní kamiony jinam. tohle není v její moci, jen Vám slibuje, není známá, je vědecká pracovnice. Za šest let si vzpomenet a budete si říkat, jak jste naletěli.

    Komentář ze dne: 14.10.2012 23:00:04     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Škoda
    Paní Syková má dnes prioritu ty kamiony. A že se stavěly ty silnice kolem Spořilova v 80tých letech, kdy měla červenou knížku a mohla s ní mávat i s rudou vlajkou na ÚV KSČ proti těm silnicím a za zdravý vzduch, na to asi nevzpomněla. Raději dělala kariéru a hon za mnoha tituly s rudou knížkou. Teď si vzpomněla, že by bylo potřeba zdravý vzduch na spořilově, právě ona, která má takovou minulost - tím je ona zkaženým vzduchem všech spořilováků. Ať si plní dál svoje tituly, a bere na sebe úspěchy svých podřízených a nás neoblbuje sliby , které prokládá svýmivědeckými studiemi.. Ať dál studuje, učí, jezdí do ciziny na konresy a dál hromadí sví miliony a zajišťuje svoje děti. Asi jí docházejí korunky a tak se chce stát senátorkou na další úvazek, jen aby to stačila ..... nebo aby měla další čárku ke své kariéře? A nebo už cítí, že jí z práce chtějí vystrčit . Ona už tam opravdu je dlouho, to je fakt , že mladí by potřebovali dopředu. Nu musí se rozhodnout. Buď lhát lidem a jít do Senátu,protože co slidbuje, to ona nemůže splnit, nebo zůstat tam kde je a počkat, až jí z práce vyhodí.

    Komentář ze dne: 16.10.2012 22:16:15     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Škoda
    Jo, aže dál p.Syková říká, že zde bydlí od 70.tých let. To jí to čtvrt století nevadilo? Bolševička! Fuj!

    Komentář ze dne: 14.10.2012 21:46:43     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Škoda
    Lituji Vás, nevyřeší nic. Za šest let si to povíme. Teď jen slibuje.

    Komentář ze dne: 15.10.2012 10:54:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Škoda
    Myslíte že neudělá nic jako současný senátor? Proč si to myslíte?

    Komentář ze dne: 16.10.2012 22:18:53     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Škoda
    Byla vyzvaná bolševiky, socany, aby za ně kopala ve volbách. Lidi na doktorské tituly letí. Ať žije Růžová zahrada v Senátu! Vlastně už rudooranžová.

    Komentář ze dne: 14.10.2012 22:09:39     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Škoda
    Pana Štěpánka a pana Kunerta postihla nemoc dostat se na výšinu politiky. Jejich činnost je využitelná v místních zastupitelstvech.
    Většina Spořilováků si ale neuvědomuje, že pokud něco chtějí udělat proto, aby ty prokleté kamiony zmizely, tak musí
    na to jít šalamounsky. V tomto státě to jinak už asi nejde. Je potřeba se spojit s těmi, kteří mají otevřené dveře na vyšší patra a to nemají zastupitelé nebo vědečtí pracovníci. Chce to známou tvář, komedianta Topfra, který je na rozdíl od ostatních komediantů inteligentní, chytrý, bystrý a má tah na branku . Už jsem ho tak jednou zažil a pomohl. Tomu se otevřou dveře od vyšších pater všude a my to potřebujeme ne?
    Asi by bylo správné zbavit se vzdoru, naschválu a dát mu tu důvěru ale nenechat ho, jít za ním a on to bude muset udělat. A on takový byl i u našeho problému, dokázal nemožné. Tak mu zkluste věřit. Já mu věřím ze zkušenosti. A ze slibů. Chci Vás vidět , jak budete tedy volit někoho, kdo se Vám doře poslouchá a za šest let zjistíte, že nic jako senátor(ka) neudělal(a).

    Komentář ze dne: 14.10.2012 22:37:16     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Škoda
    Přesně tak...

    Komentář ze dne: 14.10.2012 22:45:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Škoda
    Pravda!!!

    Komentář ze dne: 15.10.2012 13:23:08     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Škoda
    Ach jo. Bohužel jsme nepochopili, že senát má trochu jiné úkoly než se starat o Spořilovskou. Pláčete na špatném hrobě. A volit někoho, kdo vede "Neobyčejný život" tím, že do senátu téměř nechodí, to po mě fakt nechtějte. Komediant patří do divadla a do senátu někdo moudřejší a méně egoistický. Kampaň pana Töpfera s Neobyčejným životem a Hradčany v pozadí (zřejmě jeho další sen a následný krok) na mě nezabírá:-)).

    Komentář ze dne: 15.10.2012 17:56:21     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Škoda
    zajímalo by mne co na vás zabírá....závist na Vás obepíná.

    Komentář ze dne: 16.10.2012 22:14:48     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Škoda
    Tak teď jsem se dozvěděl pane Štěpánku, z televize od p.Sykové, že jste jí vyjádřil podporu s komunisty. A vy jste to udělal vědomě. To se nestydíte? Dáváte se s tou bolševickou svoločí dohromady. Kdybychom to věděili, tak by jsme Vám hlas nedali. Stydťe se ! U nás jste skončil.

    Komentář ze dne: 17.10.2012 19:21:46     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Škoda
    Co to je za blbost? Myslíte si, že komunisti vyjádří podporu Töpferovi? A tím, že podporu Sykové vyjádří i Štěpánek, který argumentoval od začátku jasně proč jde proti Töpferovi, tak vy z něj uděláte téměřkomunistu? Možná jste ještě nezjistili, že do 2. kola senátních voleb postupují pouze 2 kandidáti. A že je běžnou praxí, že ten kandidát, který nepochodil, vyjádří podporu tomu, kdo má s ním bližší program. S komunisty to má málo společného, to je stejná demagogie jako ta jejich, soudruhu.
    Fakt, úžasná spořilovská logika, kam se hrabe Bittnerrrr, to se nedá srovnat:-)).

    Komentář ze dne: 14.10.2012 14:11:40     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Senátor může udělat mnoho, zejména je-li odborník!
    Třeba vystoupí-li senátor na zastupitelstvu radnice nebo magistrátu k odborné problematice tak má vše hned větší váhu. Když je senátor odborník tak může předkládat a posuzovat kvalifikovaně zákony........

    Senátor musí být prostě profesionál! Mělo by to tak být i v poslanecké sněmovně a v zastupitelstvech.

    Možná právě to, že na řadě velmi lukrativních míst jsou zcela nekvalifikovaní lidé a často jen straníci vede ČR do záhuby.

    Komentář ze dne: 14.10.2012 22:25:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Senátor může udělat mnoho, zejména je-li odborník!
    Odborník! Kamkoliv vstoupí odborník a něco si na úřadech žádá , tak ho už na počátku považují za otravu, blázna ve svém oboru a demagoga. V našem státě to prostě nikdy neexistovalo, neexistuje a existovat nebude. Nevěřte tomu. Správně by to tak mělo být, řekněte mi, kde jste se s tím setkal. Hned se tam odstěhuji. Já bohužel nikde.
    Nic jiného nezbývá, než být chytrý a přelstít tuhle ganituru. Zvolte si tam Topfra, ten ví jak na to. Je chytrý. My jsme v domě na P4 zažili hrůzy, a on to nějak vyřešil. Volte osvědčené, on je ten, který pomůže. Bohužel je skromný v řečech o sobě. Většinou o něm mluví ostatní se zlobou e to jen proto, že on ví jak co udělat , jak co zařídit. Prostě závist .
    Chápu, že výsledky vědy, výzkumu se poslouchají dobře, jsou pravdivé ale pomůže nám to? Myslím, že kamion pojede svojí cestou dál, dalších pár let.

    Komentář ze dne: 15.10.2012 13:29:37     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Senátor může udělat mnoho, zejména je-li odborník!
    On je opravdu skromňoučký:-)). Cituji : Když o mě budete chtít vědět víc, vyhledejte si "Neobyčejný život pana ředitele, senátora, zachránce divadla a podnikatele, který vše na jedničku stíhá a je nezištný altruista. Opravdu tomu věříte? Já ne.

    Komentář ze dne: 15.10.2012 17:57:10     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Senátor může udělat mnoho, zejména je-li odborník!
    To je váš problém, asi na to nemáte.

    Komentář ze dne: 15.10.2012 17:57:16     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Senátor může udělat mnoho, zejména je-li odborník!
    To je váš problém, asi na to nemáte.

    Komentář ze dne: 15.10.2012 09:32:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Senátor může udělat mnoho, zejména je-li odborník!
    Máte pocit, že názor odborníka má větší váhu? Podle tohoto principu bychom tedy potřebovali statisíce senátorů, poslanců, zastupitelů - aby řešené problémy "trefovaly" takto erudované odborníky. Politika je správa věcí veřejných, politik se musí odborníky obklopit a zvažovat jejich rady (které jsou i protichůdné). Jinak znám několi lidí, kteří mají špičkové vzdělání, jsou odborníci, ale právě proto se politice věnovat nechtějí. Jejich příjem je často neporovnatelně vyšší, než poslanecký plat. Mají také jistou morální úroveň a nectějí z ní slevit. Což by na naší politické scéně asi museli.

    Komentář ze dne: 15.10.2012 10:31:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Senátor může udělat mnoho, zejména je-li odborník!
    Obklopit odborníky? Aby vznikaly zbytečné náklady na platy těchto odborníků?? Takže jeden senátor bude mít třeba 5 odborníků se stotisícovým platem?
    Když má v senátu rozhodovat o zákonech musí mít zkušenosti jinak je tam jen na ozdobu.
    Právě proto vypadá ta politická scéna tak jak vypadá a stát se žene prokazatelně do záhuby....... :-((

    Komentář ze dne: 15.10.2012 11:07:49     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Senátor může udělat mnoho, zejména je-li odborník!
    A s odborníky bude vypadat ještě hůř, když člověk uzavřený v laboratoři bez legislativních zkušeností bude rozhodovat o zákonech. Ale s Vámi nemá cenu diskutovat, Vy asi víte všechno nejléte, že?

    Komentář ze dne: 15.10.2012 11:22:57     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Senátor může udělat mnoho, zejména je-li odborník!
    Zkusme tedy spočítat na kolika politických postech sedí odborníci - tedy lidé z oboru, kterému se věnovali nebo věnují??? Jsou to většinou jen posty za stranické zásluhy nebo ne? Co myslíte Vy?

    Komentář ze dne: 15.10.2012 14:47:45     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Senátor může udělat mnoho, zejména je-li odborník!
    Tak počítejte.

    Komentář ze dne: 15.10.2012 19:26:04     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Senátor může udělat mnoho, zejména je-li odborník!
    Stačí na to 1 ruka že?

    Komentář ze dne: 15.10.2012 17:58:35     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Senátor může udělat mnoho, zejména je-li odborník!
    Pravda! Velká pravda! Souhlas! A syková je jedna z nich!

    Komentář ze dne: 15.10.2012 19:31:51     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Senátor může udělat mnoho, zejména je-li odborník!
    Nemusí rozhodovat jako legislativec, ale o odborné náplni zákona. Kdyby rozhodovali odborníci nikdy by se nastalo, aby na Spořilovské byly povoleny smrtící limity hluku. To potřebovali prosadit politici a tak si to zařídili. To už se nesmí nikde opakovat.

    Komentář ze dne: 14.10.2012 14:24:35     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Klaus k volbám
    Klaus: Výsledek voleb je srozumitelný, je na všech, aby vyvodili závěry
    Výsledek voleb je jasný a srozumitelný. Prezident Václav Klaus to uvedl v nedělním vyjádření ke krajským a senátním volbám, v nichž výrazně uspěla levice. Klaus je přesvědčen, že každý výsledku rozuměl a vyvodil z něj pro sebe patřičné závěry. Prezidentovo vyjádření médiím poskytl jeho mluvčí Radim Ochvat.

    "Prezident považuje výsledek voleb za tak jasný, jednoznačný a srozumitelný, že žádné složité interpretace k němu nejsou nezbytné. Prezident je přesvědčen, že výsledku voleb každý rozuměl a každý si z nich vyvodil sám pro sebe patřičné závěry," uvedl Ochvat.

    ČSSD vyhrála volby v devíti krajích, KSČM ve dvou, ODS a Starostové pro Liberecký kraj v jednom. Ve většině krajů mají ČSSD a KSČM šanci na sestavení společné koalice. Opoziční ČSSD vyhrála i první kolo senátních voleb. ČSSD a KSČM mají šanci samy získat v Senátu ústavní většinu, k níž potřebují 15 z 25 možných mandátů.

    Předseda vlády Petr Nečas (ODS) míní, že jako premiér a předseda ODS nese odpovědnost primárně za volby sněmovní. Špatný výsledek krajských a senátních voleb je podle něj daní za nepopulární vládní reformy. Opoziční sociální demokraté naopak vládu kvůli výrazné prohře v krajích vyzývají k odchodu.


    Komentář ze dne: 14.10.2012 22:32:07     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Klaus k volbám
    Koliikrát už opozice vládu vyzvala. A co by ta nová vláda ASI DÁL DĚLALA. Nic jiného by jí nezbývalo, než pokračovat v započatem a nám by lhali a lhali až by na penze nebylo. Já fakt nevím, co si opozice myslí, jak by byla schopna dělat dál.
    Víte, co by bylo zajímavé, aby se nám vrátil tak jeden měsíc doby před 1989 rokem. Fronty na banány, nebo něco- co Vás tehdy štvalo. Všichni cinkali klíčema, všichni chtěli komanče pryč.

    Komentář ze dne: 15.10.2012 10:33:07     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Klaus k volbám
    A vy teď máte na ty banány a zahraniční dovolené? To Vám blahopřeji. Řada lidí už dnes žije na hranici bídy...

    Komentář ze dne: 15.10.2012 17:59:50     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Klaus k volbám
    Jo, já beru nejmenší důchod. 7 tis. měsíčně a tátu mi oddělali komouši v lágru.

    Komentář ze dne: 15.10.2012 14:43:31     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Klaus k volbám
    Všichni - myslíte ty, co ty komanče využívali? Plno lidí jim rádo přisluhovalo a jezdili i do ciziny, děti měli bez problémů na školách atd. Takových lidí byla většina, ale dnes říkají že jsou bez viny.
    Kolik je bývalých komunistů a jejich přisluhovačů v politice, v byznysu aj. oblastech. Jsou i kandidáty na prezidenta. A co? Jsou-li slušní a schopní tak proč je nevolit? To moudrý člověk dokáže odlišit nebo ne?

    Komentář ze dne: 14.10.2012 15:02:36     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: 2. kolo voleb
    Praha 4: Do druhého kola postupují Eva Syková a Tomáš Töpfer
    Nezávislá kandidátka Eva Syková, nominovaná ČSSD, postupuje do druhého kola voleb se ziskem 24,72 % hlasů spolu s Tomášem Töpferem, který jako nezávislý kandiduje za ODS a v prvním kole voleb získal 23,67 % hlasů. Počty hlasů a výsledky ostatních kandidátů najdete zde.

    Druhé kolo voleb do Senátu Parlamentu ČR se uskuteční v pátek 19. října od 14 do 22 hodin a v sobotu 20. října 2012 od 8 do 14 hodin. Hlasování bude probíhat ve stejných volebních místnostech jako v prvním kole, voliči však neobdrží hlasovací lístky předem do poštovní schránky, ale dva hlasovací lístky obdrží ve dnech voleb přímo ve volební místnosti.

    V této souvislosti upozorňujeme, že z důvodu konání senátních voleb bude Úřad MČ Praha 4 v pátek 19. října 2012 uzavřen. K dispozici budou pouze pracoviště podatelny, pokladny, Czech Point a odbor správních agend.


    Komentář ze dne: 15.10.2012 19:21:38     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Vláda couvá od reforem!
    No vidíte, že to jde! Proběhly volby a výsledek nutí vládu začít couvat od reforem. Tak se to hoši dělá zdola! Za 2 roky budou mít možná ti nejchudší co jim bylo ukradeno díky reformám. Zázraky se dějí!

    Komentář ze dne: 16.10.2012 08:52:18     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Vláda couvá od reforem!
    Kalousek: Dostal jsem za úkol pomoci osamělým penzistům
    Po krajských a senátních volbách, které pro vládní TOP 09 nedopadly zrovna úspěšně, dostal místopředseda strany a ministr financí Miroslav Kalousek od svého stranického šéfa Karla Schwarzenberga za úkol zmírnit sociální politiku. "Leží mu na srdci hlavně osud penzistů s podprůměrným důchodem," řekl v rozhovoru pro Právo Kalousek.

    A že si pan kníže vzpomněl tak pozdě. A ještě by si měl zkusit zkusit celý rok žít jen s důchodem 7000 Kč, aby se lidu opravdu přiblížil..............

    Komentář ze dne: 15.10.2012 19:59:24     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Zajímavá úvaha blogera Jana Neumana z idnes
    Vládne nám levice, proč nevolit tu opravdovou..
    .................
    Došlo k naprostému odtržení politického programu od reálných kroků. Ne omylem toto vidí jako hlavní problém prezident Klaus, ať už si o něm myslíme cokoliv, má bohužel pravdu. Strany, které deklarují sami sebe jako pravicové, tedy zejména ODS a TOP09, mají pravicovou pouze rétoriku, praktické kroky odpovídají někde levé straně sociální demokracie až komunistickému programu. Je to způsobeno nejen tím, že tyto strany jsou zcela v moci korporátních struktur ale i tím, že se samy zbavily jakéhokoliv alespoň trochu ekonomicky uvažujícího představitele. U ODS byl poslední schopný ekonom Tlustý, TOP09 nikdy nikoho takového ani neměla, většina jejich představitelů žila ze státního rozpočtu a jediný mentální výtvor TOP09 je Kalouskova verze korporátního socialismu. Navíc současná vláda přesunula veškeré náklady finanční krize na bedra střední třídy, což je ale právě voličská základna pravice.

    Proč by tedy někdo volil v současnosti vládnoucí levicové seskupení, když může volit levici autentickou (tedy dle názvu)? To je dle mne hlavní důsledek současného stavu. Tento proces je možná nevratný, současné struktury stran ODS a TOP09 jednak nedovolí příchod ekonomicko-manažersky schopných osobností do vedení a jednak tam není již kde brát. To je vidět i na faktu, že obě tzv. pravicové strany čelí i ztrátě podpory hlavních podnikatelských skupin v ČR, neboť totální diletantismus ohrožuje už i podnikání těchto osob. Velké osobnosti českého businessu operující signifikantními prostředky se již dokonce přímo staví proti současné škodící vládě, viz seskupení podnikatelů kolem Janečka či aktivita miliardáře Babiše.

    Můžeme čekat na postupný rozpad pravicové politické sféry a totální vítězství levice v příštích parlamentních volbách. Nic jiného zřejmě pravicovou část spektra k sebereflexi nedonutí. Bohužel to postihne všechny. Paradoxně možná poslední záchranu pro ČR zůstane dnes proklínaná EU. Bez členství v EU by tady totiž byly dveře pro nástup komunismu starého typu zcela otevřeny.

    Naděje by ale byla vytvoření nového koaličního subjektu na bázi zkušeností opravdových podnikatelů (tedy ne těch, kteří podnikali díky politickým kamarádům), který by prosazoval liberální ekonomickou politiku s prvky přímé demokracie.


    Komentář ze dne: 16.10.2012 00:56:23     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Kolář (k.kolar@centrum.cz)
    Titulek: centrum
    Přečetl jsem všechny příspěvky. Kandidoval jsem rovněž do senátu a 4.10. jsem se zde ve SN vyjádřil k problému s kamiony : „Jsem názoru, že senátor ze své pozice bohužel nemůže sám přímo ovlivnit urychlení řešení tohoto palčivého problému. Bylo by nefér slibovat voličům před volbami nesplnitelné. Z pozice senátora lze tak jen apelovat a vyjadřovat občanům Spořilova veřejnou podporu."

    Dle mého názoru, navrhovaná konkrétní řešení problému „kamiony ze Spořilova, snížení prašnosti a hluku“ v předvolební kampani některými kandidáty do senátu nebyla na místě. Když už, tak by mělo být též řečeno „KOLIK by konkrétní navrhované řešení mělo stát“, „KYM - z jakého rozpočtu“ by měla být jeho realizace financována“ a „KDO“ o tom může reálně rozhodnout ! Jinak jde o plané sliby.

    Vedou se zde nyní debaty již jen o dvou kandidátech. Jeden je z prostředí kultury, druhá z vědeckého prostředí. Ani jeden z nich nebude senátorem na 100%. Neprohlašují to.
    Jeden z nich zřejmě-možná bude zvolen. Dle mého názoru není ani jeden z nich ten pravý na senátora. Argumenty proto už zde byly uvedeny.
    Připomenu další, časopis Tučňák, září a říjen. Doporučuji znovu si osvěžit předvolební inzerci obou kandidátů :
    p.Töpffer - Září, 2x strana A4 od p.Topffera, zejména část „Rozhovor“, co vše dokáže „i senátor“ všechno stihnout, někdy i nestihnout.
    Říjnové číslo : 1x A4, „Milí spoluobčané“ - poslední 2 věty. Kdo se spokojí s „menším zlem“, může ho volit. Pro mě to není dobrá nabídka. I „menší zlo“ zůstane zlem a lhostejno zda „menším“ nebo „jiné velikosti“ Pro mě je to dostatečně výstižné sebehodnocení autora i mimo informace, i zde uvedené, o dosavadní jeho "senátorské aktivitě". Ambice.
    MUDr Syková – v obou číslech, inzerce na téma -obecné fráze. Bohužel, jinak to nečtu. O poslání a hlavní činnosti senátora „senátorství“ = zákonech ? Nic.

    Doplnění k volební kampani :
    Něco málo k mému inzerátku v říjnovém Tučňáku. Horko těžko, nám bylo s p.Štěpánkem (každý sám) probojovat vůbec naši inzerci do říjnového Tučňáka a jen o velikosti 1/8 A4. O tom kdo o tom rozoduje je na jiné téma "Tučňák". Už zde bylo uveřejněno. Kdo z vás si čtenáři SN všiml vůbec textu mého miniinzerátíku a slovního obsahu? Pravda, za málo peněz, málo místa i obsahu , muziky. Nezajímavé.
    Velké politické strany = velká inzerce ze státního rozpočtu. Podle toho volili voliči ? Asi ano, jako vždy. Máte jiné vysvětlení ?
    Jakou změnu tito voliči, po které všichni volají, očekávají od „nezávislých“ kandidujících za velké strany a „jejich“ peníze ? Když někdo něco někomu platí asi ho nenechá hlasovat „jen tak“ podle jeho „nejčistšího“ svědomí. Proč nastrkují na prosazování svých stranických zájmů velké strany „nezávislé" – ale známé tváře, či jinak budící důvěru ? Proč nekandidují za strany přímo jejich straníci ? Proč ta loutkohra s voliči ? Jaký je váš názor ? Máte jiný ? Pro kterého z kandidátů se rozhodnete voliči ze Spořilova ? Teď, už je výběr omezen a další šanc

    Komentář ze dne: 16.10.2012 01:04:18     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Kolář (k.kolar@centrum.cz)
    Titulek: centrum - hodnocení voleb
    Dokončení : Teď, už je výběr omezený a další šance na „změnu“ zase za 6 let.

    Závěr: i přesto budu nadále číst vaše názory zde ve SN i když hodně často úplně na jiné téma, než o němž má být řeč. Najdou se v té změti názory za které mi stojí přečíst všechny. Pro úsudek, zda se na myšlení a názorech občanů Prahy 4 – Spořilov, mění něco k lepšímu. Diskuse je nezbytná a právo diskutovat má každý. Diskutující by se měli snažit však držet tématu, jinak je v tom názorový zmatek a orientace k čemu či na co reagovat obtížná ale hlavně, z hlediska nějakého závěru o tématu je pro aktéry diskuse tato málo přínosná. Trvající nešvar – anonymita.

    K.Kolář


    Komentář ze dne: 16.10.2012 08:52:35     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: koho volit ve 2. kole?
    koho volit ve 2. kole?
    pro mě je to volba ze dvou ne snad špatných, ale v prvním kole nevolených kandidátů.
    Uvažoval jsem o změně. Syková měla dobrou kampaň zaměřenou i na místní problémy. Působí hodnověrně. Je tu určitá naděje pro zlepšení. Töpfera už známe, resp. neznáme, protože nestíhá 5 zaměstnání, která má.
    Jenže pak jsem si otevřel noviny a čtu:
    CSSD podpoří ve 2. kole komunistické kandidáty a KSCM podpoří socany - tedy Sykovou. Z toho na mě sedl mráz! Syková bude napůl rudá! Ne že ne. To by musela veřejně jejich podporu odmítnout. Do toho prostě nepůjdu i kdyby čert na koze jezdil. Sorry.
    Takže pane Töpfere, hodím vám to tam, protože musím.
    Uvítal bych za to více vaší aktivity pro Prahu a Spořilov.
    Není pravda, že to jako senátor nemůžete ovlivnit. Ne napřímo, ale vaším vlivem, aktivitou, účastí na jednáních, komunikací v médiích .... Nemyslím tím rozhovory o divadle a vašem dětství, ale politické a občanské názory!
    Podpořte primátora Svobodu proti šíbrům! Aktivně se zasaďte o změny v ODS na Praze 4 a starostu a vedení P4. Mluvte o korupci a co proti ní dělat. Jinak si budu myslet, že v tom jedete s nima a že vám zaplatili Fidlovačku jako držhubné.
    Chci vás vidět v TV jak stojíta na tiskovkách za Nečasem a Svobodou namísto Bendy nebo Schneidera.
    děkuji. Doufám.

    Komentář ze dne: 16.10.2012 09:00:57     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: koho volit ve 2. kole?
    To se velmi mýlíte. Do senátu přeci volí voliči tak to znamená, že ti kteří volili v 1. kole přijdou volit ČSSD. Jestliže tito voliči dali v prvním kole okolo 10% hlasů tak lze očekávat, že jich tak asi polovina přijde volit do 2. kola a to je asi okolo 5% hlasů.

    Komentář ze dne: 16.10.2012 09:15:49     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: koho volit ve 2. kole?
    Je to vlastně o voličích, kteří volili komunisty na úkor ČSSD i ODS a dalších stran. Pokud tolik lidí chtělo změnu a volili komunisty tak se s nimi holt musí počítat.

    Komentář ze dne: 16.10.2012 09:22:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: koho volit ve 2. kole?
    Takže paní Syková bude rudá asi z 5% a bůhví jestli... :-)) A zrudnout nám může i pan bývalý senátor, kdo ví jaké jsou cesty boží...

    Komentář ze dne: 16.10.2012 09:50:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: koho volit ve 2. kole?
    v tuto chvíli nejde ani tak o paní Sykovou. Jde o již ohlášenou svatbu KSCM a CSSD a u té já svědka dělat nebudu.
    I kdyby na Spořilově nežil jediný komunista, tak paní Syková by byla rudo-oranžová senátorka. Obě partaje oficiálně vyhlásily vzájemnou podporu ve 2. kole senátních voleb a totéž se právě děje při sestavování koalic na krajích.
    Někomu to třeba nevadí, někdo se na to asi i třese, ale pro mě je to opravdu zásadní problém!
    Pan Töpfer není špatný, jen by mohl být aktivnější a to myslím politicky. Umělecky je aktivní tak, že mu na politiku moc času nezbývá. Respektive na jasná slova a názory k politice moc času nepotřebuje, spíš více odvahy. O tu ho žádám.
    Nehledě na to KSCM a CSSD nás rychle zatáhnou to dluhové pasti ze které není úniku - jak vidno v Řecku, ale i ve Španělsku a jinde. A to už nebude o abstraktních politických názorech, ale o reálných našich každodenních životních problémech. Nechci zlehčovat situaci důchodců, ale mají se tu 10% líp než v Řecku. Zatím.

    Komentář ze dne: 16.10.2012 09:56:42     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: koho volit ve 2. kole?
    Jenže ODS je totálně zdiskreditovaná a ještě si sama kope hrob. A nemá smysl rozebírat současnou vládní politiku. Tady už nemůžeme očekávat opravdu nic.

    Komentář ze dne: 16.10.2012 21:53:20     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: koho volit ve 2. kole?
    Co všechny házíte do jednoho pytle? zrovna primátor |Svoboda plánují práci s Topfre, jak pomoct Praze 4

    Komentář ze dne: 16.10.2012 09:10:39     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: koho volit ve 2. kole?
    Jenže za kamiony na Spořilově je odpovědná právě ODS.

    Komentář ze dne: 16.10.2012 22:00:57     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: koho volit ve 2. kole?
    Ale zelený meloun s červeným vnitřkem Štěpánek už bojuje dlouho na té radnici ne ? A co Vám vymohl. Prd.

    Komentář ze dne: 16.10.2012 09:41:01     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Kamiony na Spořilovské = ODS!
    Kdyby tam stál proti modrákovi čert, tak dostane můj hlas!!!!!!

    Komentář ze dne: 16.10.2012 21:53:54     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Kamiony na Spořilovské = ODS!
    Ty rudochu!

    Komentář ze dne: 17.10.2012 15:05:47     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Kamiony na Spořilovské = ODS!
    Omyl joudo!

    Komentář ze dne: 17.10.2012 16:29:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Kamiony na Spořilovské = ODS!
    Má pravdu.

    Komentář ze dne: 16.10.2012 21:51:52     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: koho volit ve 2. kole?
    Buďte přesvědčen, že udělá to, co po něm chcete. Ví jak na věc a také je to pro něj a Vás poslední šance šesti let, pokud bude zvolen. Věřte mu! Jeho čest by mu nedovolila zklamat, kvůli čemu bojoval v osmdesátémdevátém.

    Komentář ze dne: 16.10.2012 09:26:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Zeman k volbám
    Kdyby byla ČSSD efektivní opozicí, KSČM by nesílila, tvrdí Zeman
    Podle bývalého premiéra a prezidentského kandidáta Miloše Zemana (SZPO) může za volební úspěch KSČM nejen slabá vládní politika, ale i špatná práce ČSSD v opozici.


    Komentář ze dne: 16.10.2012 10:51:06     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Blog k volbám Kucharovic idnes!
    Vyhoďte toho ubrečeného pravičáka ven!

    "Stejně tady jen slintá na ubrus, lituje se a furt fňuká, že za všechno můžou komunisti. Každýho otravuje svejma ubrečenýma žvástama a žebrá o pivo zadarmo."

    Volal jeden ze skupiny chlapů, kteří se stavili v hospodě na jedno zrzavý, když šli z práce z lesa.

    Ačkoli chápu zklamání ODS, TOP 09 a dalších z výsledků voleb, i tak si myslím, že poraženecké fňukání pravicových novinářů a blogerů je nedůstojné a zbytečné. Nebyla to ČSSD ani nikdo jiný, kteří mohou za výsledek voleb.

    Byla to ODS a vládní koalice, které vyzvaly komunisty k postupnému převzetí moci v krajích!

    Její primitivní mobilizace proti komunistům a strašení levičáckým zadlužením tentokrát u voličů nezabraly. Tento jednoduchý trik může zabrat pouze u jednoduchých lidí a to ještě jen na určitou dobu. Voliči si uvědomili, že pro něj není nejnebezpečnějším nepřítelem současný komunista, ale korupční mafie, která za poslední léta ovládla politiku, a proto s gustem dali hlas těm, kterými je ODS tak dlouho strašila. Porážku si pravice a její voliči, kteří zůstali sedět doma zavinili sami a žádné trapně ubrečené výmluvy na tom nic nezmění. Nebyli to komunisté, ale ODS, která během svého vládnutí vytvořila korupční systém, který zavedla do všech struktur veřejné správy, policie, státního zastupitelství i soudnictví.

    V senátních volbách dostala pravice pořádných pár facek.

    Nejlépe je na tom ČSSD, která obhajuje pět křesel a její voliči poslali do druhého kola třiadvacet kandidátů. Spokojeni jsou i komunisté, kteří na jedno uvolněné křeslo mají před druhým kolem dvanáct kandidátů. Kdežto ODS dostala hodně napráskáno, na uvolněných třináct křesel má pouze před druhým kolem deset kandidátů! TOP 09 také neskáče nadšením, když má pouze jediného postupujícího na tři uvolněná křesla.

    MUDr. Ratha už můžete z vazby klidně propustit, nebezpečí pominulo. Jeho demonstrativní zatčení za výrazné podpory pravicových médií úspěch ODS ve Středočeském kraji stejně nepřineslo. Sociální demokracie přesto vyhrála a levice získala v kraji s přehledem většinu. Skutečné důvody vazby pominuly.

    Sebereflexe pravice? Ani náhodou!

    Nečas na jednu stranu tvrdí, že on za výsledek krajských voleb nemůže ( o katastrofálním výsledku senátních se raději nezmiňoval), že to je věc krajů.......Samozřejmě že premiér z katastrofálního výsledku voleb obvinil vládní reformy. Tím měl pravděpodobně na mysli ty tupé škrty a zvyšování daní lidem. To náš nejslavnější pijan z TOP 09 označil šest procent jako obrovský úspěch! Je vidět, že když se nezačne brzy s léčbou, tak i volebních 6% dokáže skolit dospělého člověka tak, že začne blábolit a prohru bez mrknutí oka prohlásí za velký úspěch...........

    Když shrnu výsledky voleb a kdo vlastně (a hlavně jak) obhajuje ODS a TOP 09, tak se není čemu divit. Pravice v Česku letos na podzim dostala ochutnat plody, které sama zasela. A že ji nechutnají? Tak to se vůbec nedivím, drtivé většině lidí je z jejich plodů

    Komentář ze dne: 16.10.2012 20:35:47     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - ¨¨ (@)
    Titulek: Senát
    Na Praze 4 pracuji již od roku 1970. Dobře znám zdejší prostředí i problémy, zejména se zhoršujícím se ovzduším kvůli kamionové dopravě. Nesouhlasím také s tím, aby se reformy tohoto státu prosazovaly na úkol seniorů nebo maminek s dětmi. Zásadní změny, které ovlivní naše životy na desítky let, musí být řešeny v rámci co nejširší dohody, a ne tlačeny silou, většinou jednoho či dvou hlasů,“ vysvětluje svůj přístup k politice Eva Syková, která se díky výzkumu mozku a kmenových buněk prosadila i v mezinárodním měřítku.

    „Budu dál pokračovat ve vysvětlování svého programu. Voliči na Praze 4 se musí svobodně rozhodnout, zda jsou se současným senátorem spokojeni, nebo zda si přejí změnu. Mohu potvrdit, že pokud budu zvolena, tak práci senátora pojmu na plný úvazek,“ slibuje Eva Syková.
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/p olitici-volicum/Sykova-CSSD-Dekuji-vsem- volicum-kteri-mi-v-prvnim-kole-dali-hlas -250051

    Komentář ze dne: 16.10.2012 21:58:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Senát
    jojo, p. Syková, kdybyste věděla, že se musíte podřídit evropským "zákonům" o emisích, jednou EU prosazujete a pak chtete měnit její zhákony. Ta EU Vám to ovšem nedovolí, vy nebudete dobrá potička, taková zbrklá mamka, plácající se mezihesly, sliby, přáními, socany, rudochy zelenými melouny, kteří když se rozkrojí tak jsou také rudý po uši. Jojo zavlála rudá vlajka a komouši teď nebudou vědět co s tím. bude ještě větší binec a budeme se pást. Syková zůstaňte u zkumavek!!!!

    Komentář ze dne: 16.10.2012 22:10:48     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Senát
    Kočička Syková zná prostředí ovzduší aj. od roku 1970. Od té doby nic neudělala, nezměnila, jen dělala na své kariéře. Stená - jako vyčítáte těm modrým. A co teď jí věříte? Ona nikdy nebude dělat senátora na plný úvazek- to je směšné, stala se senátním klaunem - nikdy by se nevzdala své práce, spúočítejte co vše dělá, kam se hrabe ten herec.
    Práce je jejím životem, jakněkde píše, ale zná to prostředí a těm maminkám a důchodcům to vadí. Jí to čtvrt století nevadilo. Proč teď? Nevěřte jí lidi, nenechte se blbnout. Nebuďme od zdi ke zdi! Copak si na nic nevzpomínáte?

    Komentář ze dne: 16.10.2012 22:11:05     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Senát
    Kočička Syková zná prostředí ovzduší aj. od roku 1970. Od té doby nic neudělala, nezměnila, jen dělala na své kariéře. Stená - jako vyčítáte těm modrým. A co teď jí věříte? Ona nikdy nebude dělat senátora na plný úvazek- to je směšné, stala se senátním klaunem - nikdy by se nevzdala své práce, spúočítejte co vše dělá, kam se hrabe ten herec.
    Práce je jejím životem, jakněkde píše, ale zná to prostředí a těm maminkám a důchodcům to vadí. Jí to čtvrt století nevadilo. Proč teď? Nevěřte jí lidi, nenechte se blbnout. Nebuďme od zdi ke zdi! Copak si na nic nevzpomínáte?

    Komentář ze dne: 17.10.2012 10:28:20     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Senát
    Asi jste přehlédl(a), že vychovala dost mladých vědců, kteří budou pokračovat v její práci.... :-))

    Komentář ze dne: 16.10.2012 22:04:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    Nastupují rudí, ti ještě moc nenakradli. Ale Syková už nakradla za bolševiků. A vidíte jak se ten Štěpánek zbarvil, podporuje rudochy!! Volte pravici!!!

    Komentář ze dne: 17.10.2012 09:31:05     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re:
    Proč by kradla? Je tak schopná, že to nemá zapotřebí..... Za ni mluví práce a z Vás jen závist nebo snad strach?

    Komentář ze dne: 17.10.2012 19:09:39     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Zajímavý blog Jana Šterna
    Jak to vidím já

    Jan Štern
    scénárista a producent

    Tradiční předvolební zbraní ODS byla mobilizace před levicovým nebezpečím a návratem komunistů k moci. Nově tuto historku doplnila nebezpečím zadlužení rovněž hrozícím z leva.

    ODS pozvala komunisty k moci

    S tímto jednoduchým trikem se ODS udržovala v postavení nejsilnější pravicové strany. ODS soustavně ignorovala fakt, že největším nebezpečím pro demokratický vývoj nejsou komunisté, ale korupční mafie, které skrze ni a další strany ovládají politiku. Dlouho se jí a médiím s ní spjatým dařilo udržovat komunistického strašáka ve hře a obratně tak zakrývat strašáka skutečného. Ovšem tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, že se ucho v těchto krajských a senátních volbách utrhlo.

    Voliči už neskočili na ojetou historku s komunistickým nebezpečím a nejen že ODS poslali voličským k.o. k zemi, ale naopak s gustem poslali hlasy komunistickým strašákům. Premiér Nečas ihned na výsledky voleb reagoval tvrzením, že když vláda dělá nepopulární věci (tím myslí škrty), tak na to pak doplatí v krajských volbách. Nemyslím si to. Levicoví voliči by stejně ODS nevolili, ale porážku způsobili pravicoví voliči, kteří zůstali doma, protože už ztratili důvěru v pravicové strany a nemají koho volit. Voliči celkově řekli svojí volbou tři věci: 1. ODS si odpočine v opozičních krajských lavicích, aby získala čas k vypořádání se s kmotry ve vlastních řadách, 2. ČSSD dostala rezervované ano, ale s výrazným varováním, aby si svoje kmotry také vyřešila a 3. komunisté dostali šanci ukázat, zda to jde i bez kmotrů. Že jde v případě komunistů o tragický omyl oněch voličů už je jedno. Komunisté jsou zpátky a v parlamentních volbách budou mít šanci přijít do Strakovky hlavním vchodem.

    Ovšem to není zásluha komunistů, ani vina hloupých voličů. Je to hluboká a neodpustitelná vina ODS, která vytvořila korupční systém prolezlý do všech struktur státní a veřejné moci a která tím pozvala komunisty zpět k moci. Paradoxně největší zásluhu na epochálním volebním výsledku komunistů má samotná ODS. Hoši děkujem.






    Komentář ze dne: 17.10.2012 19:16:15     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: a jestě jeden komentář
    Jiří Kouda
    novinář

    Apartní omdlévání politiků a médií napravo z toho, jakým způsobem uspěli komunisté v krajských volbách vypovídá v mnohém o špičkách české pravice samotné.

    Vláda poslouží už jen svým odchodem

    Strašlivý výprask pravice levicí v těchto volbách překonává i oranžovou tsunami před čtyřmi lety. Právě úspěchem komunistů. V průměru obě hlavní vládní strany ODS a TOP 09 nezískaly ani tolik hlasů, kolik jich samostatně získaly ČSSD a KSČM. To je velké pozitivum.

    Uspokojivá na volbách do krajů je také skutečnost, že se do zastupitelstev nedostala strana jako protofašistická Dělnická strana sociální spravedlnosti (DSSS). Voliči si očividně pojmy „demokratická“ a „nedemokratická, extrémní“ vyložili sami, a přestali naslouchat muezínům z pravicových minaretů jejich opakovanou demagogii ke komunistům. Svět už není rozhlas po drátě, kde se stanice měnit nedala a lidé si své názory tříbí i z jiných zdrojů, ačkoli pravicová média se z toho upřímně hroutí.

    Proč se do krajů nedostali Paroubkovi lvi a jen do dvou zastupitelstev zemanovci, je na posouzení jejich vlastní politiky. Ostré výpady vůči své mateřské ČSSD jim kýžený výsledek nepřinesly, byť malé kousky od koláče sociálním demokratům uštíply. Pro uspokojení svých vlastních ambicí to očividně nestačilo, což je ale otázka spíše k zamyšlení pro Jiřího Paroubka a Miloše Zemana.

    Vládní ODS a TOP 09 se sice pokoušejí své ubohé výsledky bagatelizovat proslovy, že za to – onen volební výprask – vlastně stranické špičky nemohou, aby proti vší logiky následně tvrdily, že si tu fackovačku vysloužily za úspornou vládní politiku. V tom prvním pravdu nemají – krajským volbám dali i své tváře (Nečas, Kalousek). V tom druhém pravdu mají. Třebaže se o to snažili popřít, v krajských volbách se vždy projevuje spokojenost či nikoliv s politikou vlády země. Tentokrát jim občané dali jasné najevo, že tuto centrální vládu nechtějí. A zvláště její podobu pakvilu „zodpovědné“ a protikorupční party, z níž už se musela pakovat kvůli podezření z korupce polovina jejich členů. V níž figuruje nikým nevolená politická skupina, party, která rozehrála se svými občany strašlivou sociální hru utahování opasků a práv, hru na úspory, aby se uspokojily zájmy velkokapitálu. Nakonec jim voliči vystavili účet za přezíravost, nestoudnou aroganci, pokrytectví a surovost. A ostatně, co jim proboha pravice ve své kampani vlastně nabídla?

    Občané, kteří se nemají jak jinak bránit, než jednou za čas vhodit do urny svůj hlas a jinak držet ústa a krok, tak očividně tuto vládu vyzvali k odchodu. Právě proto vzala velká část voličů na milost KSČM. Poučením je, že sociální demokraté mají očividně opustit bohumínské usnesení. Tento proces si musí vyřešit sociální demokraté a komunisté mezi sebou. ČSSD trpí „gottwaldovským“ syndromem KSČM, který sem tam semelovsky vyjukne, naopak pro komunisty je stále černou můrou „mitterandovský“ syndrom pozvání do vlády, který je nakonec smetl do politické bezvýznamnosti.

    Nyní je

    Komentář ze dne: 17.10.2012 19:17:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: pokrač.
    Nyní je na tahu Nečasova vláda. Nejlépe poslouží svým odchodem.

    Jedna totiž varovná poznámka pro pravici nakonec. Konzervativci u moci budou možná ještě dva roky (doufám, že ne), a pokud tedy u ní budou, nespokojení a svým způsobem jinak bezmocní občané už v příštích volbách nevhodí své hlasy komunistům jen v reakci na tuto bezmocnost a „na protest“, nýbrž jako občané, kteří si budou zcela vědomi programu této strany a tudíž jejich ideoví zastánci. Vytvoří si tak ještě silnější blok odpůrců, který je v následujích volbách smete.

    Psáno pro Prvnizpravy.cz

    Jiří Kouda



    Čtenáři od 31.5.2004

    Spořilovská kliknutí
    Celkem8098215
    Duben101245
    Dnes2271

    Spořilováci na webu

    Nyní si čte web : 112 uživ.


    you porn vidéos gratuites sur Bestporn2021.com

    (c) Spořilovské noviny 2004 - 2019  
    Vydavatel: Mgr. Tomáš Hromádka - REGIONPLUS. Adresa redakce: Mgr. Tomáš Hromádka, Rakovského 3162/8, 143 00 Praha 4. IČO: 03582205. Tel. 777 944 684.
    Vytvořeno pomocí redakčního systému phpRS. Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Spořilovských novin publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
    Kontaktní e-mail redakce: noviny@sporilov.info
    CENÍK INZERCE